-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект роздільного скріплення для кривих ділянок колії типу Р-65 для дерев'яних шпал
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.
Торги не відбулися
468 600.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 686.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 686.00 UAH
Період оскарження:
03.12.2021 14:44 - 15.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
e83dc2c84a70439fb896c63037dce6b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-03-011578-c.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня! У зв’язку з підвищенням цін на сировину, а також підвищенням цін на транспортні послуги, просимо Вас розглянути можливість збільшення бюджету закупівлі, а саме підвищення бюджету закупівлі до наступного рівня – 564 450,00 грн без ПДВ.
Або в разі, якщо Замовник бажає закупити дану продукцію без збільшення бюджету просимо внести наступні зміни до тендерної документації, а саме:
1. Строк поставки до 31.03.2022 року.
2. Термін дії виконання Договору до 31.03.2022 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.12.2021 13:08
Вирішення:
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне: очікувана вартість закупівлі сформована згідно проведеного аналізу рівня ринкових цін в 2021 році на аналогічну продукцію. Наразі у замовника немає можливості збільшити очікувану вартість закупівлі.
Зверніть будь-ласка увагу строк поставки та термін дії виконання Договору зазначено в тендерній документації до 31.12.2022 року , замовник зменшувати термін не буде.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо термінів оплати
Номер:
4aa792a218f04ea1b81ae7dc7fd51431
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-03-011578-c.c1
Назва:
Вимога щодо термінів оплати
Вимога:
Тендерною документацією передбачено :
4.ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
4.1 Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ по даному Договору здійснюється ПОКУПЦЕМ у безготівковій формі на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію ТОВАРУ.
Вимагаємо внести зміни, а саме :
4.ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
4.1 Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ по даному Договору здійснюється ПОКУПЦЕМ у безготівковій формі на 10 (десятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію ТОВАРУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.12.2021 16:27
Вирішення:
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу в системі електронних закупівель , повідомляємо наступне : Порядок здійснення оплати замовник змінювати не буде, так як він діє згідно внутрішніх вимог АТ « Укрзалізниця».
Статус вимоги:
Відхилено