• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Тотальні ендопротези кульшового суглобу безцементного типу фіксації з парою тертя 36 мм)

Завершена

960 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 800.00 UAH
Період оскарження: 15.09.2017 13:50 - 26.09.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 583b21ca7d184b7693bafeb9da39f70e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-15-001521-c.b3
Назва: Скарга
Вимога:
Скарга 1.В пропозиції учасника ТОВ «Академія здоров’я ХХІ століття» (надалі – учасник) наданий лист №34 від 06 липня 2015р. в якому йдеться про те, що офіційне представництво компанії ZIMMER на території СНД…підтверджує, що ТОВ «Центр штучних суглобів» код ЄДРПОУ 35810855, є ексклюзивним дистриб’ютором компанії ZIMMER на території України. Згідно наданих даних, що містять сертифікати відповідності учасника, безпосереднім виробником запропонованої продукції являється - Zimmer, Inc.; Biomet France; Biomet Orthopedics LLC; Biomet UK Limited; Zimmer Gmbh. У даних сертифікатах немає жодної інформації про ТОВ «Зіммер СНД» з міста Москва, що воно являється безпосередньо виробником продукції Zimmer, тож виходячи з вище викладеного ТОВ «Зіммер СНД» ніяким чином не може уповноважувати ТОВ «Центр штучних суглобів» бути ексклюзивним дистриб’ютором на території України так як не являється безпосереднім виробником. Додаток №3 «Тендерної документації» Замовника «Документи та інформація для підтвердження відповідності технічним, якісним вимогам та вимогам тендерної документації запропонованого предмета закупівлі» передбачають, що п2 – п3 - Витяг з реєстрів та витяг з Міжнародних наукових видань - повинні бути завірені безпосередньо виробником продукції, або офіційним представництвом компанії-виробника в Україні. Отже, учасником було порушено вимогу Замовника, щодо Витягу з реєстрів та витяг з Міжнародних наукових видань, які мають бути завірені безпосередньо виробником продукції, або офіційним представництвом компанії-виробника в Україні. Дані витяги в пропозиції завірені ТОВ «Центр штучних суглобів», які з підтверджуючих документів в пропозиції не являється ні виробником ні уповноваженим представником компанії виробника на території України. Виходячи з вище викладеного, учасник, не надав жодних підтверджуючих документів (доручень), які б уповноважували його як офіційного представника на території України для реалізації «Тотальних ендопротезів кульшового суглобу безцементного типу фіксації з парою тертя 36 мм» виробника Zimmer. Враховуючи вище викладене учасником ТОВ «Академія здоров’я ХХІ століття» порушені вимоги щодо п2 – п3 Додатоку №3 «Тендерної документації» Замовника - так як офіційні витяг з реєстрів та витяг з наукових видань не завірені безпосередньо виробником або уповноваженим представником компанії-виробника на території України. 2. Замовник визначає до основних вимог складових частин ендопротезу конкретні типорозміри, типи, матеріал виготовлення, а саме: - стегнового компоненту; - стегнової голівки; - вертлюгового компоненту; - безцементної чашки; - вкладишу та кісткових гвинтів. Пропозиція учасника ТОВ «Академія здоров’я ХХІ століття» не передбачає жодних підтверджуючих документів/проспектів/офіційних каталогів виробника або офіційного представника компанії виробника тощо, де б зазначалась інформація по типорозмірах, матеріалу виготовлення запропонованих складових частин ендопротезу. В пропозиції також відсутня будь-яка інформація яка підтверджувала б відповідність пропозиції учасника всім необхідним "Технічним характеристикам" - основним вимогам до складових частин ендопротезу» Замовника. Згідно наданих сертифікатів відповідності не являється можливим визначити, інформацію яка б говорила про те, які саме типорозміри, матеріал виготовлення складових частин були запропоновані учасником. Задається питання, яким чином Замовник зумів визначити відповідність пропозиції учасника всім необхідним технічним вимогам??? В діях Замовника при оцінці тендерної пропозиції вище зазначеного учасника чітко відслідковується порушення основних принципів здійснення закупівель, а саме – статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - максимальна економія та ефективність; - недискримінація учасників; - запобігання корупційним діям і зловживанням Виходячи з вище викладеного, керуючись умовами тендерної документації замовника та рішенням Замовника (Протокол № 183 від 20 жовтня 2017р.) щодо оцінки пропозиції учасника ТОВ «Академія здоров’я ХХІ століття», Законом України «Про публічні закупівлі» чітко випливає, що дії тендерного комітету «Кіровоградської обласної лікарні» направлені на визначення переможцем закупівлі учасника, цінова пропозиція якого являється однією з найвищих між всіма запропонованими учасниками. Згідно статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). Метою ЗУ «Про публічні закупівлі», на основі якого і проводиться дана закупівля, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісності конкуренції. Крім того такі упереджені дії посадових осіб замовника при проведені даного тендеру говорять про наявність корупційної складової та містять склад злочину. Таким чином в незаконний спосіб та за відсутності законних підстав переможцем торгів став завчасно обраний учасник, а саме ТОВ «Академія здоров’я ХХІ століття». Враховуючи викладене вище, ПРОСИМО: -Усунути всі вище вказані порушення норм та принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо закупівлі Тотальних ендопротезів кульшового суглобу безцементного типу фіксації з парою тертя 36 мм – 10 шт., ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-15-001521-c, ID 42b33a6d54b04d23bc1e6222e4062c81; -У разі неможливості усунення Замовником допущених порушень – відмінити процедуру закупівлі за нормами статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»; В разі якщо скарга буде проігнорована ми будемо вимушені звертатися до офіційного органу оскарження Антимонопольного комітету України та до органів, що реалізують державну політику та здійснюють контроль у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасником ТОВ «Академія здоров’я ХХІ століття» (надалі – учасник) запропоновано тотальні ендопротези кульшового суглобу безцементного типу фіксації з парою тертя 36 мм виробництва фірми Zimmer (США, Швейцарія), що прямо зазначено учасником у тендерній пропозиції та проекті договору. Крім того, для підтвердження факту реєстрації медичних виробів на території України учачсником у складі пропозиції надано копії Свідоцтв про державну реєстрацію №№ 14169/2014 та 13371/2013, в яких в обидвох зазначено, що виробником продукції є компанія ZIMMER. Відповідно до листа ТОВ «Зіммер СНД» №34 від 06 липня 2015р. зазначена компанія є офіційним та повноважним представництвом компанії ZIMMER на території СНД. Водночас, учасником не було запропоновано продукцію виробництва компанії Biomet. Таким чином, даний лист є достатнім для підтвердження повноважень ТОВ «Центр штучних суглобів» підпису копій витягів з міжнародних регістрів артропластики та публікацій у міжнародних спеціалізованних виданнях. Технічні характеристики запропонованих ендопротезів описані в декількох документах: кількість типорозмірів визнається у додатках до вищезгаданих свідоцтв про державну реєстрацію продукції (кожний типорозмір реєструється під власним кодом); опис матеріалів виготовлення, способів стерилізації та термінів стерильності міститься в інструкціях-вкладишах до окремих компонентів ендопротезів; до того ж учасником додатково надано брошури, які містять зображення та короткий опис складових частин комплекту тотального ендопротезу. Таким чином, тендерний комітет мав достатньо матеріалів для вивчення та для оцінки відповідності запропонованих товарів виставленим вимогам, та рішення про обрання переможця є правомірним. Крім того, нагадуємо, що учасником ТОВ «Лідер-медікал» частину наданих «документів» було сфальсифіковано, що жодним чином не свідчить про намір товариства слідувати меті Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення ефективного та прозорого конкурентного середовища, не є засобом добросовісної конкуренції та переслідується відповідно до статті 358 Кримінального Кодексу України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до "Технічних характеристик щодо предмету закупівлі"

Номер: f875e4891d4349c183d9b7b0b6690cdd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-15-001521-c.b2
Назва: Внесення змін до "Технічних характеристик щодо предмету закупівлі"
Вимога:
Кожен виробник проектує та виготовлює свій ендопротез кульшового суглобу з врахуванням усіх найкращих напрацювань в сфері ендопротезування та вимог сертифікуючих органів Європейського Союзу (СЕ сертифікат). Найкращі результати ендопротезування кульшового суглобу досягаються, якщо розглядати ендопротез, як комплексний виріб. Тобто не можна стверджувати, що кожен окремий елемент, а саме ніжка з певним кутом/певний конус голівки/певний кут нахилу вкладиша не виконують певних вимог по стабільності і відновленню функцій кульшового суглобу, оскільки виробником може бути закладено в конструкції ендопротеза кульшового суглобу комплексний підхід до технічних показників окремих елементів. Тобто певні характеристики одного елемента можуть компенсовуватися технічними характеристиками іншого елементу. Відповідно кут ніжки/конус головки/кут нахилу вкладиша потрібно розглядати тільки в совокупності усіх факторів. Кожен виробник, яких пройшов сертифікацію СЕ, має досвід імплантації в країнах Європейського союзу може цілком заслужено стверджувати, що його ендопротез забезпечує якісне відновлення усіх функцій кульшового суглобу і для підтвердження цього може надати комплексне обґрунтування. Будь-яка дискусія по технічних характеристиках окремих частин ендопротеза кульшового суглобу може дуже довго вестися на рівні технічних відділів певних виробників. Кожен з них може приводити цитати та наукові статті на свою користь, але це не вирішить спір. На даний момент в світі існує дуже багато варіантів підходів до розмірів окремих елементів ендопротеза кульшового суглобу, але це не означає, що одні ендопротези кульшового суглобу є кращими, а інші гіршими. Просто в кожного виробника є свій погляд на вирішення проблеми відновлення усіх функцій кульшового суглобу. З вищенаведеного та розроблених Замовником «Технічних характеристик до предмету закупівлі» чітко випливає, що вони розроблені під попередньо конкретно обраного виробника, тож ми просимо спростити вимоги до елементів ендопротеза кульшового суглобу, щоб дати змогу взяти участь в закупівлі більшій кількості якісних європейських та американських виробників (для збільшення конкуренції і вибору більш економічно вигіднішої пропозиції). Якщо наше звернення буде проігнорованим ми залишаємо за собою законне право звертатись до офіційного органу оскарження - АМКУ та органів, що здійснюють контроль в сфері державних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику. В Вашій вимозі, нажаль, конкретно не зазначено, які саме вимоги і до яких елементів ендопротеза кульшового суглобу необхідно спростити і чому. Тому на вашу вимогу повідомляємо наступне: під час розроблення медико-технічних характеристик до предмету закупівлі було залучено лікарів-траматологів травматологічного відділення №1 на чолі із завідуючим відділенням, які за рік проводять 80-90 оперативних втручань по заміні кульшових суглобів із застосуванням ендопротезів кульшового суглобу. З них у 85-90% випадках використовуються медичні матеріали європейського виробництва та виробництва США. Тому під час розроблення медико-технічних характеристик коло вимог розширено та враховано вимоги, які відповідають не тільки товарам одного виробника, що дає змогу приймати участь більшій кількості учасників та абсолютно не дискримінує права учасників. Крім того тендерною документацією чітко передбачено можливість пропонування еквіваленту товару будь-якого виробника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Медико-технічні вимоги

Номер: 56080d7f163c4d93adc38fe0365a9015
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-15-001521-c.a1
Назва: Медико-технічні вимоги
Вимога:
Замовник зазначає вимогу – Належність відповідних імплантів виробництва міжнародних компаній до одного з Міжнародних Реєстрів з урахуванням позитивного досвіду імплантацій, коли не менше ніж 90% від встановлених ендопротезів не повинні потребувати повторного ревізійного втручання протягом 10 років, що має бути підтверджено зазначенням відповідного Реєстру та посилання на нього. Документ повинен бути завірений безпосередньо виробником продукції, або офіційним представництвом компанії-виробника в Україні. Належність відповідних імплантів до показників "ISI" (Інститут Наукової Інформації) або "SCI" (Індекс Цитування Наукових Видань) або "IF" (Імпакт Фактор), що дає можливість оцінити належність відповідних імплантів при згадуванні у міжнародних наукових виданнях з посиланням на проведення у медичному аспекті науково доказових досліджень. Необхідно зазначити видання та посилання та надати копії зазначених документів, які мають бути завірені безпосередньо виробником продукції або офіційним представництвом компанії-виробника в Україні. Згідно науково-доказових досліджень та відомостей МОЗ України на території України в сфері травматології та ортопедії не має жодного офіційно впровадженого ні Міжнародного ні національного реєстру, внесені відомості до якого зобов’язують медиків вважати як такі, що можуть вказати на позитивний чи негативний досвід імплантації імплантів (Ендопротезів). Замовник зазначає вимогу, яка не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом діючим на території України. Враховуючи процедуру «Відкриті торги» та ймовірність, що участь в тендері братиме безпосередньо міжнародний виробника зазначимо, що навіть на теренах Європи при проведенні аналогічної закупівлі вище вказані вимоги до учасників не зазначаються. До прикладу закупівля МОЗ України через Міжнародну організацію CROWN AGENS так звані «Технічні характеристики» до аналогічного предмету закупівлі не передбачають вище зазначених вимог, хоча тендер МОЗ України розрахований якраз на Міжнародного виробника. В Україні немає жодної законодавчої підстави, яка б зобов’язувала безпосереднього виробника чи його представника, який реалізує продукцію на теренах України вносити відомості до Міжнародних реєстрів та міжнародних наукових видань. Отже виходячи з вище викладеного та згідно Закон України «Про публічні закупівлі», який передбачає, що документація має містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Чинним законодавством України не передбачено вище зазначених вимог до продукції закупівлі, належність її до міжнародних реєстрів та ін., тож їх включення до документації можна вважати незаконними та визнати такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Задля розширення конкуренції та проведення прозорої закупівлі Звертаємось до Замовника з проханням внести зміни до тендерної документації, а саме: -Виключити з «Технічних характеристик» (Тотальний ендопротез кульшового суглобу безцементного типу фіксації з парою тертя 36 мм) вимоги: - Належність відповідних імплантів виробництва міжнародних компаній до одного з Міжнародних Реєстрів з урахуванням позитивного досвіду імплантацій, що має бути підтверджено зазначенням відповідного Реєстру та посилання на нього. Документ повинен бути завірений безпосередньо виробником продукції, або офіційним представництвом компанії-виробника в Україні. - Належність відповідних імплантів до показників "ISI" (Інститут Наукової Інформації) або "SCI" (Індекс Цитування Наукових Видань) або "IF" (Імпакт Фактор), що дає можливість оцінити належність відповідних імплантів при згадуванні у міжнародних наукових виданнях з посиланням на проведення у медичному аспекті науково доказових досліджень. Необхідно зазначити видання та посилання та надати копії зазначених документів, які мають бути завірені безпосередньо виробником продукції або офіційним представництвом компанії-виробника в Україні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Сучасна ортопедія передбачає обов’язкове використання методів доказової медицини, наукових клінічних досліджень в оцінці надійності, якості нових технологій та ефективності їх тривалого застосування. Крім того, важливим критерієм вибору є наявність “історії” використання ендопротеза починаючи з перших клінічних випробувань та закінчуючи останніми та ретроспективними науковими дослідженнями ефективності їх використання. Нажаль, дійсно, в Україні досі не ведеться регістр артропластики або подібний до нього документ, який акумулював би результати клінічних післяопераційних спостережень та узагальнював статистику операцій артропластики за різними показниками. Крім того, на сьогоднішній день не затверджено будь-яких національних стандартів (ДСТУ) щодо ендопротезів на законодавчому рівні. Тому, керуючись зазначеною вище нормою Закону України «Про публічні закупівлі» щодо використання міжнародних стандартів, норм та правил при відсутності національних, замовник передбачив у тендерній документації низку вимог, виконання яких дало б замовнику інформацію про технічні, функціональні та якісні характеристики запропонованих йому товарів. На даний час основними джерелами такої інформації у сфері артропластики є міжнародні реєстри, наукові профільні видання та спеціальні інформаційні ресурси, які надають змогу оцінити належність відповідних імплантів при згадуванні у міжнародних наукових виданнях. Основним завданням реєстрів є моніторинг якості штучних суглобів. Особливою метою реєстрів є опис епідеміології суглоба і визначення факторів, пов'язаних з підвищеним ризиком ревізійних втручань. Незважаючи на те, що зазначені реєстри визначаються місцезнаходженням в певній країні, інформація, що міститься в них не обмежується територією цієї країни. Зокрема, до будь-якого з цих реєстрів може бути внесена інформація про перебіг та результати імплантацій в клініках інших країн. Таким чином, інформація щодо продукції всіх міжнародно-відомих виробників ендопротезів міститься в будь-якому з зазначених реєстрів. Крім того, реєстри відстежують та реєструють міжнародні публікації щодо надійності і якості ендопротезів різних виробників. Відсутність інформації щодо продукції певного виробника в цих реєстрах свідчить про початковий етап та експериментальний характер виробництва ендопротезів, що не може гарантувати якість та безпечність продукції, а також її подальше функціонування. Міжнародні реєстри артропластики спираються на великий масив досвіду оперативних втручань, клінічних результатів, підтверджених в провідних країнах світу та містять таку необхідну для практичних лікарів інформацію як кількість імплантованих суглобів; назву та госпіталя чи лікарні; тип та конструкцію, фірму-виробника; терміни функціонування та виживання ендопротезів кульшових та колінних суглобів, відсоток ревізійних втручань. Саме останні показники є основними критеріями ефективності імплантації ендопротезів в залежності від дизайну, матеріалу та інших характеристик компонентів ендопротезів різних фірм виробників, а отже, саме вони дозволяють якнайкраще оцінити якість імплантів. Зазначені ж у тендерній документації міжнародні інституції (ISI, SCI, IF) ведуть діяльність щодо оцінки ефективного виконання технологій, досліджень світового класу, а також розробки методів оцінки технологій і забезпечення доказів правильності концепції досліджень; переходу нових технологій з академічних кіл до промислового виробництва. Діючи в якості нейтрального партнера в багатосторонніх інституційних дослідженнях, ці організації розміщують та відстежують наукові публікації стосовно будь-якої продукції. Звертаємо Вашу увагу, що діяльність зазначених інституцій не обмежується продукцією виробництва будь-якої країни світу або будь-якого виробника. На сьогоднішній день база даних реєстру, що ведеться зазначеними науковими закладами налічує близько сотні міжнародних виробників ендопротезів, технології та виробництво яких відповідає міжнародним стандартам. Таким чином, документація вимагає належності імплантів до Міжнародних Реєстрів та згадування їх у міжнародних наукових виданнях з постанням на проведення у медичному аспекті науково доказових досліджень як спосіб підтвердження належних якісних, технічних та функціональних характеристик предмету закупівлі, тобто, зазначені вимоги є правомірними. Окремо зауважимо, що нормативно-правові акти взагалі не передбачають будь-які вимоги, оскільки «передбачення вимог» не є предметом законодавчого регулювання. Крім того, в Україні не існує жодного нормативно-правового акту, який зобов'язував би замовника при визначенні вимог до характеристик предмету закупівлі та документів, якими має бути підтверджена відповідність зазначеним вимогам, повністю наслідувати МОЗ або будь-якого іншого розпорядника коштів. Наш лікувальний заклад має на меті спрямувати бюджетні кошти на закупівлю продукції найвищої якості, убезпечивши себе таким чином від необхідності додатково витрачати кошти на закуповівлю імплантів для проведення ревізійних втручань, а також гарантувати пацієнтам лікарні щонайменше 10 років здорового життя після ендопротезування.
Статус вимоги: Відхилено