-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 90910000-9: «Послуги з прибирання» (Послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів)
Згідно тендерної документації
Торги відмінено
6 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 67 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 67 000.00 UAH
Період оскарження:
03.12.2021 13:37 - 30.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога викладена в Додатку 3 тендерної документації
Номер:
c970db5303714dbba97951fbdc98ef42
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-03-004213-a.c1
Назва:
Вимога викладена в Додатку 3 тендерної документації
Вимога:
Вимога викладена в Додатку 3 тендерної документації про надання Учасником документів, що є підтвердженням необхідних технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
1. Копія дозволу, виданого Учаснику, на виконання газонебезпечних робіт: обстеження, роботи на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, виданий Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України або декларацію щонадає право надавати послуги згідно постанови КМУ №45 від 07.02.2018 р. на виконання робіт.
Пояснення :
1. Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» : «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
2. Відповідно до Додатку 2 Порядку в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 3 лютого 2021 р. № 77 ( а саме ця Постанова КМУ з 3 лютого 2021 р. визначає види робіт підвищеної небезпеки) в переліку видів робіт підвищеної небезпеки які виконуються на підставі дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці – ВІДСУТНІ роботи підвищеної небезпеки з таким формулюванням :
- виконання газонебезпечних робіт: обстеження, роботи на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту.
Тоб-то чинним законодавством не передбачено отримання дозволу або декларації на роботи викладені в редакції п.1 Додатку 3 тендерної документації.
3. Інформуємо, що Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України і Державна інспекція України з питань праці - 10 вересня 2014 року, згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 442, реорганізована шляхом утворення Державної служби України з питань праці.
Відповідно, з 2014 року Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України не уповноважена (так як її не існує) видавати дозволи на виконання небезпечних робіт .
Вимога :
Враховуючи викладене вище, внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2021 10:37
Вирішення:
Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Залишено без розгляду
скарга
Номер:
e9879c214dd94fbe8b5d18d1271af3f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-03-004213-a.c3
Назва:
скарга
Скарга:
СКАРГА
на рішення Замовника - КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» викладене у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №104 від 30.12.2021 року
03 грудня 2021 року КП «Керуючою компанією з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (надалі – Замовник) у електронній системі публічних закупівель PROZORRO (далі – Система) було опубліковано оголошення №UA-2021-12-03-004213-a (ID: bdebb72327ce4345ad8c3b89f17cbb92) щодо закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9: «Послуги з прибирання» (Послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів) (надалі – Закупівля).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «CПЕЦГАЗ-СЕРВІС» (надалі – Скаржник), планує взяти участь у даній Закупівлі.
30 грудня 2021 року рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол №104) Закупівлю було відмінено на підставі частини 7 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), у зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме, невідповідність оголошення про закупівлю річному плану закупівель у зв'язку зі змінами у річному плані закупівель.
Скаржник не погоджується із рішенням уповноваженої особи Замовника, вважає дії Замовника упередженими, таким, що порушують права та інтереси Скаржника та правові норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
По-перше, статтею 4 Закону визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - Річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
У річному плані повинна міститися така інформація:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі;
4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів);
5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення.
Річний план оприлюднений уповноваженою особою Замовника у Системі за №UA-P-2021-12-03-011221-c повністю відповідає вимогам визначеним статтею 4 Закону.
По-друге, статтею 21 Закону визначена інформація яку повинно містити оголошення про проведення Закупівлі опубліковане у Системі.
Оголошення опубліковане уповноваженою особою Замовника щодо Закупівлі повністю відповідає вимогам визначеним статтею 21 Закону та порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженої наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі».
По-трете, для створення Закупівлі у Системі уповноважена особа Замовника спочатку повинна опублікувати Річний план. Після оприлюднення Річного плану, уповноважена особа Замовника у Системі натискає кнопку «Створити закупівлю» та оголошення щодо проведення Закупівлі автоматично формується на підставі оприлюдненого Річного плану із типом закупівлі який обрано в плані.
Дана опція створена Системою повністю виключає можливість не відповідності річного плану опублікованого Замовником та оголошенню щодо проведення Закупівлі.
Дану інформацію можна переглянути на https://infobox.prozorro.org або у інструкції користування майданчиком обраним Замовником для проведення Закупівлі.
По-четверте, пунктом 2 частини 1 статі 32 Закону Замовнику надано можливість відмінити процедуру Закупівлі у зв’язку із неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, але зобов’язано у Системі зазначити підстави та обґрунтування прийняття такого рішення.
Протокол №104 від 30.12.2021 року не містить інформацію із зазначенням конкретних причин прийняття уповноваженою особою Замовника рішення щодо відміни Закупівлі, що в свою чергу вказує на факт порушення основних принципів здійснення закупівель, встановлені ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», серед яких:
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, Замовник безпідставно дійшов висновку про необхідність відміни процедури Закупівлі. У своєму рішенні уповноважена особа Замовника не довела та документально не підтвердила, а також не надала пояснення (обґрунтування) про неможливість усунення порушень та аргументованих пояснень про необхідність відміни Закупівлі.
Підсумовуючи викладене, Замовник не довів, що вказані у його рішенні про відміну торгів порушення тягнуть за собою відміну торгів, передбачену пунктом 2 частини першої статті 32 Закону.
По-п’яте, у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №104 від 30.12.2021 року зазначено, що причина відміни торгів частина 7 статі 32 Закону, що не відповідає вимогам визначеним у Законі, а саме: відміна Замовником тендеру у разі «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути» встановлено пунктом 2 частини першої статті 32 Закону.
Враховуючи те, що Замовником були порушені правові норми, передбачені ст. 5, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», права та законні інтереси Скаржника, які можуть бути захищені та відновлені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну торгів, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
Прошу:
• Прийняти скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦГАЗ-СЕРВІС» до розгляду.
• Призупинити процедуру Закупівлі.
• Прийняти рішення про виявлення порушень законодавства.
• Зобов’язати Замовника усунути виявлені порушення законодавства шляхом скасування рішення про відміну процедури Закупівлі визначені у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №104 від 30.12.2021 року за процедурою «Відкриті торги з публікацією англійською мовою» код ДК 021:2015: 90910000-9: «Послуги з прибирання» (Послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів) до закупівлі № UA-2021-12-03-004213-a (ID: 2bdebb72327ce4345ad8c3b89f17cbb92).
Додатки:
• Копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №104 від 30.12.2021 року.
• Копія річного плану закупівель № UA-P-2021-12-03-011221-c.
• Копії оголошення про проведення закупівлі №UA-2021-12-03-004213-a.
Директор Валентин РУБЕЛЬ
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на безпідставну відміну процедури закупівлі_page-0001.pdf 03.01.2022 09:45
- Протокол №104.pdf 03.01.2022 09:45
- скарга.docx 03.01.2022 09:45
- Копія річного плану закупівель № UA-P-2021-12-03-011221-c.pdf 03.01.2022 09:45
- Копії оголошення про проведення закупівлі №UA-2021-12-03-004213-a.pdf 03.01.2022 09:45
- Рішення від 05.01.2022 № 157.pdf 05.01.2022 16:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.01.2022 09:48
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.01.2022 16:51
Скарга
Скасована
скарга
Номер:
c78605fd8a18420aa70c6c17335a87df
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-03-004213-a.c2
Назва:
скарга
Скарга:
СКАРГА
на рішення Замовника - КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» викладене у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №104 від 30.12.2021 року
03 грудня 2021 року КП «Керуючою компанією з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (надалі – Замовник) у електронній системі публічних закупівель PROZORRO (далі – Система) було опубліковано оголошення №UA-2021-12-03-004213-a (ID: bdebb72327ce4345ad8c3b89f17cbb92) щодо закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9: «Послуги з прибирання» (Послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів) (надалі – Закупівля).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «CПЕЦГАЗ-СЕРВІС» (надалі – Скаржник), планує взяти участь у даній Закупівлі.
30 грудня 2021 року рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол №104) Закупівлю було відмінено на підставі частини 7 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), у зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме, невідповідність оголошення про закупівлю річному плану закупівель у зв'язку зі змінами у річному плані закупівель.
Скаржник не погоджується із рішенням уповноваженої особи Замовника, вважає дії Замовника упередженими, таким, що порушують права та інтереси Скаржника та правові норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
По-перше, статтею 4 Закону визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - Річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
У річному плані повинна міститися така інформація:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі;
4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів);
5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення.
Річний план оприлюднений уповноваженою особою Замовника у Системі за №UA-P-2021-12-03-011221-c повністю відповідає вимогам визначеним статтею 4 Закону.
По-друге, статтею 21 Закону визначена інформація яку повинно містити оголошення про проведення Закупівлі опубліковане у Системі.
Оголошення опубліковане уповноваженою особою Замовника щодо Закупівлі повністю відповідає вимогам визначеним статтею 21 Закону та порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженої наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі».
По-трете, для створення Закупівлі у Системі уповноважена особа Замовника спочатку повинна опублікувати Річний план. Після оприлюднення Річного плану, уповноважена особа Замовника у Системі натискає кнопку «Створити закупівлю» та оголошення щодо проведення Закупівлі автоматично формується на підставі оприлюдненого Річного плану із типом закупівлі який обрано в плані.
Дана опція створена Системою повністю виключає можливість не відповідності річного плану опублікованого Замовником та оголошенню щодо проведення Закупівлі.
Дану інформацію можна переглянути на https://infobox.prozorro.org або у інструкції користування майданчиком обраним Замовником для проведення Закупівлі.
По-четверте, пунктом 2 частини 1 статі 32 Закону Замовнику надано можливість відмінити процедуру Закупівлі у зв’язку із неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, але зобов’язано у Системі зазначити підстави та обґрунтування прийняття такого рішення.
Протокол №104 від 30.12.2021 року не містить інформацію із зазначенням конкретних причин прийняття уповноваженою особою Замовника рішення щодо відміни Закупівлі, що в свою чергу вказує на факт порушення основних принципів здійснення закупівель, встановлені ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», серед яких:
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, Замовник безпідставно дійшов висновку про необхідність відміни процедури Закупівлі. У своєму рішенні уповноважена особа Замовника не довела та документально не підтвердила, а також не надала пояснення (обґрунтування) про неможливість усунення порушень та аргументованих пояснень про необхідність відміни Закупівлі.
Підсумовуючи викладене, Замовник не довів, що вказані у його рішенні про відміну торгів порушення тягнуть за собою відміну торгів, передбачену пунктом 2 частини першої статті 32 Закону.
По-п’яте, у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №104 від 30.12.2021 року зазначено, що причина відміни торгів частина 7 статі 32 Закону, що не відповідає вимогам визначеним у Законі, а саме: відміна Замовником тендеру у разі «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути» встановлено пунктом 2 частини першої статті 32 Закону.
Враховуючи те, що Замовником були порушені правові норми, передбачені ст. 5, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», права та законні інтереси Скаржника, які можуть бути захищені та відновлені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну торгів, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
Прошу:
1. Прийняти скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦГАЗ-СЕРВІС» до розгляду.
2. Призупинити процедуру Закупівлі.
3. Прийняти рішення про виявлення порушень законодавства.
4. Зобов’язати Замовника усунути виявлені порушення законодавства шляхом скасування рішення про відміну процедури Закупівлі визначені у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №104 від 30.12.2021 року за процедурою «Відкриті торги з публікацією англійською мовою» код ДК 021:2015: 90910000-9: «Послуги з прибирання» (Послуги з технічного обслуговування димовентиляційних каналів) до закупівлі № UA-2021-12-03-004213-a (ID: 2bdebb72327ce4345ad8c3b89f17cbb92).
Додатки:
1. Копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №104 від 30.12.2021 року.
2. Копія річного плану закупівель № UA-P-2021-12-03-011221-c.
3. Копії оголошення про проведення закупівлі №UA-2021-12-03-004213-a.
Директор Валентин РУБЕЛЬ
Пов'язані документи:
Учасник
- Копії оголошення про проведення закупівлі №UA-2021-12-03-004213-a (1).pdf 02.01.2022 13:43
- Протокол №104.pdf 02.01.2022 13:43
- скарга.docx 02.01.2022 13:43
- Скарга на безпідставну відміну процедури закупівлі_page-0001.pdf 02.01.2022 13:43
- Копія річного плану закупівель № UA-P-2021-12-03-011221-c.pdf 02.01.2022 13:43
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
05.01.2022 12:07