-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Торги не відбулися
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
07.12.2021 09:46 - 19.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішень замовника
Номер:
585e6893d2ac43b28f44b834aa8279ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-07-000943-a.c2
Назва:
Оскарження рішень замовника
Скарга:
Порушення принципів здійснення закупівель, встановлених ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 4 Договір № 18 від 09.03.21.pdf 06.01.2022 16:27
- Додаток 1 ПРОТОКОЛ №63 від 28.12.21 Прибирання.pdf.p7s.zip 06.01.2022 16:27
- Додаток 2 Сертифікати якості і висновки сес.pdf 06.01.2022 16:27
- Додаток 4 Договір № 18 від 09.03.21.pdf.p7s.zip 06.01.2022 16:27
- Додаток 3 Тендерна пропозиція.pdf 06.01.2022 16:27
- Скарга.pdf.p7s.zip 06.01.2022 16:27
- Додаток 2 Сертифікати якості і висновки сес.pdf.p7s.zip 06.01.2022 16:27
- Додаток 1 ПРОТОКОЛ №63 від 28.12.21 Прибирання.pdf 06.01.2022 16:27
- скарга текст.docx 06.01.2022 16:27
- Додаток 3 Тендерна пропозиція.pdf.p7s.zip 06.01.2022 16:27
- рішення від 11.01.2022 № 396.pdf 11.01.2022 16:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.01.2022 № 1178.pdf 21.01.2022 15:40
- рішення від 20.01.2022 № 1178.pdf 25.01.2022 12:07
- Відповідь АМКУ на скаргу.pdf 13.01.2022 09:38
- Відповідь в АМКУ юр.doc 13.01.2022 09:39
- Оголошення (прибирання).pdf 13.01.2022 09:39
- ОГОЛОШЕННЯ.doc 13.01.2022 09:39
- ПРОТОКОЛ № 63 від 28.12.21.doc 13.01.2022 09:40
- ПРОТОКОЛ №63 від 28.12.21 Прибирання.pdf 13.01.2022 09:40
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КЛІНІНГ 2022-12.doc 13.01.2022 09:41
- ТД прибирання на 2022 р..pdf 13.01.2022 09:41
- Відповідь на рішення АМКУ Протокол № 5 від 27.01.22.pdf 07.02.2022 09:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.01.2022 16:43
Дата розгляду скарги:
20.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.01.2022 16:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2022 12:07
Дата виконання рішення Замовником:
07.02.2022 09:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відхилити пропозиції учасників відкритих торгів. Протокол № 5 від 27.01.22
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення про визначення переможця
Номер:
0015ab574d254c78bddef337eec08d03
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-07-000943-a.c1
Назва:
Скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику
У Додатку 4 до тендерної документації встановлена вимога Замовника: «Учасник повинен надати довідку в довільній формі що послуги, які будуть надаватись, передбачають застосування заходів із захисту довкілля, а також копії наступних документів: - Копії сертифікатів якості та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби, які будуть використовуватися учасником, при наданні послуг, завірені фірмою-постачальником миючих засобів».
На основі аналізу документів тендерної пропозиції ФОП "ЯСМЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" - учасник, ФОП "ЯСМЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" не виконав вимогу Замовника.
У пп. 5.2 п.5 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено вимоги Замовника до відповідності учасника підставам, встановленим статтею 17 Закону.
Аналіз документів доводить, що ФОП "ЯСМЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" надав недостовірну інформацію щодо пп.9) та 14).
Вимагаємо від Замовника скасування свого рішення про визначення переможцем ФОП "ЯСМЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2022 10:39
Вирішення:
Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу щодо скасування рішення про визначення переможця закупівлі у зв’язку з поданням недостовірної інформації повідомляємо:
1. Щодо наявності довідки, складеної в довільній формі що послуги, які будуть надаватись, передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
В складі тендерної пропозиції Переможця закупівлі міститься довідка про дотримання усіх необхідних заходів із захисту довкілля від 21.12.2021 № 276/9.
2. Щодо сертифікатів якості та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи.
В складі тендерної пропозиції Переможця закупівлі містяться скан-копії сертифікатів відповідності та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на мийні засоби, що будуть використовуватись під час надання послуг. Файли завантажені у форматі pdf., що відповідає вимогам підпункту 1.3. пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної документації. Окремо наголошуємо, що відповідно до пункту 8 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа відноситься до несуттєвих помилок, що не впливають на зміст Пропозиції та не можуть призвести до її відхилення.
Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством. (Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»).
Сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Форма сертифікатів відповідності встановлюється в кожній з Систем сертифікації продукції, відповідно до нормативних документів, які регламентують діяльність цієї Системи сертифікації.
Звертаємо увагу, інформація про видані висновки санітарно-епідеміологічної експертизи розміщена у відкритому доступі на офіційному сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (https://dpss.gov.ua/).
3. Щодо подання недостовірної інформації стосовно п.п. 9 п.п 5.2. п. 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної документації роз’яснюємо.
Пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» визначено, що в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності.
Звертаємо увагу, що переможцем закупівлі визначено фізичну особу – підприємця, до якої вимога, щодо обов’язковості наявності у вказаному вище Реєстрі інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи – не застосовується.
4. Щодо подання недостовірної інформації стосовно п.п 14 п.п. 5.2. п. 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної документації.
Відповідно до пп. 14 п.п. 5.2. п. 5 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено вимоги Замовника до відповідності учасника підставам, встановленим статтею 17 Закону: «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі».
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація, як замовник вказаної закупівлі повідомляє, що з переможцем процедури закупівлі відсутні раніше укладені договори, по яких зазначений учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.
Враховуючи вищевикладене, повідомлення щодо недостовірності інформації, поданої у складі тендерної пропозиції переможцем закупівлі не відповідає дійсності, а заявлена вимога стосовно скасування рішення про визначення переможця закупівлі є необґрунтованою.
Статус вимоги:
Відхилено