• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо (паливні пелети) з хвойних та листяних порід дерев

Торги не відбулися

2 920 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 200.00 UAH
Період оскарження: 02.12.2021 15:23 - 14.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга в АМКУ

Номер: 528e1ec3e8654f26a48c22bd9d689c3a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-02-012275-c.b5
Назва: Скарга в АМКУ
Скарга:
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «РАЙК» Код ЄДРПОУ 43237630 Місцезнаходження: вул. Ладозька, буд.22, кв. 17, м. Запоріжжя, 69121 електронна пошта: pavel.tishaev.86@gmail.com телефон: +380953684583 Замовник: Відділ освіти виконавчого комітету Лохвицької міської ради код ЄДРПОУ 41814742 Місцезнаходження: 37200, Україна , Полтавська обл., м. Лохвиця, вул. Перемоги, 19 +380994046075 kseniya.fil.92@gmail.com Підстави подання скарги: Неправомірне рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «ВК «КОРНА» Номер закупівлі та назва предмету закупівлі UA-2021-12-02-012275-с ДК 021:2015 - 09110000-3 – Тверде паливо (паливні пелети) з хвойних та листяних порід дерев Дотримання строку подання скарги Скарга подається у строк, визначений ч.8 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі». Про порушення своїх прав ТОВ «РАЙК» дізналося – 21.01.2022р. СКАРГА Замовником торгів є Відділ освіти виконавчого комітету Лохвицької міської ради (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-02-012275-с. Товариство з обмеженою відповідальністю «РАЙК» (далі — ТОВ «РАЙК», Скаржник, Учасник ) приймає участь у процедурі закупівлі ДК 021:2015 - 09110000-3 – Тверде паливо (паливні пелети) з хвойних та листяних порід дерев та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Замовником за результатами розгляду документів Учасників закупівлі було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «ВК «КОРНА» (протокол № 29 від 21.01.2022 року). Не погоджуємося з таким рішенням Замовника, оскільки вважаємо, що Замовник при його прийнятті порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), вимоги Тендерної документації та тим самим порушив права і законні інтереси Скаржника як учасника процедури закупівлі. Обґрунтування скарги: Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 29 від 21.01.2022 року (далі - Протокол № 29 від 21.01.2022 р.) уповноваженою особою прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «ВК «КОРНА» тендерна пропозиція якого є найбільш економічно вигідною. Категорично не погоджуємося з таким рішенням Уповноваженої особи Замовника з огляду на наступне: 1. Тендерна пропозиція ТОВ «ВК «КОРНА» не відповідає вимогам Замовника, а тому підлягає відхиленню. Так, в п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 Тендерної документації встановлено вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначені в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує якість та безпеку запропонованої продукції (експертний висновок продуктів рослинного походження) з зазначенням показників на радіонукліди, пестициди та нітрати, виданий уповноваженим на те органом, датований не раніше дати публікації оголошення про проведення відкритих , що підтверджує якість та безпеку запропонованої продукції (експертний висновок продуктів рослинного походження) з зазначенням показників на радіонукліди, пестициди та нітрати, виданий уповноваженим на те органом, датований не раніше дати публікації оголошення. Однак, Учасником - переможцем не надано у складі своєї тендерної пропозиції документ, що підтверджує якість та безпеку запропонованої продукції (експертний висновок продуктів рослинного походження) з зазначенням показників на радіонукліди, пестициди та нітрати, виданий уповноваженим на те органом, датований не раніше дати публікації оголошення про проведення відкритих, що підтверджує якість та безпеку запропонованої продукції (експертний висновок продуктів рослинного походження) з зазначенням показників на радіонукліди, пестициди та нітрати, виданий уповноваженим на те органом, датований не раніше дати публікації оголошення, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим в Тендерній документації. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене, у Замовника були наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВК «КОРНА» відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Зважаючи на вищевикладене, вважаємо прийняте Замовником рішення про визначення переможцем ТОВ «ВК «КОРНА» (протокол № 29 від 21.01.2022 року) таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує права інших учасників закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінація учасників, принципу максимальної економії,принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. 2. Відповідно до частини 1 Розділу 3 тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис далі (КЕП) на пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Отже, вимогами тендерної документації встановлено, що учасник повинен накласти на тендерну пропозицію саме КЕП. ТОВ "ВК "КОРНА" подало тендерну пропозицію без накладення на документи кваліфікованого електронного підпису (КЕП). При перевірці файлу "sign.p7s", що міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ "ВК "КОРНА", за посиланням http://czo.gov.ua/verify, вбачається наступне: Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Підписувач: МАРКОВ АНДРІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ П.І.Б.: МАРКОВ Андрій Костянтинович РНОКПП: 2412510359 Організація (установа): ВК'КОРНА Код ЄДРПОУ: 43510456 Посада: ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 23:57:05 17.12.2021 Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA104000000A3E46A009EFFF801 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат: Кваліфікований З вищезазначеного вбачається, що ТОВ "ВК "КОРНА" не виконало вимогу тендерної документації щодо накладення КЕП, тому Замовник зобов'язаний був відхилити тендерну пропозицію такого учасника як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, що передбачено підпунктом 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі –Закон), натомість Замовник визначає ТОВ "ВК "КОРНА" переможцем. Вимоги Скаржника: Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення законодавства під час здійснення Замовником процедури закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-02-012275-с. 3. Зобов’язати Замовника СКАСУВАТИ рішення про визначення переможцем ТОВ «ВК «КОРНА» (протокол № 29 від 21.01.2022 року). Перелік документів, що підтверджують наявність порушених прав та охоронюваних інтересів Скаржника: 1. Протокол № 29 від 21.01.2022 року. З повагою Директор ТОВ «РАЙК» П.О.Тішаєв
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.01.2022 17:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.02.2022 13:40
Дата виконання рішення Замовником: 15.02.2022 09:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів «UA-2021-12-02-012275-c» - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРНА" з наступних підстав: - згідно рішення №2410-р/пк-пз від 07.02.2022 Постійно діючої адміністративної колегії Антомонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Автор: ТОВ "РАЙК", Тішаєв Павло Олексійович +380953684583 raik37@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВК "КОРНА"

Номер: 82ed8546579f4298bbb32a6c8ac42d6b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-02-012275-c.c4
Назва: Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВК "КОРНА"
Вимога:
Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВК "КОРНА"
Вирішення: У відповідності до вимог ч.3. ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Законом не передбачено можливості подання учасником вимоги Замовнику (після проведення аукціону) в інших випадках, ніж у випадку, визначеному ч.3.ст.31 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга, що стосуються рішень Замовника

Номер: da9c1ff92d4246029bc747c7d0d299bc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-02-012275-c.c3
Назва: Скарга, що стосуються рішень Замовника
Скарга:
Скарга, що стосуються рішень Замовника
Дата розгляду скарги: 14.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.12.2021 14:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.01.2022 14:44
Дата виконання рішення Замовником: 20.01.2022 14:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів «UA-2021-12-02-012275-c» - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЙК" з наступних підстав: - згідно рішення №802-р/пк-пз від 14.01.2022 року ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, вирішила що у учасник ТОВ «РАЙК» не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. У складі пропозиції ТОВ «РАЙК» відсутній документ, що підтверджує якість та безпеку запропонованої продукції (експертний висновок продуктів рослинного походження) з зазначенням показників на радіонукліди, пестициди та нітрати,виданий уповноваженим на те органом, датований не раніше дати публікації оголошення про проведення відкритих, що підтверджує якість та безпеку запропонованої продукції (експертний висновок продуктів рослинного походження) з зазначенням показників на радіонукліди, пестициди та нітрати, виданий уповноваженим на те органом, датований не раніше дати публікації оголошення, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 України замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Автор: ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ, КРЮЧКОВ АРТУР 380508606051 artur-2000@ukr.net
Вимога
Є відповідь

щодо скасування рішення про визначення переможця

Номер: 5a326860704e48dc93d1da0aa006a543
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-02-012275-c.c2
Назва: щодо скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
Тендерна пропозиція ТОВ "РАЙК" не відповідає вимогам Замовника викладеним в Тендерній документації
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідності до вимог ч.3. ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Законом не передбачено можливості подання учасником вимоги Замовнику (після проведення аукціону) в інших випадках, ніж у випадку, визначеному ч.3.ст.31 Закону. Однак Замовником розглянута Ваша вимога та за результатами її розгляду вважаємо за необхідне відхилити вимогу з огляду на наступне: Пунктом 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначені в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує якість та безпеку запропонованої продукції (експертний висновок продуктів рослинного походження) з зазначенням показників на радіонукліди, пестициди та нітрати, виданий уповноваженим на те органом, датований не раніше дати публікації оголошення про проведення відкритих , що підтверджує якість та безпеку запропонованої продукції (експертний висновок продуктів рослинного походження) з зазначенням показників на радіонукліди, пестициди та нітрати, виданий уповноваженим на те органом, датований не раніше дати публікації оголошення. Слід зазначити, що Тендерна документація не містить вимог про надання Учасниками будь-яких протоколів радіаційного дослідження та (або) сертифікатів про вміст радіонуклідів, тому в цій частині вимога не відповідає вимогам Тендерної документації, відповідно є необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню. Замовником вимагався, тільки документ, що підтверджує якість та безпеку запропонованої продукції з зазначенням показників на радіонукліди, пестициди та нітрати, виданий уповноваженим на те органом, датований не раніше дати публікації оголошення про проведення відкритих , що підтверджує якість та безпеку запропонованої продукції, а саме, експертний висновок продуктів рослинного походження. Однак, Учасником ТОВ «РАЙК» надано пояснення щодо відсутності в нього такого експертного висновку, та Замовником прийнято до уваги вищевказане пояснення. Відповідно до вимог п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення Замовником. В іншій частині, Учасником ТОВ «РАЙК» надано всі необхідні, згідно з Тендерною документацією, документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а товар, що поставлятиметься за результатами проведеної процедури закупівлі відповідає всім якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «РАЙК»

Номер: 7e5fea33eafb4d8cbb3906632ff2477a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-02-012275-c.c1
Назва: Вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «РАЙК»
Вимога:
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «РАЙК»
Вирішення: У відповідності до вимог ч.3. ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Законом не передбачено можливості подання учасником вимоги Замовнику (після проведення аукціону) в інших випадках, ніж у випадку, визначеному ч.3.ст.31 Закону.
Статус вимоги: Відхилено