-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно - кошторисної документації обладнання будівлі від прямого попадання блискавки виробничо-побутового корпусу №101 ДП «ЖМЗ «ВІЗАР»
Завершена
25 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 125.00 UAH
Період оскарження:
02.12.2021 13:29 - 08.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
щодо акту обстеження
Номер:
10ae99aeecd949e282503aa2050b3916
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-02-008178-c.b1
Назва:
щодо акту обстеження
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
у порядку частини 7 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі"
Просимо Вас, усунути порушення під час проведення спрощеної закупівлі
UA-2021-12-02-008178-c, шляхом виключення з Вимог до предмета закупівлі вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, яка міститься у Додатку №1 до Договору, а саме: «Обстеження об’єкту: Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання послуг згідно цієї закупівлі, а також отримати інформацію, яка буде йому необхідна для підготовки пропозиції».
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі").
Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та має ознаки прямої дискримінації, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, що у свою чергу дає можливість Замовнику (уповноваженій особі) зловживати правом, а саме, на власний розсуд надати перевагу будь-якому учаснику, надати або не надати можливість тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту.
У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону, вважається дискримінаційною.
Як приклад : 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.12.2021 11:10
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Детально вивчивши умови Вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги, яка міститься у Додатку 1 до Договору «Завдання на проектно-кошторисні роботи», а саме: «Обстеження об'єкту. Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання послуг згідно цієї закупівлі, а також отримати інформацію, яка буде йому необхідна для підготовки пропозиції».
Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж, визначитись з порядком застосування матеріально технічної бази і техніки майбутнього виконання робіт за складеною проектно-кошторисною документацією, Проєктувальник повинен мати можливість максимально точно скласти цінову складову робіт і матеріалів, враховуючи технічні характеристики адміністративних будівель. Це унеможливить в подальшому безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників. Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єктів в період уточнень, гарантовано доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт. Доступ в адміністративні будівлі є можливим в будь-який робочий час.
Статус вимоги:
Відхилено