• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А 92 (ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти)

Місцезнаходження замовника: 10003, м. Житомир, вул. Ольжича, 7. Мова (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені УКРАЇНСЬКОЮ мовою. Більш детально у тендерній документації.

Завершена

200 079.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.40 UAH
Період оскарження: 03.12.2021 10:20 - 15.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Відхилення переможця

Номер: 8fcef9e80f27447d9ff3c1a2c60019a8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-03-003224-c.a3
Назва: Відхилення переможця
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД», ознайомившись з Протоколом № 108 від 24.12.2021р. року, щодо визнання переможця відкритих торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ", ідентифікатор закупівлі - UA-2021-12-03-003224-c, не погоджується з рішення Замовника щодо визнання переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ", у зв’язку тим що в складі Тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ", відсутній лист-підтвердження від контрагента щодо належного виконання умов цього договору (договорів), так як вимагає додаток 2 до тендерної документації Замовника. Розглянемо докладніше: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" надав в своїй тендерній документації виконаний аналогійний договір з КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» ЖОР, а листи-підтвердження від інших контрагентів це: Відділ освіти Городницька селищна рада та ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВЯ УКРАЇНИ». Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця. Тому, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД», вимагає відхилити переможця : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" даних торгів та перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника. У разі відхилення нашої вимоги, будемо змушені звернутися до антимонопольного комітету для розгляду дій Замовника, щодо законності визнання переможців. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу (звернення) до закупівлі за предметом закупівлі: Бензин А 92 (ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти), ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-12-03-003224-c, повідомляємо наступне. Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон) учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Разом з тим повідомляємо, що на виконання умов Додатку 2 «ДОКУМЕНТИ (ІНФОРМАЦІЯ), ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ (КВАЛІФІКАЦІЙНОМУ) КРИТЕРІЯМ, ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 17 ЗАКОНУ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, ЯКІ ЗАЗНАЧЕНІ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ» до тендерної документації учаснику необхідно було підтвердити відповідності Учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, а саме надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для цього Учасник повинен надати копію аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1-го договору) та документи (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів) (видаткові накладні/акти приймання-передачі товару тощо) та/або лист-підтвердження від контрагента щодо належного виконання умов цього договору (договорів). Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) повинен бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями/додатковими угодами тощо). Вимога (звернення) Товариства з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" є безпідставною оскільки пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" містить копію аналогічного за предметом закупівлі договору від 03.11.2020 №СК0042/00254 та копію видаткової накладної від 03.11.2020 № 0042/0002255, в якій міститься інформація про виконаний в повному обсязі договір від 03.11.2020 №СК0042/00254. Отже, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" виконало всі вимоги визначені у тендерній документації за предметом закупівлі Бензин А 92 (ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти) та підтвердило відповідність кваліфікаційним критеріям, а також відсутність підстав для відмови згідно статті 17 Закону. Враховуючи вищевикладене, у тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду в Житомирській області не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 7847c6685abd40abb7feef312cd7f3ae
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-03-003224-c.c2
Назва: Вимога
Вимога:
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного: 1.1. По поліпшенню якості Товару: Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі : - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору. Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів. Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. 1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»: Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального; - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; - зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; - зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. 1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України): Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності: У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості. У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару. 1.4. Зміна істотних умов договору: Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором: Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом. та/або Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. та/або Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. В тендерній документації за предметом закупівлі Бензин А 92 (ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-03-003224-c, Замовник дотримався всіх норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Дана закупівля не містить дискримінаційних умов по відношенню до учасників закупівлі і не обмежує коло потенційних учасників закупівлі які в змозі виконати умови цієї закупівлі. Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині розроблення умов закупівлі, а саме: диктувати умови тендерної документації та проведення тендеру. Замовник діє в межах та спосіб визначені законодавством, що регулює сферу закупівель. Зважаючи на вище викладене, Ваша вимога не може бути задоволена, так як є безпідставною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 9c9c5ba114da4cf08de570217eaa746a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-03-003224-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Керуючись інформацією, яка розміщена в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2021-12-03-003224-c по предмету закупівлі Бензин А 92 (ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти) в ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ Замовника: Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області, в додатку 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ , а також в ДОГОВОРІ ПРО ЗАКУПІВЛЮ - 6. СТРОКИ І ПОРЯДОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ- п.3 - Термін дії Паливних карток повинен бути не менше чим до 31.12.2022 з можливістю продовження терміну дії їх використання не менше ніж на один рік. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає. На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Внести зміни до тендерної документації Додатку №4 - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ та ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ - 6. СТРОКИ І ПОРЯДОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ – п.3, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: Термін дії Паливних карток повинен бути не менше чим до 31.12.2022 з можливістю продовження терміну дії їх використання не менше ніж на один рік. 2. Внести зміни до тендерної документації Додатку №4 та ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ - Термін дії талонів/паливних карт: 12 МІСЯЦІВ з моменту переді права власності Замовнику на товар (моменту оплати товару).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. В тендерній документації за предметом закупівлі Бензин А 92 (ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-03-003224-c, Замовник дотримався всіх норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Дана закупівля не містить дискримінаційних умов по відношенню до учасників закупівлі і не обмежує коло потенційних учасників закупівлі які в змозі виконати умови цієї закупівлі. Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині розроблення умов закупівлі, а саме: диктувати умови тендерної документації та проведення тендеру. Замовник діє в межах та спосіб визначені законодавством, що регулює сферу закупівель. Зважаючи на вище викладене, Ваша вимога не може бути задоволена, так як є безпідставною.
Статус вимоги: Відхилено