-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Набір реагентів для виявлення РНК коронавірусу SARS-CoV-2 методом полімеразної ланцюгової реакції у реальному часі «COVID-19-ПЛР»,Номер за каталогом REF K653 на 96 реакцій, Набір реагентів для екстракції ДНК/РНК з біологічного матеріалу «DNA-RNA-Mag». Номер за каталогом REF К602 на 100 виділень .
Завершена
1 600 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Період оскарження:
07.12.2021 14:57 - 13.12.2021 14:54
Вимога
Вирішена
про усунення порушення під час проведення закупівлі та скасування протоколу від 20.12.2021р. №144
Номер:
17aae96b5c02404ba1f4c1b50402b449
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-07-012186-c.c3
Назва:
про усунення порушення під час проведення закупівлі та скасування протоколу від 20.12.2021р. №144
Вимога:
Ознайомившись із відповіддю від 22.12.2021р. на вимогу від 20.12.2021р. про усунення порушення під час проведення закупівлі та скасування протоколу від 20.12.2021р. №144 повідомляємо наступне.
Відповідь не містить конкретних аргументів, які б спростовували доводи вимоги, а лише дублює текст рішення уповноваженої особи про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника закупівлі – ГО «Інститут громадського здоров’я».
Зокрема, не зазначено в чому саме полягає невідповідність складу компонентів запропонованих наборів реагентів, які саме клінічні зразки не входять в поняття біологічний матеріал, а також в чому полягає перевага наборів реагентів з нижчою (гіршою) аналітичною чутливістю над наборами з вищим (кращим) аналітичним лімітом детекції.
З огляду на викладене повторно вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи від 20.12.2021р. про відхилення пропозиції, оформлене протоколом №144, та визнати учасника – ГО «Інститут громадського здоров’я» переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2021 12:23
Вирішення:
Доброго дня. Замовником розглянуто Вашу вимогу від 22.12.2021 за результатами розгляду якої повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п. 3 ч. 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Замовником у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено Технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі 33690000-3 Лікарські засоби різні (33696500-0 Лабораторні реактиви), а саме визначено склад компонентів, які необхідні містити Набори реагентів для виявлення РНК коронавірусу SARS-CoV-2 методом полімеразної ланцюгової реакції в реальному часі "Covid-19-ПЛР"(кількість визначень 96) та Набори реагентів для екстракції ДНК та РНК біологічного матеріалу(DNA/RNA--Mag Auto).
Відповідно до поданих Вами у складі пропозиції документів склад компонентів у запропонованих Вами наборах не відповідає технічним вимогам встановлених Замовником відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Окрім того застосування запропонованого Вами набору не можливо до складу клінічних зразків згідно технічних вимог встановлених Замовником відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Також згідно технічних вимог встановлених Замовником відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі аналітична чутливість набору реагентів для виявлення РНК коронавірусу SARS-CoV-2 методом полімеразної ланцюгової реакції в реальному часі "Covid-19-ПЛР" має складати 5 х 102 *копій/мл (копій специфічної РНК-мішені на 1 мл біологічного зразка), при цьому аналітичний ліміт детекції ПЛР тесту запропонованого Вами набору становить 150-200 копій на 1 мл досліджуваного зразка, що не відповідає технічним вимогам.
Згідно п.1 ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Оскільки Ваша пропозиції не відповідає вимогам встановлених Замовником підстав для скасувати рішення уповноваженої особи від 20.12.2021 про відхилення пропозиції, оформлене протоколом №144, визнання учасника – ГО «Інститут громадського здоров’я» переможцем закупівлі та задоволення Вашої вимоги немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
про усунення порушення під час проведення закупівлі та скасування протоколу від 20.12.2021р. №144
Номер:
9a8ffd4c69914e0fb1b1a7ed4f945e85
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-07-012186-c.c2
Назва:
про усунення порушення під час проведення закупівлі та скасування протоколу від 20.12.2021р. №144
Вимога:
Шановний Замовнику!
Користуючись нагодою, висловлюємо Вам свою повагу та вимагаємо наступне.
Протоколом уповноваженої особи від 20.12.2021р. №144 відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника закупівлі – ГО «Інститут громадського здоров’я» з підстав невідповідності вимогам, встановленим Оголошенням про закупівлю, в частині складу компонентів запропонованих наборів реагентів, об’єктів дослідження та аналітичної чутливості набору реагентів для виявлення РНК коронавірусу SARS-CoV-2.
Разом з тим, зазначені підстави для відхилення пропозиції є надуманими та не відповідають дійсності, оскільки запропоновані набори реагентів містять базові компоненти, необхідні для проведення відповідних лабораторних досліджень та за своїм складом повністю відповідають визначеним Замовником вимогам та вимогам державних стандартів до такої продукції.
Зокрема, склад запропонованого набору реагентів для виявлення РНК коронавірусу SARS-CoV-2 методом полімеразної ланцюгової реакції у реальному часі, виробництва ТОВ «Полідіагностікс», містить наступні базові компоненти, які відповідають визначеним Замовником вимогам:
Компонент запропонованих наборів: Компонент наборів згідно з вимогами:
Оліго мікс Буфер SARS-CoV-2
Мастер мікс RT ЗТ-Полімераза
Позитивний контроль SARS-CoV-2 ПКЗ (позитивний контрольний зразок) SARS-CoV-2
Негативний контроль НКЗ (негативний контрольний зразок)
Відмінність полягає лише у власних назвах компонентів, оскільки виробником ТОВ «Полідіагностікс» використано назви компонентів відповідно до міжнародних стандартів.
Аналогічна ситуація стосується складу компонентів наборів реагентів для екстракції ДНК/РНК з біологічного матеріалу виробництва ТОВ «Полідіагностікс», які можна використовувати як для ручного виділення так і для використання на автоматичних станціях виділення НК:
Реагент запропонованих наборів Реагент наборів згідно з вимогами
Магнітні частинки Розчин з магнітними частками
Буфер для лізису Буфер для лізису
Буфер для промивки Буфер для промивання №1
Буфер для осадження Буфер для промивання №2
Буфер для елюції Буфер для елюції
Носій НК (підвищує чутливість відсутній
реагентів під час виділення)
Стосовно об’єктів дослідження набору реагентів призначеного для якісного виявлення РНК коронавірусу SARS-CoV-2 методом полімеразної ланцюгової реакції у реальному часі в препаратах нуклеїнових кислот (НК), виділених з клінічних зразків (мазок з носоглотки, мазок з ротоглотки, мокрота, ендотрахеальний аспірат, бронхоальвеолярний змив, осад сечі, ректальний мазок, плазма крові людини), то в інструкції з використання запропонованих відповідних наборів, виробництва ТОВ «Полідіагностікс», зазначено застосування набору (розділ І) для специфічного виявлення РНК коронавірусу SARS-CoV-2 в біологічному матеріалі людини (мазок з носа, зіва, носоглоткові секрети, мокротиння, секрети нижніх дихальних шляхів) методом зворотної транскрипції і полімеразної ланцюгової реакції в режимі реального часу.
При цьому, зазначений перелік біологічного матеріалу людини не є вичерпним, а є уточнюючим, оскільки біологічний матеріал це тканини, клітини, біологічні рідини, секрети і продукти життєдіяльності, фізіологічні виділення, мазки, зіскоби, змиви, біопсійний матеріал, що отримані від людини, а також матеріал ембріофетального походження, відповідно до терміну, визначеного пунктом 3 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності банків пуповинної крові, інших тканин і клітин людини згідно з переліком, затвердженим Міністерством охорони здоров’я, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 286.
Отже, визначені Замовником клінічні зразки (мазок з носоглотки, мазок з ротоглотки, мокрота, ендотрахеальний аспірат, бронхоальвеолярний змив, осад сечі, ректальний мазок, плазма крові людини) також є об’єктом дослідження запропонованих наборів реагентів для виявлення РНК коронавірусу SARS-CoV-2 методом полімеразної ланцюгової реакції у реальному часі, виробництва ТОВ «Полідіагностікс».
Щодо аналітичної чутливості набору реагентів для виявлення РНК коронавірусу SARS-CoV-2 методом полімеразної ланцюгової реакції у реальному часі, виробництва ТОВ «Полідіагностікс», то вона дійсно становить 150-200 копій на 1 мл, що втричі краще (чутливіше) ніж визначена замовником межа - 500 копій/мл (5х10 2 (у другому ступені)).
Звертаємо увагу на те, що Замовником не в повному обсязі було враховано вимогу Учасника від 13 грудня 2021 року щодо усунення дискримінаціних вимог, зокрема щодо зазначення складу наборів реагентів конкретного виробника (ТОВ «ХЕМА»), всупереч вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», що в подальшому стало підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Існуюча судова практика свідчить про неприпустимість застосування дискримінаційних вимог під час процедури спрощених закупівель (справи №916/3431/20, №903/432/21, №903/419/21-витяги з рішень додаються).
Вважаємо, що уповноваженою особою Замовника не об’єктивно та упереджено оцінено пропозицію ГО «Інститут громадського здоров’я», оскільки вона повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмету закупівлі та є найбільш економічно вигідною.
Таким чином, рішення про відхилення пропозиції учасника закупівлі – ГО «Інститут громадського здоров’я» є протиправним та прийняте з порушенням законодавства про закупівлі, а також суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також порушує право інших учасників на добросовісну конкуренцію під час проведення закупівлі.
Водночас, за порушення законодавства про закупівлі передбачена індивідуальна адміністративна відповідальність уповноважених осіб, службових (посадових) осіб замовників (згідно зі статтею 44 Закону та статтею 164-14 КУпАП).
Також, адміністративна відповідальність може бути застосована до особи, яка без свідомого протиправного умислу допустила те чи інше порушення з об’єктивної відсутності розуміння правильності застосування окремих положень Закону.
З огляду на викладене та керуючись ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи від 20.12.2021р. про відхилення пропозиції, оформлене протоколом №144, та визнати учасника – ГО «Інститут громадського здоров’я» переможцем закупівлі.
В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, а також для вжиття передбачених Цивільним процесуальним кодексом України заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням, ми будемо змушені звернутися до суду та до відповідних антикорупційних органів влади.
Сподіваємось на розуміння!
Пов'язані документи:
Учасник
- справа №903:432:21 (витяг).pdf 20.12.2021 16:38
- справа №916:3431:20 (витяг).pdf 20.12.2021 16:38
- справа №903:419:21 (витяг).pdf 20.12.2021 16:38
Дата подачі:
20.12.2021 16:38
Вирішення:
Доброго дня. Замовником розглянуто Вашу вимогу від 20.11.2021 за результатами розгляду якої повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до вимог п. 3 ч. 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Згідно Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено Технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі 33690000-3 Лікарські засоби різні (33696500-0 Лабораторні реактиви), а саме встановлено склад компонентів, які необхідні містити Набори реагентів для виявлення РНК коронавірусу SARS-CoV-2 методом полімеразної ланцюгової реакції в реальному часі "Covid-19-ПЛР"(кількість визначень 96) та Набори реагентів для екстракції ДНК та РНК біологічного матеріалу(DNA/RNA--Mag Auto).
Відповідно до поданих Вами у складі пропозиції інструкцій Наборів реагентів для виявлення SARS-CoV-2 та ендогенного внутрішнього контролю методом ПЛР в реальному часі «ПоліДіагностікс SARS-CoV-2 реал-тайм ПЛР» та реагентів для виділення нуклеїнової кислоти «Poly Diagnostik Екстракція РНК/ДНК на магнітному сорбенті», сертифікатів аналізу від 08.01.2021 та 01.09.2021 склад компонентів у запропонованих Вами наборах не відповідає технічним вимогам встановлених Замовником відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Окрім того відповідно до технічних вимог встановлених Замовником відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Набір реагентів «SARS-CoV-2-ПЛР» призначений для якісного виявлення РНК коронавірусу SARS-CoV-2 методом полімеразної ланцюгової реакції у реальному часі в препаратах нуклеїнових кислот (НК), виділених з клінічних зразків (мазок з носоглотки, мазок з ротоглотки, мокрота, ендотрахеальний аспірат, бронхоальвео-лярний змив, осад сечі, ректальний мазок, плазма крові людини).
Однак відповідно до поданої Вами у складі пропозиції інструкції Набору реагентів для виявлення SARS-CoV-2 та ендогенного внутрішнього контролю методом ПЛР в реальному часі «ПоліДіагностікс SARS-CoV-2 реал-тайм ПЛР» застосування запропонованого Вами набору не можливо до складу клінічних зразків згідно технічних вимог встановлених Замовником відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Також згідно технічних вимог встановлених Замовником відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі аналітична чутливість набору реагентів для виявлення РНК коронавірусу SARS-CoV-2 методом полімеразної ланцюгової реакції в реальному часі "Covid-19-ПЛР" складає 5 х 102 *копій/мл (копій специфічної РНК-мішені на 1 мл біологічного зразка), при цьому, що аналітичний ліміт детекції ПЛР тесту запропонованого Вами набору становить 150-200 копій на 1 мл досліджуваного зразка, що не відповідає технічним вимогам.
Враховуючи зазначене, Замовником відхиллено Вашу пропозицію відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим підстав для задоволення Вашої вимоги немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
про усунення порушення під час проведення закупівлі та внесення змін до Оголошення
Номер:
ec147b8dfc294a17b36e91146691324a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-07-012186-c.c1
Назва:
про усунення порушення під час проведення закупівлі та внесення змін до Оголошення
Вимога:
Шановний Замовнику!
Користуючись нагодою, висловлюємо Вам свою повагу та вимагаємо наступне.
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників, а саме замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (частина 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)).
Дослідивши вимоги до предмета закупівлі Набори реагентів для проведення ПЛР досліджень виявлено, що Замовником визначено конкретного виробника (ТОВ «ХЕМА») та зазначено специфічні унікальні характеристики продукції цього виробника (Додаток 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 07.12.2021р. – витяг додається), що унеможливлює надання аналогів таких реагентів.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які можуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників та виробників.
Разом з тим, ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вважаємо, що зазначення у вимогах до предмета закупівлі конкретного виробника не відповідає меті Закону щодо забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, яка визначена у преамбулі Закону.
З огляду на викладене, вимагаємо вилучити з вимог до предмета закупивлі виробника ТОВ «ХЕМА», а також канали детекції "FAM/Green, ROX/Orange та Cy5/Red" та склад наборів реагентів.
В іншому випадку ми будемо змушені з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, а також для вжиття передбачених Цивільним процесуальним кодексом України заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням, звернутися до суду та органів, що здійснюють контроль над замовником відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Сподіваємось на розуміння!
Пов'язані документи:
Учасник
- МТВ (Додаток 1).pdf 13.12.2021 14:05
- Тендерна документація.docx 13.12.2021 14:53
Дата подачі:
13.12.2021 14:05
Вирішення:
Канали детекції та назва виробника видалені з Тендерної документаціїї
Статус вимоги:
Задоволено