-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з цілодобової фізичної охорони приміщення, майна та прилеглої території КНП ЛОР «Львівський обласний клінічний перинатальний центр»
Торги не відбулися
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження:
02.12.2021 15:50 - 30.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження умов тендерної документації
Номер:
b25877fb85554bb99f37f503e2c4dde8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-02-005916-b.a5
Назва:
Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
Суб’єкт оскарження бажає взяти участь в даній закупівлі, однак, в ході аналізу тендерної документації було встановлено наявність вимог, що дискримінують Суб’єкта оскарження та які призводять до неможливості Суб’єктом оскарження взяти участь в цій закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 Тендерна документація.pdf 09.01.2022 17:25
- Додаток 2 Проєкт договору.pdf 09.01.2022 17:25
- Додаток 3 Технічна специфікація.pdf 09.01.2022 17:25
- Додаток 4 Рішення від 28.12.2021 _ 28450.pdf 09.01.2022 17:25
- Додаток 5 Відповідь Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області.pdf 09.01.2022 17:25
- Додаток 7 Документи_ що підтверджують можливість надавати послуги з охорони ТзОВ _Кодекс Безпеки.pdf 09.01.2022 17:25
- Додаток 6 Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів ТзОВ _Кодекс Безпеки_.pdf 09.01.2022 17:25
- Додаток 10 Документи_ що підтверджують наявність ТЗ співвиконавця.pdf 09.01.2022 17:25
- Додаток 8 Розрахунок цінової пропозиції.pdf 09.01.2022 17:25
- скарга.docx 09.01.2022 17:25
- Скарга (2).pdf 09.01.2022 17:25
- Додаток 9Документи_ що підтверджують договірні відносини з ТОВ Захід-Холдінг та ПП _Явір-2000_.pdf 09.01.2022 17:25
- рішення від 11.01.2022 № 476.pdf 12.01.2022 11:56
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.01.2022 № 1136.pdf 20.01.2022 14:13
- рішення від 19.01.2022 № 1136.pdf 24.01.2022 10:32
- пояснення по суті скарги 17.01.2022 15:12
- пояснення по суті скарги 17.01.2022 15:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.01.2022 17:42
Дата розгляду скарги:
19.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.01.2022 11:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.01.2022 10:32
Дата виконання рішення Замовником:
31.01.2022 15:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
31 січня 2022 року на виконання рішення АМКУ внесено зміни до тендерної документації
Скарга
Скасована
Оскарження умов тендерної документації
Номер:
c37652f52300466288f554bd1832e027
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-02-005916-b.a4
Назва:
Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
Суб’єкт оскарження бажає взяти участь в даній закупівлі, однак, в ході аналізу тендерної документації було встановлено наявність вимог, що дискримінують Суб’єкта оскарження та які призводять до неможливості Суб’єктом оскарження взяти участь в цій закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 Тендерна документація.pdf 09.01.2022 16:28
- Додаток 3 Технічна специфікація.pdf 09.01.2022 16:28
- Додаток 2 Проєкт договору.pdf 09.01.2022 16:28
- Додаток 5 Відповідь Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області.pdf 09.01.2022 16:28
- Додаток 6 Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів ТзОВ _Кодекс Безпеки_.pdf 09.01.2022 16:28
- Додаток 4 Рішення від 28.12.2021 _ 28450.pdf 09.01.2022 16:28
- Додаток 7 Документи_ що підтверджують можливість надавати послуги з охорони ТзОВ _Кодекс Безпеки.pdf 09.01.2022 16:28
- Додаток 8 Розрахунок цінової пропозиції.pdf 09.01.2022 16:28
- Додаток 10 Документи_ що підтверджують наявність ТЗ співвиконавця.pdf 09.01.2022 16:28
- скарга.docx 09.01.2022 16:28
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
09.01.2022 16:51
Скарга
Виконана замовником
Оскарження умов тендерної документації
Номер:
6785425b3880474b934f866097f46deb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-02-005916-b.c3
Назва:
Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
Суб’єкт оскарження бажає взяти участь в даній закупівлі, однак, в ході аналізу тендерної документації було встановлено наявність вимог, що дискримінують Суб’єкта оскарження та які призводять до неможливості Суб’єктом оскарження взяти участь в цій закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 14.12.2021 17:27
- Додаток 2.pdf 14.12.2021 17:27
- Додаток 1.pdf 14.12.2021 17:27
- Додаток 4.pdf 14.12.2021 17:27
- Додаток 3.pdf 14.12.2021 17:27
- Рішення від 17.12.2021 № 27880.pdf 17.12.2021 15:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.12.2021 № 28450.pdf 29.12.2021 16:31
- Рішення від 28.12.2021 № 28450.pdf 30.12.2021 16:16
- відповідь на скаргу.pdf 22.12.2021 14:50
- відповідь на скаргу 22.12.21.docx 22.12.2021 14:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.12.2021 18:19
Дата розгляду скарги:
28.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.12.2021 15:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.12.2021 16:17
Дата виконання рішення Замовником:
06.01.2022 10:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ уповноваженою особою внесено зміни в тендерну документацію з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій
Вимога
Залишено без розгляду
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Номер:
b1817e03362a4356b49cf1a74531573a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-02-005916-b.c2
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Вимога:
Вимога документації: - обладнання з ручною системою тривожної сигналізації (кнопка тривоги/брелок тощо) яке забезпечує передачу тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЦС) Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області (УПО)
1.2. Для підтвердження наявності засобів для сповіщення та засобів захисту, учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- сканкопію інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів та/або сканкопію бухгалтерської довідки про знаходження на балансі підприємства та/або інший документ, який підтверджує власність на кожну одиницю, відображену учасником в довідці,
або
- сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю, відображену учасником в довідці, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі (для обладнання, яке знаходиться у користуванні учасника)
1.3. Для підтвердження наявності обладнання з ручною системою тривожної сигналізації, яке забезпечує передачу тривожних сповіщень на ПЦС УПО, учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) про надання Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі.
Ми, приватна компанія з величезним досвідом надання охоронних послуг хочемо наголосити, що поліція охорони також приймає участь у закупівлях. Уклавши договір про надання послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції, можуть бути створені імовірні ризики щодо пов'язаності осіб під час участі у закупівлі, що тягне за собою як штрафи, так і позбавлення права брати участь у закупівлях. Додаємо, що ми маємо власну мат.базу та автомобілі для забезпечення самостійного реагування на відповідні об'єкти. Виклик поліції охорони і так відбувається, при необхідності, для застосування владних функцій (передання у відділення поліції правопорушників, складання адмін. документів тощо). Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу, яка спотворює принципи здійснення публічних закупівель, що визначені у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.12.2021 17:44
Вирішення:
2. Імовірні ризики щодо пов'язаності осіб під час участі у закупівлі можливі та така імовірність спричинюється не вимогами встановленими замовником, а безпосередньо намірами учасника, проте пов’язаність осіб є підставою відхилення пропозиції згідно ст.17 Закону. Окрім цього, встановлено перелік випадків, коли особи вважається пов’язаною. Повідомляємо, встановлення пов’язаності осіб є питанням, що з’ясовується спеціально уповноваженими на те органами і несе за собою встановлену Законом відповідальність.
Щодо дискримінаційного характеру вимог, то зауважуємо, МТБ учасника в частині засобів для сповіщення та засобів захисту учасника може бути як власною так і використовуваною згідно договору оренди/лізингу/надання послуг тощо.
Укладення договору з Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області є необхідним для Учасників, для забезпечення оперативності доїзду на виклик, так як лише це Управління має дозвіл на використання синіх проблискових маячків, що відповідно скорочує час очікування оперативної бригади.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.12.2021 15:03
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо надання сканкопії договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) про надання Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі
Номер:
df0afeca1e1a43fd9d74b2d4944ce3ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-02-005916-b.c1
Назва:
Щодо надання сканкопії договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) про надання Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику, даПО-ПЕРШЕ: Відповідно до статті 19 ЗУ "Про публічні закупівлі": 1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:1) проведення спільних нарад, консультацій;2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. ТОБТО ЦЕ ПРАВО, А НЕОБОВ’ЯЗОК.
ПО-ДРУГЕ: врахуйте те, що охоронна ліцензія не має обмежень за часом, територією чи простором і надає суб’єкту право САМОСТІЙНО надавати послуги охорони. Логічно, що такий документ Вам зараз зможе надати лише учасник, який вже має меморандум чи договір з поліцією і зареєстрований у Львівській області, а укладати його наперед (на етапі подачі пропозиції) - нераціонально, адже немає гарантії, що учасник переможе і виправдає зусилля з укладення такого договору (порушення принципу економії та ефективності). І взагалі-то даний договір укладається під КОНКРЕТНИЙ об’єкт, то як можна укласти даний договір завчасно, не знаючи, що ми будемо Вас охороняти? І ще Ви хочете, щоб договір був чинний на весь період надання послуг, тобто до 31 грудня 2022 року, але договір укладається на рік, відповідно як виконати дану вимогу??? Якщо зараз укласти договір, то він не буде чинний на весь період надання послуг!!! І з приводу неправомірності вимоги - на підставі чого учасники повинні укладати такий договір? Якщо учасник самостійно може надавати послуги, має свої машини, і не потребує залучення допомоги поліції, чому Ви висуваєте таку вимогу і покладаєте на нього цей обов'язок? Вкажіть нормативно-правовий акт у якому зазначено, що такий договір є обов'язковим для всіх суб'єктів охоронної діяльності!!!
ПО-ТРЕТЄ: Якщо зателефонувати 102, то органи поліції і так приїдуть на виклик. Це їх прямий обов’язок, без всіляких додаткових договорів. Це їх прямий обов’язок перед державою і громадянами!!! До речі чому Ви не вимагаєте договір із Швидкою допомогою? Якщо комусь стане погано на об’єкті??? Нехай помирає? Головне, щоб поліція приїхала, вірно?
Підсумовуючи, вимагаємо не надавати щорічних стандартних відписок, а вказати букву закону згідно якої даний документ має бути обов’язково в суб’єктів охоронної діяльності, і надати конкретні відповіді на всі наші питання у вимозі, якщо Ви не знаєте законодавчого обґрунтування, то вилучіть цю вимогу, інакше ми оскаржимо її в АМКУ! Ще й поскаржимося на Вас у ДАСУ!!!
на вимога є дискримінаційною та неправомірною:
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2021 16:43
Вирішення:
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації самостійно визначає кваліфікаційні критерії, необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики у тому числі відповідну технічну специфікацію із дотриманням базових принципів здійснення закупівель та з врахуванням особливостей предмету закупівлю.
Вимога щодо надання копії договору (з усіма додатками, зазначеними у договорі, як невід’ємні та додатковими угодами/договорами) укладеному між учасником та управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області про надання послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі, є необхідною вимогою, яка пов’язана із забезпеченням належного виконання умов договору про закупівлю (договору про надання охоронних послуг), що буде укладатися з Учасником-переможцем. Зокрема, при наданні послуг з охорони майна та громадського порядку на об’єкті замовника, можливе виникнення ситуацій, які вимагатимуть затримання, знешкодження та передання правоохоронним органам озброєних злочинців, своєчасного прибуття на об’єкт охорони наряду реагування. Згідно чинного законодавства лише персонал охорони наряду реагування поліції озброєний бойовою вогнепальною зброєю та оснащений спеціальними засобами індивідуального бронезахисту та активної оборони.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що тендерною документацією не ставиться вимога про наявність в учасника дозволів на наявність та використання вогнепальної зброї та інших засобів, які мають у своєму розпорядженні державні охоронні структури, а тому участь у тендері можуть взяти суб’єкти охоронної діяльності різних форм власності.
Як слушно зауважили Ви у своєму зверненні «що Учаснику-Переможцю не буде проблемою на стадії підписання договору укласти такий договір з поліцією». Чому ж тоді, Ви вважаєте, що такий договір з поліцією охорони учасники не можуть укладати до подання тендерних пропозицій. Щодо строку дії договору, він може містити прописаний строк набуття чинності в частині надання послуг і тривати з 01.01.2022 р. до 31.12.2022 р, що цілком задовільнятиме вимоги тендерної документації.
На практиці жодних перешкод в отриманні послуг за договором про спостереження за ручною системою тривожної сигналізації з реагуванням наряду поліції охорони для учасників (суб’єктів охоронної діяльності) не має, оскільки Управління поліції охорони у Львівській області є професійною спеціалізованою організацією, яка діє на засадах самофінансування, має розгалужену структуру і надає повний комплекс охоронних послуг. А тому, будь-яка фізична та юридична особа може укласти з цією організацією договір у сфері охоронної діяльності.
Крім того, з огляду на зростання кількості злочинів із застосуванням незареєстрованої вогнепальної зброї, в т.ч. під час крадіжок, розбійних нападів, інших тяжких злочинів, вимога Замовника щодо фізичного захисту своїх працівників, пацієнтів, пацієнтів, хворих на коронавірусну хворобу, майна, а також самих охоронців персоналу охорони Учасника-переможця, які почасти не мають можливості протистояти озброєним нападникам, є цілковито виправданою.
Крім того, у приміщенні медичного закладу містяться препарати, а саме наркотичні засоби, які потребують особливої охорони.
Також, звертаємо увагу, що метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою та штучно занижують (демпінгують) ціни, а в подальшому відмовляються від виконання своїх зобов’язань.
Крім того, просимо врахувати, що відповідно до законодавства дискримінаційними умовами є такі умови, що обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників, встановлюючи для них такі вимоги, які об’єктивно не можуть бути ними виконані.
Вищевказана вимога, яку Ви вважаєте дискримінаційною, не обмежує конкуренцію та не ставить у нерівні умови різних учасників, оскільки жодних перешкод для учасника немає у тому, щоби укласти господарський договір з іншим суб’єктом охоронної діяльності, яким є Управління поліції охорони у Львівській області, з метою надання йому послуг з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції.
Щодо договору з Швидкою медичною допомогою, - замовник сам є медичним закладом, окрім цього відповідна організація не надає охоронних послуг, що є предметом закупівлі, а має інший профіль діяльності.
Враховуючи вищенаведене, Ваше прохання щодо внесення змін до тендерної документації не може бути задоволене.
Укладення договору з Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області є необхідним для Учасників, для забезпечення оперативності доїзду на виклик, так як лише це Управління має дозвіл на використання синіх проблискових маячків, що відповідно скорочує час очікування оперативної бригади.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.12.2021 15:02