• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ДК 021:2015: 33190000-8 (НКМВ 024:2019: 34873 Меблі для лікарень механічні, ДК 021:2015: 33192120-9 Лікарняні ліжка; НКМВ 024:2019: 35183 Матрац стандартний ДК 021:2015: 33192300-5 Меблі медичного призначення, крім ліжок і столів; НКМВ 024:2019:15900 меблі для палати пацієнта ДК 021:2015:33192300-5 Меблі медичного призначення, крім ліжок і столів; НКМВ 024:2019:36069 Стійка для внутрішньовенних вливань ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні; НКМВ 024:2019:13514 Медична ширма ДК 021:2015: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)

Торги відмінено

128 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 280.00 UAH
Період оскарження: 03.12.2021 14:35 - 09.12.2021 15:00
Вимога
Вирішена

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 1a3e7df41cfa4ad7b21e8c2c53ca55a1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-03-005076-a.c2
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! У додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі міститься вимога: «Висновок та протокол державного інституту визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003, що виданий виробнику меблів (надати копію)» (далі – вимога), яка порушує 5 статтю Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. Звертаємо увагу Замовника, що документи для вищезазначеної вимоги має тільки ПНВП «АТОН», який не є офіційним відкритим джерелом для звернень всіх учасників – це є дискримінаційною вимога та порушення. пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу Замовника, що вимагається саме «..зразку фарби RAL 9003…». Чому не зразки фарби RAL 9006, зразку фарби RAL 9010 тощо – це є дискримінаційною вимога та порушення. пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. ст.5 та п.3, 4, 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Також звертаємо увагу Замовника, що документи (висновок та протокол) ПНВП «АТОН» датовані 16.07.2019 р. стосовно чого виникають питання до об’єму та якості партії заявленої краски, якою більше двох років «красить» ПНВП «АТОН» – це є дискримінаційною вимога та порушення. пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Довідка: термін придатності до фарби більшості виробників складає 12 місяців від дати виготовлення. Також звертаємо увагу Замовника, що згідно документів ПНВП «АТОН» зразки фарби RAL 9003, які були на випробуваннях наносилися на зразки з нержавіючої сталі, що також не відповідає технічним вимогам закупівлі, зокрема не може бути відповідними для металевих медичних виробів такі, як «Тумба приліжкова ТП-Р; Ширма ШБ-3; Штатив ШТ-1» – це є дискримінаційною вимога та порушення. пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. ст.5 та п.3, 4, 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо від Замовника суворо дотримуватися законодавства України та видалити дискримінаційну вимогу «Висновок та протокол державного інституту визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003, що виданий виробнику меблів (надати копію)».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякую за запитання. Згідно Вашої вимоги (скарги) хочемо повідомити Вам наступне:висновок та протокол державного інституту визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003,що виданий виробнику меблів-не є дискримінаційною вимогою, так як такий документ може отримати кожний виробник.Антибактеріальні властивості фарби є покращеною якістю товару.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: bbf89ffb53134fc2b9e0a25b78da672e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-03-005076-a.c1
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! У тендерній документації міститься дискримінаційна вимога, а саме: «Виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-13485:2018 в якому повинно бути зазначено «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (надати копію)» Просимо звернути увагу, що формулювання у Сертифікатах, що саме посвідчує система управління якістю зазначається добровільно та за бажанням Замовника даного сертифікату та не регулюється нормативними актами. Формулювання у Сертифікатах ISO «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» та «Виробництво меблів медичних», код ДКПП 32.50.30-50.00 «Виробництво меблів медичних спеціальних» код ДКПП 32.50.30-50.99» має тільки один виробник. Ця вимога є дискримінаційною та суперечить ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію в частині підтвердження якості системи управління, а саме скоригувати вимогу підтвердження виробником введення на підприємстві системи управління якістю сертифікатом на систему управління якістю ISO-13485:2018 та/або сертифікатом на систему управління якістю ISO-9001:2015.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно Вашої вимоги (скарги) хочемо повідомити Вам наступне: Сертифікат ISO 13485 - це міжнародний стандарт управління якістю підприємств, розроблений спеціально для промисловості медичних виробів. Даний стандарт встановлює вимоги до системи менеджменту (управління) якістю, які можуть бути використані організацією, участю у виконанні одного чи кількох етапів життєвого цикла медичних виробів, включаючи проектування та розробку, виробництво, зберігання та поставку, установку, технічне обслуговування, остаточний випуск з експлуатації і використання медичних виробів, а також проектування та розробку або надання супутникових послуг. Тобто, цей сертифікат підтверджує, що виробник є безпосереднім виробником саме медичних виробів. Ми вважаємо, що краща якість медичного обладнання має бути у виробника, який має відповідний сертифікат. Якщо учасник не має вище вказаного сертифікату, то він має право надати лист у довільній формі з поясненнями, щодо необхідності не надання вище вказаного сертифікату. Цей лист буде обов’язково розглянутий при вивченні тендерної документації Учасника
Статус вимоги: Задоволено