• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92, Дизельне паливо

Завершена

559 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 796.60 UAH
Період оскарження: 07.12.2021 12:07 - 20.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження переможця

Номер: 9c30fec9b0c141bfbf4ad5c274549b5e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-07-003157-a.a2
Назва: Оскарження переможця
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД», ознайомившись з Протоколом № 139 від 29.12.2021р. року, щодо визнання переможця відкритих торгів ТОВ "ТД МТК" по закупівлі: Бензин А-92, Дизельне паливо в талонах. Код згідно з ДК 021:2015: 09130000-9 – нафта і дистиляти, ідентифікатор закупівлі - UA-2021-12-07-003157-a, не погоджується з рішення Замовника щодо визнання ТОВ "ТД МТК", у зв’язку тим що в складі ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТОВ "ТД МТК" - надав Гарантійний лист №35 від 13.12.2021р. від ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» щодо гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску палива на мережі автозаправних станцій, яка здійснює реалізацію нафтопродуктів піж брендом «БРСМ НАФТА» згідно договору № ДГ-0000173 від 01.03.2021р. Даний лист є не діючим та не гарантує безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску палива на мережі автозаправних станцій, адже він виданий Комунальному некомерційному підприємству «Центральна міська лікарня мста Нова Каховка» Новокаховської міської ради. Виходячи з цього ТОВ "ТД МТК" не виконав вимогу Замовника - Дубрівської сільської ради відповідно до ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ (далі текст з ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ) – • Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з власником або орендарем АЗС або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію товару (бензину та ДП) на АЗС, які вказані Учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог абзацу 1 п.3.6.5 розділу ІІІ тендерної документації, шляхом подання у складі пропозиції оригіналу або нотаріально завіреної копії договору купівлі – продажу, або поставки товару (бензину та ДП), а також гарантійного листа від вищевказаних суб’єктів господарювання, щодо готовності на відпуск/поставку товару (бензину та ДП) на користь Учасника протягом 2022 року в кількості та з якісними показниками, передбаченими цією тендерною документацією, із посиланням на ідентифікатор (номер) закупівлі. Господарський договір за своєю формою повинен відповідати вимогам частини першої статті 181 Господарського кодексу України, в тому числі містити інформацію про кількість товару який постачається Учаснику, перелік АЗС на яких буде здійснюватися відпуск/поставка для контрагентів Учасника. • Також в ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТОВ "ТД МТК" - надає СЕРТИФІКАТИ: А-92 та ДП - видано на ПАТ «Укртатнафта», - яке відношення ТОВ "ТД МТК" має до даної юридичної особи? Договір з даною юридичною особою – ВІДСУТНІ. Відповідно до цього всього - у ТОВ "ТД МТК" відсутні документи, які підтверджують якість товару (предмету закупівлі). • Також у складі тендерної пропозиції учасник надав скан-копію документів, тексти яких є нечитабельними, вважається, що учасник не надав такого документу згідно ст. 30 ЗУ. • Відсутня ліцензія на роздрібну торгівлю (відповідно до ЗУ від 23.11.2018 №2628 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів») Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації. Щодо надання тендерної документації наступного учасника - ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" також є порушення, а саме: 1. ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" - надає СЕРТИФІКАТИ та ПАСПОРТИ: Бензин А-92 - видано на ТОВ «Стандарт Ойл-2000», Дизельне пальне СЕРТИФІКАТ - видано на ООО «БНК-УКРАИНА» (що зазначено на сертифікаті), а ПАСПОРТ - видано на ТОВ «КАТМА ГРУП» яке відношення ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" має до даних юридичних осіб? Договори з даними юридичними особами – ВІДСУТНІ. Відповідно до цього всього - у ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" відсутні документи, які підтверджують якість товару (предмету закупівлі). 2.Також у складі тендерної пропозиції учасник надав скан-копію документів, тексти яких є нечитабельними , вважається, що учасник не надав такого документу згідно ст. 30 ЗУ. 3. Відсутня ліцензія на роздрібну торгівлю (відповідно до ЗУ від 23.11.2018 №2628 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів») Отже, Учасниками: ТОВ "ТД МТК", та ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" - не виконані вимоги Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасників на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на викладене вище Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій ТОВ "ТД МТК", та ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця. Тому, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД», вимагає відхилити переможця ТОВ "ТД МТК", та учасника ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" даних торгів та перейти до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТ КАРД». У разі відхилення нашої вимоги, будемо змушені звернутися до антимонопольного комітету для розгляду дій Замовника, щодо законності визнання переможців. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Тендерна пропозиція ТОВ "ТД МТК" буде відхилена із підстав відсутності гарантійного листа від вищевказаних суб’єктів господарювання, щодо готовності на відпуск/поставку товару (бензину та ДП) на користь Учасника протягом 2022 року в кількості та з якісними показниками, передбаченими цією тендерною документацією, із посиланням на ідентифікатор (номер) закупівлі. Стосовно пропозиції ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО". В складі пропозиції Учасника наявні всі документи визначені у вимогах тендерної документації. Зокрема надано копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів та/або паспортів якості та/або посвідчень тощо). Вимогами тендерної документації не встановлено вимоги стосовно надання власного сертифіката, паспорта або посвідчення чи від власника АЗС. Також вимогами тендерної документації не встановлено вимоги стосовно підтвердження статусу орендаря та/або власника АЗС, а вимагалося лише документи, що підтверджують зв’язок із ним. Стосовно нечитабельності документів пропозиції Учасника, Учасником виконано вимогу тендерної документації та закону та надано документи шляхом завантаження в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога на період уточнень

Номер: 12804639afe845de87524874a003c4c3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-07-003157-a.c1
Назва: Вимога на період уточнень
Вимога:
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного: 1.1. По поліпшенню якості Товару: Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі : - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору. Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів. Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. 1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»: Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального; - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; - зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; - зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. 1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України): Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності: У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості. У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару. 1.4. Зміна істотних умов договору: Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором: Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом. та/або Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. та/або Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! За результатами розгляду Вашого питання, повідомляємо, що порядок внесення змін до Договору передбачений частиною 5, а не пунктом 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вказана норма Закону, чітко передбачена в Додатку 2 до тендерної документації (Договір про закупівлю за державні кошти (прогект)). Так, відповідно до п. 3.4. Розділу ІІІ (СУМА ДОГОВОРУ) Додатку 2 тендерної документації визначено наступне: «3.4. Умови Договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів переможця процедури закупівлі та не повинні змінюватися після підписання Договору про закупівлю до повного виконання зобов’язань сторонами, крім випадків визначених ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами даного Договору, зокрема: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. Внесення таких змін можливе за наявності пред’явленого учасником обґрунтованого документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку, отриманого від уповноваженого органу (довідка (експертний висновок) з Торгово-промислової палати України чи її територіального відділення. Документ, що надається Учасником повинен містити інформацію про ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на дату укладання договору (попередньої додаткової угоди) та ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на момент укладання додаткової угоди (документ, що підтверджує коливання ціни товару на ринку повинен бути виданим не більше 5 календарних днів відносно дати укладення додаткової угоди); 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті, відповідно до якої дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.» Тобто вказаний пункт Додатку 2 Тендерної документації (проект Договору), містить порядок внесення до нього в порядку передбаченому ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а тому і обов’язку щодо внесення до нього Замовник не вбачає. Дякуємо за запитання.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.12.2021 14:34