• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Торги відмінено

182 909.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 829.09 UAH
Період оскарження: 06.12.2021 09:55 - 10.12.2021 00:00
Вимога
Без відповіді

Щодо сертифікатів ISO

Номер: 31120f6fb627432897eae8998d784101
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-06-001997-c.a2
Назва: Щодо сертифікатів ISO
Вимога:
Шановний Замовнику! Під час підготовки пропозиції встановлена наявність положень, що суперечать принципам, які встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Так в додатку 4 до тендерної документації в розділі 2 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації» пунктом 18 передбачено надання діючих сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», що засвідчує використання учасником системи управління якості стосовно торгівлі електроенергією, та додержання екологічних вимог. Частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено можливість включення Замовником до своєї тендерної документації іншої інформації, але наявність такої інформації повинно бути передбачено законодавством. Отримання вищевизначених сертифікатів ISO відповідно до законодавств України не є обов'язковим. Є закони та нормативно-правові акти України, які чітко обумовлюють, що потрібно для постачання електричної енергії. Таким чином вимоги щодо наявності даних сертифікатів не передбачені законодавством та є дискримінаційними, оскільки суттєво зменшують коло можливих учасників аукціону, а наявність таких чи подібних сертифікатів в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електричної енергії. За результатом розгляду справи № 826/15639/17 Апеляційний адміністративний суд дійшов позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації». Враховуючи зазначене, з метою приведення ТД до вимог діючого законодавства, просимо видалити дискримінаційні,вимоги щодо надання діючих сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», що засвідчує використання учасником системи управління якості стосовно торгівлі електроенергією, та додержання екологічних вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

вимога

Номер: b4aebf3389d943ddb0e274b39168f450
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-06-001997-c.c1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Оголошенням про проведення закупівлі передбачено, що учасники повинні надати Довідку в довільній формі про створення Учасником Центру/відділу обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами “Правил роздрібного ринку”, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312 “Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії” (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Для документального підтвердження того, що створення центру/відділу обслуговування споживачів /клієнтів, та кол-центру не є обов’язковим для Учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50 000 споживачів (відповідно до вимог Постанови НКРЕКП 14.03.2018 р. № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії»), такий Учасник повинен надати довідки від всіх Операторів системи розподілу, з якими Учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані не раніше дати виходу оголошення про закупівлю. Встановлення таких вимог суперечить основний принципам здійснення закупівель, зокрема недискримінації учасників. Разом з тим, інформація, яка є публічною, не вимагається в учасників згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Так, на офіційно веб-сайті НКРЕКП створено Інтерактивний реєстр електропостачальників. З метою забезпечення споживачів можливістю зручного моніторингу роздрібного ринку електричної енергії та вибору електропостачальника, НКРЕКП за підтримки DiXi Group було створено публічний інтерактивний реєстр постачальників. За допомогою дашборду користувачі можуть ознайомитись з діяльністю постачальників за ключовими показниками – кількість споживачів та об’єм поставленої електроенергії, – а також проаналізувати їх в динаміці за місяцями. Замовник може самосійно перевірити учансників в даному реєстрі. Така інформація є відкритою та загальнодоступною. Надаємо Вам посилання для ознайомлення https://www.nerc.gov.ua/?id=59249, та просимо видалити дискримінаційні та незаконні вимоги з Оголошення. Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.