-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Сир твердий 50% жирності, сир кисломолочний 9% жирності (творог)
Завершена
195 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 978.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 978.75 UAH
Період оскарження:
07.12.2021 16:19 - 13.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Про усунення порушень
Номер:
9daae9409be64cb2a5c4e42c8916f3b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-07-006681-a.a1
Назва:
Про усунення порушень
Вимога:
Дослідивши підстави відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ФУД ТОРГ 2020» можливо дійти висновку, що замовник взагалі не ознайомлювався з пропозицією учасника, оскільки документи, які перелічені як підстава для відхилення наявна в пропозиції товариства, тому вимагаємо повторно розглянути та скасувати неправомірне рішення. В пропозиції наявні технічні паспорти на транс орні засоби в яких вказано, що вони є рефрижераторами та обладнанні холодильним обладнанням, надана наказ про державну реєстрацію де вказано, що ТОВ «ФУД ТОРГ 2020» може з транспортування продуктів харчування які визначені замовником, якщо у замовники не володіє достатньою інформацією щодо реєстрації операторів ринку, рекомендуємо скористуватися послугами спеціалістів, лабораторні дослідження умов праці надані
Окрім того замовник визнав переможцем учасника Пат «Юрія», в тендерній пропозиції якого відсутні наступні документи:
- Звіт за результатами наглядового аудиту системи управління безпечністю харчових продуктів (або позитивний акт за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР) виданий на ім’я ПАТ «Юрія».
- Копію підтвердження відповідності транспортних засобів ( вказані в довідці), для перевезення харчових продуктів та сировини (транспортні засоби повинні бути вантажні, спеціалізовані-типу рефрижиратор або ізотермічні зі встановленим холодильним обладнанням)
- Рішення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування продуктів харчування ,які можуть зберігатись за температури не вище 10С;
(На Учасника або Перевізника)
- Довідка про санітарне оброблення транспортних засобів, зазначених у довідці, за останній місяць до дати подання пропозиції;
- Договір на проведення дезінфекції автотранспорту ,діючий на термін дії договору про закупівлю.
-Акт про проходження державного контролю (інспектування) стосовнододержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей) з інформацією, що даний транспортний засіб може забезпечити належні умовиперевезення для цього виду харчового продукту,згідно наказу Міністерствааграрноїполітики та продовольстваУкраїни № 447 від 08.08.2019р. видані на автотранспортні засоби ( вказані в довідці).
- Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі , в якій повинно бути зазначено: ПІБ, посада, досвід роботи на займаній посаді. (не вказана вся інформація, що вимагається замовником)
- Копії особистих медичних книжок на працівників, які будуть здійснювати поставку предмету закупівлі та зазначені в довідці.. Копії особистих медичних книжок повинні бути із відповідними непростроченими позначками про обстеження, чинні на момент подачі тендерної пропозиції Учасника. (надані не на всіх працівників які вказані в довідці)
- Копії документів які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
- Підтвердження проходження навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів, що засвідчують дату проведення навчання, згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
- лабораторні дослідженя умов праці (за показниками важкості та напруженості праці) на кожного працівника визначеного учасником (вказаних в довідці) відповідно на закріплене за ним робоче місце (професію), з позитивними висновками, як іоформлені лабораторією атестованою на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, даний факт атестації відповідної лабораторії має бути підтверджено, в складіпропозиції, документом виданим державною службою України з питань праці.
- договір постачання, який не пролонгований сторонами, окрім того надано лист про те що виробник гарантує постачання лише до одного закладу (установи), яка знаходиться поза межами Сумської області. Тобто переможець не надав документи, що засвідчують можливість постачання запропонованого Товару, згідно вимог Замовника, в повному обсязі (договір постачаня та гарантийний лист).
- Графік роботи потужностей, які учасник плануєзалучати для постачання Товару (якщовін не є виробником), графік роботи потужностей зберігання та передпродажної підготовки предмету закупівлі (якщо Учасник не має можливості поставляти продукцію згідно графіку завезення, Замовник відхиляє таку пропозицію, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації).
- договір з постачальником або лист про намір співпраці у 2022році за підписом керівника від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців, у яких учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику. В листі обов’язково повинно бути зазначено повне найменування виробника такого товару, місце знаходження та код ЄДРПОУ.
- акт за результатами останнього проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин з да тоюне пізніше 6 місячної давнини (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №447 від 08.08.2019 року);
- акт складений за результатами проведення останнього заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019 року);
- акт перевірки транспортного засобу, складеного за результатом планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання оператором ринку (учасником) гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи не відповідностей). Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів з датоюне пізніше 10 місячної давнини та підтверджувати, що даний транспортний засіб може забезпечити належні умови перевезення харчового продукту;
- експлуатаційний дозвіл виробника та учасника на виробництво, реалізацію, зберігання харчових продуктів тваринного походження.
- інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у випадку використання), про внесення потужностей (об’єктів) та їх операторів, що здійснюють діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів в реєстр потужностей на офіційному веб-сайті Держпродспоживслужби України;
- документальне підтвердження проведення дезінфекції транспортного засобу, задіянному в доставці харчового продукту до закладів освіти;
- лист-згода з проєктом договору в довільній формі або підписаний з боку учасника проєкт Договору (проєкт договору наведено у Додатку №2 до цього Оголошення);
У разі, якщо перелічені вище документи наявні в пропозиції переможця просимо вказати в яких саме файлах (з зазначенням їх назв) міститься така інформація
З вищевикладеного слідує, що замовник допустив порушення законодавства про публічні закупівлі, тому вимагаємо усунути порушення шляхом перекваліфікації учасників або відміни торгів
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.12.2021 20:35
Вирішення:
Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1 ім.В.Стрельченка, м.суми, Сумської області ретельно провела розгляд тендерних пропозицій учасників. В зв’язку з чим надаємо пояснення на Вашу вимогу :
Учасник ТОВ "ФУД ТОРГ 2020", не надав всіх документів на підтвердження вимог Замовника по підготовці тендерної документації та підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме :
1) Згідно вимог п.16. «ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ»
«Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.» - відсутні :
- Розділ «Для підтвердження та якості запропонованого товару Учасник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів»:
3. Протоколи випробувань на відсутність немолочних жирів по даному виду продукції та сировини , видані на ім’я учасника; -відсутній висновок (протокол досліджень) про наявність немолочних жирів на продукцію –«Сир кисломолочний не менше 9% жирності»
4. Протоколи випробувань на відсутність ГМО по даному виду продукції, видані на ім’я учасника;
2) Згідно вимог п.16. «ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ» «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.» - відсутні :
-Розділ «Для підтвердження безпечності та якості запропонованого товару Учасник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів»:
« 4. Копію підтвердження відповідності транспортних засобів ( вказані в довідці), для перевезення харчових продуктів та сировини (транспортні засоби повинні бути вантажні, спеціалізовані-типу рефрижиратор або ізотермічні зі встановленим холодильним обладнанням)- надати Рішення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування продуктів харчування ,які можуть зберігатись за температури не вище 10С;(На Учасника або Перевізника)»
Учасником «ФУДТОРГ 2020» надано Витяг з Державного реєстру потужностейпро вид діяльності –«Діяльність пов’язана з харчовими продуктами ,які не потребують дотриманя температурного режиму та можуть зберігатися за температури вище +10 градусів та бути придатними для споживання людиною,а саме транспортування ,зберігання ,реалізація.»,що не відповідає вимогам ТД .
Нагадуємо про температурний режим зберігання ««Сир кисломолочний не менше 9% жирності»- +2+6 градусів..
3) Згідно вимог п.16. «ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ» «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.» - відсутні :
-Розділ «Для підтвердження наявністості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»:
«6.На виконання положень законодавства України з охорони праці, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення лабораторних досліджень умов праці (за показниками важкості та напруженості праці) на кожного працівника визначеного учасником (вказаних в довідці) відповідно на закріплене за ним робоче місце (професію), з позитивними висновками, які оформлені лабораторією атестованою на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, даний факт атестації відповідної лабораторії має бути підтверджено, в складі пропозиції, документом виданим державною службою України з питань праці.»
Учасником «ФУДТОРГ 2020» надано документальне підтвердження не в повному обсязі (не на всіх заявлених працівників- лише комірника складу).
Це свідчить про невідповідність пропозиції учасника вимогам ТД.
Згідно п.9.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель» -«Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.»
Учасником ПрАТ «Юрія» надано в повному обсязі всі документи на підтвердження вимог Замовника по підготовці тендерної документації та підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено