• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (Хек с/м)

Завершена

351 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 755.00 UAH
Період оскарження: 06.12.2021 10:59 - 18.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА ЩО СТОСУЄТЬСЯ ПРИЯНЯТИХ ЗАМОВНИКОМ РІШЕНЬ

Номер: 254dc38109b34ef299554bc079e62a0d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-06-001820-a.a3
Назва: СКАРГА ЩО СТОСУЄТЬСЯ ПРИЯНЯТИХ ЗАМОВНИКОМ РІШЕНЬ
Скарга:
СКАРГА, ЩО СТОСУЄТЬСЯ ПРИЙНЯТИХ ЗАМОВНИКОМ РІШЕНЬ, ЩО СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.01.2022 16:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.01.2022 11:46
Дата виконання рішення Замовником: 24.01.2022 13:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управлінням освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Веселинівської селищної ради взято до уваги Ваше зобов'язання скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМАГРОТРЕЙД" переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015 – 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (Хек с/м), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2021-12-06-001820-a, та прийнято рішення № 98 від 24.01.2022 року скасувати рішення №74 від 24 грудня 2021 року про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМАГРОТРЕЙД" переможцем за процедурою закупівлі ДК 021:2015 – 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (Хек с/м), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-12-06-001820-a та відхилити тендерну пропозицію даного Учасника.
Автор: Мале Приватне Підприємство "Ритм", Новіков Олег Віталійович 380952770423 andriets28@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Не правомірне акцептування перемоця Аукціону!

Номер: bf8138957084407588a40c1383a229e9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-06-001820-a.a2
Назва: Не правомірне акцептування перемоця Аукціону!
Вимога:
ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД", визнано переможцем Закупівлі. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРОТРЕЙД ", відсутні наступні документи: - Витяг/копії за будь-які три місяці другого півріччя 2021 р. з журналу (іншого документу) з інформацією про підтримувану температуру у холодильному, морозильному обладнанні складських приміщень та автотранспорту (якщо предмет закупівлі тваринного походження та/або повинен зберігатися в охолодженому/замороженому стані). - Наказ про реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів та скан-копія оригіналу листа про реєстрацію потужності (пункт 4.4. наказу Мінагрополітики від 10.02.2016 №39; частина 6 статті 25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») – для постачальників сировини або харчових продуктів, які є саме учасниками даної закупівлі. - Скан-копію експлуатаційного дозволу на потужність з повторного первинного пакування та перепакування, виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника; - Скан-копії актів виконаних робіт на проведення дезінфекції автотраспорту, який буде задіяний для постачання за передостанні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника. Надано лише за грудень. У вимогах вказано за 2 переостанні місяці. - Скан-копія отриманого учасником процедури закупівлі акту перевірки міжрайонними, або районними, або міськими, або обласними управліннями/відділами ГУ ДПСС в області додержання вимог законодавства про харчові продукти операторами ринку (учасника торгів), які здійснюють постачання сировини та харчових продуктів (наказ Мінагрополітики від 08.08.2019 №447) . . Акт має бути складений не раніше 01.11.2021 р. та підтверджувати додержання учасником вимог законодавства про харчові продукти у тому числі стосовно виробничих та/або складських приміщеннях, а також не менше ніж двох автомобілів, які будуть використовуватись у виробництві та/або зберіганні, а також перевезенні предмету закупівлі.» - Витяг/копії за будь-які три місяці другого півріччя 2021 р. з журналу (іншого документу) з інформацією про підтримувану температуру у холодильному, морозильному обладнанні складських приміщень та автотранспорту (якщо предмет закупівлі тваринного походження та/або повинен зберігатися в охолодженому/замороженому стані). Надано лише 2 місяці. - Скан-копія оригіналу міжнародного свідоцтво про вакцинацію , виданий водіям учасника, які задіяні на постачанні продуктів харчування Замовнику, дійсний на момент проведення аукціону. - Скан-копію оригіналу сертифікату, виданий акредитованим органом сертифікації про проходження Учасника (уповноваженої особи). навчання з питань внутрішніх аудитів систем екологічного управління згідно з вимогами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). - Скан-копія Медичної довідки водія щодо придатності до керування транспортним засобом (яка є дійсною на момент проведення аукціону). - Документ, виданий не раніше 01.11.2021 р. акредитованим органом або установою сертифікації про відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2018), ДСТУ ISO 22000:2007 (ДСТУ ISO 22000:2019), ДСТУ ISO 14001:2015 автомобілів (не менше двох) Учасника, які будуть використовуатись у перевезенні предмету закупівлі - Витяг/копії за будь-які три місяці другого півріччя 2021 р. з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про стан зодоров’я водіїв/експедиторів, задіяних у роботі з предметом закупівлі . Вимагалося надати за три повні робочі місяці, а надано лише по одному дню за останні місяці. Згідно наданого журналу працівники працюють лише один день на місяць. А згідно вимог ТД доставка здійснюється один раз на тиждень. Надана інформація Учасником наводить на сумнів стабільність виконання заявок Замовника. - Витяг/копії за будь-які три місяці другого півріччя 2021 р. з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про стан зодоров’я працівників виробничих/складських об’єктів, задіяних у роботі з предметом закупівлі. Вимагалося надати за три повні робочі місяці, а надано лише по одному дню за останні місяці. Згідно наданого журналу працівники працюють лише один день на місяць. А згідно вимог ТД доставка здійснюється один раз на тиждень. Надана інформація Учасником наводить на сумнів стабільність виконання заявок Замовника. Згідно вище викладеного вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ПРОМАГРОТРЕЙД" процедури відкритих торгів по предмету закупівлі що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, тому підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». В іншому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Управління освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Веселинівської селищної ради розглянуто Вашу скаргу (вимогу). Повідомляємо: Тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Промагротрейд» розглянуто відповідно до ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». У даного Учасника є всі необхідні та зазначені Вами документи, тому Замовник вважає Вашу вимогу безпідставною.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Не правомірне акцептування перемоця Аукціону!

Номер: bbcf80d1a25348ceae23a9d6c8fd9e1c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-06-001820-a.b1
Назва: Не правомірне акцептування перемоця Аукціону!
Вимога:
Вимагалося надати за три повні робочі місяці, а надано лише по одному дню за останні місяці. Згідно наданого журналу працівники працюють лише один день на місяць. А згідно вимог ТД доставка здійснюється один раз на тиждень. Надана інформація Учасником наводить на сумнів стабільність виконання заявок Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не вся інформація вказана
Дата скасування: 29.12.2021 09:32