-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92 (в талонах або скретч-картках) (згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015- 09130000-9 Нафта і дистиляти)
Проводиться на очікувану вартість. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені в залежності від виділених фактичних бюджетних асигнувань
Завершена
219 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 190.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 190.00 UAH
Період оскарження:
07.12.2021 15:53 - 27.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискваліфікації ТОВ "М-7 ТРЕЙД"
Номер:
6a96f762741143f3a0c9a7f89230f136
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-07-014159-c.b4
Назва:
Оскарження дискваліфікації ТОВ "М-7 ТРЕЙД"
Скарга:
1. Щодо зобов’язання Замовника - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ» скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «М-7 ТРЕЙД».
2. Щодо зобов’язання Замовника - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ» скасувати рішення про визначення переможцем пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТ КАРД».
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА (5).pdf.asice.zip 24.01.2022 17:16
- СКАРГА.docx 24.01.2022 17:16
- МВС М-7 до 14.02.2022.zip 24.01.2022 17:16
- рішення від 26.01.2022 № 1589.pdf 26.01.2022 17:40
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.02.2022 № 2406.pdf 08.02.2022 13:28
- рішення від 07.02.2022 № 2406.pdf 09.02.2022 10:16
- Протокол 71.pdf 16.02.2022 09:57
- Протокол № 70.pdf 16.02.2022 09:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2022 18:05
Дата розгляду скарги:
07.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.01.2022 17:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.02.2022 10:16
Дата виконання рішення Замовником:
16.02.2022 09:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання РІШЕННЯ №2406-р/пк-пз від 07.02.2022 ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ в закупівлі Бензин А-92 (в талонах або скретч-картках) (згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти) UA-2021-12-07-014159-c, замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "М-7 ТРЕЙД" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" переможцем процедури закупівлі — "Бензин А-92 (в талонах або скретч-картках) (згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти)".
Вимога
Є відповідь
Відхилення переможця та учасника №2
Номер:
179b7c28d0fd44e4aaba54fb1e16b79e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-07-014159-c.c3
Назва:
Відхилення переможця та учасника №2
Вимога:
- Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД», ознайомившись з Протоколом № 1 від 04.01.2022 р. року, щодо визнання переможця відкритих торгів ТОВ "М-7 ТРЕЙД" по закупівлі: Бензин А-92 (в талонах або скретч-картках) (згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015- 09130000-9 Нафта і дистиляти), ідентифікатор закупівлі - UA-2021-12-07-014159-c, не погоджується з рішення Замовника щодо визнання переможцем - ТОВ "М-7 ТРЕЙД" , у зв’язку тим що в складі ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТОВ "М-7 ТРЕЙД" – надав Довідку МВС 21358499670670896259 – станом на 03.01.2022р., а в тендерній документації Замовника чітко викладена інформація (далі з тексту ТД) -довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону;
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Щодо надання тендерної документації учасника № 2 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" надає документи також є з порушення, а саме:
1. Додаток №4 надано не за зразком.
2. Відсутнє погодження з істотними умовами договору, які зазначені у проекті договору та погоджується з включеннями їх до договору про закупівлю, якщо його пропозиція буде визначена найбільш економічно вигідною.
3. Додаток №5 не надано.
4. Також у складі тендерної пропозиції учасник надав скан-копію документів, тексти яких є нечитабельними, вважається, що учасник не надав такого документу згідно ст. 30 ЗУ.
Отже, Учасниками: ТОВ "М-7 ТРЕЙД" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" - не виконані вимоги Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасників на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на викладене вище Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій ТОВ "М-7 ТРЕЙД" " та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Тому, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД», вимагає відхилити переможця ТОВ "М-7 ТРЕЙД" , та учасникика - і ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" даних торгів та перейти до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТ КАРД».
У разі відхилення нашої вимоги, будемо змушені звернутися до антимонопольного комітету для розгляду дій Замовника, щодо законності визнання переможців.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.01.2022 14:15
Вирішення:
Шановний учасник. Ваша вимога задоволена.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
6b2f75c3bb7b4cd29f44adcaeaa90517
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-07-014159-c.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Керуючись оголошенням, яка розміщена в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2021-12-07-014159-c по предмету закупівлі Бензин А-92 (в талонах або скретч-картках) (згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015- 09130000-9 Нафта і дистиляти) , в оголошенні про проведення закупівлі Замовника - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ", в Додатку 2, а саме - 2.Вимоги щодо товару, що поставляється: п. 4. Термін дії Талонів повинен бути не менше одного року з моменту їх отримання з можливістю їх подальшого продовження на аналогічний термін дії .
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до тендерної документації Додатку №2 - 2. Вимоги щодо товару, що поставляється.: які є дискримінаційними та протиправними, а саме: Термін дії Талонів повинен бути не менше одного року з моменту їх отримання з можливістю їх подальшого продовження на аналогічний термін дії .
2. Внести зміни до тендерної документації Додатку №2 - 2. Вимоги щодо товару, що поставляється – Термін дії талонів (бланків-дозволів) становить 12 календарних місяців з дати підписання відповідної видаткової накладної на товар. Талони (бланки - дозволи) є діючими (активованими) на момент передачі та підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання-передачі талонів (бланків-дозволів) та підписання уповноваженими представниками Сторін приймання-передачі (бензинів, дизельного палива, газу скрапленого) на безкоштовне відповідальне зберігання шляхом їх відпуску через мережу АЗС Учасника в день їх отримання, які діють в мережах АЗС по всій території України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.12.2021 17:14
Вирішення:
Шановний Учасник! Ваша вимога підлягає відхиленню з таких підстав: встановлена замовником в додатку № 2 вимога щодо товару «Термін дії Талонів повинен бути не менше одного року з моменту їх отримання з можливістю їх подальшого продовження на аналогічний термін дії» не є дискримінаційною чи протиправною. так як не порушує права учасників та не обмежує конкуренції. Дана вимога обумовлена непрогнозованим витрачанням бензину автомобілями замовника у залежності від епідеміологічної ситуації в регіоні та країні,та наявності хворих з ускладеним перебігом хвороби, що мають бути доставлені у інші медичні заклади, оскільки автомобілі задіюються при наданні медичної допомоги та транспортуванні хворих .
Постачальники минулих періодів працювали з замовником на аналогічних умовах без будь-яких ускладнень у господарських правовідносинах.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
34c064a2972b4cafabafe4444883038e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-07-014159-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:
1.1. По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.
Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.
1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.
1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.12.2021 16:56
Вирішення:
Шановний Учаснику! Ваша вимога підлягає задоволенню як законна та обгрунтована. До тендерної документації та проекту Договору будуть внесені зміни у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Задоволено