• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Соки фруктові в асортименті» (ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки.)

Закупівля проводиться на потребу 2022 року.

Завершена

590 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 950.00 UAH
Період оскарження: 07.12.2021 12:13 - 19.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на скасування рішення про обрання переможця

Номер: 72aa24ae50fa4b238dcdcd124662c66d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-07-003226-a.b2
Назва: Скарга на скасування рішення про обрання переможця
Скарга:
Хмельницьким навчально-виховним об'єднанням №28, було розпочато торги на закупівлю «Соки фруктові в асортименті» (ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки.) № Оголошення UA-2021-12-07-003226-a. Відповідно до реєстру отриманих пропозицій участь в торгах було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме: ПП "ТАВРІЯ ПЛЮС"; ФОП Бондарчук Олександр Володимирович; ФОП Крупельницька Наталія Ігорівна; За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція ФОП Крупельницька Наталія Ігорівна. Протокольним рішенням уповноваженої особи №85 від 31.12.2021 року, прийняте рішення щодо обрання переможцем торгів та намір укласти договір про закупівлю «Соки фруктові в асортименті» (ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки.) із ФОП Крупельницька Наталія Ігорівна. В складі пропозиції Учасника відсутній як посвідчення якості так і декларація виробника, що свідчить про недотримання вимог тендерної документації та не відповідає Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» та на підставі чого пропозиція ФОП Крупельницька Наталія Ігорівна підлягала відхиленню. Тому, рішення, яке прийняте уповноваженою особою Замовника, є неправомірним і підлягає скасуванню. Враховуючи викладене, права та законні інтереси ФОП Бондарчук Олександр Володимирович мають бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення переможцем тендеру ФОП Крупельницька Наталія Ігорівна. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Хмельницьке навчально-виховне об'єднання №28 скасувати рішення про визначення переможцем тендеру ФОП Крупельницька Наталія Ігорівна. 3. Повідомити сторін про дату, час та місце розгляду скарги.
Дата розгляду скарги: 21.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.01.2022 17:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.01.2022 15:00
Дата виконання рішення Замовником: 27.01.2022 09:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скаргу задоволено. Згідно рішення АМКУ №1278-р/пк-пз від 21.01.2022 року буде скасовано рішення про визначення фізичної особи – підприємця Крупельницької Наталії Ігорівни переможцем за процедурою закупівлі - "Соки фруктові в асортименті" (ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки.)"
Автор: ФОП Бондарчук Олександр Володимирович, Бондарчук Олександр Володимирович +380972621919 Vital-tone@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення щодо обрання переможця та намір укласти договір

Номер: 8684efce487b432599517e718ab9ff1b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-07-003226-a.a1
Назва: Оскарження рішення щодо обрання переможця та намір укласти договір
Вимога:
Оскарження рішення щодо обрання переможця Хмельницьким навчально-виховним об'єднанням №28, було розпочато торги на закупівлю «Соки фруктові в асортименті»(ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки.) № Оголошення UA-2021-12-07-003226-a. Відповідно до реєстру отриманих пропозицій участь в торгах було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме: ПП "ТАВРІЯ ПЛЮС"; ФОП Бондарчук Олександр Володимирович; ФОП Крупельницька Наталія Ігорівна; За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція ФОП Крупельницька Наталія Ігорівна. Протокольним рішенням уповноваженої особи№85 від 31.12.2021 року, прийняте рішення щодо обрання переможцем торгів та намір укласти договір про закупівлю «Соки фруктові в асортименті»(ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки.) із ФОП Крупельницька Наталія Ігорівна. ФОП Бондарчук Олександр Володимирович, користуючись своїм законним правом та не погоджуючись з прийнятим рішенням повідомляє Вас, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає інформації, вимогам які замовник включив до тендерної документації, а саме: 1. Вимогами тендерної докуменетації зокрема Додатком 2 «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» визначено, що Якість запропонованого товару відповідно до Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» підтверджується в складі тендерної пропозиції посвідченням якості або декларацією виробника, а також протоколом випробувань на наявність генетично модифікованих організмів. В складі пропозиції Учасника відсутнє як посвідчення якості так і декларація виробника, що свідчить про недотримання вимог тендерної документації та не відповідає Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» та на підставі чого пропозиція ФОП Крупельницька Наталія Ігорівна підлягала відхиленню. Тому, враховуючи вищевикладене вимагаємо замовника: • Переглянути своє рішення стосовно прийняття рішення про намір укласти договір та обрання переможцем торгів на закупівлю «Соки фруктові в асортименті»(ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки.) із ФОП Крупельницька Наталія Ігорівна; • Відхилити пропозицію ФОП Крупельницька Наталія Ігорівна в порядку передбаченому абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає інформації, вимогам які замовник включив до тендерної документації) та абз. 2 п. 2 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). • Відповідно до ч.11 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, розглянути наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. У випадку не задоволення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися до колегії Антимонопольного комітету України з метою захисту наших прав та прийняття законного рішення. Додатково повідомляємо Вас, що відповідно до ст.44 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Відповідно до ст.164 кодексу про адміністративні правопорушення визначено, що придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до ч. 4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Протокольним рішенням уповноваженої особи №85 від 31.12.2021 року, було прийнято рішення щодо обрання переможцем торгів та намір укласти договір про закупівлю «Соки фруктові в асортименті»(ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки.) із ФОП Крупельницька Наталія Ігорівна. Вимогами тендерної документації зокрема Додатком 2 «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» визначено, що Якість запропонованого товару відповідно до Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» підтверджується в складі тендерної пропозиції посвідченням якості або декларацією виробника, а також протоколом випробувань на наявність генетично модифікованих організмів. Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», на який посилаються в ТД, не містить визначення «посвідчення якості» та необхідності подання саме такого документа для підтвердження якості. Крім того, жоден нормативно-правовий документ не містить такого визначення. Відповідно до Закону “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” від 15.01.2015 р., документом, який підтверджує відповідність якості продукції, є: сертифікат відповідності, декларацію про відповідність, протокол випробувань, звіт, висновок, свідоцтво чи будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Відповідно до тендерної пропозиції ФОП Крупельницької Наталі Ігорівни було надано копії документів про якість, а саме: 1. Копія сертифікату відповідності №UA.10196.Х.01280-21 від 14 вересня 2021 року; 2. Копія сертифікату ISO 9001 № UA.80050.032 QMS-21 від 14 вересня 2021 року; 3. Копія сертифікату ISO 2200 № UA.80050.006 FSMS-21 від 01 липня 2021 року; 4. Копія протоколу випробувань №3022 від 23 грудня 2020 року; 5. Копія протоколу випробувань №3023 від 23 грудня 2020 року. На нашу думку документи, які були надані ФОП Крупельницькою Наталією Ігорівною було надано в повному обсязі та відповідає вимогам встановлених Додатком 2 «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ», та не порушує вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Крупельницька Наталія Ігорівна відсутні. Замовником було правомірно визнано переможцем учасника ФОП Крупельницька Наталія Ігорівна з урахуванням принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та згідно Закону оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено