• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Конструкції та їх частини (Частини огорож)

Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями)

Завершена

170 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 700.00 UAH
Період оскарження: 03.12.2021 15:44 - 09.12.2021 10:00
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушення-незаконної дискваліфікації

Номер: 92a430851078456faa5821097c77b3cd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-03-013691-c.a5
Назва: Вимога про усунення порушення-незаконної дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику! Під час розгляду першої Вимоги уповноваженою особою Замовника було зазначено, що (мовою оригіналу) «Відповідно до норм частини 14 ст 14 Закону ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. При цьому Закон не містить форми інформації про відхилення учасника спрощеної закупівлі, а отже, уповноважена особа оприлюднює інформацію у довільній формі відповідно до власного рішення. Статтею 10 Закону визначено про необхідність оприлюднення виключно протоколу розгляду ТЕНДЕРНИХ пропозицій. Таким чином, Ваша вимога, в цій частині, не може бути прийнята та підлягає відхиленню», при цьому на авторизованому електронному майданчику Замовника уповноваженою особою в електронних полях «Назва документу» завантажено файл з назвою «відхилення МЕДВЕДЬ ТРЕЙД.pdf», а в електронних полях «Тип документа» зазначено «не вказано». Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України при наданні роз’яснення на запит 1230/2021 вказано (мовою оригіналу) «Виходячи зі змісту частини десятої статті 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом». Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. При цьому, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель передбачає оприлюднення документів, які стосуються закупівлі, на вебпорталі уповноваженого органу та вільний доступ до них. Дані принципи є важливими на кожному етапі закупівельного процесу, забезпечуючи сприятливе середовище для конкуренції. На разі уповноваженою особою Замовника спочатку надавалась інформація про відсутність протоколу про дискваліфікацію та відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД», пізніше уповноважена особа Замовника повідомила про ніби то наявність такого протоколу, але з невідомих причин він приховується від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД», і нівелюються принципи відкритості та прозорості під час проведення цієї спрощеної закупівлі. Також, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД», в зв’язку з не завантаженням та приховуванням протоколу про результати розгляду пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» позбавлене, передбаченої законодавством України, можливості звернення з Вимогою щодо надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Крім того, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД», позбавлено можливості ознайомлення в день дискваліфікації учасника та відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» безпосередньо з рішенням про відхилення пропозиції, яке оформлюється, виключно, протоколом уповноваженої особи. При цьому, складення, підписання і завантаження саме інформації в такому вигляді як вчинила уповноважена особа Замовника в положеннях Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено. Повторно звертаємо увагу Замовника на порушення вимог норм діючого законодавства при відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД», адже уповноваженою особою Замовника порушено вимоги пункту 3.4. розділу 3 Наказу Міністерства економіки України від 08.06.2021 року за №40 та пункт 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки уповноваженою особою Замовника у відповіді на першу та другу Вимоги вказано, що у неї відсутня, на даному етапі, можливість усунення виявлених порушень, шляхом завантаження і оприлюднення протоколу про результати розгляду пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» у встановлені законодавством терміни, яким ніби то було відхилено цю пропозицію, законодавець передбачив врегулювання цього питання Замовником у разі неможливості усунення виявлених порушень, шляхом відміни спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене і не бажання уповноваженої особи Замовника усунути виявлені порушення вказані у Вимогах по цій спрощеній закупівлі, просимо відмінити дану спрощену закупівлю. У разі ігнорування норм законодавства України змушені будемо звернутись до контролюючих та правоохоронних органів, а також до суду за захистом та відновленням своїх порушених прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «ПЛЕСО» розглянула Вашу вимогу про усунення порушення на рішення Замовника про відхилення пропозиції, розміщену в електронні системі закупівель від 17.12.2021р о 17:49год за № UA-2021-12-03-013691-c.a5 та за результатом розгляду повідомляє наступне. Відповідь на Вашу вимогу міститься у відповідях на вимоги UA-2021-12-03-013691-c.c1, UA-2021-12-03-013691-c.c2, UA-2021-12-03-013691-c.c4. Додатково зазначаю наступне. Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон). Частиною 17 ст 14 Закону передбачений виключний перелік випадків на підставі яких Замовник відміняє спрощену закупівлю, а саме: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; 3) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. Враховуючи відсутність вищезазначених підстав, закупівля не можу бути відмінена замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушення - незаконної дискваліфікації

Номер: c627aac4caaf499b99d9b9fde65b6d12
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-03-013691-c.c4
Назва: Вимога про усунення порушення - незаконної дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику! На Вимогу про усунення порушення – незаконної дискваліфікації ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» надано відповідь 16.12.2021 року о 09 годині 16 хвилин, в якій Замовником зазначено, мовою оригіналу «Закон не містить форми інформації про відхилення учасника спрощеної закупівлі, а отже, уповноважена особа оприлюднює інформацію у довільній формі відповідно до власного рішення». При цьому, уповноваженою особою Замовника порушено вимоги пункту 3.4. розділу 3 Наказу Міністерства економіки України від 08.06.2021 року за №40, в якому визначено, що рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Дана норма законодавства поширюється і на процедури закупівлі, і на спрощені закупівлі. При цьому, в законодавстві у сфері публічних закупівель чітко визначено, що «рішення уповноваженої особи оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою». Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до пункту 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення уповноваженої особи оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Вказані норми законодавства чітко визначають спосіб прийняття рішення уповноваженою особою. Поряд з цим, відповідно до пункту 6 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа під час організації та проведення спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації під час проведення спрощених закупівель в інтересах замовника. Саме з цих підстав, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД», у разі не усунення виявлених порушень уповноваженою особою Замовника щодо незаконної дискваліфікації пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД», залишає за собою право на звернення до відповідних контролюючих та правоохоронних органів і суду, адже укладення договору по цій спрощеній закупівлі з порушенням законодавства призведе до визнання цього договору нікчемним та недійсним, і як наслідок до розтрати бюджетних коштів, за що передбачена, в тому числі і кримінальна відповідальність. Саме тому, повторно повідомляємо Замовнику про ймовірне вчинення уповноваженою особою адміністративних та кримінальних правопорушень, в тому числі і щодо зловживання уповноваженою особою своїми повноваженнями; здійснення дискримінації учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД»; порушення уповноваженою особою принципів відкритості та прозорості під час розгляду пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» ; необ’єктивне та упереджене визначення уповноваженою особою переможця цієї спрощеної закупівлі, зловживаючи уповноваженою особою Замовника своїми повноваженнями, в тому числі з ймовірним вчиненням корупційного діяння. У відповіді на попередню (першу) Вимогу вбачаються погрози ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД», за перелік вказаних порушень вчинених уповноваженою особою. Звертаємо Вашу увагу, що за замовчування виявлених правопорушень та злочинів, вчинених уповноваженою особою, також передбачена відповідальність і для Замовника, в тому числі і для керівника юридичної особи. Поряд з цим, в законодавстві України чітко передбачені механізм та алгоритм дій при виявленні порушень у сфері публічних закупівель, які не можливо усунути під час проведення спрощеної закупівлі. Крім того, у відповіді на попередню Вимогу містяться не достовірні відомості, адже технічні можливості акредитованих майданчиків надають змогу для скасування рішень про визначення переможця чи дискваліфікації учасника, в тому числі і у разі відмови стосовно підписання договору учасника, який визначався переможцем закупівлі. Тож, зверніть увагу на норми законодавства України та технічні можливості акредитованих електронних майданчиків та усуньте порушення незаконної дискваліфікації і безпідставного відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» по даній спрощеній закупівлі. Поряд з цим, звертаємо увагу Замовника, що у відповіді на попередню Вимогу з’явилось посилання на пункти Оголошення при відхиленні пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД», про які раніше не зазначалось, що також є порушенням, адже перелік підстав відхилення пропозиції учасника, у разі наявності, зазначаються у відповідних розділах авторизованого електронного майданчика, в тому числі і в електронних полях. Отже, враховуючи те, що пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» відповідає умовам даної спрощеної закупівлі та Закону України «Про публічні закупівлі», а під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» уповноваженою особою Замовника допущені порушення законодавства України вважаємо дискваліфікацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» безпідставною, тому повідомляємо Вимогу: розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки і скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД», у разі неможливості усунення виявлених порушень прийняти рішення у відповідності до норм діючого законодавства України щодо відміни даної спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «ПЛЕСО» розглянула Вашу вимогу про усунення порушення на рішення Замовника про відхилення пропозиції, розміщену в електронні системі закупівель від 16.12.2021р о 18:01год за № UA-2021-12-03-013691-c.c4 та за результатом розгляду повідомляє наступне. Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон). У відповідності до вимог пункту 3.4. розділу 3 Наказу Міністерства економіки України від 08.06.2021 року за №40 «Про затвердження Примірного положення про уповноважену особу» рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Проте, Закон не містить обов’язку уповноваженої особи щодо оприлюднення рішення у вигляді протоколу, а містить обов’язок щодо оприлюднення уповноваженою особою саме ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДХИЛЕННЯ відповідно до норм частини 14 ст 14 Закону. Крім того, п 9 ч.1 ст.10 Закон встановлено що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. На виконання вищевикладеного, уповноваженою особою було оприлюднено інформацію про відхилення пропозиції учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД». Інформації про відхилення учасника спрощеної закупівлі «Конструкції та їх частини (Частини огорож)», ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-03-013691-c містила, зокрема, причини відхилення пропозиції - Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» та, зокрема, посилання на невідповідність пункту 5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (п. 10 інформації). Відповідно до вимог частини 14 ст 14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Як вбачається із змісту Вашої вимоги про скасування рішення Замовника про відхилення пропозиції, Вами вимагається переглянути рішення уповноваженої особи щодо відхилення Вашої пропозиції. Проте, Закон не містить можливості учасника пропозиція якого відхилена, вимагати перегляду рішення Замовника. Таким чином, Ваша вимога підлягає відхиленню як така, що не відповідає нормам Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушення-незаконної дискваліфікації

Номер: 36ddcac40f2a4d0e9be20ac348fe1a89
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-03-013691-c.c2
Назва: Вимога про усунення порушення-незаконної дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику! Уповноважена особа Замовника незаконно оприлюднила на авторизованому електронному майданчику рішення щодо відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД», і опублікувала інформацію про відхилення учасника спрощеної закупівлі «Конструкції та їх частини (частини огорож)» ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-03-013691-c, а не протокол уповноваженої особи по вказаній спрощеній закупівлі про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД», що є порушенням. Звертаємо увагу Замовника, що Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, в тому числі і щодо розгляду пропозиції спрощеної закупівлі, яка визначена найбільш економічно вигідною. При цьому, об'єктивний та чесний вибір переможця належить до обов’язків уповноваженої особи, а будь-які рішення уповноваженої особи оформлюється протоколом. Уповноваженою особою Замовника вчинено порушення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» і проведено відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» без відповідного протоколу. Також, уповноваженою особою Замовника вчинено порушення щодо безпідставної дискваліфікації учасника спрощеної закупівлі, адже без протоколу уповноваженої особи, всупереч положенням Закону України «Про публічні закупівлі», дискваліфіковано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД». Звертаємо увагу Замовника, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» відповідає умовам закупівлі, адже учасник у складі пропозиції надав цінову пропозицію за формою згідно додатку 1 до Оголошення. Так у формі «Цінова пропозиція» зазначалось «Термін поставки товару: ___ календарних днів з дати отримання заявки, але в будь – якому випадку до 20.12.2021.». В поданій пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» у формі «Цінова пропозиція» зазначено: «Термін поставки товару: 7 календарних днів з дати отримання заявки, але в будь – якому випадку до 20.12.2021.» Викладене свідчить про відсутність у формі на яку посилається уповноважена особа Замовника посилання на 5 робочих днів, що свідчить про зловживання уповноваженою особою свої ми повноваженнями; дискримінацію учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД»; порушення принципів відкритості та прозорості під час розгляду пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» ; необ’єктивне та упереджене визначення переможця цієї спрощеної закупівлі, зловживаючи уповноваженою особою Замовника своїми повноваженнями, в тому числі з ймовірним вчиненням корупційного діяння. Звертаємо увагу Замовника, що спрощені закупівлі не підлягають оскарженню в АМКУ, що створює передумови для численних зловживань з боку недобросовісних замовників, але разом з тим, учасник має право звернутися за захистом порушених прав та інтересів до суду, та відповідних органів, в тому числі і правоохоронних. Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія і ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі; запобігання корупційним діянням і зловживанням. Таким чином, при використанні електронної системи Замовник має дотримуватись основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» відповідає умовам даної спрощеної закупівлі та Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо дискваліфікацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» безпідставною, тому повідомляємо Вимогу: розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки і скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа з питань проведення спрощених закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «ПЛЕСО» розглянула Ваші вимоги про усунення порушення на рішення Замовника про відхилення пропозиції, розміщені в електронні системі закупівель від 15.12.2021р о 17:59та 18:01год за № UA-2021-12-03-013691-c.c1 та UA-2021-12-03-013691-c.c2 і за результатом розгляду повідомляє наступне. Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон). Щодо «...Уповноваженою особою Замовника вчинено порушення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» і проведено відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» без відповідного протоколу…». Відповідно до норм частини 14 ст 14 Закону ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. При цьому Закон не містить форми інформації про відхилення учасника спрощеної закупівлі, а отже, уповноважена особа оприлюднює інформацію у довільній формі відповідно до власного рішення. Статтею 10 Закону визначено про необхідність оприлюднення виключно протоколу розгляду ТЕНДЕРНИХ пропозицій. Таким чином, Ваша вимога, в цій частині, не може бути прийнята та підлягає відхиленню. Щодо «… відсутність у формі на яку посилається уповноважена особа Замовника посилання на 5 робочих днів…». Відповідно до норм ст 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, обов’язково зазначається інформація про, зокрема, строк поставки товарів, виконання робіт та можуть зазначатись вимоги до учасників. На виконання зазначеного оголошення про проведення спрощеної закупівлі містило, зокрема, інформацію про, зокрема, строк поставки товарів (п.5 оголошення) та вимог до учасників. Форма цінової пропозиції не містила посилання на встановлення терміну поставки товару саме в 5 календарних днів з дати отримання заявки, з метою надання учаснику можливості запропонувати менший термін поставки, оскільки термін постачання, відповідно до п.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі містив вираз «не більше». Таким чином, Ваша пропозиція аргументовано відхилена у відповідності до вимог Закону, а отже Ваша вимога, в цій частині, не може бути прийнята та підлягає відхиленню. Ваше висловлювання (далі мовою оригіналу): «… зловживання уповноваженою особою свої ми повноваженнями… необ’єктивне та упереджене визначення переможця… вчиненням корупційного діяння...» викладено у формі фактичного твердження, без надання документального підтвердження даних фактів. Пленум Верховного Суду України, в постанові від 27 лютого 2009 року № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи» (далі – Постанова), вказав, що праву на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань відповідає обов’язок не поширювати про особу недостовірну інформацію та таку, що ганьбить її гідність, честь чи ділову репутацію. За змістом приписів статті 91 Цивільного кодексу України право на спростування недостовірної інформації, передбачене ст. 277 Цивільного кодексу України, належить не лише фізичним, але й юридичним особам у передбачених законом випадках, у тому числі як спосіб судового захисту проти поширення інформації, що шкодить діловій репутації господарюючого суб`єкта (підприємця). Частиною 1статті 94 ЦК України передбачено право юридичної особи на недоторканність її ділової репутації, на таємницю кореспонденції, на інформацію та інші особисті немайнові права, які можуть їй належати. Особисті немайнові права юридичної особи захищаються відповідно до глави 3 ЦК України. Відповідно до частини четвертої статті 32 Конституції України кожному гарантується судовий захист права спростовувати недостовірну інформацію та права вимагати вилучення будь-якої інформації, а також право на відшкодування матеріальної і моральної шкоди, завданої збиранням, зберіганням, використанням та поширенням такої недостовірної інформації. Також варто зазначити, що участь підприємств у тендері не є законодавчо встановленим обов'язком, а визначається учасником тендеру самостійно та на добровільних засадах. Враховуючи вищенаведене, Ваша «вимога» викладена без дотримання встановлених законодавчих норм та суперечить основним засадам та принципам непосягання на ділову репутацію уповноваженої особи та Замовника, шляхом розповсюдження недостовірної інформації. Крім того, як вбачається із змісту Вашої вимоги, Вами вимагається переглянути рішення уповноваженої особи щодо відхилення Вашої пропозиції. Проте, Закон не містить можливості учасника пропозиція якого відхилена, вимагати перегляду рішення Замовника, а аргументація щодо причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі була Вам надана шляхом розміщення інформації про відхилення. Таким чином, Ваша вимога підлягає відхиленню як така, що не відповідає нормам Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушення-незаконної дискваліфікації

Номер: 45eb34fcd8fc463db2a3ba14f0dd2a59
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-03-013691-c.c1
Назва: Вимога про усунення порушення-незаконної дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику! Уповноважена особа Замовника незаконно оприлюднила на авторизованому електронному майданчику рішення щодо відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД», і опублікувала інформацію про відхилення учасника спрощеної закупівлі «Конструкції та їх частини (частини огорож)» ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-03-013691-c, а не протокол уповноваженої особи по вказаній спрощеній закупівлі про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД», що є порушенням. Звертаємо увагу Замовника, що Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, в тому числі і щодо розгляду пропозиції спрощеної закупівлі, яка визначена найбільш економічно вигідною. При цьому, об'єктивний та чесний вибір переможця належить до обов’язків уповноваженої особи, а будь-які рішення уповноваженої особи оформлюється протоколом. Уповноваженою особою Замовника вчинено порушення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» і проведено відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» без відповідного протоколу. Також, уповноваженою особою Замовника вчинено порушення щодо безпідставної дискваліфікації учасника спрощеної закупівлі, адже без протоколу уповноваженої особи, всупереч положенням Закону України «Про публічні закупівлі», дискваліфіковано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД». Звертаємо увагу Замовника, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» відповідає умовам закупівлі, адже учасник у складі пропозиції надав цінову пропозицію за формою згідно додатку 1 до Оголошення. Так у формі «Цінова пропозиція» зазначалось «Термін поставки товару: ___ календарних днів з дати отримання заявки, але в будь – якому випадку до 20.12.2021.». В поданій пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» у формі «Цінова пропозиція» зазначено: «Термін поставки товару: 7 календарних днів з дати отримання заявки, але в будь – якому випадку до 20.12.2021.» Викладене свідчить про відсутність у формі на яку посилається уповноважена особа Замовника посилання на 5 робочих днів, що свідчить про зловживання уповноваженою особою свої ми повноваженнями; дискримінацію учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД»; порушення принципів відкритості та прозорості під час розгляду пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» ; необ’єктивне та упереджене визначення переможця цієї спрощеної закупівлі, зловживаючи уповноваженою особою Замовника своїми повноваженнями, в тому числі з ймовірним вчиненням корупційного діяння. Звертаємо увагу Замовника, що спрощені закупівлі не підлягають оскарженню в АМКУ, що створює передумови для численних зловживань з боку недобросовісних замовників, але разом з тим, учасник має право звернутися за захистом порушених прав та інтересів до суду, та відповідних органів, в тому числі і правоохоронних. Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія і ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі; запобігання корупційним діянням і зловживанням. Таким чином, при використанні електронної системи Замовник має дотримуватись основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» відповідає умовам даної спрощеної закупівлі та Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо дискваліфікацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» безпідставною, тому повідомляємо Вимогу: розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки і скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа з питань проведення спрощених закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «ПЛЕСО» розглянула Ваші вимоги про усунення порушення на рішення Замовника про відхилення пропозиції, розміщені в електронні системі закупівель від 15.12.2021р о 17:59та 18:01год за № UA-2021-12-03-013691-c.c1 та UA-2021-12-03-013691-c.c2 і за результатом розгляду повідомляє наступне. Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон). Щодо «...Уповноваженою особою Замовника вчинено порушення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» і проведено відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДВЕДЬ ТРЕЙД» без відповідного протоколу…». Відповідно до норм частини 14 ст 14 Закону ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. При цьому Закон не містить форми інформації про відхилення учасника спрощеної закупівлі, а отже, уповноважена особа оприлюднює інформацію у довільній формі відповідно до власного рішення. Статтею 10 Закону визначено про необхідність оприлюднення виключно протоколу розгляду ТЕНДЕРНИХ пропозицій. Таким чином, Ваша вимога, в цій частині, не може бути прийнята та підлягає відхиленню. Щодо «… відсутність у формі на яку посилається уповноважена особа Замовника посилання на 5 робочих днів…». Відповідно до норм ст 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, обов’язково зазначається інформація про, зокрема, строк поставки товарів, виконання робіт та можуть зазначатись вимоги до учасників. На виконання зазначеного оголошення про проведення спрощеної закупівлі містило, зокрема, інформацію про, зокрема, строк поставки товарів (п.5 оголошення) та вимог до учасників. Форма цінової пропозиції не містила посилання на встановлення терміну поставки товару саме в 5 календарних днів з дати отримання заявки, з метою надання учаснику можливості запропонувати менший термін поставки, оскільки термін постачання, відповідно до п.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі містив вираз «не більше». Таким чином, Ваша пропозиція аргументовано відхилена у відповідності до вимог Закону, а отже Ваша вимога, в цій частині, не може бути прийнята та підлягає відхиленню. Ваше висловлювання (далі мовою оригіналу): «… зловживання уповноваженою особою свої ми повноваженнями… необ’єктивне та упереджене визначення переможця… вчиненням корупційного діяння...» викладено у формі фактичного твердження, без надання документального підтвердження даних фактів. Пленум Верховного Суду України, в постанові від 27 лютого 2009 року № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи» (далі – Постанова), вказав, що праву на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань відповідає обов’язок не поширювати про особу недостовірну інформацію та таку, що ганьбить її гідність, честь чи ділову репутацію. За змістом приписів статті 91 Цивільного кодексу України право на спростування недостовірної інформації, передбачене ст. 277 Цивільного кодексу України, належить не лише фізичним, але й юридичним особам у передбачених законом випадках, у тому числі як спосіб судового захисту проти поширення інформації, що шкодить діловій репутації господарюючого суб`єкта (підприємця). Частиною 1статті 94 ЦК України передбачено право юридичної особи на недоторканність її ділової репутації, на таємницю кореспонденції, на інформацію та інші особисті немайнові права, які можуть їй належати. Особисті немайнові права юридичної особи захищаються відповідно до глави 3 ЦК України. Відповідно до частини четвертої статті 32 Конституції України кожному гарантується судовий захист права спростовувати недостовірну інформацію та права вимагати вилучення будь-якої інформації, а також право на відшкодування матеріальної і моральної шкоди, завданої збиранням, зберіганням, використанням та поширенням такої недостовірної інформації. Також варто зазначити, що участь підприємств у тендері не є законодавчо встановленим обов'язком, а визначається учасником тендеру самостійно та на добровільних засадах. Враховуючи вищенаведене, Ваша «вимога» викладена без дотримання встановлених законодавчих норм та суперечить основним засадам та принципам непосягання на ділову репутацію уповноваженої особи та Замовника, шляхом розповсюдження недостовірної інформації. Крім того, як вбачається із змісту Вашої вимоги, Вами вимагається переглянути рішення уповноваженої особи щодо відхилення Вашої пропозиції. Проте, Закон не містить можливості учасника пропозиція якого відхилена, вимагати перегляду рішення Замовника, а аргументація щодо причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі була Вам надана шляхом розміщення інформації про відхилення. Таким чином, Ваша вимога підлягає відхиленню як така, що не відповідає нормам Закону.
Статус вимоги: Відхилено