• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративних приміщень)

Лот №1 - Послуга з прибирання адміністративного приміщення, розташованого в м. Києві; Лот №2 - Послуга з прибирання адміністративного приміщення, розташованого в м. Бровари; Лот №3 - Послуга з прибирання адміністративного приміщення, розташованого в м. Боярка; Лот №4 - Послуга з прибирання адміністративного приміщення, розташованого в смт Бородянка.

Завершена

205 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 132.00 UAH
Період оскарження: 06.12.2021 17:54 - 18.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

оскарження визначення переможця

Номер: bb3ff249185c4faba87a973a584d6555
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-06-007709-a.b1
Назва: оскарження визначення переможця
Вимога:
№ 525 від 28.12.2021 р Голові тендерного комітету Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області 06 грудня 2021 року року Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю : ДК 021:2015 код 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративних приміщень), процедура закупівлі: відкриті торги (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-06-007709-a) За результатами розгляду тендерних пропозицій, тендерний комітет прийняв рішення (Протокол №23 засідання тендерного комітету Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області від 23 грудня 2021 року, щодо визначення переможця торгів «Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративних приміщень)– Фізичну особу-підприємця Сингай Ганну Михайлівну. ТОВ «Кліненерджі» вважає, що пропозиція Фізичної особи-підприємця Сингай Ганни Михайлівни не відповідає умовам тендерної документації та Закону України «Про Публічні закупівлі», тому має бути відхилена. Свою позицію обґрунтуємо наступним: Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо: 1. Розділ ІІІ . Інструкція з підготовки тендерної документації п.8 Інформація про субпідрядника /співвиконавця у випадку закупівлі робіт та послуг п.п 8.1 наявна вимога , що Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) . У складі тендерної пропозиції ФОП Сингай Ганни Михайлівни відсутня дана довідка що суттєво впливає на зміст тендерної пропозиції і є підставою для відхилення пропозиції Учасника ФОП Сингай Ганни Михайлівни 1.1. 2. Розділ ІІІ . Інструкція з підготовки тендерної документації, п.5 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. п.п 5.1 Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме в Додатку №3 п.1 п.п 1.1 вимога замовника надати Довідку про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, які будуть застосовуватись при виконанні умов договору. Довідка учасником складається у формі таблиці, у якій вказані: назва, кількість обладнання та матеріально-технічної бази; правова підстава користування - власне, орендоване, інше, (із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг) тощо); Для підтвердження інформації, вказаної у довідці, Учасник надає копії документів, що підтверджують право власності та/або користування приміщенням, обладнанням тощо. У разі використання орендованого обладнання, приміщень тощо учасник повинен надати копії чинних договорів оренди разом з актами прийому-передачі; ФОП Сингай Ганна Михайлівна на підтвердження відповідності п.5 п.п 5.1 надає Інформаційну довідку про технічні можливості та про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю № 31 від 14.12.2021 року в якій вказує перелік обладнання та інвентяря , але на підтвердження інформації вказаної у довідці ФОП Сингай Ганна Михайлівна не надала жодного підтверджуючого документа що суттєво впливає на зміст тендерної пропозиції і є підставою для відхилення пропозиції Учасника ФОП Сингай Ганни Михайлівни. Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати підтвердження у вигляді Гарантійного листа щодо вчасної доставки на об’єкти Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області обладнання, інвентарю та всії необхідних матеріалів та засобів , задіяних у наданні послуг. У складі тендерної пропозиці ФОП Сингай Ганни Михайлівни відсутній гарантійний лист. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник мав надати можливість на виправлення помилок в тендерній пропозиції на кваліфікації, але тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Отже, Учасник, ФОП Сингай Ганна Михайлівна , у складі тендерної пропозиції не надала в повному складі документи, які вимогались тендерною документацією, дана пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення пропозиції Учасника ФОП Сингай Ганни Михайлівни Згідно з Розділом V. Оцінка тендерної пропозиції п.4 Відхилення тендерної пропозиції визначено, що : Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; - не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; - визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті Закону; 2) тендерна пропозиція учасника : - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; - є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Замовник повинен дотримуватись наступних принципів здійснення закупівель Відповідно до статті 5 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія, ефективність та пропорційність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників та рівне ставлення до них; • об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлізапобігання корупційним діям і зловживанням. • Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель або спрощених закупівлях на рівних умовах. • Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. • Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. . З огляду на вищезазначене, вимагаємо: 1. скасувати Протокол №23 засідання тендерного комітету Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області від 23 грудня 2021 року, щодо визначення переможця торгів «Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративних приміщень) 2. відхилити тендерну пропозицію Учасника-переможця ФОП Сингай Ганни Михайлівни , так як дана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та перейти до розгляду наступного учасника. Директор ТОВ «Кліненерджі» Гургєнідзе О.В.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області (надалі – Замовник) розглянуто вимогу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Кліненерджі» від 29.12.2021 № UA-2021-12-06-007709-a.b1 розміщену у електронній системі публічних закупівель PROZORRO (надалі – Система) та повідомляє наступне: 1. Закупівлю товарів, робіт та послуг Замовник здійснює відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VІII (зі змінами) (надалі – Закон). 2. Метою Замовника при проведенні закупівель є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції і недискримінація учасників та рівне ставлення до них. 3. 06 грудня 2021 Замовником у Системі було опубліковано оголошення за кодом ДК 021:2015 90910000-9: «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання адміністративних приміщень), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-06-007709-a (ID: eee1bf731bd7402d9c9432385923de63), сума закупівлі 205 200,00 грн (двісті п'ять тисяч двісті грн. 00 коп.) з ПДВ (надалі – Закупівля). Для участі у відкритих торгах (унікальний номер оголошення UA-2021-12-06-007709-a), які відбулися 22.12.2021 були подані пропозиції наступних учасників: 1) За Лотами №1, №2: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМЕКС-КЛІНІНГ" (ЄДРПОУ 30002060); - ТОВ Кліненерджі (ЄДРПОУ 37310884); - ФОП Сингай Ганна Михайлівна (РНОКПП 2837003922). 2) За Лотами №3, №4: -ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМЕКС-КЛІНІНГ" (ЄДРПОУ 30002060); -ФОП Сингай Ганна Михайлівна (РНОКПП 2837003922). 4. 23.12.2021 Замовник у Системі опублікував протокол розгляду тендерних пропозицій відповідно до якого переможцем обрано ФОП Сингай Ганна Михайлівна (РНОКПП 2837003922) за Лотами № 1, №2, №3, №4, оскільки його тендерні пропозиції визначені найбільш економічно вигідними відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 3 ч. 2 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» Фонд, робочих органом якого є управління, зобов’язаний вживати заходів щодо раціонального використання коштів і забезпечення фінансової стабільності Фонду. На підтвердження вимог, які зазначені в тендерній документації Замовника переможцем було надано всю необхідну документацію. Зокрема, на підтвердження наявності матеріально-технічної бази та обладнання, які будуть застосовуватись при виконанні умов договору, переможцем була надана Довідка про наявність на праві власності необхідної ресурсної та матеріально-технічної бази. З приводу не підтвердження інформації, яка зазначена в довідці, то тут необхідно зазначити, що чинне законодавство України встановлює для суб’єктів господарювання, які перебувають на спрощеній системі оподаткування (фізичні особи-підприємці І, ІІ та ІІІ груп які не є платниками ПДВ), лише вимоги щодо обліку отриманих доходів, стосовно видатків на придбання обладнання та інструментів таких вимог законодавство не містить. Законом України від 14 липня 2020 року № 786-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо функціонування електронного кабінету та спрощення роботи фізичних осіб – підприємців» змінено порядок ведення обліку доходів і витрат підприємцями, зокрема, фізичні особи-підприємці – платники єдиного податку І-ІІ груп та платники єдиного податку ІІІ групи, які не є платниками ПДВ, мають право вести облік у довільній формі шляхом помісячного відображення отриманих доходів. Відповідно і вимагати від фізичної особи-підприємця, який перебуває на спрощеній системі оподаткування, надання документів, які він не зобов’язаний мати є неправомірним. Тим більше, що ч. 11 статті 26 Закону чітко визначено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником». З приводу наявності інформації про наявність/відсутність субпідрядників, учасником ФОП Сингай Г.М. в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій серед іншого вказано, що у разі необхідності для надання послуг будуть залучатися працівники шляхом укладання трудових договорів. З приводу відсутності інформації щодо вчасної доставки на об’єкти Замовника обладнання, інвентарю та всіх необхідних матеріалів та засобів, задіяних у наданні послуг, у формі гарантійного листа, тендерний комітет врахував наступне ФОП Сингай Ганна Михайлівна погодилась з вимогами технічного завдання в тому числі з вимогою забезпечити вчасну доставку на об’єкти Замовника обладнання, інвентарю та всіх необхідних матеріалів шляхом надання документів в складі файлу Технічне завдання (додаток 1 до тен.док.).pdf. за власним підписом та скріплених печаткою. Згода учасника з усіма умовами закупівлі також наявна в інших поданих учасником документах, зокрема в поданому та підписаному проекті договору, тендерній пропозиції та ін. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ФОП Сингай Ганна Михайлівна (РНОКПП 2837003922) за Лотами № 1, №2, №3, №4 відповідає тендерній документації Замовника, а тому Замовник не має правових підстав для задоволення вимоги у запропонований Вами спосіб.
Статус вимоги: Відхилено