• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

встановлення комплектів устаткування GPS моніторингу на тепловози

Завершена

198 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 20.09.2017 16:24 - 02.10.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: dcb91ab064454c9b9448a25df7651daa
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-20-002029-b.b1
Назва: Скарга
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно «Протоколу розгляду тендерних пропозицій за результатами аукціону відкритих торгів № 494 «Е» від 13.10.2017 р.» ТОВ «Навітрек» було визнано переможцем. Однак, просимо звернути увагу, на наступне: ПО-ПЕРШЕ: Згідно вимог п. 10 Додатку № 4 до тендерної документації Учаснику потрібно було надати «Калькуляцію з встановлення та технічного обслуговування комплектів устаткування GPS моніторингу на тепловози з переліком і вартістю основного і додаткового обладнання, запасних частин, витратних матеріалів та супутніх витрат необхідних для виконання даного виду послуг ПО КОЖНІЙ ГРУПІ ТЕПЛОВОЗІВ (В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ЇХ РОЗТАШУВАННЯ). Пропозиція обраного Вами переможця ТОВ «Навітрек» містить лише загальну калькуляцію на всі шість тепловозів без розподілення по кожній групі тепловозів. Тому, на підставі підпункту 4) пункту 3 Розділу IV Тендерної документації та згідно вимог підпункту 4) пункту 1 статті 30 Розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВ «Навітрек» має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. ПО-ДРУГЕ: Згідно вимог п.6 Розділу 3 Тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3». У складі своєї пропозиції Учасник ТОВ «Навітрек» надав лише: сертифікат відповідності та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на термінал контролю руху транспортних засобів. На виконання цього пункту додатково не було надано: 1). Довідку (інформацію) про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3. 2). Не було надано у повному обсязі технічну документацію на термінали контролю руху та зовсім не було надано технічної документації на датчики рівня палива, а саме: паспорти, сертифікати, опис, що свідчить про неспроможність Учасника виконати роботи у повному обсязі та у повній відповідності з технічними, якісними та кількісним вимогам до предмета закупівлі. 3). Не було надано ніякої документації (керівництва, опису, тощо) на програмне забезпечення, що свідчить про неспроможність Учасника виконати розділ «Додаткові умови» Додатку №3 до тендерної документації, а саме «Для подальшого отримання послуг з цілодобового моніторингу роботи транспорту укладається договір з Виконавцем робіт на період гарантійного терміну». 4). На підтвердження виконання вимоги Додатку №3 до тендерної документації «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля», не було надано довідку у довільній формі про захист довкілля. Тому, згідно вищезазначеного, на підставі підпункту 4) пункту 3 Розділу IV Тендерної документації та згідно вимог підпункту 4) пункту 1 статті 30 Розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВ «Навітрек» має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. В-ТРЕТЄ: Згідно вимог Примітки на стор. 9 Тендерної документації «Всі документи, зазначені вище, повинні бути завірені підписом уповноваженої особи та печаткою учасника», у тому числі підписом та печаткою Учасника мають бути завірені сканкопії аналогічних договорів на предмет закупівлі (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору, які стосуються предмета закупівлі). У свою чергу пропозиція ТОВ «Навітрек» містить сканкопії аналогічних договорів, кожна сторінка яких не завірена ні підписом уповноваженої особи, ні печаткою. Окрім того, згідно вимоги п.1 Додатку 1 до тендерної документації «Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Учасник надає СКАНКОПІЮ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ на предмет закупівлі (З УСІМА ДОДАТКАМИ, ЩО Є НЕВІД’ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ ДОГОВОРУ, ЯКІ СТОСУЮТЬСЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ). Учасник має право не показувати суму договору». Учасником ТОВ «Навітрек» на підтвердження досвіду у складі своєї пропозиції було надано 2-а договори: ДОГОВІР №2: З ТОВ «АВТО ЛЮКС», код ЄДРПОУ 30764988 на поставку і монтаж складових системи «Навітрек» на рухомі об’єкти Покупця. Згідно даним ЄДР основним видом діяльності ТОВ «АВТО ЛЮКС», код ЄДРПОУ 30764988 є 49.41 ВАНТАЖНИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ, що свідчить про те, що за цим договором складові системи «Навітрек» встановлювались саме на АВТОМОБІЛЬНОМУ ТРАНСПОРТІ Покупця. Тому, цей договір не може служити підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів з предмету закупівлі, а саме «Встановлення електричного обладнання (встановлення комплектів устаткування GPS моніторингу на тепловози)». Окрім того, наданий договір є ДОГОВОРОМ ПОСТАВКИ обладнання, що не відповідає Тендерній документації щодо предмету закупівлі, а саме закупівлі послуг за Кодом ДК 021-2015 (CPV) : 51110000-6 - Послуги зі встановлення електричного обладнання (встановлення комплектів устаткування GPS моніторингу на тепловози). Тому ще раз підтверджуємо, цей договір не може служити підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів з предмету закупівлі. ДОГОВІР №1: З ДП «Одеська залізниця». Стосовно цього договору: - по-перше: згідно вимог Договір потрібно було надати з УСІМА ДОДАТКАМИ, а надана Учасником редакція містить лише Додаток №9. Тобто замовник не виконав у повному обсязі вимоги п.1 Додатку 1 до тендерної документації та належним чином не виконав вимоги ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» про підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. - по друге: згідно переліку техніки у додатку № 9 до Договору виходить, що Замовник не має належного досвіду, щодо виконання аналогічних робіт з встановлення устаткування GPS моніторингу на тепловози ТЕМ-2 та ТЕМ-2УМ. Тому, згідно вищезазначеного, на підставі підпункту 4) пункту 3 Розділу IV Тендерної документації та згідно вимог підпункту 1) та 4) пункту 1 статті 30 Розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВ «Навітрек» має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. В ЧЕТВЕРТЕ: Згідно тендерної пропозиції та калькуляції ТОВ «Навітрек» виходить наступне: ТОВ «Навітрек» збирається встановлювати на тепловози серії ТЕМ-2 обладнання «Термінал контролю руху NAVІTRACK GSTM32V1», та «Датчик рівня палива ДУ-02 L=1000мм». Однак, система у комплектації. запропонованій ТОВ «НАВІТРЕК», не зможе працювати на локомотиві серії ТЕМ з наступних причин: 1. Термінал контролю руху NAVІTRACK GSTM32V1 відповідно інформації виробника (http://navitrack.com.ua/oborydovanie/gpstracker/65-sistemakontrolyagstv32v1) може працювати від мережі живлення 8-33В. У той час. як у локомотиві ТЕМ-2 живлення бортової мережі 75В, а напруга акумуляторної батареї 64В. Дані щодо технічних характеристик локомотива: «Тепловоз ТЄМ2 Руководство по эксплуатации и обслуживанию. Издание второе переработанное и дополненное.» Издательство Транспорт 1983. Таким чином, встановлення Терміналу контролю руху NAVІTRACK GSTM32V1 в бортову мережу тепловоза ТЕМ-2 без додаткового обладнання із захисту та стабілізації напруги до відповідного технічним характеристикам обладнання рівня є технічно неможливим. 2. Датчик рівня ДУ-02 L=1000 мм відповідно до технічних характеристик виробника (копія паспорту додається) може працювати від бортової мережі живлення 9-30В. Таким чином запропонований ТОВ «НАВІТРЕК» датчик також не може бути встановлений на локомотив ТЕМ-2 без додаткового обладнання із захисту та стабілізації напруги до відповідного технічним характеристикам рівня. Отже, з технічної точки зору пропозиція ТОВ «НАВІТРЕК» є неповною та непрацездатною в умовах локомотиву серії ТЕМ-2. Встановлене обладнання просто згорить від напруги 75 В оскільки для його роботи необхідне додаткове обладнання із захисту та стабілізації напруги до рівня не більше 30В. Тому, згідно вищезазначеного, на підставі підпункту 4) пункту 3 Розділу IV Тендерної документації та згідно вимог підпункту 1) та 4) пункту 1 статті 30 Розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВ «Навітрек» має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. На підставі усього вищезазначеного, вимагаємо: 1. Переглянути Ваше рішення щодо визначення переможця відкритих торгів щодо закупівлі послуг: код ДК 021-2015 (CPV) : 51110000-6 - Послуги зі встановлення електричного обладнання (встановлення комплектів устаткування GPS моніторингу на тепловози). 2. Пропозицію ТОВ «Навітрек» відхилити, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. 3. Протокол розгляду тендерних пропозицій за результатами аукціону відкритих торгів № 494 «Е» від 13.10.2017 р. та рішення у ньому признати недійсними та скасувати їх. В інакшому випадку ми будемо змушені зі скаргою звернутися в АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. У складі тендерної пропозиції від ТОВ «Навітрек» було надано довідку з погодженням з технічними умовами предмета закупівлі і заходами, що передбачають захист довкілля, як і вимагалося в тендерній документації. 2. Технічну документацію у повному обсязі та документацію (керівництва, опису, тощо) на програмне забезпечення у складі тендерної документації не вимагалося. 3. У складі тендерної пропозиції від ТОВ «Навітрек» було надано довідку в довільній формі щодо наявності обладнання та матеріально-технічної забезпечення: - назва обладнання необхідного для виконання послуг; - кількість та тип обладнання, необхідного для виконання послуг, як і вимагалося в тендерній документації 4. ТОВ «Навітрек» надав сканкопію аналогічного договору на виконання встановлення обладнання GPS моніторингу на спеціальний залізничний рухомий склад (ДГКу, ВПМ, ПР) з відповідним додатком, як і вимагалося в тендерній документації. 5. Стосовно документів, які повинні бути завірені підписом уповноваженої особи та печаткою учасника, ТОВ «Навітрек» надало усі документи, які вимагалися у Додатку 2 до ТД. 6. ТОВ «Навітрек» погодилося з технічними умовами наведеними у ТД, які передбачають після встановлення устаткування GPS моніторингу отримання наступних функцій: - Забезпечення цілодобового контролю за пересуванням локомотива (місце знаходження з прив’язкою до місцевості, час у русі, час зупинки, кількість стоянок та їх тривалість, пройдена відстань за період часу); - забезпечення формування бази даних за значний період часу (до 6 місяців); - забезпечення контролю за рівнем і витратами пального в режимі реального часу; - забезпечення контролю питомої витрати палива (поточне значення, звіти за період, графік за період). Тому, як Ви стверджуєте, якщо встановлене обладнання згорить від напруги 75В, ми не зможемо прийняти и оплатити виконані роботи, поки виконавець не налагодить систему до відповідного робочого стану.
Статус вимоги: Не задоволено