• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Контролери доступу, кнопки виходу, бар’єри, переходи дверні

Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:  для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи або код доступу до сканкопії установчого документу учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України;  для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;  для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;  для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю, торговельну марку та/або виробника, країну походження і гарантійний строк товару, що пропонує учасник, та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.

Завершена

67 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 335.00 UAH
Період оскарження: 02.12.2021 21:32 - 08.12.2021 16:00
Вимога
Відхилено

Вимога скасування рішення щодо визнання переможцем закупівлі ФОП "ХУДОБІН ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №104 від 16 грудня 2021 року

Номер: 86e3c4c4045943799af2a5f12946c7f0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-02-018370-c.b1
Назва: Вимога скасування рішення щодо визнання переможцем закупівлі ФОП "ХУДОБІН ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №104 від 16 грудня 2021 року
Вимога:
ФОП Кравцов Микита Ігорович вимагає скасування рішення щодо визнання переможцем закупівлі ФОП "ХУДОБІН ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №104 від 16 грудня 2021 року з наступних причин: 1. ФОП "ХУДОБІН ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" в своїй ціновій пропозиції вказує для товару під №4 Універсальний IP контролер доступу U-Prox IP400 країну виробника Китай, проте ця інформація є хибною та не відповідає дійсності, обладнання U-Prox виробляє компанія "Integrated Technical Vision Ltd" (ТОВ "ІНТЕГРЕЙТЕД ТЕКНІКАЛ ВІЖН ЛТД" Код ЄДРПОУ 14357131) та всі права належать їй. Дана компанія знаходиться в Україні (Офіційна адреса компанії - вул. Василя Липківського, 1 03035, Київ, Україна) де і вирорбляє свою продукцію. Таким чином країна виробник товару Універсальний IP контролер доступу U-Prox IP400 - Україна. Приналежність обладнання U-Prox компанії "Integrated Technical Vision Ltd" можно перевірити на офіційних сайтах компанії та бренду, а саме: http://www.itvsystems.com.ua/ , https://u-prox.systems/ , https://access.u-prox.systems/ . Крім того Замовник може сам звернутись до виробника для перевірки даної інформації. Таким чином ФОП "ХУДОБІН ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не виконав вимогу Замовника та не вказав достовірно країну виробника обладнання. -------------------------------------- Крім того практично всі документи які складались безпосередньо ФОП "ХУДОБІН ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" та були завантажені разом із пропозицією не містять дати формування документа, що є порушенням вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання. Зокрема дати формування документа не містять такі документи, які вимагав Замовник, а саме "Цінова пропозиція" (файл "Цінова пропозиція.pdf") та "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" (файл "Технічні характеристики.pdf") та багато інших документів. -------------------------------------- Крім того ФОП "ХУДОБІН ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" надав документ від іншої організації жодним чином не завірений зі сторони ФОП "ХУДОБІН ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" , а саме "Довідка рахунок..pdf". Також ряд інших документів завірені не у відповідності до правил завірення документів, зокрема "ВИТЯГ З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ЄДИНОГО ПОДАТКУ.pdf" не містить надпису "Згідно оригіналу" або "Копія вірна" та Прізвища ініціалів особи що завіряє документ. Зважаючи на наявні порушення зі сторони ФОП "ХУДОБІН ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" ФОП Кравцов Микита Ігорович вимагає скасування рішення щодо визнання переможцем закупівлі ФОП "ХУДОБІН ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №104 від 16 грудня 2021 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляю наступне. Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Таким чином, право Замовника на звернення, для підтвердження наданої учасником інформації, передбачено у разі закупівлі товарів, робіт та послуг шляхом проведення процедур закупівель, до яких відносяться відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог та процедурна закупівлі. В свою чергу, спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону. Склад реквізитів документів, вимоги до змісту та місця розташування реквізитів у документах, вимоги до засвідчення копій документів, встановлюються ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» (далі – ДСТУ 4163-2020). Слід відмітити, що ДСТУ 4163-2003 поширюється на організаційно-розпорядчі документи (постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо) органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності та не є обов’язковим до використання для фізичних осіб-підприємців. Зважаючи на вищевикладене, вважаю Вашу вимогу необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено