• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги провайдерів (доступ до мережі Інтернет)

Послуги провайдерів (доступ до мережі Інтернет)

Торги не відбулися

112 177 440.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 560 887.20 UAH
Період оскарження: 25.09.2017 18:08 - 23.10.2017 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога про надання більш детальної інформації щодо відхилення тендерної пропоизиції ПрАТ «ДАТАГРУП»

Номер: 915c04c3ef714f2c86488591e454cd5d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-25-001896-b.b5
Назва: Вимога про надання більш детальної інформації щодо відхилення тендерної пропоизиції ПрАТ «ДАТАГРУП»
Вимога:
Відповідно до пункту 7.3. Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 31.10.2017, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2017-09-25-001896-b, тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція ПрАТ «ДАТАГРУП» (код ЄДРПОУ 31720260) не відповідає умовам тендерної документації та на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону була відхилена. У зв’язку з відсутністю у Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 31.10.2017 будь-якої аргументованої інформації щодо невідповідності умов тендерної пропозиції ПрАТ «ДАТАГРУП», які призвели до її відхилення, вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Вимога про надання додаткової інформації до Протоколу від 31.10.2017.

Номер: e6b759c0e3c74812963f2afd760ec852
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-25-001896-b.a4
Назва: Вимога про надання додаткової інформації до Протоколу від 31.10.2017.
Вимога:
ВИМОГА. Відповідно до пункту 7.1. Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 31.10.2017 за процедурою закупівлі в електронній системі закупівель UA-2017-09-25-001896-b тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція Спільного українсько-німецького підприємства «Інфоком» (код ЄДРПОУ 14297222) не відповідає умовам тендерної документації. У зв’язку з відсутністю у Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 31.10.2017 будь-якої аргументації щодо невідповідності умов тендерної пропозиція Спільного українсько-німецького підприємства «Інфоком» (код ЄДРПОУ 14297222) умовам тендерної документації вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Виключення дискримінаційних вимог до Учасників

Номер: b3d05ce45452403a964381614a173b26
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-25-001896-b.a3
Назва: Виключення дискримінаційних вимог до Учасників
Вимога:
Законом України «Про публічні закупівлі» в ст. 3 зазначено, що закупівля здійснюється за принципом НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. В тендерній документації у додатку №1 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та у додатку №5 (Проект договору про закупівлю) додатка №3 до цього договору вказана вимога до Учасників: Провайдер повинен організувати Останню милю до адрес підключення Замовника з використанням власної оптичної мережі, яка повинна бути організована шляхом прокладення кабелю виключно у підземних комунікаціях (власних або орендованих, при чому строк оренди підземних комунікацій повинен відповідати строку дії договору з Замовником, який укладається за результатами закупівлі). При цьому не допускається використання мереж чи обладнання сторонніх Провайдерів для побудови Останньої милі. У цій вимозі речення «прокладення кабелю виключно у підземних комунікаціях» є дискримінаційною. Поясняємо чому це є дискримінація до Учасників. З наданого переліку адрес підключення Замовника, які вказані у додатках №1.1 та №1.2 додатка №1 Тендерної документації, є адреси Замовника які знаходяться у селах, смт., містах обласного та районного рівнів, до яких може бути відсутня підземна комунікація або відсутня технічна можливість з прокладання кабелю у підземній комунікації. Тоді Провайдер буде організовувати підключення цих адрес Замовника любим доступним способом який не суперечить п.10 ст.31 Закону України «Про телекомунікації», а саме: Операторам, провайдерам телекомунікацій дозволяється в порядку, встановленому законодавством, прокладати кабельні підземні, підводні та наземні лінії телекомунікацій через мости, тунелі, колектори, вулиці, шляхи, будівлі, ліси і води, а також використовувати для цього опори ліній електропередачі та опори інфраструктури об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики. Тому, з метою виключення дискримінаційних вимог до Учасників, ми вимагаємо додати в кінці за змістом вище вказаної вимоги до Учасників, після слів «Останньої милі», інформацію за змістом: При відсутності технічної можливості прокладання кабелю у підземних комунікаціях або відсутності підземних комунікацій у напрямку до адрес підключення Замовника, дозволяється Провайдеру організовувати підключення цих адрес Замовника любим доступним способом, який не суперечить п.10 ст.31 Закону України «Про телекомунікації». Дані зміни (доповнення) просимо внести у додатку №1 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та у додатку №5 (Проект договору про закупівлю) додатка №3 до цього договору Тендерної документації. Зміст цієї Вимоги також надається на окремому файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: При відсутності технічної можливості прокладання кабелю у кабельній каналізації електрозв’язку або відсутності технічної можливості прокладання кабелю у існуючій кабельній каналізації електрозв’язку у напрямку до адрес підключення Замовника, Провайдеру дозволяється організовувати підключення цих адрес Замовника іншим доступним способом, який не суперечить КНД 45-141-99 «Керівництва щодо будівництва лінійних споруд волоконно-оптичних ліній зв'язку». При цьому відсутність технічної можливості прокладення кабелю у кабельній каналізації електрозв’язку має підтверджуватися володільцями такої кабельної каналізації, а відсутність кабельної каналізації електрозв’язку має підтверджуватися листами операторів телекомунікацій, підприємствами залізничного транспорту та підприємствами енергопостачання, які надають послуги фізичним та/або юридичним особам у вказаному населеному пункті.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимоги про усунення порушення.

Номер: b4b9fe3e22ec4037966dc2ac589156a6
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-25-001896-b.b2
Назва: Вимоги про усунення порушення.
Вимога:
ВИМОГИ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ. Відповідно до Тендерної документації предметом закупівлі є Послуги провайдерів (доступ до мережі Інтернет), код ДК 021:2015: 72410000-7. Згідно визначень, які вказані в Тендерній документації: «Послуга – послуга доступу до мережі Інтернет без урахування загального обсягу інформації, необхідна для забезпечення приєднання мережі передачі даних Замовника до мережі передачі даних Провайдера з метою забезпечення взаємодії мережі передачі даних Замовника з мережею передачі даних Провайдера і з глобальною мережею Інтернет. В рамках Послуги Провайдер надає Замовнику послугу передачі даних, а саме - двонаправлену передачу і маршрутизацію пакетів між мережею передачі даних Провайдера і глобальною мережею Інтернет.». Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. В той же час відповідно до п.3. ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі телекомунікаційних послуг. Така умова міститься і в Тендерній документації (п.5 Кваліфікаційні критерії до Учасників) – «замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі телекомунікаційних послуг». Згідно п.1 ст.1 Закону України «Про телекомунікації» телекомунікаційна послуга (послуга) - продукт діяльності оператора та/або провайдера телекомунікацій, спрямований на задоволення потреб споживачів у сфері телекомунікацій. Таким чином Послуги провайдерів (доступ до мережі Інтернет), які є предметом закупівлі є телекомунікаційною послугою. Таким чином встановлення у Тендерній документації до виконавців послуг провайдерів (доступ до мережі Інтернет) кваліфікаційних критеріїв та переліку документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, не відповідає вимогам ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, згідно п.1 ст.63. Закону України «Про телекомунікації» однією з умов надання телекомунікаційних послуг є укладення договору між оператором, провайдером телекомунікацій і споживачем телекомунікаційних послуг відповідно до основних вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг, установлених національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації; згідно п.1 п.2.2. «Правил здійснення діяльності у сфері телекомунікацій (діяльність з надання послуг доступу до Інтернет)» договори про надання послуг доступу до Інтернету укладаються операторами, провайдерами телекомунікацій з іншими юридичними або фізичними особами відповідно до Основних вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг, затверджених рішенням НКРЗІ від 29 листопада 2012 року № 624, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 24 грудня 2012 року за № 2150/22462; згідно п.3.4 «Основних вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг» предметом договору є надання оператором, провайдером певних видів послуг в обсягах та кількості, обумовлених сторонами, за встановленими значеннями показників якості та їх оплата споживачем, якщо інше не встановлено договором; згідно ст..901 ЦКУ за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Таким чином, предметом закупівлі є саме послуги провайдерів, які споживаються в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності Замовником, а не спосіб та технічні засоби надання цієї послуги. Згідно п.4.1. «Правил здійснення діяльності у сфері телекомунікацій (діяльність з надання послуг доступу до Інтернет)» оператор телекомунікацій повинен використовувати лише ті технічні засоби телекомунікацій, застосування яких дозволено Центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ) відповідно до вимог статті 24 Закону України «Про телекомунікації». Згідно п.10 ст.31 Закону України «Про телекомунікації» операторам, провайдерам телекомунікацій дозволяється в порядку, встановленому законодавством, прокладати кабельні підземні, підводні та наземні лінії телекомунікацій через мости, тунелі, колектори, вулиці, шляхи, будівлі, ліси і води, а також використовувати для цього опори ліній електропередачі та опори інфраструктури об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики. Центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ) не заборонено використовувати провайдерам для послуг доступу до Інтернет такі технічні засоби як неоптичні повітряні кабелі. Тому встановлення у Тендерній документації способів надання послуги (зокрема «через оптичну мережу в підземних комунікаціях») по перше, не є критерієм якості надання послуг, а по-друге, є дискримінаційним по відношенню до провайдерів послуг Інтернет, які надають послуги з використанням мережі, створеної частково або повністю на кабельних (неоптичних) повітряних комунікаціях власних або орендованих. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Тендерної документації порушують один із принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», в саме - недискримінація учасників. На підставі викладеного просимо виключити з Тендерної документації наступні умови: 1) в додатку №1 "Технічні вимоги до Провайдера": Провайдер повинен організувати Останню милю до адрес підключення Замовника з використанням власної оптичної мережі, яка повинна бути організована шляхом прокладення кабелю виключно у підземних комунікаціях (власних або орендованих, при чому строк оренди підземних комунікацій повинен відповідати строку дії договору з Замовником, який укладається за результатами закупівлі). При цьому не допускається використання мереж чи обладнання сторонніх Провайдерів для побудови Останньої милі; 2) в додатку №5 пункт 4.8 проекту Договору про закупівлю: пункт 4.8. Після підключення послуги Виконавець повинен надати підтверджуючі документи про перебування мереж та обладнання у власності Виконавця (довідку про перебування мереж та обладнання на балансі, проектну документацію на побудовану мережу або її сегмент тощо), що утворюють «Останню милю» по кожній з адрес підключення Замовника. В випадку відсутності у Виконавця підтверджуючих документів, Замовник не приймає та не оплачує послуги за вказаною адресою; 3) в додатку №3 до Проекту Договору про закупівлю: Провайдер повинен організувати Останню милю до адрес підключення Замовника з використанням власної оптичної мережі, яка повинна бути організована шляхом прокладення кабелю виключно у підземних комунікаціях (власних або орендованих, при чому строк оренди підземних комунікацій повинен відповідати строку дії договору з Замовником, який укладається за результатами закупівлі). При цьому не допускається використання мереж чи обладнання сторонніх Провайдерів для побудови Останньої милі. Також ці ВИМОГИ надаються на окремому файлі (див. файл).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Враховуючи вимоги, передбачені додатком 1 до тендерної документації, а саме:  Основний та резервний канали повинні працювати одночасно та незалежно один від одного.  Переключення між основним та резервним каналами забезпечує Замовник.  Провайдер повинен забезпечити надання послуг – 24 години на добу, 7 днів на тиждень, за винятком перерв для проведення аварійних робіт і перерв, викликаних виходом з ладу обладнання, а також необхідних ремонтних і профілактичних робіт. При цьому такі роботи не проводяться одночасно на основному та резервному каналах.  Виконання планових ремонтних робіт з впливом на надання послуг допускається проводити тільки з 23.00 до 8.00 години.  Межа відповідальності за канал зв’язку повинна проходити в точках підключення каналу зв’язку Провайдера до обладнання Замовника.  Провайдер повинен мати власну цілодобову службу технічної підтримки зі швидкістю реагування на звернення щодо несправності не більше 1 години.  Провайдер повинен мати власні експлуатаційні бригади служби технічної підтримки у кожному обласному центрі для забезпечення функціонування послуг у режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Точкою демаркації вважається порт обладнання Провайдера у кожній точці підключення згідно з Додатками № 1.1. та № 1.2. Точка демаркації - зона відповідальності Провайдера за працездатність каналу закінчується інтерфейсним портом на мережевому обладнанні Провайдера за умови оренди мережевого обладнання Провайдера.  Надання послуг доступу до мережі Інтернет здійснюється Провайдером безперервно (коефіцієнт надійності 99% на місяць).  Провайдер повинен забезпечити гарантоване живлення комутаційного обладнання на своєму боці в тому числі засобами безперебійного живлення: дизель генератори та акумуляторні батареї з часом автономної роботи не менше 4 годин.  Забезпечити затримку на системі фільтрації не більше 60 мс. Організація Останньої шляхом прокладення кабелю виключно у підземних комунікаціях дозволяє Виконавцю запобігти впливу на кабель зовнішніх факторів, зменшити ризики його пошкодження, а отже і переривання надання послуг. Оскільки кабельна каналізація електрозв’язку саме за своїм призначенням є місцем для прокладання кабелів телекомунікацій, так як саме цей спосіб є найбільш безпечним та надійним особливо в міській місцевості, так як кабель буде найбільш захищеним від негативного впливу зовнішнього середовища (атмосферні опади, вітер, дерева тощо). Вказане, зокрема, підтверджується п. 10.7.1.1. КНД 45-141-99 «Керівництва щодо будівництва лінійних споруд волоконно-оптичних ліній зв’язку» та п. 4.2. Р-45-010-2002 «Рекомендаціями з підвішування оптичних кабелів на опорах повітряних ліній зв’язку, ЛЕП, контактної мережі залізниць» відповідно до яких на сильно пересіченій місцевості та на ділянках зі складним рельєфом місцевості (наявність ярів, байраків, гірська місцевість тощо), де будівництво підземних волоконно-оптичних ліній зв’язку неможливе або економічно не доцільне, оптичні кабелі підвішуються на опорах. Тобто, діюче законодавство у сфері будівництва лінійних споруд волоконно-оптичних ліній зв’язку розглядає інші способи прокладання оптичних кабелів (підвищення на опорах тощо) тільки за відсутності можливості скористуватися кабельними каналізаціями електрозв’язку. Підвішування оптичного кабелю на опорах створює ризик його демонтажу у разі необхідності ремонту повітряних ліній електромереж, а також звужує типи кабелів, які можуть використовуватись. Крім цього, швидкість ремонту такої лінії також в значній мірі залежить від зовнішніх погодних умов та наявності відповідного монтажного обладнання для висотних робіт. Наявність власної Останньої милі дозволить Учаснику оперативно контролювати процес надання послуг за договором про закупівлю та вирішувати питання щодо її відновлення, унеможливить зриви надання послуг у зв’язку із проблемами у субпідрядників. Окрім цього, відсутність у останньої милі у власності, ставить під загрозу забезпечення вимоги Замовника з відновлення працездатності Послуги у найкоротший термін протягом усього строку дії договору про закупівлю, адже діяльність, яка буде забезпечуватися за допомогою послуг, що є предметом закупівлі, є вкрай важливою для держави та суспільства. Що стосується надання підтверджуючих документів щодо перебування мереж та обладнання у власності Учасника що утворюють «Останню милю» по кожній з адрес дозволяє перевірити виконання побудови мережі, яка необхідна для надання Послуг, що становлять предмет Договору про закупівлю. Щодо кваліфікаційних критеріїв відповідні зміни внесено до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Про внесення змін у Тендерній документації

Номер: f541a7a0122642bcbaacb2a76eb54f83
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-25-001896-b.c1
Назва: Про внесення змін у Тендерній документації
Вимога:
В тендерній документації Замовника є не відповідність даних про послуги, які буде надавати Учасник та даних про порядок оплати цих послуг Замовником, відсутня інформація про порядок оплати за резервні канали Замовником. Суть ВИМОГИ. В додатку №1 в частині Технічні вимоги до Провайдера зазначено, що: Провайдер повинен організувати підключення точок Замовника до мережі Інтернет за допомогою 2-х каналів (основного та резервного) по кожній адресі згідно з Додатком № 1.1. Резервний канал за адресами, наведеними у Додатку № 1.1 – може бути підключений за допомогою ВОЛЗ, Fast Ethernet та/або Gigabit Ethernet, SHDSL, радіо-канал,тощо, на швидкості не менше 20 Мбіт/с (приймання) до 3 Мбіт/с (передавання). Таким чином для адрес, які зазначені у додатку №1.1, учасником-переможцем будуть організовуватись два підключення: основний канал 100-500 Мбіт/с та резервний канал не менше 20/3 Мбіт/с. Ці дві послуги платні (основний канал, резервний канал), за які Замовник здійснює оплату. У документі, який повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції, а саме: ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» буде надана інформація тільки за основний канал (додаток №1.1.), а інформація про послугу РЕЗЕРВНИЙ КАНАЛ, швидкість не менше 20 Мбіт/с (приймання) до 3 Мбіт/с (передавання) буде відсутня. Також ця інформація (послуга РЕЗЕРВНИЙ КАНАЛ) відсутня у додатку №1 до Договору, у цьому додатку №1 вказано тільки про основний канал (100-500 Мбіт/с). В Законі України «Про публічні закупівлі» в ст.10 зазначено, що Замовник у встановленому порядку надає інформацію про Зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї. Ми вимагаємо внести зміни та доповнення у тендерній документації в документах: ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ з ДОДАТКАМИ в частині форми (або таблиці) для заповнення Учасником вартості послуги для РЕЗЕРВНИХ КАНАЛІВ, швидкість не менше 20 Мбіт/с (приймання) до 3 Мбіт/с (передавання) відповідно для адрес, які вказані у додатку №1.1 додатка №1 тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В формі «Тендерна пропозиція» та в проекті договору, що подається Учасником у складі своєї тендерної пропозиції в частині, що заповнюється відповідно до додатку 1.1. Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Тендерної документації, Учасник зазначає вартість підключень основного та резервного каналу разом.
Статус вимоги: Відхилено