• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду із залученням інженера-консультанта на об'єкті: «Будівництво прикордонного мостового переходу через річку Дністер на українсько-молдовському державному кордоні в районі населених пунктів Ямпіль – Косеуць»

Згідно з документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиці – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України.

Завершена

80 498 951.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 402 494.76 UAH
Період оскарження: 06.12.2021 15:26 - 18.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо внесення змін до Тендерної документації

Номер: 2566e0092624469a85621f2811a821ea
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-06-003414-b.c2
Назва: Вимога щодо внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Доброго дня! Дослідивши положення Тендерної документації, звертаємось до Вас із наступним. 13 квітня 2020 року, відповідно до частини шостої статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» та з метою удосконалення договірних відносин у будівництві, Міністерством розвитку громад та територій України Наказом № 89 було затверджено Примірну форму договору про здійснення технічного нагляду у будівництві (далі- Примірна форма). Вищезгадана Примірна форма договору містить, зокрема, Додаток № 3, що встановлює форму розрахунку договірної ціни надання послуг зі здійснення технічного нагляду. Дотримання саме цієї форми є доцільним та необхідним при складенні проекту договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі UA-2021-12-06-003414-b. Зазначений наказ розроблено на виконання вимог Закону України від 17 жовтня 2019 року № 199-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» та із врахуванням найкращих Європейських практик. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни до Тендерної документації та привести Проект договору про закупівлю (Додаток 4 до Тендерної документації) у відповідність з Примірною формою договору про здійснення технічного нагляду у будівництві, що затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 13.04.2020 № 89, зокрема – Додаток 8 до Проекту договору, що містить Розрахунок договірної ціни надання Послуг зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт та надання дорожніх консультаційних послуг, викласти згідно Додатку № 3 Примірної форми.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 4 статті 179 Господарського кодексу України при застосуванні примірного договору, рекомендованого органом управління суб'єктам господарювання, у такому договорі можуть змінюватись окремі умови договору або доповнюватись його зміст, отже примірна форма договору про здійснення технічного нагляду у будівництві, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 13.04.2020 № 89, носить рекомендаційний характер. Враховуючи, шо переможець тендеру повинен відповідно до договору надати комплекс послуг, вартість якого визначається за окремими складовими, розрахунок договірної ціни викладено у формі, яка відображає окремі складові, а саме - здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт та надання дорожніх консультаційних послуг. Враховуючи стислі строки виконання будівельних робіт та особливості бюджетного фінансування реалізації проекту будівництва, а також специфіку предмета закупівлі, замовником було прийнято рішення про застосування власної форми розрахунку договірної ціни, яка відображає всі складові предмету закупівлі. З огляду на зазначене, вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.12.2021 08:48
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 5eeb8705f6b142beb0f8ae57dec04430
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-06-003414-b.c1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! Частиною 6 Розділу III Тендерної документації – "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" визначено, що учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у цій тендерній документації. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено у Додатку 5 цієї тендерної документації. З метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно надання архітектурних та/або інжинірингових послуг відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним). Відповідно до положень частини 1 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Положенням ч.2 вказаної статті визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Згідно із приписами ч.4 вказаної статті, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Таким чином, визначивши у тендерній документації обов'язковою умовою надання Учасником у складі тендерної пропозиції сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, Замовник запровадив дискримінаційний критерій, що ставить потенційних учасників закупівлі у нерівне становище. Відтак, з метою доступу усіх учасників до участі у закупівлі, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення необхідності надання чинного сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно надання архітектурних та/або інжинірингових послуг відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Не зрозуміло у чому полягає неможливість виконання зазначеної умови тендерної документації! Яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі не наведено! Дана вимога повністю відповідає принципам публічних закупівель, жодним чином не порушує законодавство у сфері публічних закупівель! В зв’язку з вищенаведеним відсутні підстави для задоволення даної вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.12.2021 08:32