1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Чинадіївська селищна рада Мукачівського району, Закарпатської області; 89640, Закарпатська область, Мукачівський район, смт. Чинадійово, вул. Волошина, 41; 04350719
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Електрична енергія (код ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Кількість (обсяг): 302500кВт*год
Місце надання послуг: межа балансової належності електроустановок замовника, детальніше наведено в Додатку 2 цієї тендерної документації
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1875500,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2022 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 21.12.2021 00:00
7) умови оплати: Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Завершена
1 875 500.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 755.00 UAH
Період оскарження:06.12.2021 17:27 - 18.12.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Наявність дискримінаційних вимог
Номер:96fa0a6d68df460cb5119fefae1bb171
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-12-06-017070-c.c1
Назва:Наявність дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний тендерний комітет, повідомляємо Вас про наявність у тендерній документації дискримінаційних вимог, що порушує п.3, п.4, Ст. 5. ЗУ «Про публічні закупівлі»
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;»
Повідомляємо Вас, що наступні вимоги тендерної документації є дискримаційними:
«5.1. Надається копія(ї) документу(ів), що підтверджують право власності (або користування) на нерухоме майно, де розташований зазначений підрозділ Учасника, або розташоване робоче місце посадової особи учасника, а ще посадова інструкція, наказ на призначення посадової особи учасника та Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.»
Повідомляємо замовника, що згідно з «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
«1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Інформацію подати у вигляді Довідки (у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою Учасника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій вказати найменування обладнання, кількість, власне чи орендоване, вказати наявність сервісного центру (довідка повинна стосуватись предмета закупівлі).»
Повідомляємо Замовника, що згідно з зазначеною інформацією вище, створення сервісних центрів не обов’язкове для Учасників.
«Під час здійснення цієї закупівлі стосовно технічних, якісних характеристик предмета закупівлі передбачається необхідність застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, на підтвердження чого він повинен надати гарантійний лист та для підтвердження цього, учасник надає документи екологічного аудиту, що стосуються його діяльності, та є чинним на момент проведення закупівлі.»
Згідно чинного законодавства України, та законодавства у сфері електропостачання в Україні відсутня обов’язкова необхідність екологічного аудиту під час постачання електричної енергії.
«Тому для підтвердження наявності необхідних технологій і потужностей, учасники надають довідку в довільній формі про наявність в учасника всіх необхідних для забезпечення безперебійного електропостачання об’єктів замовника, договорів із іншими учасниками ринку електричної енергії, передбачених ст. 4 Закону України «Про ринок електричної енергії» №2019-VIII від 13.04.2017 року. Довідка має містити повний перелік договорів, що вимагаються чинним законодавством та укладені учасником для забезпечення можливості здійснення діяльності з постачання електричної енергії, в тому числі, безперебійного електропостачання до об‘єктів замовника із зазначенням предмету договору, номеру договору та дати укладання»
«Надати підтвердження, що дані стосовно учасника закупівлі розміщені в реєстрі РДН/ВДР зі статусом “Активний”, на офіційному сайті Оператора ринку https://www.oree.com.ua/index.php/main/register.»
«Учасник у складні тендерної пропозиції повинен надати документи на підтвердження можливості участі на внутрішньо добовому ринку електроенергії та ринку електроенергії на добу на перед, із ціллю отримання необхідних обсягів предмету закупівлі відповідно до обсягів Замовника»
Постачальники електроенергії мають змогу купувати електроенергію не тільки на РДН, тому вимагаємо змінити даний пункт на довідку в довільній формі про наявність в учасника всіх необхідних для забезпечення безперебійного електропостачання об’єктів замовника, договорів із іншими учасниками ринку електричної енергії.
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: учасник надає копії повністю виконаних аналогічних договорів (2 договір або більше, включаючи всі додатки до договорів, додаткові угоди акт приймання-передачі електричної енергії (або інший аналогічний документ, складений сторонами договору у письмовій формі, що у двосторонньому порядку підтверджує приймання-передачу електричної енергії – видаткова накладна, відгук від замовника (споживача) згідно аналогічного договору та щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути датований, а так само містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. у відповідності до предмету закупівлі за період 2019-2020 року, при цьому необхідно надати хоча б один аналогічний договір за зазначений період із бюджетною установою/організацією.»
Повідомляємо Замовника, згідно п.3.ч.1.ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється кваліфікаційний критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та не вказано за які періоди надавати, та стадії виконання, тому Учасникам достатньо підтвердити виконання аналогічного договору (або процес його виконання) за весь період діяльності (в тому числі новостворені підприємства).
Дані дискримінаційні вимоги дублюються в Тендерній документації, додаток № 1, сторінка № 19-32, та додаток № 2, сторінка 33-34.
Та рекомендуємо Замовнику для покращення надання послуг із сторони Учасників ринку електроенергії добавити до тендерної документації сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:10.12.2021 23:01
Вирішення:Дякуємо за звернення! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.