"Система пожежної сигналізації та система оповіщення про пожежу у приміщенні КЗ НВК №37 ім. М.Самойловича за адресою: Дніпропетровська область, м. Кам'янське, Південнийрайон, вул. В.Чорновола, 34/22."
ОГОЛОШЕННЯ*
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №37 ІМЕНІ МАКСИМА САМОЙЛОВИЧА" КАМ'ЯНCЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб
- підприємців та громадських формувань: 23372023.
4. Місце знаходження замовника: Дніпропетровська область, м. Кам'янське, Південний район, вул. В.Чорновола, 34/22.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Марина ГРОМОВА 097 029 5803 nvk37kmr@gmail.com
6. Вид предмета закупівлі: роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Електромонтажні роботи
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 45310000-3- Електромонтажні роботи
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічній специфікації: ДК 021:2015 код 45310000-3- Електромонтажні роботи
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Згідно проекту.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Дніпропетровська область, м. Кам'янське, Південнийрайон, вул. В.Чорновола, 34/22.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку, протягом 10 робочих днів від дати його отримання. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Споживач здійснює розрахунки з Постачальником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня надходження коштів на його рахунок.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 409 052,00 грн. (Один мільйон чотириста дев’ять тисяч п’ятдесят дві гривні 00 копійок) з ПДВ.
15. Період уточнення інформації про закупівлю: з «09» грудня 2021 року до «18» грудня 2021 року.
16. Кінцевий строк подання пропозицій: «19» грудня 2021 року час 3:00 год.
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Завершена
1 409 052.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 045.26 UAH
Період оскарження:03.12.2021 15:57 - 15.12.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Свідоцтво 10012:2005
Номер:cbe7b88a944642948aa24ee04669781d
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-12-03-014048-c.a5
Назва:Свідоцтво 10012:2005
Вимога:
Тендерною документацією вимагається " Наявність у Учасника власної або орендованої електролабораторії, яка пройшла відповідну акредитацію та має Свідоцтво про технічну компетентність електролабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» щодо процесів вимірювання (копія свідоцтва). "
Одночасно відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" результатом оцінки відповідності засобів вимірювальної техніки є не свідоцтво, а СЕРТИФІКАТ перевірки типу засобів вимірювальної техніки (ст. 16).
Відповідно підтверджувати вимірювальні можливості та технічну компетентність електролабораторії можуть два документи: свідоцтво ТА /АБО сертифікат.
Вимагаємо внести зміни в дану вимогу тендерної пропозиції, додавши можливість надання Сертифікату визнання вимірювальних можливостей електролабораторії. Дана позиція підтверджується позицією АМКУ Рішення № 9640-р/пк-пз
від 30.04.2021, Рішення №19231-р/пк-пз від 25.08.2021
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:06.12.2021 18:48
Вирішення:Вдповідні зміни будуть внесені до тендерної документаціїї,Додатку 1 п.1.4:Підтверджувати вимірювальні можливості та технічну компетентність електролабараторії можуть два документа: свідоцтво ТА/АБО сертифікат.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Відсутнє технічне завдання
Номер:f698ec9c231248c8a24f7831111df4ce
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-12-03-014048-c.c4
Назва:Відсутнє технічне завдання
Вимога:
Замовнику, на даний вид робіт обовязковий проект який пройшов експертизи. Ваша документація взагалі не містить специфікації, що є недопустими порушує ст. 5 ЗУ "Про Публічні закупівлі" як й акт огляду який ви Вписали!
Вимагаємо загрузити проект даних робіт.
Вирішення:Відомість обсягів робіт буде додана до Тендерної Документації. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації "З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної Пропозиції та підписання Договору, Учасникам потрібно в період до закінчення терміну подання пропозицій здійснити виїзд до місця проведення робіт/надання послуг за закупівлею для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи/надані послуги". З проєктною документацією буде можливість ознайомитися при відвідування об'єкту.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна Вимога яка обмежує коло осіб й не передбачена Технічним завданням
Номер:44e7d2a3610e4a3f91d159d91aa98b2b
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-12-03-014048-c.c3
Назва:Дискримінаційна Вимога яка обмежує коло осіб й не передбачена Технічним завданням
Вимога:
Замовнику, Ви встановили Витмогу "13. У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (прибори, сповіщувачі,
гучномовці), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику у випадку необхідності поставку обладнання для технічного обслуговування та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Крім цього, Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для технічного обслуговування протипожежного обладнання згідно даної закупівлі (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника) протипожежного обладнання встановленого на об’єкті щонайменше двох працівників. "
Замовнику яке "технічного обслуговування протипожежного обладнання" у Вас предмет монтаж "Система пожежної сигналізації та система оповіщення про пожежу у приміщенні КЗ НВК №37 ім. М.Самойловича за адресою: Дніпропетровська область, м. Кам'янське, Південнийрайон, вул. В.Чорновола, 34/22. Реконструкція."
ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи а не технічне обслуговування!!! Яка мета обмежувальної Вимоги яка навіть не відноситься до предмету закупівлі?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:03.12.2021 16:38
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо про наступне: гарантійний лист -це гарантована поставка товару у кількості, в асортименті, та в терміни, визначені цією закупкою та пропозицією Учасника, повинна бути підтверджена у складі пропозиції гарантійним листом виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора).
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів від виробників (його офіційних, представників (дистриб’юторів), ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора), має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору.
Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
ІСО - не передбачено чинним законодавством
Номер:c130981e0f314eea93f418d5282e7f37
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-12-03-014048-c.c2
Назва:ІСО - не передбачено чинним законодавством
Вимога:
Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов тендерного Оголошення юридичні чи фізичні особи, що мають бажання надати ці послуги, повинні мати:
ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та забезпечення безпечності праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)».
Чинне законодавство в сфері монтажних робіт, не передбачає наявність в ліцензіата, виконавця робіт, будь-якого ІСО.
Керуйтися чинним законодавством,
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
Вимагаємо, , внести зміни в Оголошення спрощеної процедури, за предметом закупівлі й Видалити НЕЗАКОННУ ВИМОГУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:03.12.2021 16:34
Вирішення:Шановний Учаснику! Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули. У відповідності до Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Тож, замовник вимагає від потенційних виконавців робіт вжиття заходів щодо мінімізації витрат, безпечного, якісного та кваліфікованого виконання робіт. А вказані сертифікаи є підтвердженням відповідності потенційного учасника вказаним стандартам. Пройти сертифікацію може будь який суб’єкт господарювання, який відповідає вимогам стандартів.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Огляд
Номер:e8459e8cca9e4b5c964b5630948d3f76
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-12-03-014048-c.c1
Назва:Огляд
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога " З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної Пропозиції та підписання Договору, Учасникам потрібно в період до закінчення терміну подання пропозицій здійснити виїзд до місця проведення робіт/надання послуг за закупівлею для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи/надані послуги.За результатами обстеження складається Акт обстеження об`єкту за підписом представника Замовника та датою відвідування у довільній формі. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника"
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних робіт (Обєкт надання послуг- є заклади освіти ).
Доводимо до Вашого відома, що на даний період часу, відвідування навчальних закладів постороніми особами (крім осіб які в них навчаються й педагогічного колективу) заборонено у звязку з COVID-19.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:03.12.2021 16:31
Вирішення:Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт з монтажу системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладу. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці ознайомитись з проєктом, оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі».Окрім цього, слід зауважити, що практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників .