• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби дезінфекційні та антисептики

Засоби дезінфекційні та антисептики(згідно переліку)

Завершена

10 710.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.4% або 150.00 UAH
Період оскарження: 11.10.2017 12:26 - 12.10.2017 12:31
Вимога
Відхилено

До скарги

Номер: b5366b7014e4407e94f30e2a1fb79044
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-11-000743-a.a2
Назва: До скарги
Вимога:
Той факт, що Замовник обрав в переможці компанію з пропозицією вдвічі більшою по сумі в порівнянні з нашою пропозицією красномовно свідчить про корупційну домовленість посадових осіб Замовника з Учасником. Більш того, в підтвердження цього факту є те, що Учасник- переможць навіть не намагався конкурувати по ціні з нами, лише незначно знизивши суму своєї пропозиції для "галочки". Ці факти також будуть додані до листа, якого ми направимо в контролюючі органи!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Розробляючи документацію для проведення торгів через систему електронних закупівель, ми керувались наказом ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 N 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель». Частина 6, пункту 6.4 даного наказу передбачає, що «у вимогах до предмета закупівлі, що містить посилання на певну торгівельну марку або виробника, замовник може вказати які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників». Єдиний нормативно-правовий акт, який не дозволяє зазначати замовнику конкретну торгівельну марку, а у разі її зазначення робити «або еквівалент» це - ЗУ «Про публічні закупівлі», сфера дії якого поширюється виключно на закупівлю товару на суму від 200 тис. грн. Аналізуючи цю норму ми жодним чином не порушуємо законодавства, а також можемо і маємо право передбачати той тип виробника товару безпосередньо необхідний нам для нормальної безперебійної роботи, адже даний наказ нас в цьому не обмежує. Крім того, в документації торгів були викладені медико-технічні вимоги до засобів, що планувалися до закупівлі. Передбачалося, що запропоновані еквіваленти будуть за показниками не гірші, або кращі ніж засоби, що планувалися до закупівлі. Запропоновані Вами як еквіваленти (за Вашим твердженням) дезінфекційні засоби за хімічним складом, за обсягом призначення та застосування не можна вважати еквівалентами. Невідповідність запропонованих Вами засобів медико-технічним вимогам, які наведені в оголошенні торгів, викладені в протоколі відхилення, але Ви не спромоглися уважно з ним ознайомитися. Враховуючи вищевикладене, запропонованих Вами засобів не буде достатньо для задоволення потреб закладу і потребуватиме додаткових закупівель, які можуть сумарно перевищити дану закупівлю. Згідно діючого законодавства України, наш медичний заклад в цьому конкретному випадку скористався своїм правом обирати продукцію саме з такими показниками, яка потрібна закладу. Стосовно Вашої заяви, що заклад навмисно відхилив пропозицію для перемоги іншого учасника, Ваші звинувачення є безпідставними. Дезінфекційні засоби, зазначені в технічних вимогах реалізує необмежене коло продавців. Ви своїми діями і звинуваченнями намагаєтеся тиснути на заклад, щодо зміни вимог до продукції з такими показниками, які потрібні закладу, на Вашу продукцію, яка не відповідає нашим критеріям.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога!

Номер: 9057a9da5908492198394492b0d3f0d2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-11-000743-a.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми здивовані Вашою цинічною аргументацією при відхиленні нашої економічно найвигіднішої пропозиції. З всього того, що написано в протоколі відхилення, жодної вимоги немає в медико-технічному завданні документації. Тобто Ви відхиляєте за параметрами, які не прописані в якості медико-технічного завдання в документації. При такому розкладі Ви б змогли вказати, що колір методичних вказівок на засоби теж відрізняються, тому пропозиція відхиляється! Більш того, в документації зазначена протизаконна фраза: "Аналогів та еквівалентів не пропонувати". Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного Учасника. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Розробляючи документацію для проведення торгів через систему електронних закупівель, ми керувались наказом ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 N 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель». Частина 6, пункту 6.4 даного наказу передбачає, що «у вимогах до предмета закупівлі, що містить посилання на певну торгівельну марку або виробника, замовник може вказати які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників». Єдиний нормативно-правовий акт, який не дозволяє зазначати замовнику конкретну торгівельну марку, а у разі її зазначення робити «або еквівалент» це - ЗУ «Про публічні закупівлі», сфера дії якого поширюється виключно на закупівлю товару на суму від 200 тис. грн. Аналізуючи цю норму ми жодним чином не порушуємо законодавства, а також можемо і маємо право передбачати той тип виробника товару безпосередньо необхідний нам для нормальної безперебійної роботи, адже даний наказ нас в цьому не обмежує. Крім того, в документації торгів були викладені медико-технічні вимоги до засобів, що планувалися до закупівлі. Передбачалося, що запропоновані еквіваленти будуть за показниками не гірші, або кращі ніж засоби, що планувалися до закупівлі. Запропоновані Вами як еквіваленти (за Вашим твердженням) дезінфекційні засоби за хімічним складом, за обсягом призначення та застосування не можна вважати еквівалентами. Невідповідність запропонованих Вами засобів медико-технічним вимогам, які наведені в оголошенні торгів, викладені в протоколі відхилення, але Ви не спромоглися уважно з ним ознайомитися. Враховуючи вищевикладене, запропонованих Вами засобів не буде достатньо для задоволення потреб закладу і потребуватиме додаткових закупівель, які можуть сумарно перевищити дану закупівлю. Згідно діючого законодавства України, наш медичний заклад в цьому конкретному випадку скористався своїм правом обирати продукцію саме з такими показниками, яка потрібна закладу. Стосовно Вашої заяви, що заклад навмисно відхилив пропозицію для перемоги іншого учасника, Ваші звинувачення є безпідставними. Дезінфекційні засоби, зазначені в технічних вимогах реалізує необмежене коло продавців. Ви своїми діями і звинуваченнями намагаєтеся тиснути на заклад, щодо зміни вимог до продукції з такими показниками, які потрібні закладу, на Вашу продукцію, яка не відповідає нашим критеріям.
Статус вимоги: Відхилено