• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютери в комплекті

Завершена

105 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 525.00 UAH
Період оскарження: 03.12.2021 08:21 - 09.12.2021 00:01
Вимога
Вирішена

Подана пропозиція не відповідає технічним вимогам

Номер: c728e4ef88834b88a463abce5733d6af
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-03-000092-b.c2
Назва: Подана пропозиція не відповідає технічним вимогам
Вимога:
Звертаємо увагу тендерного комітету що по технічним характеристикам системний блок повинен мати процессор core i5 10 го покоління й не нижче його. Процессор Intel core i5 має 6 ядер і 12 потоків https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/199271/intel-core-i5-10400-processor-12m-cache-up-to-4-30-ghz.html Учасник Компаком-2000 подає в технічній характеристиці процессор core i3. Процессор i3 в системних блоках має 4 ядра і 8 потоків. Згідно сайту intel https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/199283/intel-core-i3-10100-processor-6m-cache-up-to-4-30-ghz.html . Він гірший і дешевший за процессор intel core i5 і не відповідає технічним вимогам.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. Пропозиція ТОВ "КОМПАКОМ-2000" в цілому відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: b144787eb06048c28a165169d3cd34c5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-03-000092-b.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! На Вашу вимогу повідомляю наступне. Вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі Комп’ютери в комплекті, ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) не вимагається надання авторизаційного листа. В п. 11 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема, міститься вимога до учасника надати:  у разі якщо учасник є виробником запропонованої продукції в складі пропозиції надати гарантійний лист в довільній формі для підтвердження цього факту. У разі якщо учасник не є виробником запропонованої продукції – надати гарантійний лист в довільній формі від виробника/офіційного представника виробника, або інший документ від виробника/офіційного представника про підтвердження повноважень учасника щодо продажу товару. Дана вимога встановлена замовником з метою запобігання закупівлі через електронну систему фальсифікованої та/або піратської техніки, враховуючи, що джерелом фінансування даної закупівлі є кошти місцевого бюджету Бердянської ОТГ, а замовник є розпорядником бюджетних коштів. Вимога сформована таким чином, щоб не обмежувати коло потенційних учасників, але забезпечити постачання комп’ютерів, які не будуть мати ознак фальсифікату. Крім того, замовник сформулював вищезазначену вимогу із врахуванням рішень АМКУ та розширив перелік документів, які можуть бути надані на підтвердження відповідності учасника цій вимозі, та зазначив, що інформацію може надати не лише виробник, а й офіційний його представник. Таким чином, порядний учасник не має перешкод для участі в закупівлі замовника. Дякуємо за Ваше звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.12.2021 15:31