-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з фізичної охорони приміщення комунальної установи "Чернігівський обласний молодіжний центр" Чернігівської обласної ради. Код за ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги.
Завершена
216 810.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 084.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 084.05 UAH
Період оскарження:
07.12.2021 23:36 - 25.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення
Номер:
45c015d7d5bf4dd29e07ce4baaabae73
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-07-018867-c.a1
Назва:
Вимога про скасування рішення
Вимога:
Вих. 01/01/2022
від 05.01.2022 р.
До Комунальної установи
«Чернігівський обласний
молодіжний центр»
Чернігівської обласної ради
ВИМОГА
про скасування протокольного рішення №15 уповноваженої особи з питань організації та проведення публічних закупівель Комунальної установи "Чернігівський обласний молодіжний центр" Чернігівської обласної ради від 04.01.2022 р.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕЛАМАКС" (код ЄДРПОУ 34383169) з метою участі у тендері, подало свою тендерну пропозицію згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-12-07-0188867-c.
Свої пропозиції на тендер також подали наступні Учасники:
1.ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРОН"
2.ТОВ "ННСО"
3.ТОВ "КНЯЗЬ ІГОР"
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Відразу після закінчення електронного аукціону автоматично відбулося розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
04.01.2022 р. Комунальною установою "Чернігівський обласний молодіжний центр" Чернігівської обласної ради (далі Замовник) опубліковано протокольне рішення № 15 уповноваженої особи з питань організації та проведення публічних закупівель Комунальної установи "Чернігівський обласний молодіжний центр" Чернігівської обласної ради (далі Протокол), яким було прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "РЕЛАМАКС"
Замовником було розглянуто тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "РЕЛАМАКС" на відповідність умовам тендерної документації та зроблено висновок, що тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, а саме: Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та розділу «У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати» Додатку З до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» була встановлена вимога щодо надання довідки, складеній у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника про наявність у нього ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності. У разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законодавством, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відповідний лист - роз’яснення складений у довільній формі.
В складі тендерної пропозиції Учасником не надано довідку, складеній у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника про наявність у нього ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону та Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» був встановлений кваліфікаційний критерій щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
В складі тендерної пропозиції Учасником не надано копію аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Ми категорично не згодні з таким рішенням Замовника, вважаємо його безпідставним, необґрунтованим, неправомірним та таким, що грубо порушує наші права та законні інтереси як Учасника цієї процедури відкритих торгів.
Вважаємо, що вищезазначені дії Замовника є порушенням основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме: недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності , об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
I. Стосовно ненадання довідки у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника про наявність у нього ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності
Повідомляємо , що відповідно до вимог тендерної документації, а саме Додатку 3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація" Замовником була виставлена вимога щодо надання довідки, складеній у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника про наявність у нього ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі наявності) на провадження певного виду господарської діяльності. У разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законодавством , Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відповідний лист - роз'яснення складений у довільній формі.
1. Діяльність приватних охоронних фірм підпадає під Законом України "Про ліцензування видів господарської діяльності" ( Редакція від 03.07.2020, підстава - 720-IX), тобто ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕЛАМАКС" здійснює свою господарську діяльність на підставі Ліцензії (що є документом дозвільного характеру) виданої Міністерством внутрішніх справ України (Серія АВ №597140 від 24.11.2011р. Рішення про видачу Ліцензії
№ 862 ), завірена копія якої надавалась Учасником в складі тендерної документації.
II. Стосовно ненадання копії аналогічного (аналогічних)за предметом закупівлі договору (договорів)
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону та Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» був встановлений кваліфікаційний критерій щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
В складі тендерної пропозиції Учасником не надано копію аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
2. Учасником закупівлі ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "РЕЛАМАКС" у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям було надано завірені копії актів виконаних робіт але не загружено копію аналогічного за предметом закупівлі договору. Відповідно до пунктів 1,2 частини 16 статті 29 Закону, Замовник розміщує у електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей Учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення, Замовником така вимога не надавалась.
Дане рішення є неправомірним та суперечить вимогам ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі», а саме п. 16 "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю"
ВИМАГАЄМО:
скасування протокольного рішення №15 уповноваженої особи з питань організації та проведення публічних закупівель Комунальної установи "Чернігівський обласний молодіжний центр" Чернігівської обласної ради від 04.01.2022 р.
Директор ПП "Реламакс" Руслан КОСТРИЦЯ
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 05.01.2022 17:53
Дата подачі:
05.01.2022 17:53
Вирішення:
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Було розглянуто та підготовлено відповідь щодо Вимоги на рішення уповноваженої особи з питань організації та проведення публічних закупівель Комунальної установи "Чернігівський обласний молодіжний центр" Чернігівської обласної ради, стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника за результатами проведеної Закупівлі.
Відповідно до підпункту 1 пункту 1 частини 1 розділу 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ» замовником від учасника процедури закупівлі вимагаються документи щодо підтвердження відповідності учасника критерію, установленого Замовником відповідно до частини 2 статті 16 Закону, а саме, згідно з Додатком №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Учасник Закупівлі не надав документ, який підтверджує наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Ознайомившись з усіма документами тендерної пропозиції Учасника, можна прийти до висновку, що Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та підлягає відхиленню його тендерної пропозиції на підставі абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
У даному випадку, Учасник не може скористатися можливістю, яка надана частиною 16 статті 29 Закону щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Відсутність документа, який вимагався відповідно до підпункту 1 пункту 1 частини 1 розділу 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ» тендерної документації та Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», не є невідповідністю, оскільки за відсутності такого документа унеможливлюється будь-яка перевірка відповідності встановленій Вимозі.
Таким чином, рішення уповноваженої особи з питань організації та проведення публічних закупівель про відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, через невідповідність Учасника кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону (протокол від 04.01.2022р. № 15) залишається без змін.
Статус вимоги:
Відхилено