-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
397 899.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 989.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 989.50 UAH
Період оскарження:
07.12.2021 17:32 - 04.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінація 1
Номер:
6292c2db7a65471085eafec11a643047
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-07-016864-c.c2
Назва:
Дискримінація 1
Вимога:
Замовнику, у ч.2, додатку 3 до ТД вимагається наступне: "Працівники повинні бути в штаті підприємства не менше одного року.
Працівники, що залучаються до надання послуг повинні мати досвід роботи у сфері надання охоронних послуг не менше одного року;"
Яким чином той факт, що працівники є у штаті підприємства певний період (більше 1 року) повинно повпливати на якість послуг, які повинні надватися? Ви дискримінуєте потенційних учасників створюючи перешкоди у можливості участі в процедурі закупівлі інших учасників. Вимагаємо видалити відповідну вимогу зі складу тендерної документації! Адже такми чином, випорушуєте принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.12.2021 17:07
Вирішення:
Шановний учаснику, на Вашу вимогу повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі встановлюються замовником відповідно до статті 16 Закону. Так, згідно з частиною другою статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У свою чергу, відповідно до частини четвертої статті 16 Закону під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті. Отже, виходячи з норм частини другої статті 16 Закону, при здійсненні процедур закупівель замовник може установити як один або декілька кваліфікаційних критеріїв, так і одночасно всі. Натомість під час проведення торгів з обмеженою участю замовник має встановлювати всі кваліфікаційних критерії, передбачені частиною другою статті 16 Закону.
Крім того, повідомляємо,що відповідно до Наказом Міністерства соціальної політики України від 25 вересня 2013 року № 621 внесено зміни до кваліфікаційної характеристики професії «Охоронник». Так, відтепер охоронникам присвоюватимуть один із чотирьох розрядів (раніше їх було шість), що різняться за ступенем ризику об’єкта, який вони охороняють. Також змінено й вимоги щодо освіти охоронників. Охоронники 3-го та 4-го розряду мають право на охорону об’єктів з високим ступенем ризику, а у випадках, передбачених законодавством, — і на використання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, або вогнепальної зброї. Тому вимоги до закупівлі є аргументованими та не мають підстав для зміни.
Інші Ваші вимоги визноно такими, що підлягають задоволенню тому буде внесено зміни до ТД
Дякуємо Вам за участь у закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:
d9729c68ce0d419e9f164ef1e810c4d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-07-016864-c.c1
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Доброго дня,
1. відповідно до вимог примітки 3(***) додатку 3 до тендерної документації, пердбачено: "Надаються копії посвідчень з зазначенням відповідної вогневої підготовки" працівникам охорони, які задіяні для надання послуг в транспорті реагування, та які повинні мати не нижче 3-го кваліфікаційного розряду. Стає не зрозумілим чим саме ви керувались вимагаючи надання посвідчень з зазначенням відповідної вогневої підготовки. Адже наявність документи, який підтвреджує отримання охоронником того чи іншого кваліфікаційного розряду є відповідне свідоцтво, тому не є зрозумілим навіщо потрібно встановлювати додаткові вимоги? Таким чином, ви створюєте перешкоди у можливості прийняття участі конкурентних учасників закупівель.
У зв'язку з цим, вимагаємо не порушувати принципи здіснення пубічних закупівель, пердбачених ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі": недискримінації учасників та вільного ставлення до них, шляхом вилучення зі складу документації відповідної вимоги.
2. Ч. 2 додатку 3 до тендерної документації, пердбачено наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для чого надається інформаційна довідка. При цьому, до працівників встановлюються наступні вимоги:
1) Вік працівників, що будуть задіяні для надання послуг – 21-45 років;
Замовнику, хотілось би дізнатися, чим саме ви керувались встановлюючи відповідну вимогу? Адже таким чином, ви порушуєте статтю 2.1 Кодексу законів про Працю: «забороняється будь-яка дискримінація у сфері праці,зокрема порушення принципу рівності прав і можливостей, пряме або непряме обмеження прав працівників залежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, гендерної ідентичності, сексуальної орієнтації, етнічного, соціального та іноземного походження, ВІКУ...
Ані ЗУ "Про охоронну діяльність про охоронну діяльність, ані будь-яким іншим нормативно-правовим актом не втановлюються обмеження, щодо віку охоронників.
Статтею 265 передбачені штрафні санкції, які встановлюються на роботодавців за необгрунтовану відмову у допущення до роботи, таким чином, ви встановили вимогу, яка прямо порушує трудове законодавство.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо видалити відповідну дискримінаційну вимогу, яка порушує ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі",
2) "Працівники повинні мати досвід роботи в силових та/або правоохоронних структурах" - а це навіщо? Поясніть будь ласка кореляцію між якістю надання охоронних послуг відповідно до предмету закупівлі та необхідністю досвіду роботи у правоохоронних органах. Одразу є стає зрозумілим, що ви прописуєте вимоги для учасника, який має у своєму штаті колишніх працівників правоохоронних органів. Ви знову порушуєте принципи публічних закупівель встановлені статтею 5 провідного закону. Ані закон про охоронну діяльність, ані будь-який інший документ не містить і не може містити відповідної вимоги, бо для надання охоронних послуг, що є здійснення підприємницької діяльності приватним суб'єктом господарювання є жодним чином не пов'язаним з здійсненням публічної функції держави, чим в тому числі наділені співробітники правоохоронних органів.
Не вчиняйте насильство над законодавством, та видаліть відповідну вимогу!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.12.2021 16:50
Вирішення:
Шановний учаснику, на Вашу вимогу повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі встановлюються замовником відповідно до статті 16 Закону. Так, згідно з частиною другою статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У свою чергу, відповідно до частини четвертої статті 16 Закону під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті. Отже, виходячи з норм частини другої статті 16 Закону, при здійсненні процедур закупівель замовник може установити як один або декілька кваліфікаційних критеріїв, так і одночасно всі. Натомість під час проведення торгів з обмеженою участю замовник має встановлювати всі кваліфікаційних критерії, передбачені частиною другою статті 16 Закону.
Крім того, повідомляємо,що відповідно до Наказом Міністерства соціальної політики України від 25 вересня 2013 року № 621 внесено зміни до кваліфікаційної характеристики професії «Охоронник». Так, відтепер охоронникам присвоюватимуть один із чотирьох розрядів (раніше їх було шість), що різняться за ступенем ризику об’єкта, який вони охороняють. Також змінено й вимоги щодо освіти охоронників. Охоронники 3-го та 4-го розряду мають право на охорону об’єктів з високим ступенем ризику, а у випадках, передбачених законодавством, — і на використання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, або вогнепальної зброї. Тому вимоги до закупівлі є аргументованими та не мають підстав для зміни.
Інші Ваші вимоги визноно такими, що підлягають задоволенню тому буде внесено зміни до ТД
Дякуємо Вам за участь у закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено