• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект роздільного скріплення для кривих ділянок колії типу Р-65 для дерев'яних шпал

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.

Торги не відбулися

468 600.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 686.00 UAH
Період оскарження: 03.12.2021 14:44 - 15.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: e83dc2c84a70439fb896c63037dce6b8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-03-011578-c.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня! У зв’язку з підвищенням цін на сировину, а також підвищенням цін на транспортні послуги, просимо Вас розглянути можливість збільшення бюджету закупівлі, а саме підвищення бюджету закупівлі до наступного рівня – 564 450,00 грн без ПДВ. Або в разі, якщо Замовник бажає закупити дану продукцію без збільшення бюджету просимо внести наступні зміни до тендерної документації, а саме: 1. Строк поставки до 31.03.2022 року. 2. Термін дії виконання Договору до 31.03.2022 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне: очікувана вартість закупівлі сформована згідно проведеного аналізу рівня ринкових цін в 2021 році на аналогічну продукцію. Наразі у замовника немає можливості збільшити очікувану вартість закупівлі. Зверніть будь-ласка увагу строк поставки та термін дії виконання Договору зазначено в тендерній документації до 31.12.2022 року , замовник зменшувати термін не буде.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо термінів оплати

Номер: 4aa792a218f04ea1b81ae7dc7fd51431
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-03-011578-c.c1
Назва: Вимога щодо термінів оплати
Вимога:
Тендерною документацією передбачено : 4.ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1 Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ по даному Договору здійснюється ПОКУПЦЕМ у безготівковій формі на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію ТОВАРУ. Вимагаємо внести зміни, а саме : 4.ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1 Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ по даному Договору здійснюється ПОКУПЦЕМ у безготівковій формі на 10 (десятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію ТОВАРУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу в системі електронних закупівель , повідомляємо наступне : Порядок здійснення оплати замовник змінювати не буде, так як він діє згідно внутрішніх вимог АТ « Укрзалізниця».
Статус вимоги: Відхилено