-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт благоустрою вул.Шкільна с.Рудники Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області"
Завершена
121 036.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 605.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 605.18 UAH
Період оскарження:
03.12.2021 14:47 - 09.12.2021 14:35
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
69ad99046dd047ba977c1ac13ec501ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-03-011667-c.a1
Назва:
Вимога щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до п. 3.2. Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі,
затвердженого рішенням Уповноваженої особи від 03 грудня 2021 року (надалі -
Оголошення) учасник повинен надати:
- копію аналогічного договору (копії договорів), вказаного в довідці (форма 3) з
Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору: кожна сторінка Договору
повинна бути засвідчена написом або відбитком штампа “Згідно з оригіналом” (або “Копія
вірна”), підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів,
скріплена печаткою (у разі її використання). Учасник має надати копію платіжних
доручень чи банківських виписок, що засвідчують оплату за виконані роботи.
В силу п. 3.1. Додатку 1 Оголошення Аналогічний договір – це виконаний Договір про
виконання робіт із будівництва або ремонту (капітальний ремонт) вулично-дорожньої
мережі відповідно до предмету договору, укладений у 2019-2020 роках.
Тим самим умовами Оголошення Замовник обмежив можливість потенційних учасників
підтвердити досвід виконання аналогічних договорів тими договорами, які були виконані
учасником у 2021 р. Таке обмеження є невиправданим та дискримінаційним.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти
господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, які укладені саме у
період з 2019 по 2020 роки, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єків
господарювання, у тому числі безпосередньо до нас, як потенційного Учасника закупівлі.
Вважаємо, що вимога про надання копій аналогічних договорів за визначений Замовником
період (2019-2020 рік) є дискримінаційною, протиправною, такою, що суперечить
основним принципам здійснення державних закупівель і порушує наші права, як
потенційного учасника процедури закупівлі, виходячи з наступного.
Ми, як потенційний учасник закупівлі, володіємо успішним досвідом роботи виконання
аналогічних договорів, однак в інший період, зокрема протягом поточного 2021 р.
Стаття 16 Закону дозволяє Замовникам зазначати у тому числі такий кваліфікаційний
критерій як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного
договору».
Передбачаючи таку можливість законодавець мав на меті зокрема пересвідчитись, що
учасник володіє необхідним досвідом виконання аналогічного договору, знає та розуміє
технологію виконання робіт і може документально підтвердити факт виконання договору.
Проте ст. 16 Закону не передбачено будь-якого обмеження щодо періоду виконання
аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності зазначеній вимозі достатньо
підтвердити наявність такого досвіду, а не періоду його набуття.
Така кваліфікаційна вимога не повинна бути пов`язана з певним періодом у часі, зокрема,
з конкретними роками.
Крім цього, навіть якщо погодитись з «доцільністю» часових обмежень щодо строків
виконання аналогічного договору, то більш «свіжий» досвід навпаки повинен отримати
пріоритет.
Так, вірогідність того, що суб`єкт господарювання втратить частину кваліфікованого
персоналу, який фактично виконував відповідні роботи (має досвід), вийде з ладу чи буде
відчужена відповідна техніка, можливо навіть зміниться профіль діяльності є тим
більшою, чим більше спливе часу.
Досвід отриманий у 2021р. є нічим не гірший (а виходячи з логіки - кращий), аніж досвід,
отриманий у 2019-2020 р.р.
Виходячи з викладеного, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка порушує
законні інтереси учасників закупівлі, зокрема нашого підприємства. Вимоги Замовника
мають бути приведені у відповідність до вимог діючого законодавства України.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для
забезпечення потреб держави та територіальної громади врегульовано Законом, метою
якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення
конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у
цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1)
добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та
пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація
учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення
переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і
зловживанням.
Згідно із ч. 2, ч. 4 ст. 5 вказаного Закону, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм
власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах
закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права
встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі зазначеного, враховуючи вимоги діючого законодавства, вимагаємо від
Замовника внести зміни до п. 3.1. Додатку 1 Оголошення, виключивши з нього період, за
який учасники мають можливість підтвердити досвід виконання аналогічних договорів.
В інакшому випадку ми будемо вимушені приймати усі передбачені Законами України
міри щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
З повагою,
Потенційний Учасник закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2021 16:33