• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст. 2 Закону; Вид закупівлі: відповідно до абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону Джерело фінансування – кошти державного бюджету; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі-відповідно до ч. 6 р. ІІІ тендерної документації та додатку 1

Торги відмінено

492 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 460.00 UAH
Період оскарження: 02.12.2021 18:02 - 16.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: 3538fa32b0944bca97531fbb1482d717
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-02-003278-a.a2
Назва: СКАРГА
Скарга:
Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради 02.12.2021року оголосив закупівлю Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Золотоніський район, с. Благодатне, вул. Визволення, 103; Золотоніський район, с. Благодатне Ідетифікатор закупівлі UA-2021-12-02-003278-a сума закупівлі становить 492 000 грн.00коп. Разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі через електронну систему оприлюднено тендерну документацію затверджену уповноваженою особою від 02.12.2021року (далі- Тендерна документація). За результатами аукціону, що відбувся 20.12.2021року участь взяли троє Учасників: 1). ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" 457 000.00 грн. 2). Приватне підприємство "УКРАУТСОРЦІНГ" 488 760.00 грн. 3). ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРМУЛА СИСТЕМ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР" 491 800.00 грн. Керуючись частиною 8 статті18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги , що стосуються прийнятих рішень . дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладання договору про закупівлю, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" реалізує своє право на подання скарги. Відповідно до Протоколу уповноваженої особи від 30.12.2021року , уповноваженою особою було вирішено : Тендерну пропозицію, Приватне підприємство "УКРАУТСОРЦІНГ" код ЄДРПОУ 36543687, визнати такою, що відповідає вимогам Замовника торгів та тендерної документації. Прийняти рішення про намір укласти договір на суму" 488 760,00грн. . Ми, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" не згідні з таким рішенням Замовника та повідомляємо наступне: I.Пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" було віхилено з таких підстав: 1. « Відповідно до абз.4 п.1.3.2 ч.1 розділу І тендерної документації, вимагалось, що суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю. У складі тендерної пропозиції Учасником надано згоди суб’єктів персональних даних від Галанічева Володимира Львовича, Компанійця Сергія Леонтійовича, Кравченока Ростислава Валерійовича, Пацери Володимира Миколайовича, Шемонаєва Михайла Анатолійовича, Порохнюка Валерія Олексійовича, що адресовані замовнику торгів та містять ідентифікатор закупівлі. Проте, всупереч вимогам тендерної документації, зазначені листи-згоди не містять посилання на дану закупівлю». Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Замовник не довів та документально не підтвердив наявності персональних даних вищевказаних осіб у складі пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПАТРІОТ В", тим паче вищевказані згоди персональних даних файл «Персональні дані працівників», містяться в складі тендерної пропозиції Учасника та містять посилання на дану закупівлю та адресовані Замовнику. Враховуючи вищенаведене , вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПАТРІОТ В". Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним. Замовник порушив вимоги статті 31 Закону. 2. «Відповідно п.7.2 ч.7 розділу ІІІ тендерної документації, вимагалось, що Учасники під час виконання договору повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація про це подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника з зазначенням положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки, якими керуватиметься учасник під час виконання договору. У складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку щодо дотримання заходів щодо захисту довкілля від 17.12.2021 року №819, що зовсім не містить положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки, якими керуватиметься учасник під час виконання договору. Отже, учасником не виконано дану вимогу тендерної документації». Замовник не довів та документально не підтвердив наявності в тендерній документації положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки, тим паче, що ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" підтвердив заходи щодо захисту довкілля, а саме : - не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття; - під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норм; - не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях; - компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище. Враховуючи вищенаведене , вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В". Рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА"ПАТРІОТ В". є незаконним. 3. «Відповідно до п.8.1 ч.7 розділу V тендерної документації, вимагалось, що при настанні обставин непереборної сили, тобто неможливості повного або часткового виконання кожною із Сторін зобов’язань за Договором, у тому числі: пожеж, стихійних лих, воєнних дій будь-якого характеру, блокади, актів органів влади й інших органів (введення мораторію, рішень, розпоряджень, постанов та ін.), що робить неможливим виконання зобов’язань за Договором та не залежать від волі Сторін, термін виконання зобов’язань відкладається на час, протягом якого будуть діяти такі обставини (не для включення до умов Договору, та з урахуванням вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби» - учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей (вказати яких саме), якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором). У складі тендерної пропозиції Учасником надано лист-згоду на запобігання короновірусної хвороби від 17.12.2021 року №828, що не містить вказання статей, якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором. Отже, учасником не виконано дану вимогу тендерної документації» У складі тендерної пропозиції Учасником надано лист-згоду на запобігання короновірусної хвороби від 17.12.2021 року , що містить інформацію вказаних статей, якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором. З приводу вищевказаної підстави повідомляємо наступне, Учасник для виконання даної умови Договору не набув статусу ВИКОНАВЦЯ, тому , вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В". Рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА"ПАТРІОТ В". є незаконним. Визнавши Переможцем закупівлі Учасника Приватне підприємство "УКРАУТСОРЦІНГ Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та не дискримінації Учасників визначених в ст. 5 Закону. А саме: недискримінація Учасників та рівне ставлення до них , а також об’єктивне та неупереджене визначення Переможця процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА"ПАТРІОТ В" ЄДРПОУ 35754754. Директор ПП «Патріот В» В.О.Порохнюк 03.01.2022р.
Дата розгляду скарги: 18.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.01.2022 17:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.01.2022 12:58
Дата виконання рішення Замовником: 24.01.2022 16:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В", Леся +380673450109 patriot1902@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

Низька оголошена вартість

Номер: 332ca8b2dfaa4070b78ebfad65c407e9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-02-003278-a.c1
Назва: Низька оголошена вартість
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до п. 6.2. розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що загальна кількість людино-годин даної закупівлі скаладатиме 17520 годин, що у перерахунку, на оплату праці однієї години роботи одного охоронника складатиме 28,08 (двадцять вісім, нуль вісім) гривень, що суперечить ст. 8 ЗУ "Про державний бюджет України на 2021 рік. Адже відповідно до норми вищезазначеної статті мінімальна оплати праці у погодинному розмірі має скалдати: з 1 січня - 36,11 гривні, з 1 грудня - 39,12 гривні. Вимагаємо внести відповідні зміни
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Орінтовна вартість предмету закупівлі встановлюється замовником виходячи з наявності бюджетних призначень. Внести зміни до оголошення можливо, але грошей більше не стане.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.12.2021 17:04
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: 8fa2c1d73665497ca010bcb6c6fbccf1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-02-003278-a.b3
Назва: СКАРГА
Скарга:
Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради 02.12.2021року оголосив закупівлю Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Золотоніський район, с. Благодатне, вул. Визволення, 103; Золотоніський район, с. Благодатне Ідетифікатор закупівлі UA-2021-12-02-003278-a сума закупівлі становить 492 000 грн.00коп. Разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі через електронну систему оприлюднено тендерну документацію затверджену уповноваженою особою від 02.12.2021року (далі- Тендерна документація). Замість того, щоб визнати Скаржника переможцем згідно рішення Антимонопольного комітету України № 986-р/пк-пз від 18.01.2022року та перейти до процедури укладення договору, тендерний ухвалив рішення про відміну тендеру ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Золотоніський район, с. Благодатне, вул. Визволення, 103; Золотоніський район, с. Благодатне згідно протоколу уповноваженої особи від 25.01.2022року. Відповідно до вимог ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. В протоколі замовника вказано, пряма мова: Відмінити відкриті торги згідно предмету закупівлі: «ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги» з підстави, що передбачена згідно п.2 ч.1 ст.32 Закону – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме: Замовником у тендерній документації допущені порушення, що впливають на об’єктивність визнання переможця процедури закупівлі, а саме: • у абз.1 п.4.4. ч.4 розділу І «Загальні положення» зазначено, що термін постачання товару є орієнтовним та остаточно визначатиметься за результатами проведення даних відкритих торгів. Проте, предметом даної закупівлі є послуги, а не товар. • у абз.2 п.3.1 ч.3 розділу VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» зазначено, що разом з тендерною документацією замовником подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов (наведено у п. 7 даного розділу). Проте, у п.7 «Проект договору» даного розділу не зазначено таких умов договору, що не можуть змінюватися. • у ч.7 розділу VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» передбачено, що сторонами договору є Постачальник та Замовник. Проте, під час закупівлі послуг сторонами договору є Виконавець і Замовник. Приватне підприємство «Патріот В» не погоджується з рішенням Замовника ,вважає його безпідставним та таким , що не відповідає нормам ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного: По-перше, згідно з частиною 2 статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушення законодавсва у сфері публічних закупівель, викладених у висновку фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону , або за результатами звернень , або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Закупівля була оголошена 02.12.2021року , таким чином у Замовника було більше двох тижнів часу , щоб переглянути свою тендерну документацію , за потреби , внести зміни до неї. Таким чином, Замовник слідкував за своєю закупівлею, тому несвоєчасність внесення змін не є реальною підставою відміни торгів. По-друге, також звертаємо увагу колегії на те, що Замовником в рішенні не зазначено в чому саме полягає неможливість усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. По- третє, Замовник при оголошенні закупівлі заповнює електронні поля, де і зазначається основна інформація щодо закупівлі. Так і є у Замовника, що з приводу предмета закупівлі в електронних полях на тендерному майданчику зазаначено «послуга». З приводу істотних умов Договору , то вони зазначені в п.4 Розділу « Результати торгів та укладання договору про закупівлю». Додатково повідомляємо, що Замовник, відповідно до ст 19 Конституції України не наділений повноваженнями самостійно визначати порушення у сфері публічних закупівель. Відповідно до Закону цими повноваженнямт наділені орган оскарження та орган фінанчсового конторлю. Враховуючи викладене , Замовник не довів та документально не підтвердив неможливість усунення порушення законодавсва у сфері публічних закупівель. Приватне підприємство «Патріот В» вважає рішення тендерного комітету про відміну торгів таким, що суперечить нормам та принципам проведення відкритих торгів, грубо порушує права та охоронювані законом інтереси учасників торгів, свідчить про зловживання з боку уповноваженої особи. Так, відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінацїї учасників та рівне ставлення до них; об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. За ч. 6 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа замовника під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об'єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Окремо слід відзначити, що дані торги фактично відбулися з найкращим для замовника результатом: підготували тендерні пропозиції та прийняли участь в аукціоні 3 учасника, ПП «патріот В» запропонував реально вигідну ціну у порівнянні з очікуваною. Метою оголошення початку тендерної процедури завжди має бути реальна пропозиція на укладення договору в майбутньому, а не проведення аукціону з метою вибору штучного переможця. Дії замовника є неприпустимими і повністю дискредитують добросовісність процедури торгів та вказують на зневагу до прагнень держави запровадити прозору та відкриту процедуру закупівлі. Враховуючи вищевикладене, скаржник вважає, що рішення уповноваженої особи про відміну торгів є незаконним та необґрунтованим. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1.Прийняти скаргу до розгляду; 2.Зобов’язати Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради скасувати Протокол уповноваженої особи від 25.01.2022 року про відміну торгів з предмету ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Золотоніський район, с. Благодатне, вул. Визволення, 103; Золотоніський район, с. Благодатне ідетифікатор закупівлі UA-2021-12-02-003278-a. Директор ПП «Патріот В» В.О.Порохнюк 27.01.2022року
Дата розгляду скарги: 09.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.02.2022 10:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.02.2022 09:52
Дата виконання рішення Замовником: 12.03.2022 19:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В", Леся +380673450109 patriot1902@ukr.net