-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95
Завершена
26 975.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 135.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 135.00 UAH
Період оскарження:
03.12.2021 12:50 - 09.12.2021 12:25
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
2d83d823fb3740d9978ac1891f8be00a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-03-008144-c.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:
1.1. По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.
Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.
1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.
1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2021 10:45
Вирішення:
УКБ ЖМР повідомляє Вас про те, що не може задовольнити Вашу вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
650275c85f2a4707ad349db7a9a4d551
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-03-008144-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Керуючись оголошенням, яка розміщена в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2021-12-03-008144-c по предмету закупівлі Бензин А - 95, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовника - Управління капітального будівництва Житомирської міської ради, в Додатку 2 - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) - 1.5. Талони та/або скретч – картки єдиного уніфікованого зразка мають прийматися на усіх АЗС, що надані в пропозиції учасника. Термін дії талонів та/або скретч – карток – не менше 12 місяців з моменту підписання Сторонами накладної на товар. У разі, якщо власник талонів та/або скретч – карток здійснить перехід на талони /або скретч – картки нового зразку, Учасник здійснює обмін цих талонів та/або скретч – карток без додаткової оплати Замовником. У випадку, якщо в Покупця залишились невикористані протягом 12 місяців після підписання Сторонами накладної на товар талони та/або скретч – картки, Постачальник зобов’язаний продовжити строк їх дії до повного використання Покупцем , а також в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ - 6. СТРОКИ І ПОРЯДОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ - 6.4. У випадку, якщо у Покупця залишились Паливні картки, які Покупець не використав протягом 12 (дванадцяти) місяців з дня підписання Сторонами видаткової накладної на Товар та акту приймання-передачі Товару, Постачальник зобов’язаний продовжити строк дії таких Паливних карток до їх повного використання Покупцем.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до тендерної документації Додатку №2 - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) та ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ - 6. СТРОКИ І ПОРЯДОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ - 6.4.: які є дискримінаційними та протиправними, а саме: У випадку, якщо у Покупця залишились Паливні картки, які Покупець не використав протягом 12 (дванадцяти) місяців з дня підписання Сторонами видаткової накладної на Товар та акту приймання-передачі Товару, Постачальник зобов’язаний продовжити строк дії таких Паливних карток до їх повного використання Покупцем.
2. Внести зміни до тендерної документації Додатку №2 - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) та ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ 6. СТРОКИ І ПОРЯДОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ - 6.4. – Термін дії талонів (бланків-дозволів) становить 12 календарних місяців з дати підписання відповідної видаткової накладної на товар. Талони (бланки - дозволи) є діючими (активованими) на момент передачі та підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання-передачі талонів (бланків-дозволів) та підписання уповноваженими представниками Сторін приймання-передачі (бензинів, дизельного палива, газу скрапленого) на безкоштовне відповідальне зберігання шляхом їх відпуску через мережу АЗС Учасника в день їх отримання, які діють в мережах АЗС по всій території України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2021 10:44
Вирішення:
УКБ ЖМР повідомляє про те, що Ваша вимога буде задоволена шляхом внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено