-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект роздільного скріплення для кривих ділянок колії типу Р-65 для залізобетонних шпал
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.
Торги не відбулися
461 170.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 611.70 UAH
мін. крок: 1% або 4 611.70 UAH
Період оскарження:
03.12.2021 14:38 - 15.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
b4b5a9b1eddb4a2197ff8d002c533a64
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-03-011356-c.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня! У зв’язку з підвищенням цін на сировину, також підвищенням цін на транспортні послуги, просимо Замовника розглянути можливість збільшення бюджету закупівлі, а саме підвищення бюджету закупівлі до наступного рівня – 564 610,00 грн без ПДВ
Або в разі, якщо Замовник бажає закупити дану продукцію без збільшення бюджету просимо внести наступні зміни до тендерної документації, а саме:
1. Строк поставки до 31.03.2022 року.
2. Термін дії виконання Договору до 31.03.2022 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.12.2021 13:08
Вирішення:
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне: очікувана вартість закупівлі сформована згідно проведеного аналізу рівня ринкових цін в 2021 році на аналогічну продукцію. Наразі у замовника немає можливості збільшити очікувану вартість закупівлі.
Зверніть будь-ласка увагу строк поставки та термін дії виконання Договору зазначено в тендерній документації до 31.12.2022 року , замовник зменшувати термін не буде.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо термінів оплати
Номер:
d00c2ceba5864239bc1aa195d91a00ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-03-011356-c.c1
Назва:
Вимога щодо термінів оплати
Вимога:
Тендерною документацією передбачено :
4.ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
4.1 Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ по даному Договору здійснюється ПОКУПЦЕМ у безготівковій формі на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію ТОВАРУ.
Вимагаємо внести зміни, а саме :
4.ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
4.1 Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ по даному Договору здійснюється ПОКУПЦЕМ у безготівковій формі на 10 (десятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію ТОВАРУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.12.2021 16:30
Вирішення:
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу в системі електронних закупівель , повідомляємо наступне : Порядок здійснення оплати замовник змінювати не буде, так як він діє згідно внутрішніх вимог АТ « Укрзалізниця».
Статус вимоги:
Відхилено