• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 03450000-9 «Розсадницька продукція» (Саджанці дерев)

Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Обсяг поставки товару -57 шт. та якісні характеристики предмета закупівлі - відповідно до додатку 1 до оголошення

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження: 03.12.2021 14:26 - 09.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення замовника щодо визначення переможця

Номер: d6ea8753e1844e51b17ffccf9fd7504b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-03-004938-a.c1
Назва: Оскарження рішення замовника щодо визначення переможця
Вимога:
Замовником Личаківською районною адміністрацією Львівської міської ради було проведено закупівлю код ДК 021:2015 - 03450000-9 «Розсадницька продукція» (Саджанці дерев). Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-03-004938-a. За результатами проведеного реверсивного аукціону були подані наступні пропозиції: 1 ФОП Сабо Лідія Василівна 171 680 грн з ПДВ 171 680 грн з ПДВ 2 ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ДЕКОР ЗВЯГЕЛЬ САД" 174 320 грн з ПДВ 174 320 грн з ПДВ 3 ФОП СИРУНЯН ВАРДГЕС СУРЕНОВИЧ 198 900 грн з ПДВ 198 900 грн з ПДВ В результаті розгляду тендерних пропозицій, Замовником неправомірно визначено переможця ФОП Сабо Лідія Василівна. Відповідне рішення було оформлено Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради № 20СП/2 від 22.12.2021 року. Фермерське господарство «Декор Звягель Сад» не погоджується з даним рішенням виходячи з наступного: Відповідно додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Вашої тендерної документації, Учасник під час подання пропозиції мав завантажити документи, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю підтверджується одним із наступних документів: виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції та договору, тобто для ФОП такий документом є Виписка або Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб—підприємців. Слід зазначити, що відповідно до п.2-4 розділу «Інша інформація» Вашої тендерної документації: 2) якщо у складі пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо Тобто, у зв’язку з тим, що переможець ФОП Сабо Лідія Василівна надала у складі пропозиції і скановані, і електронні документи, даний електронний документ, а саме Виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб—підприємців, повинний бути підписаний окремо відповідно до п.4 розділу «Інша інформація» Вашої тендерної документації. Під час подання пропозиції до системи електронних закупівель ФОП Сабо Лідія Василівна проігнорувала вимоги п. 2-4 розділу «Інша інформація» Вашої тендерної документації, а також не звернула увагу розділ Тендерної документації, а саме: «Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Переможець ФОП Сабо Лідія Василівна надала довідку вих. № 09/12-11 від 09.12.2021, у якій зазначила, що підтвердженням повноважень та права підпису є скановані копії з оригіналів документів: паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, Виписки з ЄДРПОУ, які він надав у складі пропозиції, проте не наклав електронно-цифровий підпис, не завірив дані документи підписом та печаткою, чим порушив умови тендерної документації. Виходячи з вищенаведеного, визначення переможцем ФОП Сабо Лідія Василівна є грубим порушенням проведення процедури спрощеної закупівлі. У складі пропозиції відсутній гарантійний лист, про те, що "Продавець", а саме ФОП Сабо Лідія Василівна, зобов’язується забезпечити за свій рахунок заміну пошкодженого або неякісного товару, проте даний лист вимагався Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У складі пропозиції Учасник не надав Проект договору про закупівлю в редакції замовника, відповідно до ч.8 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.32 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому, наданий переможцем лист у довільній формі, яким підтверджено згоду з проектом Договору про закупівлю та гарантовано виконання умов, викладених у зазначеному проєкті договору про закупівлю, вважати таким, що замінив ненаданий проект договору про закупівлю, підстав немає. У даному випадку відсутність проекту договору у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Сабо Лідія Василівна є підставою для відхилення. ВИМАГАЄМО: Повернути на кваліфікацію ФОП Сабо Лідія Василівна, вважати таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, відхилити на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Фермерське Господарство "Декор Звягель Сад" скористається своїм правом на оскарження результатів кваліфікації у судовому порядку у випадку відмови від повернення на кваліфікацію учасника ФОП Сабо Лідія Василівна та розгляду наступної, найбільш економічно вигідної пропозиції - ФЕРМЕРСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА "ДЕКОР ЗВЯГЕЛЬ САД" з ціновою пропозицією 174 320 грн без ПДВ. Директор ФГ «Декор Звягель Сад» Литвинчук С.Л
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, шановний учасник Фермерське господарство «Декор Звягель Сад». Стосовно вашої вимоги надаємо наступну відповідь. «Відповідно додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Вашої тендерної документації, Учасник під час подання пропозиції мав завантажити документи, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю підтверджується одним із наступних документів: виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції та договору, тобто для ФОП такий документом є Виписка або Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб—підприємців» Згідно з пунктом 13 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» (далі — Закон про державну реєстрацію), в Єдиному державному реєстрі містяться відомості про керівника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори. Згідно з Законом про державну реєстрацію виписка — це документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу — підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію. Тому учасник, подаючи у складі тендерної пропозиції / пропозиції виписку з Єдиного державного реєстру, надає замовнику достовірні та повні відомості про керівника підприємства, фактично підтверджуючи інформацію, яка міститься в наказі про призначення керівника та протоколі (рішенні) зборів засновників. Згідно з частиною 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» , замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Слід зазначити, що учасник надав сканований з оригіналу документ, а саме виписку з Єдиного державного реєстру, а не електронного документу, виданого відповідним органом, а саме :Департаментом реєстраційних послуг Запорізької міської ради який має печатку та підпис, що відповідає умовам оголошення. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Крім того Замовником, не було конкретно визначено який саме документ має подавати ФОП на підтвердження повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції та договору. Також, звертаю Вашу увагу, що Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами оголошення та які учасник додатково надає на власний розсуд. Щодо не подання, в складі пропозиції гарантійного листа, про те, що "Продавець", а саме ФОП Сабо Лідія Василівна, зобов’язується забезпечити за свій рахунок заміну пошкодженого або неякісного товару, проте даний лист вимагався Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, повідомляємо наступне. Замовником не вимагався даний гарантійний лист, учасником ФОП Сабо Л.В. було подано у складі пропозиції Технічні та кількісні вимоги до предмета закупівлі , а також Інструкції стосовно потреб у догляді саджанців та гарантійний лист про заміну посадкового матеріалу у разі загибелі, що й вимагалися згідно умов закупівлі згідно вимог встановлених в Додатку 1, та п.1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Щодо питання Проєкту договору : «У складі пропозиції Учасник не надав Проект договору про закупівлю в редакції замовника, відповідно до ч.8 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.32 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому, наданий переможцем лист у довільній формі, яким підтверджено згоду з проектом Договору про закупівлю та гарантовано виконання умов, викладених у зазначеному проєкті договору про закупівлю, вважати таким, що замінив ненаданий проект договору про закупівлю, підстав немає. У даному випадку відсутність проекту договору у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Сабо Лідія Василівна є підставою для відхилення», повідомляємо, що дана закупівля проводиться відповідно до Статті 14. Закону України «Про публічні закупівлі» та оприлюднюється згідно Статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, під час проведення закупівель замовники мають дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи наведене, пропозиція переможця ФОП Сабо Лідія Василівна відповідає вимогам оголошення. З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Статус вимоги: Відхилено