-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг)
Детальну інформацію викладено у Тендерній документації
Торги відмінено
13 427 800.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67 139.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 67 139.00 UAH
Період оскарження:
06.12.2021 09:57 - 04.02.2022 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження дискримінацйних умов
Номер:
fc3c306850024a9a88518a7535326bfe
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-06-002052-c.b2
Назва:
Оскарження дискримінацйних умов
Скарга:
На офіційному сайті www.zakupki.prom.ua 06 грудня 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою Код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг) номер ідентифікатора закупівлі: UA-2021-12-06-002052-c на очікувану вартість 13 427 800,00 грн. без ПДВ. Замовником закупівлі виступає Комунальний заклад "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" (надалі – Замовник).
До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю послуг Код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг) (надалі – Тендерна документація).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Контракт Продрезерв 5» бажає прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, однак після ознайомлення зі змістом тендерної документації, були виявлені, зазначені нижче вимоги, які не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», та є дискримінаційними.
По-перше, пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
Учасники повинні надати скановану з оригіналу довідку (за формою, яка наведена нижче) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації:
№п/п Назва Замовника Дата, номер укладання договору та ідентифікатор закупівлі в системі Прозорро Предмет договору
Не менше двох оригіналів укладених аналогічних договорів та оригіналів відгуків до таких договорів предметом яких є: надання послуг їдалень або послуг з організації харчування.
Відгук повинен містити дату та вихідний номер, інформацію про Виконавця (Постачальника) (найменування, ідентифікаційний код), номер та дату договору, суму виконання, чи виконаний договір повністю, контактні дані особи Замовника.
Оригінали актів наданих послуг по наданим договорам за період виконання договорів, завірені замовником згідно чинного законодавства на суму фактичного виконання договорів, документи, які підтверджують заміну послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше).
Примітка: під аналогічним договором розуміється договір про надання послуг їдалень або послуг з організації харчування. За таким договором учасник повинен мати досвід по заміні послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше), про що має бути зазначено у тексті договору. Не може вважатись аналогічним договором договір на разові та поодинокі послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
На підтвердження відсутності негативного досвіду Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- сканований з оригіналу гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання) про те, що протягом останнього року, при наданні послуг їдалень та/або організації харчування, не мав договорів, розірваних з причин неякісно наданих послуг, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини.
Примітка:
На виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічного договору (договорів) Замовник приймає лише договір (договори), що оприлюднений в електронній системи закупівель та може бути перевірений в системі Прозорро.
Замовник самостійно перевіряє достовірність вищезазначеної інформації в системі Прозорро, у тому числі стосовно відсутності (наявності) розірваних договорів.
Вимога Замовника щодо надання аналогічного договору, за яким учасник повинен мати досвід по заміні послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше), про що має бути зазначено у тексті договору, А ТАКОЖ, НАДАТИ документи, які підтверджують заміну послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше), А ТАКОЖ, про надання аналогічних договорів, які оприлюднені саме в електронній системі закупівель - є дискримінаційними для інших учасників.
Вважаємо, що наведені умові в тендерній документації обмежують участь у Процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які мають аналогічний договір, в якому передбачений досвід по заміні послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв ТА ДОКУМЕНТИ, які підтверджують заміну послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв, у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше), а також, які оприлюднені саме в електронній системі закупівель.
Скаржник має успішний досвід виконання аналогічних договорів (додаються) на послуги з організації гарячого харчування, які були виконані якісно, в повному обсязі та з дотриманням усіх умов договору і в яких не передбачений досвід по заміні послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв, але ж Замовник обмежує участь у процедурі закупівлі зазначивши вище вказану вимогу, яка позбавляє наше товариство прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі. У зазначеній процедурі закупівлі зможуть прийняти участь лише ті суб’єкти господарювання, які мають аналогічний договір, в якому вже передбачений досвід по заміні послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв, а також, документи, які підтверджують заміну послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше), а також, які оприлюднені саме в електронній системі закупівель.
У якості документального підтвердження/доказів, що підтверджують наявність у Товариства з обмеженою відповідальністю «Контракт Продрезерв 5» порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушені наші права та законні інтереси, пов’язані з участю у зазначеній процедурі закупівлі, додаємо до цієї скарги перелік документів (доказів), а саме, скан-копії аналогічних договорів на послуги з організації харчування, тендерну документацію та технічні умови.
По-друге: У додатку № 5 до тендерної документації "Технічне завдання" Замовник зазначив, що учасник надає розрахунок ціни послуг в гривнях в довільній формі відповідно до тижневого перспективного меню, що вказане нижче із обов’язковим зазначенням, що послуги їдалень та приготування їжі будуть надаватися шляхом приготування страв за меню за місцезнаходженням та з використанням матеріально-технічної бази Замовника, а в разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії, несприятливих природних умов та інше) послуги повинні надаватися шляхом видачі готових страв (перші та другі страви), індивідуально порційно запакованих для однієї особи з використанням термостатної плівки та/або спеціалізованих одноразових контейнерів таким чином, щоб уникнути псування, пошкодження готових страв, потрапляння пилу, бруду та іншого втручання під час їх транспортування до місця надання послуг. Індивідуально запаковані готові страви повинні мати відповідні документи, які підтверджують якість зазначеної продукції та її відповідність ТУ виробника і можуть використовуватися при температурі повітря 0 +25 С зі строком зберігання більше 1 місяця, повинні пройти відповідні лабораторні дослідження та бути повністю придатними до споживання людиною без додаткової термічної обробки.
Звертаємо Вашу увагу на те, що першими та другими стравами зі строком зберігання більше 1 місяця є консерви.
Консерви - харчові продукти, піддані консервуванню з метою тривалого зберігання. У широкому значенні, під визначення консервів підходять будь-які продукти, приготовані (оброблені) так, щоб здобули властивість не псуватися тривалий час.
Також, вважаємо за необхідне зазначити, що існує Інструкція про порядок санітарно-технічного контролю консервів на виробничих підприємствах, оптових базах, в роздрібній торгівлі та на підприємствах громадського харчування, яка затверджена Постановою Головного Державного санітарного лікаря України 07.11.2001 N 140, в п. 12.6, якої передбачено, що повні консерви (за виключенням консервів дитячого харчування), в яких виявлені термофіли - збудники бомбажу чи плоскокислого псування, необхідно зберігати при температурі не вище 20 град.С. При збереженні нормальних органолептичних властивостей повні консерви, які містять термофіли, можуть бути реалізовані протягом року із зазначенням у супровідному документі (якісному посвідченні) на необхідність зберігання їх при температурі від 0 до 20 град.С.
Крім того, згідно п. 7.2.1 Наказу Міністерства аграрної політики України від 05.02.2002 N 33 «Про затвердження та надання чинності ГСТУ 46.017-2001 "Консерви м'ясні. Яловичина тушкована, свинина тушкована, що постачаються на експорт. Технічні умови» Консерви зберігають відповідно до правил, затверджених у встановленому порядку, при температурі від 0 до 20 град. C та відносній вологості повітря не вище 75 %.
Із значеного випливає, що технічне завдання Замовника, не відповідає діючому Законодавству України.
Таким чином, Замовник торгів Комунальний заклад "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушили принципи здійснення закупівель, визначені ст. 5 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Тендерна документація Комунального закладу "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" не відповідає вимогам пункту 3 ст.16. та ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та фактично порушує наші інтереси, щодо можливості вільної участі у процедурі закупівлі, а також, встановлює дискримінаційні вимоги.
Виходячи з описаного, встановлення зазначених вимог в Тендерній документації є дискримінаційними до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника, який має аналогічний договір, що передбачає досвід по заміні послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв та документи, які підтверджують заміну послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше), а також, який оприлюднений саме в електронній системі закупівель, та який має Технічні умови на перші та другі страви, згідно яких індивідуально запаковані готові страви можуть використовуватися при температурі повітря 0 +25 С зі строком зберігання більше 1 місяця. Це обмежує коло потенційних учасників лише тими, в яких вже мається такий аналогічний договір, такі документи та такі вимоги в Технічних умовах. Такі вимоги навмисно звужують вільну можливість будь-якого з учасників прийняти участь у цій процедурі закупівлі.
У скаржника маються в наявності технічні умови, згідно яких запаковані готові страви можуть використовуватися при температурі повітря 0 +20 С (додаються).
В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду
На виконання ч. 1 ст. 18 Закону, скарга ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Контракт Продрезерв 5» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування».
Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Скаржник виконав усі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду.
На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Комунальний заклад "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства України та виключити наступні незаконні вимоги, а саме:
- «За таким договором учасник повинен мати досвід по заміні послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше), про що має бути зазначено у тексті договору» та «документи, які підтверджують заміну послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше)».
- «На виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічного договору (договорів) Замовник приймає лише договір (договори), що оприлюднений в електронній системи закупівель та може бути перевірений в системі Прозорро. Замовник самостійно перевіряє достовірність вищезазначеної інформації в системі Прозорро, у тому числі стосовно відсутності (наявності) розірваних договорів».
3. Зобов’язати Комунальний заклад "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" виключити із умов тендерної документації незаконну вимогу – «можуть використовуватися при температурі повітря 0 +25 С».
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічні умови консерви.pdf 22.01.2022 14:44
- скарга_АМКУ.doc.asice(1).zip 22.01.2022 14:44
- ТД Послуги їдалень -1.doc 22.01.2022 14:44
- скарга_АМКУ.pdf 22.01.2022 14:44
- АНАЛОГ ДОГОВІР СЗШ 147 18г 1 255 599,20.rar 22.01.2022 14:45
- АНАЛОГ ДОГОВІР СЗШ 41 20р 3 37147,76.rar 22.01.2022 14:45
- АНАЛОГ ДОГ СУВОРОВЦЫ 19г 6 831 305,32.rar 22.01.2022 14:45
- рішення від 26.01.2022 №1578.pdf 26.01.2022 17:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.02.2022 № 2320.pdf 04.02.2022 16:11
- рішення від 03.02.2022 № 2320.pdf 08.02.2022 09:49
- Зміни до тд (1).doc 31.01.2022 11:11
- ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ .pdf 31.01.2022 11:11
- Пояснення по суті скарги 31.01.2022.doc 31.01.2022 11:11
- ТД Послуги їдалень НР.doc 31.01.2022 11:11
- Інформація щодо розбіжностей.pdf 31.01.2022 11:12
- Інформація щодо розбіжностей .doc 31.01.2022 11:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.01.2022 14:52
Дата розгляду скарги:
03.02.2022 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.01.2022 17:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.02.2022 09:50
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника про відміну процедури закупівлі від 28.12.2021 року
Номер:
921ffb8ce98740d9958210681e964613
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-06-002052-c.a1
Назва:
Скарга на рішення Замовника про відміну процедури закупівлі від 28.12.2021 року
Скарга:
На офіційному сайті (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-06-002052-c) 06.12.2021 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень, період надання послуг до 31.12.2022 на очікувану вартість 13`427`800.00 грн.
(без ПДВ).
Замовником процедури закупівлі є Комунальний заклад «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради» (код ЄДРПОУ 03188381).
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю товарів
«55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг).
28.12.2021 року Замовник оприлюднив рішення про відміну процедури закупівлі згідно із протоколом № ВТ28122021.
В якості підстави для прийнятого рішення щодо відміни процедури закупівлі, Замовник послався на п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Але вказане рішення Замовника про відміну процедури закупівлі є таким, що суперечить ст. 20 та 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, згідно із преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
У відповідності до ст. 3 п. 4 Закону передбачено, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Згідно із п. 1 ст. 20 Закону передбачено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Ст. 32 Закону передбачає вичерпний перелік випадків та підстав для можливості відміни тендеру Замовником.
Замовник у своєму протоколі про відміну № ВТ28122021послався на п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону та зазначив тільки одне обґрунтування: «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.» Жодного іншого обґрунтування Замовник не зазначив, не зазначив Замовник і які саме порушення законодавства мали місце, які неможливо усунути у сфері публічних закупівель.
П. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
З огляду на все вищезазначене, дії Замовника щодо відміни цієї процедури закупівлі свідчать виключно про зловживання повноваженнями Замовника та намагання уникнути проведення законної процедури закупівлі.
Оскаржуване рішення Замовника порушує права та законні інтереси ТОВ «ЛІКЕА» через, те що наше Товариство запланувало прийняти участь у цій процедурі закупівлі, що підтверджується відомостями із особистого кабінету ТОВ «ЛІКЕА» про заплановану участь (скрин додаємо).
ТОВ «ЛІКЕА» завантажило до системи закупівлі документи для участі у цій процедурі закупівлі, витратило власні грошові кошти на підготовку документів та отриманні довідок для участі у цій процедурі закупівлі (докази додаються).
ТОВ «ЛІКЕА» має досвід та матеріально-технічну базу для надання послуг їдалень за цією закупівлею (аналогічні договори додаються) але через неправомірну відміну цієї процедури закупівлі наше Товариство позбавлено можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі.
На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст. 18, 32 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю скаргу.
2. Зобов’язати Комунальний заклад «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради», скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, прийняте згідно протоколу № ВТ28122021 від 28.12.2021 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скрін сторінки 3 29.12.2021 11:23
- Скрін сторінки 5 29.12.2021 11:23
- Лист для участі у процедурі закупівлі та довідки з банків 29.12.2021 11:23
- Скрін сторінки 2 29.12.2021 11:23
- Скрін сторінки 4 29.12.2021 11:23
- Скарга до АМКУ 29.12.2021 11:23
- Скрін сторінки 1 29.12.2021 11:23
- Аналогічний договір 29.12.2021 11:23
- Аналогічні договори 29.12.2021 11:23
- Протокол про скасування рішення.docx 18.01.2022 14:32
- Рішення від 13.01.2022 №709.pdf 18.01.2022 11:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13 01 2022 № 709.pdf 14.01.2022 12:18
- Рішення від 31.12.2021 №28843.pdf 31.12.2021 14:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.12.2021 11:32
Дата розгляду скарги:
13.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.12.2021 14:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.01.2022 11:09
Дата виконання рішення Замовником:
18.01.2022 14:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальний заклад "Верхівцевський психоневрологічний інтернат"
Дніпропетровської обласної ради" , повідомляє про те, що рішення про відміну процедури закупівлі —
"ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг)", оголошення про проведення
якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-12-06-002052-c, станом на 18.01.2022р. скасоване. Статус відміни закупівлі переведено у "скасування неуспішне" .
Скарга
Виконана замовником
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
1b1dc0cad25d4db9a5383309258653a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-06-002052-c.b3
Назва:
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
На офіційному сайті www.zakupki.prom.ua 06 грудня 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою Код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг) номер ідентифікатора закупівлі: UA-2021-12-06-002052-c на очікувану вартість 13 427 800,00 грн. без ПДВ. Замовником закупівлі виступає Комунальний заклад "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" (надалі – Замовник).
До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю послуг Код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг) (надалі – Тендерна документація).
Строк подання тендерних пропозицій було визначено до 19.02.2022р. 00:00 год.
Після розкриття тендерних пропозицій за цією закупівлею до участі були допущені наступні учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП";
2. ТОВ «ЛІКЕА».
13 лютого 2022 року Замовником було оприлюднено рішення про допущення до участі в аукціоні ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП".
Ознайомившись із документами тендерної пропозиції цього учасника, Скаржник не погоджується із рішенням Замовника, та вважає, що тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
ПО ПЕРШЕ, згідно Додатку № 5 до тендерної документації Учасник надає розрахунок ціни послуг в гривнях в довільній формі відповідно до тижневого перспективного меню, що вказане нижче із обов’язковим зазначенням, що послуги їдалень та приготування їжі будуть надаватися шляхом приготування страв за меню за місцезнаходженням та з використанням матеріально-технічної бази Замовника, а в разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії, несприятливих природних умов та інше) послуги повинні надаватися шляхом видачі готових страв (перші та другі страви), індивідуально порційно запакованих для однієї особи з використанням термостатної плівки та/або спеціалізованих одноразових контейнерів таким чином, щоб уникнути псування, пошкодження готових страв, потрапляння пилу, бруду та іншого втручання під час їх транспортування до місця надання послуг….
Так, в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП" надало файл під назвою «Розрахунок вартості» тип файлу «Документи, що підтверджують кваліфікацію», який фактично передбачає ціну тендерної пропозиції та ціну одного дня харчування, чим порушив ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тобто, на етапі попередньої кваліфікації у відкритих торгах з публікацією англійською мовою учасник відкрив ціну своєї тендерної пропозиції, яка була доступна для перегляду як іншим учасникам так і Замовнику.
А відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Звертаємо увагу Шановної Колегії на те, що 01.02.2017 року рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в аналогічній ситуації зобов’язано Замовника відмінити процедуру закупівлі відповідно до статті 31 Закону – в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Рішення Колегії обумовлено тим, що на етапі, коли розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі завантаженням учасником файлу, який містить документ, в якому учасник визначив ціну на запропонований Товар, доступну для перегляду є порушенням законодавства з питань публічних закупівель (додається).
Таким чином, Замовник в свою чергу, не звернув на зазначені факти своєї уваги, та незаконно допустив до участі в аукціоні ТОВ "МІКА ГРУП".
Зауважуємо, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
Враховуючи описані вище недоліки, вважаємо, що Замовник, допустивши до участі в аукціоні ТОВ "МІКА ГРУП", грубо порушив права та інтереси Скаржника через неупереджений та дискримінаційний підхід до оцінки тендерних пропозицій учасників, що призвело до незаконного рішення Замовника про допуск учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі».
В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду
На виконання ч. 1 ст. 18 Закону, скарга ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування».
Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Скаржник виконав усі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду.
На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" скасувати своє рішення про допущення до участі в аукціоні учасника ТОВ "МІКА ГРУП".
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" відмінити процедуру закупівлі UA-2021-12-06-002052-c в результаті неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД Послуги їдалень НР.doc 17.02.2022 17:07
- Витяг з рішення АМКУ.pdf 17.02.2022 17:08
- розрахунок вартості.pdf 17.02.2022 17:08
- скарга_АМКУ на допуск СКАН.pdf 17.02.2022 17:08
- скарга_АМКУ на допуск КЕП.doc.asice.zip 17.02.2022 17:08
- рішення від 21.02.2022 № 3451.pdf 21.02.2022 16:07
- інформація про перенесення розгляду скарги від 14.04.2022 № 1001.pdf 14.04.2022 12:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.05.2022 № 4366.pdf 04.05.2022 14:32
- рішення від 03.05.2022 № 4366.pdf 04.05.2022 16:07
- Заперечення на скаргу.doc 24.02.2022 20:48
- Заперечення на скаргу.pdf 24.02.2022 20:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.02.2022 17:14
Дата розгляду скарги:
02.03.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.02.2022 16:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.05.2022 16:08
Дата виконання рішення Замовником:
13.05.2022 08:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення буде виконано. Закупівля скасовується.
Задовільнена:
Так