• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект для забору та транспортування біологічних зразків код ДК 021:2015: 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення

Закупівля проводиться відповідно до абзацу 4 пункту 3.1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі»,«Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель». Товари згідно Постанови КМУ від 20.03.2020 №224 оподатковуються ПДВ за нульовою ставкою на всіх етапах постачання.

Торги відмінено

84 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 420.00 UAH
Період оскарження: 07.12.2021 14:02 - 13.12.2021 16:00
Вимога
Без відповіді

Щодо неправомірного відхилення пропозиції

Номер: 3e8b7cc6468f47f197d4343d090a7dab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-07-003095-b.c2
Назва: Щодо неправомірного відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику! Або виникло якесь непорозуміння, або Ви навмисно не бачите неправомірність своїх дій? Згідно Вашого Протоколу № 18 від 24.12.2021 та Вашої відповіді на нашу попередню вимогу Ви надали: 1. Відповідно до пункту 5 Оголошення Строк поставки товарів протягом 5 робочих днів з моменту надходження заявки від Замовника. Учасник не надав відповідної інформації. 2. Гарантійний лист не підтверджений дозволом виробника на видачу гарантійних листів третім особам. Стосовно першого: в Оголошенні до закупівлі UA-2021-12-07-003095-b чітко були вказані всі вимоги до Учасника, які нами було виконано у повному обсязі. п. 5 «Строк поставки товарів протягом 5 робочих днів з моменту надходження заявки від Замовника» не було включено у вимоги до Учасника. Це пункт самого оголошення. Стосовно другого: На вимогу надати : «З метою запобігання закупівлі фальсифікованої продукції, яка може нанести шкоду здоров’ю пацієнтів та персоналу, забезпечення безпечної роботи персоналу та дотримання законодавства щодо охорони праці учасник повинен надати оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника виробника на території України на запропонований товар, для підтвердження можливості постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника (надати оригінал такого гарантійного листа)» нами було надано гарантійний лист від ВИРОБНИКА цієї продукції, а саме ТОВ «ХЕМА», що було підтверджено у складі пропозиції Декларацією про відповідність № 13 (Редакція 1). Саме ТОВ «ХЕМА» є ВИРОБНИКОМ цих комплектів та уповноважує саме ТОВ «Медичний системний інтегральний сервіс» представляти свою продукцію у торгах UA-2021-12-07-003095-b, де замовником є Комунальне некомерційне підприємство Конотопської міської ради «Конотопська центральна районна лікарня імені академіка Михайла Давидова». Вважаємо Ваше небажання приймати нашу більш вигідну пропозицію, необгрунтовано відхиливши її, прямою дискримінацією конкретного Учасника торгів з метою прийняти пропозицію Учасника, з яким були попередні домовленості. У зв’язку з Вашими діями ми вимушені звернутися з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Щодо відхилення пропозиції

Номер: f4b72d6a03184439b28c13fdb6938165
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-07-003095-b.c1
Назва: Щодо відхилення пропозиції
Вимога:
Просимо надати уточнення щодо відхилення нашої пропозиції, а саме: Відсутність яких саме документів, що підтверджують відповідність пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-12-07-003095-b спричинило відхилення нашої пропозиції?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до пункту 5 Оголошення Строк поставки товарів протягом 5 робочих днів з моменту надходження заявки від Замовника. Учасник не надав відповідної інформації. Гарантійний лист не підтверджений дозволом виробника на видачу гарантійних листів третім особам.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.12.2021 17:09