• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паспортизація водних об'єктів, розташованих на території Луганської області

Інженерні послуги - різні

Торги не відбулися

709 441.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 547.21 UAH
Період оскарження: 12.09.2017 15:56 - 23.09.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимагаємо скасування протокола №9 від 19.10.2017

Номер: 37183a36ba62488f9bfb763e3a7c8934
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-12-001583-c.b3
Назва: Вимагаємо скасування протокола №9 від 19.10.2017
Вимога:
З подивом побачили одностайне рішення Комісії зазначене в протоколі №9 від 19.10.2017р. так як пропозиція організації визнаною переможцем містить суттєві вади. Тому, вимагаємо скасування вищезазначеного Протоколу та пояснень Замовника з обгрунтуванням прийнятого рішення. 1. Відсутній ЕЦП на документах претендента. Тобто неясно чому ці документи взагалі розглядалися. 2. Не виконано п.2 Тендерної документації, а саме: - банківська гарантія видана банком, який не зазначений в тендерній пропозиції переможця. - не надана копія платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення завірена банком. Тобто документи учасника не відповідають Тендерні документації в частині забезпечення. 3. Відсутні обов'язкові додатки до договору закупівлі: Додаток 1 Додаток 2 та Додатку 4 до Тендерної документації. Це єдині документи які містять унформацію по вартості послуг по кожному водному об'єкту. Тобто Учасник не подав суттєві документи які вимагаються в Тендерні документаці. 4. Не наданий Додаток 4 «Календарний план виконання інженерних послуг з паспортизації водних об’єктів, розташованих на території Луганської області за рахунок коштів, виділених з обласного фонду охорони навколишнього природнього середовища Луганської області для здійснення природоохоронних заходів у 2017 році» до Тендерної документації містить терміни виконання робіт по кожному об'єкту. Тобто переможець не підтвердив строки і графік виконання робіт. 5. Інщі незначні, на нашу думку, але такі на якіх наголошував Замовник пояснюючи дискваліфікацію нашої пропозиції помилки, як-то не додержання форми довідки про виконання аналогічних робіт. В формі, в графі Предмет закупівлі(обсяг, вартість договору, місце постаки) відсутні данні про місце поставки та не зазначена сумма фактично виконаних робіт. Резумуючи вищенаведене стверджуємо що переможець не підписав ЕЦП документи, не надав правильно оформлене забезпечення, не надав вартість послуг по кожному об'єкту, не підтвердив строки і графік виконання робіт. Тобто тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації в частині найважливіших вимог Замовника, на яких він постійно наголошував в підповідях на скарги і роз'ясненні до закупки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Задовольнити вимогу ТОВ «Луганськводпроект» про скасування протоколу від 19.10.2017 № 9
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 23.10.2017 10:53
Підтвердження вирішення: Вимога ТОВ "Лугаськводпроект" задоволена.
Вимога
Є відповідь

Рішенням Замовника на вимогу по скасуванню протокола №6 від 05.10.17г. незадоволені

Номер: 27635cb204a8402897563612413c725d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-12-001583-c.b2
Назва: Рішенням Замовника на вимогу по скасуванню протокола №6 від 05.10.17г. незадоволені
Вимога:
Згідно п.14.2 наказів №49 від 20.06.17р. ДП "Прозорро" ТОВ "ЛУГАНСЬКВОДПРОЕКТ", як ініціатор Вимоги зазначає "Вимога не задоволена" Пояснення по аналогічним договорам. Учасником вказані 7 навіть не аналогічних, а тотожніх договорів: 1. Договір № 13014 від 22.04.2013р. «Два протиерозійних пруда на землях Смоляніновської селищної ради Новоайдарського района» з ПП "Луганськінжводпроект", паспорти погоджені Луганським облводгоспом, Замовник телефонував директору ПП "Луганськінжводпрокт" та отримав підтвердження виконання робіт та позитивний ВІДГУК. 2. Договір № Ш11020 від 29.08.2011р. Паспортизация озера «Зимовне» в м.Счастьє з Виконавчим комітетом Счаст'їнської міської ради, паспорт погоджений, підтвердження виконання договору Замовник мав можливість отримати. Доречі, в цей же час нами жля міськради м.Щастя виконувались аналогічні договори по реконструкції і прибережним смугам двох озер. 3-6. Тотожні договори по паспортам прудів які погоджені, що теж, як показав Замовник можливо перевірити або в Дежавній агенції або в облводгоспі. 7. Договір №08014 від 18.02.2008р. Пруд-накопичувач води для сільськогосподарських потреб в смт.Ящіково Перевальського району з ЗАТ “Планета-Буд”, так само погоджений, зазначу, що ЗАТ хоч і знаходиться в стадії ліквідації, але зареєстрована в м.Київ і ніколи і завжди там знаходилось, тобто не розміщувалось на неконтрольованих територіях. Резюмую, Замовнику були надані навіть не аналогічні, а тотожні договори які можливо було перевірити, також Замовник мав можливість перевірити самі паспорти. По відгукам, як раніше було зазначено відгуки по паспортам ми не збирали, тому були надані відгуки по аналогічним а не тотожнім договорам, я і вимогалось в тендерній документації. Головний відгук Луганського облводгоспу по нашій організації ми надали. Впевнені, що Замовник, як і в випадку з ПП "Луганськінжводпроект" зв"язувався з співробітниками облводгоспу та отримував і підтвердження договорних стосунків, і відгуки. Зважаючи на те що в попередні роки паспорти погоджувалися облводгоспом, а їх ми виконували не мало, підтвердження виконання та відгуку можливо було получити. Стосовно невиконання робіт по паспортизації після 2013р. Замовником не встановлювалися терміни виконання робіт, що досить вірно з принципу недіскримінації. Тому твердження про непогодження Дерводагенством потрібно ігнорувати як те що не тотожнє умовам тендерної документації. В 2017р, по Луганській області, було вкрай мало тендерів на розробку паспортів водних об"єктів, ми знашли лише декілька да і ті під дивним кодом. Стосовно проектних робіт в водогосподарському будівництві. В тендерній документації вимагаються відгуки по аналогічним, а не тотожнім договорам. Не збираючи відгуку по тотожнім паспортам договорам ми надали відгуки по договорам які включають всі види рібіт які потрібно виконати при виготовленні паспорту. Згідно з Порядком розроблення паспорта водного об’єкту це: топографія, огляд та обмірні роботи ГТС, гідрологічні розрахунки. Наголошую, всі надані відгуки мають відношення до деяких(ДТЕК) або всіх видів робіт потрібних для виготовлення паспортів. Стосовно твердження, що проектно-вишукувальні роботи в водогосподарському будівництві не аналогічні послугам з розробки паспортів. Водогосподарське будівництво включає в себе роботи з будівництва та реконструкції прудів, водосховищ, гідротехнічних споруд на них, тобто предмета паспорта. На сайті самого Держводагенства всі підпорядковані організації названи водогосподарськими. Головний проктний інститут України УКРВОДПРОЕКТ (http://www.uvp-kiev.com.ua/projects_ukr.htm) системи Держводагенції на сайті так описує свої роботи: Інститут розробляє комплексні схеми, проекти, робочі проекти та робочу документацію виконує техніко-економічні розрахунки і обґрунтування. Водогосподарське будівництво: - водосховища; - ставки; - міжбасейнові перекидання; - раціональне використання водних і земельних ресурсів по регіонах і басейнах річок; - середні, малі та міні-ГЕС; - дамби; - водопропускні та водоскидні споруди; - берегоукріплюючи споруди; - причальні споруди та елінги; - захисні протипаводкові споруди; - рибозахисні споруди та пристрої; - споруди регулювання русел річок; - морські та річкові гідротехнічні споруди; - обладнання контрольно вимірювальною апаратурою ГТС для оцінки їх надійності; - аналіз технічного стану об'єктів; - розчищення річок, водосховищ і ставків від донних відкладень. В адрес Держводагенції нами направлений лист-запит зроз"ясненням щодо їх позиції про тлумачення термінів. З цього витікає що відгук про проектування в водогосподарському будівництві аналогічний та значно ширший виготовлення паспорту водного об"єкта. Тобто ТОВ "ЛУганськводпроект" надало аналогічні договори та відгуки по паспортизації водних об"єктів, чим виконало умови тандерної документації. Тому протокол №6 від 05.10.17р. підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відкриті торги проводяться відповідно до засад Закону України «Про публічні закупівлі», який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація (ТД) розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установлених критеріям згідно із законодавством. Так, згідно статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність таким критеріям, зазначаються в ТД та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). А також згідно частини четвертої статті 28 Закону розглядаються замовником після економічної оцінки пропозиції. Відповідно до розділу ІІІ ТД замовником визначені вимоги до змісту, способу та якості подання тендерної пропозиції (ТП), зокрема, пункти 1, 5 розділу ІІІ ТД – інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям за наведеною формою – Додаток 1 ТД. Додаток 1 ТД вимагає від учасника в обов’язковому порядку інформацію 1) щодо договорів на надання послуг, що є аналогом предмета закупівлі; 2) відгуки підприємств-замовників, яким виконувались аналогічні договори щодо виконання аналогічних послуг. Стосовно надання інформації щодо договорів на надання послуг, що є аналогом предмета закупівлі, то учасником надано інформацію не в повному обсязі – в графах «Предмет закупівлі (обсяг, вартість договору, місце поставки), «згідно договору», «фактично виконано» учасником надано інформацію лише щодо вартості договору, тобто відсутня інформація щодо обсягу запланованої та фактично виконаної роботи/послуги, не зазначено місце поставки такої послуги/виконання роботи (як це встановлено у Додатку 1.2 до ТД). Вказана інформація повинна надаватися учасником у формі, доведеній замовником, однак, учасник надав інформацію у довільній формі. Відповідно до пункту 7 статті 28 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенцій. Наразі, замовник скористався своїм правом та перевірив інформацію, надану учасником, зокрема щодо договорів на надання послуг, що є, на думку учасника, аналогом предмета закупівлі. На час перевірки ТП (після закінчення аукціону 28.09.2017 до 05.10.2017), наданої ТОВ «Луганськводпроект», із переліку виконаних аналогічних договорів (сім договорів, укладених протягом 2006-2013 років) лише по договору від 29.08.2011 № Ш11020 Департамент отримав підтвердження про виконання цього договору. По інших договорах отримати такого підтвердження не вдалося з різних підстав (відсутність номеру телефону в наданій учасником інформації, відсутність зв’язку із підприємством/організацією, ліквідація або припинення юридичної особи).Посилання учасника на те, що від нього не вимагалося актуального стану реквізитів його контрагентів по аналогічних договорах, не є конструктивним з огляду на те, що в інтересах учасника, щоб за наданою ним інформацією його кваліфікація та досвід були підтверджені. Стосовно надання відгуків підприємств-замовників, яким виконувались аналогічні договори щодо виконання аналогічних послуг, то учасник не надав жодного відгуку по виконанню аналогічних послуг. Учасником надано 4 відгуки (Луганська міська рада, Луганське обласне управління водних ресурсів, Алчевська міська рада, Філія «Вуглесервіс» ТОВ «ДТЕК Свердловантрацит»), жоден з яких не підтверджує виконання аналогічних послуг по аналогічним договорам: всі надані відгуки не містять ґрунтовної інформації про договір, щоб його можна було віднести до аналогічного. Учасник з невідомих для замовника підстав не надав відгуки по тим договорам, які були зазначені ним в інформації про надання досвіду виконання аналогічних послуг. Таким чином, замовник має всі підстави вважати, що пункт 4 Додатку 1 ТД учасником не виконаний в повному обсязі. Для замовника є неприйнятним укладання договору з учасником-переможцем без наявного досвіду або з недостатнім досвідом надання аналогічних послуг, що може призвести до зриву чи збільшення строку надання послуг. Також за вимогою ТД пункт 5 Додатку 1 учасник повинен надати засвідчену копію Статуту. Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації «Вимоги до оформлювання документів» (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55. За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається: зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису. Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ. За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа. Учасник не засвідчив належним чином Статут. Статут підприємства – першочерговий документ, що підтверджує предмет та вид діяльності юридичної особи, тому Замовник не має підстав недбалість оформлення документів вважати формальною (несуттєвою) помилкою учасника. В своїх вимогах ТОВ «Луганськводпроект» (від 07.10.2017 та 13.10.2017) зазначає, що має відповідну кваліфікацію, неоціненний досвід, безліч позитивних відгуків та рецензій. До вимоги від 07.10.2017 учасник надає тексти аналогічних договорів, здійснює посилання на електронні статті та авторитетні джерела, де є згадка про підприємство. Подання ТП здійснюється відповідно до вимог статті 25 Закону. ТП подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. ТП, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються. Подання ТП відбувалося з 12 вересня 2017 року по 27 вересня 2017 року. Учасник мав можливість на свій розсуд обрати обсяг та якість інформації, яку подавав в якості ТП, зокрема, інформацію про аналогічні договори щодо виконання аналогічних послуг, відгуки про виконання аналогічних договорів/послуг, їх кількість. Замовник розглядав ТП, надану учасником, в межах Закону, тобто ті документи, які були подані учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Таким чином, надання учасником додаткових документів ТП після строку надання ТП, через висування вимог або через дзвінок контактній особі є грубим порушенням норм Закону з боку учасника. Крім того, таким зухвалим ставленням учасник намагається змусити замовника порушити принцип рівності та недискримінації учасників, а також права іншого учасника. Замовником для неупередженого прийняття рішення по вимозі учасника здійснювався запит до Державного агентства водних ресурсів України від 03.10.2017 та 13.10.2017 щодо надання інформації, які договори можна вважати аналогічними до послуг, на які призначено відкриті торги, та досвід учасника у виготовленні та погодженні паспортів водних об’єктів згідно законодавства, яке діє у цій сфері з 01.07.2013. Згідно відповідей Державного агентства водних ресурсів України від 10.10.2017 та 18.10.2017 виконані договори, інформацію про які надає учасник, до аналогічних не можуть бути віднесені. І досить важливою є інформація центрального органу виконавчої влади про відсутність будь-якого досвіду ТОВ «Луганськводпроект» у виготовленні та погодженні паспортів водних об’єктів з 01.07.2013. У вимозі учасник оперує тим, що є базовим обласним підприємством, тому всі об’єкти (предмет його роботи) знаходяться на території Луганської області – така інформація ТОВ «Луганськводпроект» дещо викривлена, адже згідно відомостей з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України головного управління статистики у Кіровоградській області ТОВ «Луганськводпроект» у січні 2015 року здійснило реєстрацію місцезнаходження у м. Кіровограді. Отже проведення антитерористичної операції (територіально) не заважало учаснику здійснювати свою діяльність та надати відповідну актуальну інформацію у ТП. Замовник у ТД висунув правомірні вимоги, передбачені чинним законодавством, і вони не є дискримінаційними та є обов’язковими для прийняття участі у цьому тендері з подальшим укладання договору. Замовник прийняв рішення про відхилення ТП ТОВ «Луганськводпроект» на підставі висунутих вимог та наданих учасником документів. Інформація Державного агентства водних ресурсів України лише підтвердила позицію замовника про відсутність відповідного досвіду в учасника. Зважаючи на досліджені матеріали, факти і обставини, замовник не знайшов підстав для задоволення вимоги ТОВ «Луганськводпроект» про скасування протоколу від 05.10.17 № 6 та відхиляє цю вимогу як необґрунтовану.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 18.10.2017 18:40
Підтвердження вирішення: Розгляд вимоги
Вимога
Є відповідь

Вимога по скасуванню протокола №6 від 05.10.17

Номер: 67612458e38d42239f8e38cac7a67850
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-12-001583-c.c1
Назва: Вимога по скасуванню протокола №6 від 05.10.17
Вимога:
ТОВ “ЛУГАНСЬКВОДПРОЕКТ” вимагає скасувати протокол №6 від 05.10.17р. як такий що є дискримінаційним, формальним та можливо упередженим. Пояснення по пунктах ззаду наперед: - "зважаючи на необхідність виконання великого обсягу послуг ... у стислі терміни запропоновано відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЛУГАНСЬКВОДПРОЕКТ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документаціЇ". Категорично не згодні з таким формулюванням, згідно з розділом V.Оцінка тендерної пропозиції п.1 Тендерної документації "єдиним критерієм є ціна 100%", ні яких наголосів більш немає. А якби обсяги були меньші, або строки довші - то ми б відповідали кваліфікаційним крітеріям? Як вказані Коміссією в Протоколі "недоліки" можуть впливати на строки чи обсяги? Чим може допомогти в виконанні робіт відгук? - "Крім цього, копія статуту ТОВ "Луганськводпроект" не завірена належним чином, а саме не завірена кожна сторінка Статуту, не зазначена посада та ПІБ особи яка завіряла документ, що не підтверджує його достовірність." Останнім часом, в тендерній документації більшості закупок ДКВЗМВ ЛОДА, в розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції чи аналогічному є секція "Формальні (несуттєві) помилки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій", де сказано: "...До формальних (несуттєвих) помилок належать: ...незавірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів". Не думаю що цей тендер чимось принципово відрізняється від інших. До того ж, підпис і печатка є на першій сторінці копіі Статуту та на всю подану тендерну документацію накладений цифровий підпис, що як раз підтвержує достовірність наданих документів. - "2. Відгуки, надані ТОВ "Луганськводпроект", не відповідають вимогам додатку 1 тендерної документації, а саме надані не по аналогічним договорам. Жодного відгуку з паспортизації водних об"єктів або аналогічних послуг ТОВ "Луганськводпроект", не надано." В документації Учасника подані відгуки: Відгук 1. Управління з питань будівництва Луганської міськради де сказано, що ТОВ ЛУГАНСЬКВОДПРОЕКТ на протязі багатьох років є ПОСТІЙНИМ виконавцем проектно-вишукувальних робіт з водозниження і водовідведення. Для виконання робіт з водозниження потрібно, в тому рахунку, виконати інженерну ГЕОДЕЗІЮ, дослідження з ГІДРОГЕОЛОГІЇ, запроектувати, а не просто обміряти, ВОДОСКИДНІ СПОРУДИ, тобто як раз ті види робіт які потрібно виконати для паспорту водного об"єкта, але значно більшої складності та відповідальності. Відгук 2. Луганського ОБЛВОДГОСПУ де сказано, що ТОВ ЛУГАНСЬКВОДПРОЕКТ є довгі роки БАЗОВОЮ проектною організацією по ВОДОГОСПОДАРСЬКОМУ будівництву. А термін водогосподарське будівництво значно ширший ніж простий опис вже побудованого пруда. Для довідки, найбільш часто використовується таке тлумачення терміну водне господарство - "це галузь економіки, яка займається ВИВЧЕННЯМ, ОБЛІКОМ і регулюванням ВОДНИХ ресурсів, їх охороною від забруднення і виснаження, а також транспортуванням до місця споживання". Призначення ТОВ ЛУГАНСЬКВОДПРОЕКТ - проектувати об"єкти для водного господарства. Цих двох відгуків, якщо їх вдумливо прочитати, а не шукати в них слово "паспорт", на мою думку, достатньо щоб зрозуміти, що представляє з себе наша організація. Навіть на сайті Луганської обласної Військово цивільної адміністраціїї (mpe.energy.gov.ua) 05.06.2013р. при оприлюдненні "Програми розвитку рибного господарства Луганщини на 2013-2016 роки" згадується наша організація: "За кошти обласного бюджету у 1998 році ВАТ «Луганськводпроект» було проведено часткову інвентаризацію водойм та видано каталог-класифікатор водних об’єктів об’ємом понад 30 тис. куб. м, до якого ввійшли 73 водосховища та 360 ставків.", це можливо вважати відгуком? Чи є це джерело для Комісії достатньо достовірним та авторітетним?(http://mpe.energy.gov.ua/oda/press/archive1/2013/06/05/news_50983.html?template=33) На тому ж сайті, в розділі "Святкові, професійні та пам'ятні дні у 2014 році" є запис "7 квітня 50 років ВАТ «Луганськводпроект»" (http://www.loga.gov.ua/oda/about/depart/dep_uvp/uprvp-ds/kalend/year2014). А цей запис, чи не є відгуком та визнанням особливості нашої організації? Наше підприємство не збирає відгуки по незначним роботам, а паспорт пруда чи водосховища, це складна але не видатна і не дуже відповідальна робота, це рутина. Хоча, однією з задач паспорта є визначення "надійность функціонування споруд", а для оцінки надійності обов"язково потрібені висококваліфіковані спеціалісти, в тому числі, досвідчениі гідротехніки, які якраз і були зібрані в базовій проектній організації Луганської області якою є ТОВ ЛУГАНСЬКВОДПРОЕКТ. Враховуючи вище наведене вважаемо вказаний "недолік" не відповідаючим дійсності, та протирічащим офіційній позиції самого Замовника. - "1. В довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договоріву графі "Предмет закупівлі(обсяг, вартість договору, місце поставки) відсутня інформація про обсяги та місце поставки предмета закупівлі. Перевірити факт виконання наведених договорів також не виявилось можливим. Більшість підприємств-замовників територіально знаходяться на непідконтрольній території та по телефонним номерам відповідають інші юридичні особи(ЗАТ "Планета-Буд"). Таким чином вимоги додатку 1.2 тендерної документації учасником не виконані". Категорично не згодні з останнім реченням. Додаток 1.2 є лише обов"язковою формою довідки та не містить вимог. Всі поля форми заповнені Учасником з оригіналів договорів на момент підписання. Після виконання договору ми не контролюємо зміни в реквізитах замовників. А Тендерна документація не потребувала поновлення до актуального стану реквізитів контрагентів Учасника. Тому вимагати від нас актуальних реквізитів чи інших данних, чи якихось дій, не вказаних в Тендерній документації, на нашу думку, Коміссія не має права. Що до ЗАТ "Планета-Буд", - на момент виконання договору це була велика будівельна організація з кількістю співробітників біля 1000 осіб, в огромними об"ємами будівельних робіт. Зараз, згідно з держреєстром знаходить в стані припинення. Але це не означає, що договору не було та він не виконаний. В тендерній документації не зазначено, що Учасник повинен надати докази виконання договору, навіть не вимагалися скани договорів чи актів. В процесі кваліфікації Замовник мав можливість зажадати, а Учасник надати скан-копії договорів та актів наведених в документації. На початку етапу кваліфікації співробітник ТОВ ЛУГАНСЬКВОДПРОЕКТ, по розпорядженню директора, телефонував контактній особі, вказаній в контактах Закупки, з пропозицією: при потребі, розмістити уточнюючи чи доповнюючи документи. Ними могли би бути, наприклад, акти. Але Замовник заявив що в чьому нема потреби. Обурливою та дискримінаційною вважаємо посилання Комісії на неможливість перевірки взв"язку з тим що контрагенти Учасника знаходяться на непідконтрольній території. Нема вини Учасника що територія непідконтрольна Тако ж нема вини Учасника що Замовник не зміг, або не встиг або не захотів перевірити факти. В тендерній документації нема згадки що Учасник має проходити якісь перевірки, є вимога надати копії документів - вони надані в тому об"ємі в якому документи потребуються в тендерній документації. Як зазначено вишче, ТОВ є базовим обласним підприємством, тому практично всі об"єкти знаходяться на території Луганської області. Тобто, судячи з цього висновку Коміссії, любе підприємство яке в основному працювало в Луганську не зможе апріорі виграти ініційовані ЛВЦА тендери, бо його попередні контрагенти є на неконтрольованій територій. По графі "Предмет закупівлі(обсяг, вартість договору, місце поставки): - Учасник в цій графі вказав суми договірну та фактично виконану, що і є обсягом и вартістю договору. Додаток 1.2 виглядає як уніфікована форма як для робіт та послуг, так і для поставок ТМЦ. Тому вирішили що місце поставки, - це більше для поставок ТМЦ. А місце виконання договору та об"єкт в нас зазначені в назві проекту, яка указана в графі “№ та дата договору”. Тобто заповнена Учасником обов"язкова форма містить і обсяг і місце постаки(виконання робіт). Всього в Додатку 1.2 зазначено СІМ договорів з ШІСТМА замовниками, ТРИ з них знаходяться на контрольованій території: Виконавчий комітет Счаст'їнської міської ради, Луганське областне головне управління земельних ресурсів(зараз має другу назву), ЗАТ “Планета-Буд”. Тому фраза з протоколу про "Більшість підприємств-замовників територіально знаходяться на непідконтрольній території" є неправдивою. Враховуючи все вищє наведене вважаю що документація подана ТОВ ЛУГАНСЬКВОДПРОЕКТ відповідає Тендерній документації, але містить формальну (несуттєву) помилку, допущення якої учасником не може призвести до відхилення його пропозиціЇ. Мотивуюча частина протоколу №6 від 05.10.17р. містить не точну, сумнівну, недостовірну або не надто значущу інформацію. Згідно з викладеним вище, як зазначено в пеамбулі, - ТОВ “ЛУГАНСЬКВОДПРОЕКТ” вимагає скасувати протокол №6 від 05.10.17р. та визнати його Переможцем. Додаток, договорів, зазначених в документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога не задоволена
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 10.10.2017 17:01
Підтвердження вирішення: Тендерний комітет Департаменту комунальної власності, земельних та майнових відносин Луганської облдержадміністрації розглянув вимогу учасника державної закупівлі ТОВ "ЛУГАНСЬКВОДПРОЕКТ" та повідомляє наступне. Відповідно до пункту 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенцій. Оскільки, ТОВ «Луганськводпроект» не надало відгуків підприємств-замовників, щодо виконання аналогічних договорів, що не відповідає вимогам, необхідним для оцінки тендерної пропозиції, зазначенимв додатку 1 тендерної документації, тендерну пропозицію ТОВ «Луганськводпроект» було відхилено рішенням тендерного комітету (протокол від 05.10.2017 № 6). Департамент комунальної власності, земельних та майнових відносин облдержадміністрації, як замовник, з метою підтвердження обґрунтованості прийнятого рішення звернувся до Державного агентства водних ресурсів України (далі - Держводагентство). Відповідно до положення про Держводагентство, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08. 2014 № 393, Держводагентство відповідно до покладених на нього завдань узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенції. Порядком розроблення паспорта водного об’єкту, який затверджений наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 18.03.2013 № 99 передбачено, що паспорт водного об’єкту погоджується з Держводагентством. Так, Держводагентство листом від 10.10.2017 № 5713/9/11-17 повідомило, що починаючи з 01.07.2013 паспортів водних об’єктів, розроблених ТОВ «Луганськводпроект», на погодження до Держводагентства не надходило. Крім цього, в вищевказаному листі зазначено, що проектно-вишукувальні роботи, пов’язані з водопониженням та водовідведенням; водогосподарським будівництвом; реконструкцією полігонів твердих побутових відходів та будівництвом каналізаційних мереж не можуть бути віднесені до аналогічних робіт /послуг виконанню паспортизації водних об’єктів. Також, слід зазначити, в додатку 1 тендерної документації зазначено, що довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів подається учасником за формою, наведеною в додатку 1.2 за підписом уповноваженої особи. Отже, учасник повинен надати інформацію по вказаній формі, а не в довільній формі. Щодо заповнення граф «Предмет закупівлі (обсяг, вартість договору, місце поставки)»: обсягом робіт з паспортизації водних об’єктів на думку замовника є площа водного об’єкту. В довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів зазначено 7 договорів, з них ПП "ЛУГАНСЬКІНЖПРОЕКТ" (адреса: м. Луганськ, вул. А. Лінева, 75), ТОВ «Весна» (адреса: м. Луганськ, вул. 50 років утворення СРСР), ПП Агафонова Н.Г. (адреса не зазначена), 2 договори Луганське обласне управління земельних ресурсів (адреса: м. Луганськ, вул. Оборонна, 101 б) ЗАТ «Планета –Буд» (адреса: м. Київ, вул. Костянтинівська, 32 б). Як зазначено в вимозі ТОВ «Луганськводпроект» три підприємства знаходяться на підконтрольній території (Виконавчий комітет Щастинської міської ради, Луганське обласне управління земельних ресурсів, ЗАТ «Планета –Буд»), проте відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Луганське обласне управління земельних ресурсів припинено, а ЗАТ «Планета –Буд» знаходиться в стадії припинення. Отже, на підставі отриманої інформації, можливо дійти висновку, що твердження, що 3 підприємтва знаходяться на підконтрольній українській владі території не є достовірним. Отже, зважаючи на факти і обставини, що були наведені у вимозі ТОВ «Луганськводпроект», зміст яких не є обґрунтованим для прийняття рішення щодо скасування протокола від 05.10.17 № 6 та враховуючи інформацію, надану Держводагенством, про те, що проектно-вишукувальні роботи, пов’язані з водопониженням та водовідведенням; водогосподарським будівництвом; реконструкцією полігонів твердих побутових відходів та будівництвом каналізаційних мереж не можуть бути віднесені до аналогічних робіт /послуг виконанню паспортизації водних об’єктів, вирішено відхилити вимогу.