-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Додаткові роботи по об’єкту: “Капітальний ремонт адмінбудинку по вул. Лермонтова, 6 м. Рівне” (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
1. Категорія замовника: відповідно до частини четвертої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”: пункт 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. 2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: інформація міститься у вимогах до предмета закупівлі. 3. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: оцінка пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм - “Ціна”
Завершена
1 499 295.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 993.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 993.00 UAH
Період оскарження:
07.12.2021 17:21 - 11.12.2021 12:00
Вимога
Відхилено
СКАРГА щодо спрощеної закупівлі Додаткові роботи по об’єкту: “Капітальний ремонт адмінбудинку по вул. Лермонтова, 6 м. Рівне” (коригування)
Номер:
e7a70d41f902474bbaf2aa76e6777477
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-07-016708-c.b2
Назва:
СКАРГА щодо спрощеної закупівлі Додаткові роботи по об’єкту: “Капітальний ремонт адмінбудинку по вул. Лермонтова, 6 м. Рівне” (коригування)
Вимога:
СКАРГА
щодо спрощеної закупівлі
Додаткові роботи по об’єкту: “Капітальний ремонт адмінбудинку
по вул. Лермонтова, 6 м. Рівне” (коригування)
(ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі згідно предмета закупівлі Додаткові роботи по об’єкту: “Капітальний ремонт адмінбудинку по вул. Лермонтова, 6 м. Рівне” (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) учасника – ПП «Сантехбуд К» згідно Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.12.2021 р.
ПП СРБК "Портал", як учасник даної закупівлі має підстави вважати, що таке рішення Замовника прийнято з порушенням, адже пропозиція учасника - ПП «Сантехбуд К» не відповідає вимогам оголошення про проведення повторної спрощеної закупівлі Додаткові роботи по об’єкту: “Капітальний ремонт адмінбудинку по вул. Лермонтова, 6 м. Рівне” (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) з наступних підстав:
1. Пп.3.1 п.9.5 Розділу 2 Оголошення для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачено надати довідку, аналогічний договір, документи, що засвідчують факт виконання робіт та лист-відгук. Однак, вказана учасником - ПП «Сантехбуд К» інформація про вартість виконання робіт в аналогічному договору не відповідає сумі вартості робіт, що зазначена в довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за цим Договором (форма КБ-3). Так, згідно наданого Додаткового договору № 3, ціна Договору становить 2 169 691,20 грн. в т.ч. ПДВ, а згідно Довідки форми КБ-3 від 30.11.2020 загальна вартість робіт з врахуванням ПДВ становить 2 076 391,20 грн. Крім того, у Додатковому договорі №3 зазначено розподіл коштів таким чином: загальна сума Договору на 2019 рік становить 455 320,80 грн. з ПДВ; загальна сума Договору на 2020 рік становить 1 671 442,80 грн. з ПДВ, що в сумі складає 2 126 763,60 грн. та не відповідає ціні Договору.
Таким чином, учасник - ПП «Сантехбуд К» не надав документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та не виконав вимоги Замовника.
2. Пп. 1.1 п.9.5 Розділу 2 Оголошення для підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій передбачено надати довідку про наявність складських приміщень. На підтвердження цього учасником - ПП «Сантехбуд К» надано копію договору оренди № 6 від 02.01.2020 року, проте цей договір діє до 31.12.2021 року.
Тому, учасником - ПП «Сантехбуд К» не надано достатнього підтвердження наявності складських приміщень, як це вимагалось Замовником.
На підставі наведених фактів пропозиція учасника - ПП «Сантехбуд К» не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Тому вимагаємо скасувати Рішення уповноваженої особи Замовника про визнання переможцем спрощеної закупівлі згідно предмета закупівлі Додаткові роботи по об’єкту: “Капітальний ремонт адмінбудинку по вул. Лермонтова, 6 м. Рівне” (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) учасника – ПП «Сантехбуд К» та намір укласти з ним договір про закупівлю.
В іншому випадку, ПП СРБК "Портал" відповідно до п.20, ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів звернеться до органу, що здійснює контроль над замовником та до суду.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення 22.12.2021 16:55
Дата подачі:
21.12.2021 13:08
Вирішення:
1. В п. 9.5 розділу ІІ “Вимоги до предмета закупівлі” міститься вимога щодо надання учасником документів:
9.5. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям:
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
3.1) довідка у формі табл. 4, що містить інформацію про виконаний (-і) учасником аналогічний (-і) договір (-и) із зазначенням його (їх) вартості;
3.2) аналогічний (-і) договір (-и);
3.3) документи, що засвідчують факт виконання робіт (остання довідка КБ-3) підписана замовником;
3.2) лист-відгук замовника по кожному аналогічному договору вказаному в довідці у формі табл. 4, який повинен містити інформацію щодо дати, номеру, предмету та ціни договору, на який надається відгук, інформацію про вартість виконаних учасником робіт за таким договором та належне його виконання.
Учасник закупівлі ПП «Сантехбуд К» (надалі Учасник) в складі пропозиції надав довідку про виконання аналогічного договору від 14.12.2021 № 19, складену згідно з вимогами вищевказаного пп. 3.1), в якій вказав як аналогічний договір - договір, укладений між Учасником та КЗ «Рівненський міський палац культури» від 01.10.2020 № 01/10. Учасник в складі пропозиції надав цей договір, вартість якого склала 2 169 691,20 грн., довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ 3) за листопад 2020 року, підписану замовником, згідно з якою вартість виконаних робіт склала 2 076 391,20 грн., та лист-відгук замовника, складений відповідно до вимог вищевказаного пп. 3.2).
Згідно з довідкою від 14.12.2021 № 19 Учасник стверджує що аналогічний договір від 01.10.2020 № 01/10 є виконаний. Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Відповідно до ч. 5 ст. 17 цього Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Згідно з інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу prozorro.gov.ua (номер процедури закупівлі UA-2019-08-21-002342-с), договір є виконаний і по ньому складений звіт від 04.01.2021 року про виконання договору про закупівлю (копія додається). Крім того, оприлюднено додатковий договір № 4 до договору від 01.10.2020 № 01/10, згідно з яким ціна договору та сума договору за 2019 та 2020 роки склала 2 076 391,20 грн., що відповідає наданій учасником довідці форми КБ 3 (копія додається).
Також, факт виконання договору від 01.10.2020 № 01/10 підтверджує сертифікат про прийняття в експлуатацію об’єкта, реєстраційний номер: РВ122201224174, який є у відкритому доступі на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва e-construction.gov.ua за посиланням: https://e-construction.gov.ua/permits_doc_detail/2471122522716767377.
Таким чином, ствердження що учасник не підтвердив досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та не виконав вимоги Замовника не вірне.
2. В п. 9.5 розділу ІІ “Вимоги до предмета закупівлі” міститься вимога щодо надання учасником документів:
9.5. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям:
1) наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
1.1) довідка в довільній формі про наявність в учасника складських приміщень.
На виконання цієї вимоги Учасник в складі пропозиції надав Довідку про наявність складських приміщень від 14.12.2021 № 13, в якій вказав, що орендує складське приміщення площею 79 м2 за адресою: м. Рівне, вул. Корольова, 2 згідно з договором оренди від 02.01.2020 № 06, який укладений з ФОП Царук Н. Р.
Крім того, учасник долучив цей договір оренди від 02.01.2020 № 06, строк дії якого закінчується 31.12.2021 року. Але, в п. 3.2 договору вказано, що у разі відсутності заперечень сторін договір вважається продовженим на такий же термін.
Таким чином, ствердження що учасник не надав достатнього підтвердження наявності складських приміщень, як це вимагалось Замовником, не вірне, Учасник виконав вимоги Замовника.
На підставі вищевикладеного вимога скасувати Рішення уповноваженої особи Замовника про визнання переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі Додаткові роботи по об’єкту: “Капітальний ремонт адмінбудинку по вул. Лермонтова, 6 м. Рівне” (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) учасника – ПП «Сантехбуд К» та намір укласти з ним договір про закупівлю є безпідставною. Вимога відхиляється
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Скарга
Номер:
0f41dbf1087f4d2a8452ed70fb9e3532
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-07-016708-c.a1
Назва:
Скарга
Вимога:
Скарга щодо спрощеної закупівлі Додаткові роботи по об'єкту: "Капітальний ремонт адмінбудинку по вул. Лермонтова, 6 м. Рівне" (коригування)
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення 1 22.12.2021 16:54
Дата подачі:
21.12.2021 13:05
Вирішення:
У своєму зверненні учасник не виложив зміст скарги
Статус вимоги:
Відхилено