• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Великовантажні мототранспортні засоби (автомобіль вантажопасажирський повнопривідний для бригад розподільчих мереж 4х4 (IVECO DAILY 55 або еквівалент)) ДК 021:2015 – 34140000-0. Інвестиційна програма АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» (проєкт) 2022, розділ 6, п.6.3. Heavy-duty motor vehicles

без ПДВ

Завершена

11 370 565.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 113 705.65 UAH
Період оскарження: 07.12.2021 14:44 - 06.01.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Your answer

Номер: 5aa42cc6bb734296b0bd01ace7c11d5e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-07-011713-c.c3
Назва: Your answer
Вимога:
Dear Buyer, Men and women have equal rights, but used different way... :-) Do not mix principle points please. So, DDP and Tax Invoice cannot be applicable for non-residents IN PRINCIPLE. By Law (See Customs Code of Ukraine). Payment within 5 days after inspection on Ukrainian customs territory is not an advance at all. So, word "advance" must be excluded as misleading. Kindest regards, --------------------------------------- Шановний покупець, Чоловіки і жінки мають рівні права, але використовуються по-різному... :-) Не змішуйте принципові моменти, будь ласка. Отже, DDP та податкова накладна не можуть застосовуватися до нерезидентів В ПРИНЦИПІ. За законом (див. Митний кодекс України). Оплата протягом 5 днів після перевірки на митній території України взагалі не є авансом. Отже, слово «аванс» слід виключити як оманливе. З повагою,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Згідно Вашого звернення, внесено зміни до оголошення стосовно умови оплати. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Tax invoice

Номер: f7e0a882e44044639a1751df516e3242
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-07-011713-c.c2
Назва: Tax invoice
Вимога:
Dear Buyer, We started preparation an inquiry to the factory for 6 tenders for trucks, including two yours. On detailed reading of contract, we found one point, which must be clarified and other - amended. 1. In tender listing on PROZORRO you state payment as 100% advance in 5 days. In contract is written "100% in 5 days from inspection of goods". Please clarify: a) if you are going to send your inspector to the factory to inspect the goods, ready to shipment or b) you want to inspect the goods just in your warehouse. In the first case it is advance payment, however relative. But in the second case - it is not an advance at all, but Payment on Delivery. Please clarify. 2. Sec. 4.3-4.6 of the Contract are not applicable to non-residents, who are not payers of tax in Ukraine and physically unable to issue and register Fiscal Invoice. So, please add Sec. 4.7: "Sec. 4.3-4.6 are applicable for residents of Ukraine only." Until clarification of the above and amendment as above we cannot inquire for both your tenders. So, we kindly ask you to speed your answer up as timing becomes too short. Best regards, ------------------------------------------------ Шановний покупець, Ми розпочали підготовку запиту до заводу на 6 тендерів на вантажівки, у тому числі два ваших. При детальному читанні договору ми знайшли один момент, який необхідно уточнити, а інший – змінити. 1. У тендерному листі на PROZORRO ви вказуєте оплату як 100% передоплату за 5 днів. У договорі написано «100% через 5 днів з моменту перевірки товару». Поясніть будь ласка: а) якщо ви збираєтеся відправити свого інспектора на фабрику для огляду товару, готового до відправлення або б) ви хочете перевірити товар просто на своєму складі. У першому випадку це передоплата, хоч і відносна. Але в другому випадку - це зовсім не аванс, а Оплата при доставці. Поясніть будь ласка. 2. Розд. 4.3-4.6 Договору не поширюються на нерезидентів, які не є платниками податку в Україні та фізично не можуть виписати та зареєструвати фіскальний рахунок. Тому, будь ласка, додайте розд. 4.7: «Розділи 4.3-4.6 застосовуються лише для резидентів України». До уточнення вищезазначеного та внесення змін, як зазначено вище, ми не можемо запитувати обидві ваші пропозиції. Тому ми просимо вас пришвидшити відповідь, оскільки час стає занадто коротким. З найкращими побажаннями,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №992-VIII (далі Закон) встановлює рівні умови для участі в публічних закупівлях резидентів та нерезидентів. Відповідно до р.1 п.5 тендерної документації та ст.5 п.2. Закону Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Щодо Вашого першого питання, в розділі 5 тендерної документації викладений проєкт договору, що буде укладено за результатами проведення процедури. Відповідно до статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених Законом. У п. 4.2. проєкту договору зазначено, що оплата Товару здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Відповідно до п.4.1. Розрахунок між Покупцем та Постачальником за цим Договором здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів в розмірі 100% вартості Товару з моменту отримання позитивного висновку огляду Товару та складання відповідного акту огляду комісією в складі уповноважених представників сторін. Таким чином 100% авансування буде здійснено після виїзду уповноважених представників замовника за місцем знаходження транспортного засобу на митній території України для огляду та складення позитивного висновку. Стосовно другого питання, слід зазначити, що пункти проєкту договору, які стосуються реєстрації податкових накладних (п.4.3-4.6) застосовуються у разі, якщо переможець закупівлі є платником ПДВ відповідно до чинного Законодавства України. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно п.3.2 проєкту договору до ціни товару включена вартість тари, упакування і маркування, а також транспортування Товару до місця поставки зазначеного в п.5.3. цього Договору, а саме:м. Полтава, вул. Старий Поділ, 5 АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО». Дякуємо за запитання!
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

file format

Номер: a3165bd3e3de4e568be87118489cc02f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-07-011713-c.c1
Назва: file format
Вимога:
Dear Buyer, We start working on this tender, same as on your UA-2021-12-08-015536-c and found that your Annex 4 is published in multiple scanned format, which is not suitable for OCR and translation. Please publish Annex 4 for both tenders also in Word to enable foreign bidders to work on them. Signatures of your Bosses are absolutely not interesting... Best regards, --------------------------------------- Шановний покупець, Ми починаємо роботу над цим тендером, так само, як і над вашим UA-2021-12-08-015536-c, і виявили, що ваш Додаток 4 опубліковано у форматі кількох сканів, який не підходить для розпізнавання та перекладу. Будь ласка, опублікуйте Додаток 4 до обох тендерів також у Word, щоб іноземні учасники могли працювати над ними. Підписи ваших начальників абсолютно нецікаві... З найкращими побажаннями,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Доброго дня! Щодо Вашого звернення, найближчим часом будуть опубліковані технічні характеристики (Додаток 4) в форматі Word окремим файлом!»
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так