-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Юридичні послуги
ДК 021:2015 - 79111000-5 Послуги з юридичного консультування
Завершена
637 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Період оскарження:
02.12.2021 13:59 - 15.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Номер:
5a9f2d82bdcc498f8cab3d4cb0c7eb42
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-02-009012-c.c6
Назва:
Щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Вимога:
Умова п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ (СТ. 16. ЗАКОНУ)» тендерної документації містить вимогу про надання сканованих копій аналогічного договору з додатками, актів наданих послуг або видаткові накладні та листи відгуки, які підтверджують повне виконання аналогічного договору.
Встановлення Замовником вимоги про надання листів-відгуків є обмеженням прав учасників процедури закупівлі. Надання контрагентом Учасника листа-відгуку є його правом, а не обов’язком. Учасник процедури закупівлі ні яким чином не може отримати цей відгук, якщо контрагент відмовиться його надати.
Умови договорів про надання правової допомоги між клієнтом та адвокатським об’єднання містять умови про дотримання режиму конфіденційності щодо отриманої один від одного інформації та здійснюватимуть всі можливі заходи для попередження розголошення отриманої інформації. Крім того обсяг адвокатської таємниці, що не підлягає розголошенню, встановлюється Законом України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», відповідними нормативними актами та договором. Отже надання клієнтом згоди на розголошення відповідної інформації є його правом, а не обов’язком. Учасник процедури закупівлі не зможе надати копії аналогічних договорів з додатками, актів наданих послуг або видаткових накладних, якщо клієнт не наддасть на це згоди.
Також є відповідна позиція Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ при узагальненні практики типових причин оскарження публічних закупівель щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: 13019-р/пк-пз, UA-2019-07-29-001328-b, 8289-р/пк-пз, UA-2019-04-22-000637-a, 3961-р/пк-пз, UA-2019-02-12-002449-b, 826/11824/18, 826/15546/18, 826/17786/18.
Вимога про надання сканованих копій аналогічного договору з додатками, актів наданих послуг або видаткових накладних та листів відгуків, які підтверджують повне виконання аналогічного договору,
є зайвою.
Прошу видалити зазначені умови із тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.12.2021 16:09
Вирішення:
На Вашу вимогу UA-2021-12-02-009012-c.c6 повідомляємо наступне.
Звертаємо вашу увагу, як учасника, що саме вимагає Замовник для виконання цієї вимоги, а саме договір з додатками, акти наданих послуг АБО видаткові накладні та листи відгуки, іншими словами або договір з додатками та акти наданих послуг або видаткові накладні з листами відгуками, Замовником не вимагається надання і актів та листів відгуків…
Що стосується договорів, Замовник не зобов’язаний готувати тендерну документацію під договори, які укладаються Вами з клієнтами та умовами та застереженнями, що в них містяться.
Приписи Закону України «Про публічні закупівлі», надають беззаперечне право Замовнику установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а також установити всі критерії, визначені даною нормою, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Чинним законодавством надано визначення адвокатської таємниці, а саме - будь-яка інформація, що стала відома адвокату про клієнта (про клієнта, а не сам клієнт), а також питання, з яких клієнт звертався до адвоката, зміст порад, консультацій, роз'яснень адвоката, складені ним документи, інформація, що зберігається на електронних носіях, та інші документи і відомості, одержані адвокатом під час здійснення адвокатської діяльності.
Звертаємо Вашу увагу, що договір не віднесено до адвокатської таємниці, таку таємницю становить лише інформація (поради, консультації, документи, роз’яснення, тощо), що була отримана в процесі виконання договору, акти наданих послуг, видаткові накладні чи листи відгуки так само не містять адвокатську таємницю у розумінні ЗУ «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», а розкриття адвокатської таємниці не вимагається тендерною документацією.
Вимога підтвердити досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі – спрямована на досягнення мети отримання належних та якісних послуг.
Слід зауважити, що вказані в тендерній документації кваліфікаційні критерії забезпечать участь у закупівлі досвідчених учасників, що дозволить отримати належну якість та своєчасність надання та виконання юридичних послуг. Відповідність учасників зазначеним в тендерній документації критеріям є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником.
Замовник вважає, що саме відсутність відповідного достатньої кваліфікації учасника як досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання.
В даній закупівлі, що стосується надання юридичних послуг, наявність відповідного досвіду є обов’язковою складовою.
Вимоги щодо підтвердження учасника вищевказаним кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання послуг.
Крім того, вказані вимоги щодо підтвердження учасника вищевказаним кваліфікаційним критеріям не суперечать, а навпаки узгоджуються з нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої, замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Підсумовуючи викладене, Тендерна документація Замовника не містить вимог, які б обмежували конкуренцію та призводили б до дискримінації учасників або порушували вимоги ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази
Номер:
5b0d32ba19f34af490293149bba41886
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-02-009012-c.c5
Назва:
Щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази
Вимога:
Умова п. 2 Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ (СТ. 16. ЗАКОНУ)» тендерної документації про наявність власного або орендованого транспортного засобу протирічить іншим умовам тендерної документації та не відповідає нормам ст. ст. 16 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
У тендерній документації зазначено: учасник повинен забезпечити постійне знаходження не менше трьох своїх працівників (з 8:00 по 17:00; пн. – пт.) у КНП «ЗОКЛ» ЗОР, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Оріхівське шосе, 10. За необхідністю, інші працівники Учасника повинні прибути до Замовника, протягом 30 хвилин, з моменту отримання такого повідомлення факсом або електронною поштою.
Не обґрунтовано Замовником прибуття до нього саме протягом 30 хвилин. Перелік юридичних послуг, заначений Замовником у п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації не потребує термінового реагування. Це щомісячне абонентське юридичне обслуговування Замовника протягом року. Крім того, забезпечується постійне знаходження не менше трьох працівників Учасника за місцезнаходженням Замовника.
Вимога про наявність власного або орендованого транспортного засобу є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших потенційних учасників, бо прибути до Замовника можна іншими видами транспорту або скористатися послугами таксі, тощо.
Вказана вимога є зайвою та безглуздою.
Прошу видалити зазначені умови із тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.12.2021 15:42
Вирішення:
На Вашу вимогу UA-2021-12-02-009012-c.c5 повідомляємо наступне.
Те, що Вам названо «безглуздою» вимогою пов’язане з значним навантаженням на працівників учасника (виконавця) та сформовано Замовником на досягнення мети отримання належних, своєчасних та якісних послуг виходячи з діяльності Замовника.
Звертаємо увагу, що тендерною документацією вимагається саме постійне знаходження у замовника не менше трьох осіб, мови про те, що послуги можуть бути надані лише цими трьома особами не йде, адже вимагається тендерною документацією наявність 6 працівників.
Враховуючи те, що інші працівники учасника за необхідністю повинні прибути до Замовника, то саме Замовник встановлює та визначає максимальний строк для такого прибуття, у який на його думку повинні прибути інші працівники учасника для забезпечення досягнення мети.
Стосовно переліку послуг, то за будь-якою послугою з переліку, яку Замовник буде вважати «терміновою» (буде вважати за необхідність), інші працівники Учасника повинні прибути до Замовника, необхідність «термінового» чи «нетермінового» реагування визначає Замовник.
Стосовно інших видів транспорту, то з урахування умов пандемії та карантину встановленого на території України, таксі або інші види транспорту не можуть бути запорукою своєчасного виконання учасником вимоги про прибуття інших працівників протягом 30 хвилин.
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Приписи Закону України «Про публічні закупівлі», надають беззаперечне право Замовнику установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а також установити всі критерії, визначені даною нормою, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи, що Замовника переш за все цікавить виключно якість послуг, то без наявності у Учасника необхідної матеріально-технічної бази, виконати умови - прибути до Замовника, протягом 30 хвилин, надати послуги якісно, а отже в поставлені строки, не можуть.
Замовник вважає, що саме відсутність відповідного матеріально-технічної бази учасника впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання.
В даній закупівлі, що стосується надання юридичних послуг, наявність відповідної матеріально-технічної бази є обов’язковою складовою.
Вимоги щодо підтвердження учасника вищевказаним кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для учасників, які можуть здійснити усі необхідні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного, своєчасного та професійного виконання послуг.
Крім того, вказані вимоги щодо підтвердження учасника вищевказаним кваліфікаційним критеріям не суперечать, а навпаки узгоджуються з нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої, замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Підсумовуючи викладене, Тендерна документація Замовника не містить вимог, які б обмежували конкуренцію та призводили б до дискримінації учасників або порушували вимоги ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо документального підтвердження інформації про кваліфікацію працівників
Номер:
bd8381e4bb8f437c80be91d6c943aad1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-02-009012-c.c4
Назва:
Щодо документального підтвердження інформації про кваліфікацію працівників
Вимога:
Умова п. 3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ (СТ. 16. ЗАКОНУ)» тендерної документації містить вимоги про надання :
- витягів з ЄРАУ на адвокатів для підтвердження статусу свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю як діючого,
- належним чином посвідчені копії сертифікатів про виконання такими адвокатами за поточний рік вимог щодо підвищення кваліфікації згідно до Порядку підвищення кваліфікації адвокатів України.
Вказані вимоги не відповідають нормам ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» де зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Доступ до ЄДИНОГО РЕЄСТРУ АДВОКАТІВ УКРАЇНИ (https://erau.unba.org.ua/) є вільним та в ньому розміщена інформація щодо статусу діяльності адвоката і виконання такими адвокатами за поточний рік вимог щодо підвищення кваліфікації.
Прошу видалити зазначені умови із тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.12.2021 15:26
Вирішення:
На Вашу вимогу UA-2021-12-02-009012-c.c4 повідомляємо наступне.
Посилання на ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» є помилковим, оскільки стосується інформації, що публікується у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч.1 ст.1 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Єдиний реєстр адвокатів України ведеться Радою адвокатів України, Рада адвокатів України є національним органом адвокатського самоврядування, на який державою покладено виконання у період між з'їздами адвокатів України публічно-представницьких функцій недержавного самоврядного інституту, що забезпечує здійснення захисту, представництва та надання правової допомоги на професійній основі адвокатури України (п.1 Положення про Раду адвокатів України).
Пунктом 1. ч.1 ст.13 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» надано визначення, що суб'єкт владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб'єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов'язковими для виконання
Отже, Рада адвокатів України виходячи з Положення про Раду адвокатів України – не є у розумінні п. 1. ч.1 ст.13 та ч.1 ст.1 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» суб'єктом владних повноважень.
Крім того, відповідно до ЗУ «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» та іншими нормативно правовими актами - не визначено, що такий реєстр є державним.
З урахуванням викладеного вимоги про надання витягів з ЄРАУ та свідоцтв про право на заняття адвокатською діяльністю повністю відповідають приписам ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно сертифікатів про виконання адвокатами за поточний рік вимог щодо підвищення кваліфікації, то відповідно до ч.2 ст.17 ЗУ «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» визначено відомості, що вносяться до Єдиного реєстру адвокатів України, зокрема: 1) прізвище, ім’я та по батькові адвоката; 2) номер і дата видачі свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю, номер і дата прийняття рішення про видачу свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю (номер і дата прийняття рішення про включення адвоката іноземної держави до Єдиного реєстру адвокатів України); 3) найменування і місцезнаходження організаційної форми адвокатської діяльності, номери засобів зв’язку; 4) адреса робочого місця адвоката, номери засобів зв’язку; 5) інформація про зупинення або припинення права на заняття адвокатською діяльністю;
6) інші відомості, передбачені цим Законом.
ЗУ «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» не визначено, що до Єдиного реєстру адвокатів України вноситься відомості про виконання чи невиконання відповідними адвокатами інформації про виконання вимог з підвищення кваліфікації, а отже така інформація може як вноситись або не вноситись.
Звертаємо Вашу, увагу, що єдиним документом який підтверджує виконання вимог підвищення кваліфікації визначено - електронний сертифікат про підвищення кваліфікації, який видається Вищою школою адвокатури НААУ.
Звертаємо Вашу увагу, що ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої, замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Підсумовуючи викладене, Тендерна документація Замовника не містить вимог, які б обмежували конкуренцію та призводили б до дискримінації учасників або порушували вимоги ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ДИСКРИМІНАЦІЙНА УМОВА
Номер:
3fb0be91d91b4c2f9086944c0d583660
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-02-009012-c.c3
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНА УМОВА
Вимога:
Умова п. 3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ (СТ. 16. ЗАКОНУ)» про наявність не менше ніж у 1 (одного) працівника Учасника диплома не нижче спеціаліста (магістра) з економічної освіти є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ по відношенню до інших потенційних учасників та такими, що обмежують конкуренцію. Перелік юридичних послуг, заначений Замовником у п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації не потребує наявності у штаті або складі Учасника працівника з економічною освітою.
Тендерна документація не відповідає вимогам п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Прошу видалити зазначені умови із тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.12.2021 15:08
Вирішення:
На Вашу вимогу UA-2021-12-02-009012-c.c3 повідомляємо наступне.
Замовник, керуючись принципами прозорості, підтримки конкуренції та недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності використання коштів сформулював вимоги до предмету закупівлі як до цілісного рішення.
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Приписи Закону України «Про публічні закупівлі», надають беззаперечне право Замовнику установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а також установити всі критерії, визначені даною нормою, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи, що Замовника переш за все цікавить виключно якість послуг, то без достатньої кваліфікації, якісно такі послуги надані бути - не можуть.
Відповідно до тендерної документації, Замовник передбачає отримати низку послуг з юридичного консультування та юридичного представництва, у тому числі: Надання юридичних консультацій Замовникові; Надання Замовникові письмових та усних юридичних консультацій, рекомендацій, правових висновків в тому числі з питань роботи з контролюючими та правоохоронними органами з питань поточної діяльності Замовника; Представництво інтересів Замовника на підприємствах, установах та організаціях незалежно від їх підпорядкованості та форм власності, у будь-яких органах, у тому числі, але не обмежуючись в центральних та місцевих органах виконавчої влади, в органах місцевого самоврядування, їх структурних підрозділах, в правоохоронних органах, в архівних установах, в державних органах України по виконанню судових рішень тощо; Консультації з поточної господарської діяльності Замовника.
Для якісного і всебічного надання Виконавцем (Учасником) послуг, у тому числі послуг, що зазначені вище, один працівник Виконавця (Учасника) повинен мати економічну освіту, в підтвердження якої є диплом з такої освіти.
Вказані знання необхідні Виконавцю (Учаснику) у тому числі під час проведення перевірок Замовника - контролюючим органом (податковою, аудиторською та іншими службами/органами/установами), крім того враховуючи, що Замовником виступає - комунальне некомерційне підприємство, вказана освіта необхідна для консультування Замовника в якості підприємства, з особливостями які випливають з діяльності підприємства, що знаходиться в реєстрі неприбуткових організації, що в свою чергу вимагає від Виконавця (Учасника) додаткової кваліфікації, навичок та знань ніж юридична освіта.
Вимога, що один працівник Виконавця (Учасника) повинен мати економічну освіту, в підтвердження якої є диплом з такої освіти – спрямована на досягнення мети отримання належних та якісних послуг.
Слід зауважити, що вказані в тендерній документації кваліфікаційні критерії забезпечать участь у закупівлі досвідчених учасників, що дозволить отримати належну якість та своєчасність надання та виконання юридичних послуг. Відповідність учасників зазначеним в тендерній документації критеріям є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником.
Замовник вважає, що саме відсутність відповідного достатньої кваліфікації учасника у тому числі відсутність економічної освіти впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання.
В даній закупівлі, що стосується надання юридичних послуг, наявність відповідної освіти та досвіду роботи є обов’язковою складовою.
Вимоги щодо підтвердження учасника вищевказаним кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання послуг.
Крім того, вказані вимоги щодо підтвердження учасника вищевказаним кваліфікаційним критеріям не суперечать, а навпаки узгоджуються з нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої, замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Підсумовуючи викладене, Тендерна документація Замовника не містить вимог, які б обмежували конкуренцію та призводили б до дискримінації учасників або порушували вимоги ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ДИСКРИМІНАЦІЙНА УМОВА
Номер:
9ccc64394cf6454d80b2ff2f07fbe42f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-02-009012-c.c2
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНА УМОВА
Вимога:
Умова п. 3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ (СТ. 16. ЗАКОНУ)» тендерної документації про те, що керівник учасника повинен маги досвід роботи у галузі права не менше 10 (десяти) років є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ по відношенню до інших потенційних учасників та такими, що обмежують конкуренцію, оскільки згідно Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» та статуту адвокатського об’єднання до компетенції Ради адвокатського об’єднання належить: визначення його структури, штатів; затвердження правил процедури, та інших внутрішніх документів об’єднання, визначення організаційної структури об’єднання. Зміст прав і обов’язків, їх кваліфікаційні вимоги, у т. ч щодо досвіду, старших партнерів, партнерів та адвокатів об’єднання визначаються статутом та рішеннями керівних органів об’єднання.
Отже стороною договору про закупівлю є адвокатське об’єднання. Об’єднання приймає на себе зобов’язання за надання юридичних послуг замовнику щодо кожної замовленої відповідної послуги.
Тендерна документація не відповідає вимогам п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Прошу видалити зазначені умови із тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.12.2021 15:07
Вирішення:
На Вашу вимогу UA-2021-12-02-009012-c.c2 повідомляємо наступне.
Посилання на статут Вашого об’єднання з метою обґрунтування Вашої вимоги до закупівлі є недоречним, адже статут це документ, який встановлює певні правила лише в межах вашого об’єднання. Повноваження/компетенція створених інших органів (у тому числі структури, штатів; затвердження правил процедури, та інших внутрішніх документів об’єднання, визначення організаційної структури об’єднання. Зміст прав і обов’язків, їх кваліфікаційні вимоги, у т. ч щодо досвіду, старших партнерів, партнерів та адвокатів об’єднання визначаються статутом та рішеннями керівних органів об’єднання) в Вашому об’єднанні не є та не може бути належним обґрунтуванням дискримінації до інших потенційних учасників та таким, що обмежують конкуренцію.
Замовник, керуючись принципами прозорості, підтримки конкуренції та недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності використання коштів сформулював вимоги до предмету закупівлі як до цілісного рішення.
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Приписи Закону України «Про публічні закупівлі», надають беззаперечне право Замовнику установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а також установити всі критерії, визначені даною нормою, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи, що Замовника переш за все цікавить виключно якість послуг, то без достатнього досвіду (кваліфікації), якісно такі послуги надані бути - не можуть.
Вимога, що керівник учасника повинен маги досвід роботи у галузі права не менше 10 (десяти) років – спрямована на досягнення мети отримання належних та якісних послуг виходячи з роду діяльності Замовника. Вказані вимоги свідчать про наявний досвід діяльності керівника Виконавця (учасника) та його кваліфікованість.
Слід зауважити, що вказані в тендерній документації кваліфікаційні критерії забезпечать участь у закупівлі досвідчених учасників, що дозволить отримати належну якість та своєчасність надання та виконання юридичних послуг. Відповідність учасників зазначеним в тендерній документації критеріям є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником.
Замовник вважає, що саме відсутність відповідного досвіду та достатньої кваліфікації учасника впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання.
В даній закупівлі, що стосується надання юридичних послуг, наявність відповідного досвіду роботи є обов’язковою складовою.
Вимоги щодо підтвердження учасника вищевказаним кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання послуг.
Крім того, вказані вимоги щодо підтвердження учасника вищевказаним кваліфікаційним критеріям не суперечать, а навпаки узгоджуються з нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої, замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Підсумовуючи викладене, Тендерна документація Замовника не містить вимог, які б обмежували конкуренцію та призводили б до дискримінації учасників або порушували вимоги ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ДИСКРИМІНАЦІЙНА УМОВА
Номер:
b2058ce1987f4e329e4ebb237448d280
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-02-009012-c.c1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНА УМОВА
Вимога:
Умова п. 3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ (СТ. 16. ЗАКОНУ)» тендерної документації про те, що до штату Учасника (або до складу його учасників/засновників фізичних осіб) повинно входити не менше 6 кваліфікованих працівників, а саме: працівників що мають стаж у сфері права більше 5 років є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ по відношенню до інших потенційних учасників та такими, що обмежують конкуренцію, оскільки згідно ч. 1 ст. 6 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» адвокатом може бути фізична особа, яка у т. ч. має стаж роботи в галузі права не менше двох років.
Тендерна документація не відповідає вимогам п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Прошу видалити зазначені умови із тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.12.2021 15:06
Вирішення:
На Вашу вимогу UA-2021-12-02-009012-c.c1 повідомляємо наступне.
Дійсно, ЗУ «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» встановлено, що адвокатом може бути особа, яка має стаж роботи в галузі права не менше двох років, однак, Замовник керуючись принципами прозорості, підтримки конкуренції та недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності використання коштів сформулював вимоги до предмету закупівлі як до цілісного рішення.
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Приписи Закону України «Про публічні закупівлі», надають беззаперечне право Замовнику установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а також установити всі критерії, визначені даною нормою, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи, що Замовника переш за все цікавить виключно якість послуг, то без достатнього досвіду (кваліфікації), якісно такі послуги надані бути - не можуть.
Вимога, щодо наявності досвіду - стаж у сфері права більше 5 років – спрямована на досягнення мети отримання належних та якісних послуг виходячи з роду діяльності Замовника. Вказані вимоги свідчать про наявний досвід діяльності Виконавця та його кваліфікованість.
Слід зауважити, що вказані в тендерній документації кваліфікаційні критерії забезпечать участь у закупівлі досвідчених учасників, що дозволить отримати належну якість та своєчасність надання та виконання юридичних послуг. Відповідність учасників зазначеним в тендерній документації критеріям є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником.
Замовник вважає, що саме відсутність відповідного досвіду та достатньої кваліфікації учасника впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання.
В даній закупівлі, що стосується надання юридичних послуг, наявність відповідного досвіду роботи є обов’язковою складовою.
Вимоги щодо підтвердження учасника вищевказаним кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання послуг.
Крім того, вказані вимоги щодо підтвердження учасника вищевказаним кваліфікаційним критеріям не суперечать, а навпаки узгоджуються з нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої, замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Підсумовуючи викладене, Тендерна документація Замовника не містить вимог, які б обмежували конкуренцію та призводили б до дискримінації учасників або порушували вимоги ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено