код ДК 021:2015 90510000-5 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям"(вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття ), в тому числі по лотах: Лот 1. Вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття ) (м.Івано-Франківськ, м.Коломия) Лот 2.Вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття)(СОК «Смерічка», с.Микуличин)
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції учасника та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами цієї тендерної документації.
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та не підготовлені безпосередньо учасником, можуть бути складені українською або російською мовами.
Учасники – нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською або російською мовами. Тексти на документах повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких інших документів, складених іноземною мовою (окрім російської), тендерна пропозиція учасника повинна містити їх переклад українською мовою.
Найменування торгових марок, комерційні найменування, оригінальні патентовані назви, іноземні географічні найменування, найменування юридичних осіб - нерезидентів України, а також найменування та назви міжнародних або іноземних нормативних актів, технічних документів, стандартів, регламентів, директив тощо можуть виконуватися та зазначаються у тендерній пропозиції мовою оригіналу латиницею або кирилицею.
Завершена
454 140.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 392.00 UAH
Період оскарження:07.12.2021 11:27 - 19.12.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження рішення Замовника за результатом розгляду тендерної пропозиції ФОП Пасяка Р.В
Номер:843d96d267dc42d38211dd606ffaa6c8
Пов'язана кваліфікація:ФОП Пасяка Роман Віталійович, UA-EDR 3494914813
Ідентифікатор запиту:UA-2021-12-07-002526-a.c2
Назва:Оскарження рішення Замовника за результатом розгляду тендерної пропозиції ФОП Пасяка Р.В
Скарга:
14 січня 2022р.
вих. № 34
До Антимонопольного комітету України
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження:
Приватне акціонерне товариство «Автотранспортне підприємство – 0928»
Адреса: 76007, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Максимовича 11
Код ЄДРПОУ: 03345863
Телефон: (0342) 568439
Електронна пошта: tender.atp@gmail.com
Замовник:
Державний вищий навчальний заклад
«Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
Адреса: 76018, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Шевченка, будинок 57
Код ЄДРПОУ 02125266
Телефон: (0342) 596056
Електронна пошта: tender@pnu.edu.ua
Інформація про закупівлю:
код ДК 021:2015 90510000-5 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям"(вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття ), в тому числі по лотах:
Лот 1. Вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття ) (м.Івано-Франківськ, м.Коломия)
Лот 2.Вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття)(СОК «Смерічка», с.Микуличин)
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-12-07-002526-a
ID:
9353ee3aa1b844a1ade673444d05be40
СКАРГА
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі)
07 грудня 2021 року Державним вищим навчальним закладом «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» - (надалі Замовник) в системі публічних закупівель Prozorro було розміщено оголошення та тендерну документацію на проведення закупівлі «Код ДК 021:2015 90510000-5 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям"(вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття ), в тому числі по лотах: Лот 1. Вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття ) (м.Івано-Франківськ, м.Коломия) Лот 2.Вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття)(СОК «Смерічка», с.Микуличин)».
Замовником у межах єдиної процедури закупівлі були визначені частини предмета закупівлі (лоти). Дана скарга подається щодо лоту № 1 Вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття ) (м.Івано-Франківськ, м.Коломия).
Свої пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали 2 учасники: ПрАТ «Автотранспортне підприємство – 0928» (надалі ПрАТ «АТП-0928») з початковою пропозицією 414`940.00 грн. та ФОП Пасяка Р.В. з початковою пропозицією 379`000.00 грн.
В ході аукціону учасники знижували ціну пропозиції і остаточні пропозиції є такими: ПрАТ «АТП-0928» - 295`840.00 грн., ФОП Пасяка Р.В. - 295`839.00 грн.
04.01.2022р Замовником в електронній системі закупівель розміщено вимогу до учасника ФОП Пасяка Р.В., чия пропозиція була найбільш економічно вигідною, про усунення невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям. Вимога містить перелік невідповідностей, а саме:
«Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник визначив форму документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», як інформаційну довідку згідно додатку 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, проте інформація в довідці не відповідає формі, встановленій Замовником (Учасником не зазначено досвід роботи за фахом). Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник визначив форму документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» як довідку згідно додатку 1.2 за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність відповідного транспорту із зазначенням марки (типу), вказати власне чи орендоване, яке забезпечить виконання послуги. В складі матеріально-технічної бази учасника обов’язкова наявність, зокрема,: спеціалізовані вантажні автомобілі з портальним завантажувачем для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 22 м.куб – не менше 1-ї одиниці. На підтвердження права власності чи користування спеціалізованим автотранспортом зазначеним у довідці учасники подають копії наступних документів: - у разі наявності власного спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника); - у разі залучення спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та сканований з оригіналу чинний договір оренди (користування, позички тощо) спеціалізованого автотранспорту (на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці №1), що містять підпис і печатку Учасника (у випаду використання) та контрагента за договором, який діє протягом усього строку надання послуг згідно умов тендерної документації, та документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту. Договори, укладені з фізичною особою/фізичною особою - підприємцем, яка/який надає чи отримує техніку в користування (оренду) мають бути нотаріально посвідчені; У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено інформацію про транспорт та контейнери. Проте, в довідці не зазначено інформації про наявність в учасника спеціалізованого вантажного автомобіля з портальним завантажувачем для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 22 м.куб – не менше 1-ї одиниці, що не відповідає вимогам тендерної документації.»
05 січня 2022 року учасником ФОП Пасяка Р.В. завантажено до електронної системи закупівель такі файли:
1- Пояснення вих. № 0 від 05.01.2022 (файл «Пояснення»)
2- Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації вих №2 від 05.01.2022 (файл «Працівники») - приведену до форми що вимагалась тендерною документацією, вказано досвід роботи за фахом;
3- Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 3 від 05.01.2022 (файл «3. Обладнення та МТБ») – в якій додатково вказав про наявність автомобіля «марки КАМАЗ 55102 тип самоскид-с з навісним обладнанням для портального завантаження для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і ремонтних відходів об’ємом від 7 до 22 м.куб) державний номер 06080 ЕА рік випуску 1990»;
4- Довіреність (сканкопія), видану громадянином Муленковим Василем Миколайовичем громадянину Пасяка Роману Віталійовичу, якою уповноважує останнього представляти його інтереси та укладати від його імені правочини щодо експлуатації, управління, користування та розпорядження належного йому транспортного засобу КАМАЗ 55102, 1990 року, реєстраційний № 06080… (файл «15.Довіреність», арк. 1)
5- Свідоцтво про реєстрацію ТЗ (сканкопія) серії ЯНВ № 549327 на автомобіль КАМАЗ 55102, 1990 року, реєстраційний № 06080, власник Муленков В.М. (файл «15.Довіреність», арк. 2,3)
06 січня 2022 року Замовником опубліковано Протокол розгляду пропозиції від 05.01.2022р., згідно якого уповноваженою особою Замовника Бойчук У.В. помилково встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Пасяка Р.В. відповідає вимогам тендерної документації та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Пасяка Р.В. Того ж дня в електронній системі закупівель сформовано Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-12-07-002526-a між замовником та ФОП Пасяка Р.В. як переможцем процедури закупівлі.
Обґрунтування порушених прав і законних інтересів скаржника.
Вважаємо, що при розгляді пропозиції ФОП Пасяка Р.В. замовником було допущено порушення закону, дано неналежну оцінку документам пропозиції учасника ФОП Пасяка Р.В. Внаслідок цього замовник прийняв помилкове та необґрунтоване рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Пасяка Р.В., хоч мав законні підстави і зобов’язаний був відхилити його пропозицію. Такими діями замовник позбавив ПрАТ «АТП-0928» можливості розгляду його пропозиції, чим порушив його право на визнання його переможцем закупівлі, укладення договору про закупівлю, надання послуг згідно договору та отримання прибутку, що є порушенням законного права на здійснення підприємницької діяльності.
І. Обґрунтування підстав подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі та прийняті рішення замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
1. Відповідно до ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник вказує у своїй вимозі учаснику Пасяка Р.В. від 04.01.2022р на такі невідповідності, як відсутність документального підтвердження наявності серед матеріально-технічної бази учасника «спеціалізованого вантажного автомобіля з портальним завантажувачем для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 22 м.куб – не менше 1-ї одиниці» а також на незазначення учасником досвіду роботи за фахом працівників у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Спосіб підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовником визначено в додатку 1 до Тендерної документації наступний: «- у разі наявності власного спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника); - у разі залучення спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та сканований з оригіналу чинний договір оренди (користування, позички тощо) спеціалізованого автотранспорту (на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці №1), що містять підпис і печатку Учасника (у випаду використання) та контрагента за договором, який діє протягом усього строку надання послуг згідно умов тендерної документації, та документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту. Договори, укладені з фізичною особою/фізичною особою - підприємцем, яка/який надає чи отримує техніку в користування (оренду) мають бути нотаріально посвідчені»
А отже, замовник дотримуючись вимог ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» повинен був у вимозі вказати перелік документів для усунення невідповідностей: в разі наявності власного автотранспорту – надати скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника), або, у разі залучення спеціалізованого автотранспорту - скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та сканований з оригіналу чинний договір оренди (користування, позички тощо) спеціалізованого автотранспорту.
Всупереч вимогам вказаної норми закону у своїй вимозі до учасника ФОП Пасяка Р.В. від 04.01.2022р. замовник лише вказав на виявлені ним невідповідності але не зазначив перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, чим фактично забезпечив учаснику перемогу в закупівлі, оскільки учасник міг надати будь-які документи в довільній формі і це формально могло б означати для замовника, що учасником виконано його вимогу про усунення невідповідностей.
2. Замовник прийшов до помилкового висновку, що учасник ФОП Пасяка виправив невідповідності його пропозиції. Аналіз долучених ФОП Пасяка Р.В. 05.01.2022р. документів свідчить, що невідповідності були виправлені лише частково – в частині вказання досвіду роботи за фахом працівників у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації вих. №2 від 05.01.2022.
Що стосується кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» то учасник ФОП Пасяка Р.В. не підтвердив у спосіб визначений Замовником в Додатку 1 до Тендерної документації наявність у нього спеціалізованих вантажних автомобілів з портальним завантажувачем для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 22 м.куб – не менше 1-ї одиниці. Способом підтвердження Замовник визначив – надати довідку за формою згідно додатку 1.2 та скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію ТЗ (для власного транспорту ) а також сканований з оригіналу чинний договір оренди (користування, позички тощо) спеціалізованого автотранспорту (на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці №1) для залученого транспорту та документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту. Договори, укладені з фізичною особою/фізичною особою - підприємцем, яка/який надає чи отримує техніку в користування (оренду) мають бути нотаріально посвідчені.
Згідно завантаженої учасником в систему електронних закупівель 05.01.2022р сканкопії Свідоцтва про реєстрацію ТЗ серії ЯНВ № 549327 на автомобіль КАМАЗ 55102, 1990 року, реєстраційний № 06080, тип автомобіля самоскид-с, (файл «15.Довіреність» стор.2,3) власником автомобіля є гр. Муленков Василь Миколайович.
Нотаріально посвідчений договір оренди (користування, позички тощо) цього транспортного засобу а також документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту (наприклад акт приймання-передачі, розписка чи будь-який інший) учасником не надано.
На сторінці 1 файлу «15.Довіреність» міститься довіреність від 28.09.2017р. згідно з якою власник ТЗ гр. Муленков Василь Миколайович на підставі попереднього усного договору доручення уповноважує гр. Пасяку Романа Віталієвича уповноважує останнього представляти його інтереси та укладати від його імені правочини щодо експлуатації, управління, користування та розпорядження належного йому транспортного засобу КАМАЗ 55102, 1990 року, реєстраційний № 06080.
Зазначена Довіреність від 28.09.2017р. не є договором оренди (користування, лізингу тощо) – як вимагається Тендерною документацією, не дає права повіреному (гр. Пасяка Р.В) використовувати транспортний засіб у власній господарській діяльності з метою отримання прибутку та не підтверджує факт передачі йому цього транспортного засобу.
Відповідно до ч.3 ст. 244 ЦК України довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Згідно ч.1 ст. 244 ЦК України представництво, яке ґрунтується на договорі, може здійснюватися за довіреністю. Дана довіреність від 28.09.2017р. видана для вчинення правочинів. Відповідно до ч.1 ст. 202 ЦК України правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Відповідно до ч.1 та ч.3 ст. 237 ЦК України представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє. Відповідно до ч. 3 ст. 238 ЦК України представник не може вчиняти правочин від імені особи, яку він представляє, у своїх інтересах.
Отже надана учасником ФОП Пасяка Р.В. довіреність від 28.09.2017р. лише підтверджує повноваження Пасяки Р.В. (як громадянина, але не як фізичної особи - підприємця) представляти власника транспортного засобу Муленкова В.М. перед третіми особами та надає йому право від імені і за дорученням останнього укладати правочини (договори) з третіми особами щодо експлуатації, управління, користування та розпорядження належним Муленкову В.М. транспортним засобом.
Таким чином, Замовник під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Пасяка Р.В. прийшов до неправильного висновку щодо відповідності його кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та не відхилив його пропозицію, хоча мав для цього підстави.
Крім того в ході аналізу документів пропозиції виявлено ряд інших суттєвих невідповідностей, на які замовник не звернув увагу.
1) Додаток 1 кваліфікаційні вимоги. Розділ 1. Пункт 2 Тендерної документації містить вимогу щодо наявності в складі матеріально-технічної бази учасника спеціалізованих вантажних автомобілів сміттєвозів заднього завантаження для вивозу побутових відходів з контейнерів типу «Євро» - не менше 2-х одиниць та спеціалізованих вантажних автомобілів з портальним завантажувачем для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 22 м.куб – не менше 1-ї одиниці.
Як документальне підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасник ФОП Пасяка Р.В. долучає файли «3.1. Техпаспорт Даф і штеєр», «3.-Обладнення-та-МТБ», «15.Інформаційна доідка ТЗ» . В інформаційній довідці про наявність відповідного транспорту вих. № 15 від 21.12.2021 (файл «15.Інформаційна доідка ТЗ») та в Довідці про наявність обладнання і матеріально-технічної бази вих № 3 від 21.12.2021 (файл «3.-Обладнення-та-МТБ» учасник зазначає тип транспортних засобів «сміттєвоз». Однак в долученій сканкопії свідоцтва про реєстрацію автомобіля STEYR (файл «3.1. Техпаспорт Даф і штеєр») не міститься інформації про тип автомобіля. Також, недолік сканування (фотографування) першої сторінки свідоцтва не дає змоги прочитати серію і № свідоцтва, що унеможливлює ідентифікацію права власності учасника на цей автомобіль, оскільки власник вказаний на звороті свідоцтва де серію і номер уже видно.
Таким чином учасник документально підтвердив наявність лише одного спеціалізованого автомобіля сміттєвоза замість 2-х , як вимагалось Тендерною документацією. Щодо відсутності документального підтвердження наявності в учасника автомобілів для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів вже згадувалось вище. А отже учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим замовником.
2) Додаток 1 кваліфікаційні вимоги. Розділ 1. Пункт 3 Тендерної документації містить вимогу щодо відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність досвіду виконання аналогічного договору» і спосіб підтвердження - Довідка (додаток 1.3) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням найменування, адреси, телефону замовника згідно такого договору з документами, що підтверджують виконання в повному обсязі.
Як документальне підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасник ФОП Пасяка Р.В. долучає файли «4. ... Аналогічний договір» та «4.-Аналогічний-досвід». Предметом договору № 28/01 від 28.01.2020р. (файл «4. ... Аналогічний договір»), що наданий учасником ФОП Пасяка Р.В. є «послуги з вивезення сортованих твердих побутових відходів». Натомість предмет закупівлі є ширшим і передбачає надання двох видів послуг - вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття.
Отже, предмет долученого учасником договору № 28/01 від 28.01.2020р. не відповідає предмету закупівлі, відтак учасник Пасяка Р.В. не підтвердив у спосіб встановлений Замовником відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність досвіду виконання аналогічного договору».
Висновки:
- учасник ФОП Пасяка Р.В. не підтвердив належним чином і у спосіб встановлений Замовником кваліфікаційні критерії «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а отже не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
- учасник ФОП Пасяка Р.В. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- Тендерна пропозиція учасник ФОП Пасяка Р.В., з огляду на відсутність передбачених тендерною документацією документів є такою що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
За таких обставин Замовник - зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ФОП Пасяка Р.В.» на підставі абз.1 і 5 п.1 та абз.1 п.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», однак цього не зробив та визнав ФОП Пасяка Р.В. переможцем закупівлі.
Неправомірні дії Замовника щодо невідхилення пропозиції ФОП Пасяка Р.В. порушують права та законні інтереси ПрАТ «Автотранспортне підприємство – 0928», зокрема право укласти договір про закупівлю, надати послуги згідно цього договору та отримати дохід від господарської діяльності
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ФОП Пасяка Роман Віталійович переможцем процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 90510000-5 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям"(вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття ), в тому числі по лотах: Лот 1. Вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття ) (м.Івано-Франківськ, м.Коломия) Лот 2.Вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття)(СОК «Смерічка», с.Микуличин)» по лоту № 1, яке оформлене Протоколом уповноваженої особи Замовника від 05.01.2022 року.
3. Зобов’язати Замовника ухвалити нове рішення, яким відхилити тендерну пропозицію ФОП Пасяка Р.В.
Додатки:
1) Платіжне доручення про здійснення оплати за подання даної скарги.
2) Протокол уповноваженої особи від 05.01.2022 року
3) Повідомлення про намір укласти договір від 06.01.2022р.
4) Вимога замовника від 04.01.2022р
5) Пояснення ФОП Пасяка від 05.01.2022р вих. № 0 від 05.01.2022
6) Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 3 від 05.01.2022 (файл «3. Обладнення та МТБ»)..
7) Свідоцтво про реєстрацію ТЗ (сканкопія) серії ЯНВ № 549327 на автомобіль КАМАЗ 55102 та довіреність від 28.09.2017р. (файл «15.Довіреність»)
8) Інформаційна довідка про наявність відповідного транспорту вих. № 15 від 21.12.2021 (файл «15.Інформаційна доідка ТЗ»)
9) Довідка про наявність обладнання і матеріально-технічної бази вих № 3 від 21.12.2021 (файл «3.-Обладнення-та-МТБ»
10) Сканкопія свідоцтва про реєстрацію автомобіля STEYR (файл «3.1. Техпаспорт Даф і штеєр»)
11) Сканкопія договору № 28/01 від 28.01.2020р. (файл «4. ... Аналогічний договір»)
Інші документи, які можуть бути необхідні для розгляду скарги розміщені в системі публічних закупівель Prozorro, закупівля UA-2021-12-07-002526-a
Посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-07-002526-a
Директор
ПрАТ «Автотранспортне підприємство -0928» Василечко М.З.
Дата прийняття скарги до розгляду:14.01.2022 13:14
Дата розгляду скарги:27.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:18.01.2022 17:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:01.02.2022 09:40
Автор:ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928", Машталер Іван Володимирович +380342268439 tender.atp@gmail.com http://atp0928.if.ua
3e321f3afb43437e9da9cafe8e74061b
declined
Скарга
Скасована
Оскарження рішення Замовника щодо кваліфікації учасника та визнання його переможцем
Номер:df917c19caca470ca11a6b490f2987cc
Пов'язана кваліфікація:ФОП Пасяка Роман Віталійович, UA-EDR 3494914813
Ідентифікатор запиту:UA-2021-12-07-002526-a.a1
Назва:Оскарження рішення Замовника щодо кваліфікації учасника та визнання його переможцем
Скарга:
14 січня 2022р.
вих. № ________
До Антимонопольного комітету України
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження:
Приватне акціонерне товариство «Автотранспортне підприємство – 0928»
Адреса: 76007, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Максимовича 11
Код ЄДРПОУ: 03345863
Телефон: (0342) 568439
Електронна пошта: tender.atp@gmail.com
Замовник:
Державний вищий навчальний заклад
«Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
Адреса: 76018, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Шевченка, будинок 57
Код ЄДРПОУ 02125266
Телефон: (0342) 596056
Електронна пошта: tender@pnu.edu.ua
Інформація про закупівлю:
код ДК 021:2015 90510000-5 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям"(вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття ), в тому числі по лотах:
Лот 1. Вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття ) (м.Івано-Франківськ, м.Коломия)
Лот 2.Вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття)(СОК «Смерічка», с.Микуличин)
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-12-07-002526-a
ID:
9353ee3aa1b844a1ade673444d05be40
СКАРГА
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі)
07 грудня 2021 року Державним вищим навчальним закладом «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» - (надалі Замовник) в системі публічних закупівель Prozorro було розміщено оголошення та тендерну документацію на проведення закупівлі «Код ДК 021:2015 90510000-5 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям"(вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття ), в тому числі по лотах: Лот 1. Вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття ) (м.Івано-Франківськ, м.Коломия) Лот 2.Вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття)(СОК «Смерічка», с.Микуличин)».
Замовником у межах єдиної процедури закупівлі були визначені частини предмета закупівлі (лоти). Дана скарга подається щодо лоту № 1 Вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття ) (м.Івано-Франківськ, м.Коломия).
Свої пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали 2 учасники: ПрАТ «Автотранспортне підприємство – 0928» (надалі ПрАТ «АТП-0928») з початковою пропозицією 414`940.00 грн. та ФОП Пасяка Р.В. з початковою пропозицією 379`000.00 грн.
В ході аукціону учасники знижували ціну пропозиції і остаточні пропозиції є такими: ПрАТ «АТП-0928» - 295`840.00 грн., ФОП Пасяка Р.В. - 295`839.00 грн.
04.01.2022р Замовником в електронній системі закупівель розміщено вимогу до учасника ФОП Пасяка Р.В., чия пропозиція була найбільш економічно вигідною, про усунення невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям. Вимога містить перелік невідповідностей, а саме:
«Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник визначив форму документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», як інформаційну довідку згідно додатку 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, проте інформація в довідці не відповідає формі, встановленій Замовником (Учасником не зазначено досвід роботи за фахом). Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник визначив форму документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» як довідку згідно додатку 1.2 за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність відповідного транспорту із зазначенням марки (типу), вказати власне чи орендоване, яке забезпечить виконання послуги. В складі матеріально-технічної бази учасника обов’язкова наявність, зокрема,: спеціалізовані вантажні автомобілі з портальним завантажувачем для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 22 м.куб – не менше 1-ї одиниці. На підтвердження права власності чи користування спеціалізованим автотранспортом зазначеним у довідці учасники подають копії наступних документів: - у разі наявності власного спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника); - у разі залучення спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та сканований з оригіналу чинний договір оренди (користування, позички тощо) спеціалізованого автотранспорту (на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці №1), що містять підпис і печатку Учасника (у випаду використання) та контрагента за договором, який діє протягом усього строку надання послуг згідно умов тендерної документації, та документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту. Договори, укладені з фізичною особою/фізичною особою - підприємцем, яка/який надає чи отримує техніку в користування (оренду) мають бути нотаріально посвідчені; У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено інформацію про транспорт та контейнери. Проте, в довідці не зазначено інформації про наявність в учасника спеціалізованого вантажного автомобіля з портальним завантажувачем для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 22 м.куб – не менше 1-ї одиниці, що не відповідає вимогам тендерної документації.»
05 січня 2022 року учасником ФОП Пасяка Р.В. завантажено до електронної системи закупівель такі файли:
1- Пояснення вих. № 0 від 05.01.2022 (файл «Пояснення»)
2- Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації вих №2 від 05.01.2022 (файл «Працівники») - приведену до форми що вимагалась тендерною документацією, вказано досвід роботи за фахом;
3- Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 3 від 05.01.2022 (файл «3. Обладнення та МТБ») – в якій додатково вказав про наявність автомобіля «марки КАМАЗ 55102 тип самоскид-с з навісним обладнанням для портального завантаження для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і ремонтних відходів об’ємом від 7 до 22 м.куб) державний номер 06080 ЕА рік випуску 1990»;
4- Довіреність (сканкопія), видану громадянином Муленковим Василем Миколайовичем громадянину Пасяка Роману Віталійовичу, якою уповноважує останнього представляти його інтереси та укладати від його імені правочини щодо експлуатації, управління, користування та розпорядження належного йому транспортного засобу КАМАЗ 55102, 1990 року, реєстраційний № 06080… (файл «15.Довіреність», арк. 1)
5- Свідоцтво про реєстрацію ТЗ (сканкопія) серії ЯНВ № 549327 на автомобіль КАМАЗ 55102, 1990 року, реєстраційний № 06080, власник Муленков В.М. (файл «15.Довіреність», арк. 2,3)
06 січня 2022 року Замовником опубліковано Протокол розгляду пропозиції від 05.01.2022р., згідно якого уповноваженою особою Замовника Бойчук У.В. помилково встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Пасяка Р.В. відповідає вимогам тендерної документації та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Пасяка Р.В. Того ж дня в електронній системі закупівель сформовано Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-12-07-002526-a між замовником та ФОП Пасяка Р.В. як переможцем процедури закупівлі.
Обґрунтування порушених прав і законних інтересів скаржника.
Вважаємо, що при розгляді пропозиції ФОП Пасяка Р.В. замовником було допущено порушення закону, дано неналежну оцінку документам пропозиції учасника ФОП Пасяка Р.В. Внаслідок цього замовник прийняв помилкове та необґрунтоване рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Пасяка Р.В., хоч мав законні підстави і зобов’язаний був відхилити його пропозицію. Такими діями замовник позбавив ПрАТ «АТП-0928» можливості розгляду його пропозиції, чим порушив його право на визнання його переможцем закупівлі, укладення договору про закупівлю, надання послуг згідно договору та отримання прибутку, що є порушенням законного права на здійснення підприємницької діяльності.
І. Обґрунтування підстав подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі та прийняті рішення замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
1. Відповідно до ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник вказує у своїй вимозі учаснику Пасяка Р.В. від 04.01.2022р на такі невідповідності, як відсутність документального підтвердження наявності серед матеріально-технічної бази учасника «спеціалізованого вантажного автомобіля з портальним завантажувачем для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 22 м.куб – не менше 1-ї одиниці» а також на незазначення учасником досвіду роботи за фахом працівників у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Спосіб підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовником визначено в додатку 1 до Тендерної документації наступний: «- у разі наявності власного спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника); - у разі залучення спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та сканований з оригіналу чинний договір оренди (користування, позички тощо) спеціалізованого автотранспорту (на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці №1), що містять підпис і печатку Учасника (у випаду використання) та контрагента за договором, який діє протягом усього строку надання послуг згідно умов тендерної документації, та документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту. Договори, укладені з фізичною особою/фізичною особою - підприємцем, яка/який надає чи отримує техніку в користування (оренду) мають бути нотаріально посвідчені»
А отже, замовник дотримуючись вимог ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» повинен був у вимозі вказати перелік документів для усунення невідповідностей: в разі наявності власного автотранспорту – надати скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника), або, у разі залучення спеціалізованого автотранспорту - скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та сканований з оригіналу чинний договір оренди (користування, позички тощо) спеціалізованого автотранспорту.
Всупереч вимогам вказаної норми закону у своїй вимозі до учасника ФОП Пасяка Р.В. від 04.01.2022р. замовник лише вказав на виявлені ним невідповідності але не зазначив перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, чим фактично забезпечив учаснику перемогу в закупівлі, оскільки учасник міг надати будь-які документи в довільній формі і це формально могло б означати для замовника, що учасником виконано його вимогу про усунення невідповідностей.
2. Замовник прийшов до помилкового висновку, що учасник ФОП Пасяка виправив невідповідності його пропозиції. Аналіз долучених ФОП Пасяка Р.В. 05.01.2022р. документів свідчить, що невідповідності були виправлені лише частково – в частині вказання досвіду роботи за фахом працівників у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації вих. №2 від 05.01.2022.
Що стосується кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» то учасник ФОП Пасяка Р.В. не підтвердив у спосіб визначений Замовником в Додатку 1 до Тендерної документації наявність у нього спеціалізованих вантажних автомобілів з портальним завантажувачем для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 22 м.куб – не менше 1-ї одиниці. Способом підтвердження Замовник визначив – надати довідку за формою згідно додатку 1.2 та скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію ТЗ (для власного транспорту ) а також сканований з оригіналу чинний договір оренди (користування, позички тощо) спеціалізованого автотранспорту (на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці №1) для залученого транспорту та документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту. Договори, укладені з фізичною особою/фізичною особою - підприємцем, яка/який надає чи отримує техніку в користування (оренду) мають бути нотаріально посвідчені.
Згідно завантаженої учасником в систему електронних закупівель 05.01.2022р сканкопії Свідоцтва про реєстрацію ТЗ серії ЯНВ № 549327 на автомобіль КАМАЗ 55102, 1990 року, реєстраційний № 06080, тип автомобіля самоскид-с, (файл «15.Довіреність» стор.2,3) власником автомобіля є гр. Муленков Василь Миколайович.
Нотаріально посвідчений договір оренди (користування, позички тощо) цього транспортного засобу а також документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту (наприклад акт приймання-передачі, розписка чи будь-який інший) учасником не надано.
На сторінці 1 файлу «15.Довіреність» міститься довіреність від 28.09.2017р. згідно з якою власник ТЗ гр. Муленков Василь Миколайович на підставі попереднього усного договору доручення уповноважує гр. Пасяку Романа Віталієвича уповноважує останнього представляти його інтереси та укладати від його імені правочини щодо експлуатації, управління, користування та розпорядження належного йому транспортного засобу КАМАЗ 55102, 1990 року, реєстраційний № 06080.
Зазначена Довіреність від 28.09.2017р. не є договором оренди (користування, лізингу тощо) – як вимагається Тендерною документацією, не дає права повіреному (гр. Пасяка Р.В) використовувати транспортний засіб у власній господарській діяльності з метою отримання прибутку та не підтверджує факт передачі йому цього транспортного засобу.
Відповідно до ч.3 ст. 244 ЦК України довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Згідно ч.1 ст. 244 ЦК України представництво, яке ґрунтується на договорі, може здійснюватися за довіреністю. Дана довіреність від 28.09.2017р. видана для вчинення правочинів. Відповідно до ч.1 ст. 202 ЦК України правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Відповідно до ч.1 та ч.3 ст. 237 ЦК України представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє. Відповідно до ч. 3 ст. 238 ЦК України представник не може вчиняти правочин від імені особи, яку він представляє, у своїх інтересах.
Отже надана учасником ФОП Пасяка Р.В. довіреність від 28.09.2017р. лише підтверджує повноваження Пасяки Р.В. (як громадянина, але не як фізичної особи - підприємця) представляти власника транспортного засобу Муленкова В.М. перед третіми особами та надає йому право від імені і за дорученням останнього укладати правочини (договори) з третіми особами щодо експлуатації, управління, користування та розпорядження належним Муленкову В.М. транспортним засобом.
Таким чином, Замовник під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Пасяка Р.В. прийшов до неправильного висновку щодо відповідності його кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та не відхилив його пропозицію, хоча мав для цього підстави.
Крім того в ході аналізу документів пропозиції виявлено ряд інших суттєвих невідповідностей, на які замовник не звернув увагу.
1) Додаток 1 кваліфікаційні вимоги. Розділ 1. Пункт 2 Тендерної документації містить вимогу щодо наявності в складі матеріально-технічної бази учасника спеціалізованих вантажних автомобілів сміттєвозів заднього завантаження для вивозу побутових відходів з контейнерів типу «Євро» - не менше 2-х одиниць та спеціалізованих вантажних автомобілів з портальним завантажувачем для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 22 м.куб – не менше 1-ї одиниці.
Як документальне підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасник ФОП Пасяка Р.В. долучає файли «3.1. Техпаспорт Даф і штеєр», «3.-Обладнення-та-МТБ», «15.Інформаційна доідка ТЗ» . В інформаційній довідці про наявність відповідного транспорту вих. № 15 від 21.12.2021 (файл «15.Інформаційна доідка ТЗ») та в Довідці про наявність обладнання і матеріально-технічної бази вих № 3 від 21.12.2021 (файл «3.-Обладнення-та-МТБ» учасник зазначає тип транспортних засобів «сміттєвоз». Однак в долученій сканкопії свідоцтва про реєстрацію автомобіля STEYR (файл «3.1. Техпаспорт Даф і штеєр») не міститься інформації про тип автомобіля. Також, недолік сканування (фотографування) першої сторінки свідоцтва не дає змоги прочитати серію і № свідоцтва, що унеможливлює ідентифікацію права власності учасника на цей автомобіль, оскільки власник вказаний на звороті свідоцтва де серію і номер уже видно.
Таким чином учасник документально підтвердив наявність лише одного спеціалізованого автомобіля сміттєвоза замість 2-х , як вимагалось Тендерною документацією. Щодо відсутності документального підтвердження наявності в учасника автомобілів для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів вже згадувалось вище. А отже учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим замовником.
2) Додаток 1 кваліфікаційні вимоги. Розділ 1. Пункт 3 Тендерної документації містить вимогу щодо відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність досвіду виконання аналогічного договору» і спосіб підтвердження - Довідка (додаток 1.3) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням найменування, адреси, телефону замовника згідно такого договору з документами, що підтверджують виконання в повному обсязі.
Як документальне підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасник ФОП Пасяка Р.В. долучає файли «4. ... Аналогічний договір» та «4.-Аналогічний-досвід». Предметом договору № 28/01 від 28.01.2020р. (файл «4. ... Аналогічний договір»), що наданий учасником ФОП Пасяка Р.В. є «послуги з вивезення сортованих твердих побутових відходів». Натомість предмет закупівлі є ширшим і передбачає надання двох видів послуг - вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття.
Отже, предмет долученого учасником договору № 28/01 від 28.01.2020р. не відповідає предмету закупівлі, відтак учасник Пасяка Р.В. не підтвердив у спосіб встановлений Замовником відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність досвіду виконання аналогічного договору».
Висновки:
- учасник ФОП Пасяка Р.В. не підтвердив належним чином і у спосіб встановлений Замовником кваліфікаційні критерії «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а отже не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
- учасник ФОП Пасяка Р.В. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- Тендерна пропозиція учасник ФОП Пасяка Р.В., з огляду на відсутність передбачених тендерною документацією документів є такою що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
За таких обставин Замовник - зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ФОП Пасяка Р.В.» на підставі абз.1 і 5 п.1 та абз.1 п.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», однак цього не зробив та визнав ФОП Пасяка Р.В. переможцем закупівлі.
Неправомірні дії Замовника щодо невідхилення пропозиції ФОП Пасяка Р.В. порушують права та законні інтереси ПрАТ «Автотранспортне підприємство – 0928», зокрема право укласти договір про закупівлю, надати послуги згідно цього договору та отримати дохід від господарської діяльності
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ФОП Пасяка Роман Віталійович переможцем процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 90510000-5 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям"(вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття ), в тому числі по лотах: Лот 1. Вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття ) (м.Івано-Франківськ, м.Коломия) Лот 2.Вивезення твердих побутових відходів та негабаритного та ремонтного сміття)(СОК «Смерічка», с.Микуличин)» по лоту № 1, яке оформлене Протоколом уповноваженої особи Замовника від 05.01.2022 року.
3. Зобов’язати Замовника ухвалити нове рішення, яким відхилити тендерну пропозицію ФОП Пасяка Р.В.
Додатки:
1) Платіжне доручення про здійснення оплати за подання даної скарги.
2) Протокол уповноваженої особи від 05.01.2022 року
3) Повідомлення про намір укласти договір від 06.01.2022р.
4) Вимога замовника від 04.01.2022р
5) Пояснення ФОП Пасяка від 05.01.2022р вих. № 0 від 05.01.2022
6) Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 3 від 05.01.2022 (файл «3. Обладнення та МТБ»)..
7) Свідоцтво про реєстрацію ТЗ (сканкопія) серії ЯНВ № 549327 на автомобіль КАМАЗ 55102 та довіреність від 28.09.2017р. (файл «15.Довіреність»)
8) Інформаційна довідка про наявність відповідного транспорту вих. № 15 від 21.12.2021 (файл «15.Інформаційна доідка ТЗ»)
9) Довідка про наявність обладнання і матеріально-технічної бази вих № 3 від 21.12.2021 (файл «3.-Обладнення-та-МТБ»
10) Сканкопія свідоцтва про реєстрацію автомобіля STEYR (файл «3.1. Техпаспорт Даф і штеєр»)
11) Сканкопія договору № 28/01 від 28.01.2020р. (файл «4. ... Аналогічний договір»)
Інші документи, які можуть бути необхідні для розгляду скарги розміщені в системі публічних закупівель Prozorro, закупівля UA-2021-12-07-002526-a
Посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-07-002526-a
Директор
ПрАТ «Автотранспортне підприємство -0928» Василечко М.З.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:14.01.2022 12:28
Автор:ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928", Машталер Іван Володимирович +380342268439 tender.atp@gmail.com http://atp0928.if.ua