-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко пастеризоване жирністю 2,6%; молоко згущене 8,5 % жиру
Торги не відбулися
255 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 275.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 275.00 UAH
Період оскарження:
02.12.2021 11:14 - 14.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на прийняте замовником рішення щодовизначення переможця процедури відкритих торгів
Номер:
54c9e72244f64167b4b67b8c2a5dfb23
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-02-004749-c.c2
Назва:
СКАРГА на прийняте замовником рішення щодовизначення переможця процедури відкритих торгів
Скарга:
02грудня 2021 року замовником Комунальний заклад Херсонської обласної ради «Голопристанський геріатричний пансіонат»(далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі за предметом «ДК 021:2015- 15510000-6: Молоко та вершки»UA-2021-12-02-004749-c. Кінцевим терміном подачі пропозицій Замовником було визначено 18грудня 2021 року. До завершення даного періоду Приватне підприємство «Никольтрейд» (далі також - Скаржник або ПП «Никольтрейд») подав свою тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження:
Скаржник є Учасником оскаржуваної процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону)).
Відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.Відповідно до частини одинадцятої статті 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.Таким чином не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ТРИАГРУПП» Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Згідно з Протоколом № 182розгляду тендерних пропозиційКомунального закладуХерсонської обласної ради «Голопристанський геріатричний пансіонат» від «23» грудня 2021 р.відповідно до предмету закупівлі за «ДК 021:2015- 15510000-6: Молоко та вершки» (№ оголошення UA-2021-12-02-004749-c) Замовником прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТРИАГРУПП» та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «ТРИАГРУПП».
Тендерна пропозиція ТОВ «ТРИАГРУПП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «ТРИАГРУПП» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства., а отже, мала бути відхилена відповідно до статті 31 Закону. Отож, порушені права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені зобов’язанням Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ТРИАГРУПП» переможцем процедури закупівлі.
Під час проведення оскаржуваної Процедури закупівлі Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийняті рішення про визначення переможця торгів, що обґрунтовується наступним:
1.Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозиційвідповідно до вимог пункту 6 частини другій Додатку 2до тендерної документації замовника наступні документи:
«У складі пропозиції учасник надає сертифікат або сертифікати на системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів на потужності зі зберігання та транспортування, які використовуються учасником. Сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством – учасник разом із сертифікатами надає атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав відповідні сертифікати, а також документ, яким підтверджується його компетентність у цій сфері – перелік сфер акредитації органу з оцінки відповідності.»
На виконання цієї вимоги у складі пропозиції ТОВ «ТРИАГРУПП» надано сертифікати на системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів на потужності видані Органом з сертифікації систем управління ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» (файли з назвою «Сертифікат 061 СУЯ ТРИАГРУПП.pdf» та «Сертифікат 081 СУБХП ТРИАГРУПП.pdf»), але при цьому разом з цими сертифікатами не надано «атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав відповідні сертифікати, а також документ, яким підтверджується його компетентність у цій сфері – перелік сфер акредитації органу з оцінки відповідності».
Тендерною документацією не передбачена можливість не надання документів, які прямо вимагаються Замовником, «атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав відповідні сертифікати, а також документ, яким підтверджується його компетентність у цій сфері – перелік сфер акредитації органу з оцінки відповідності» у складі пропозиції ТОВ «ТРИАГРУПП» відсутній, вимога Замовника не виконана.
2. Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до вимог пункту 6 частини другій Додатку 2 до тендерної документації замовника наступні документи:
«У поточному році потужності, які використовуються учасником для зберігання харчових продуктів, повинні бути піддані державному контролю, за результатами якого має бути встановлено факт відсутності порушень вимог законодавства, що має бути документально підтверджено. Учасник у складі пропозиції надає акт складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я і благополуччя тварин (за формою затвердженою наказом Мінагрополітики від 08.08.2019 №447) на використовувану учасником потужність зі зберігання харчових продуктів.»
На виконання зазначених вимог у складі пропозиції ТОВ «ТРИАГРУПП» надано Акт № 000118 від 09.11.2021 р складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (далі Акт № 000118).
Повідомляємо, що Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2019 року № 447 затверджено форму Акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (яка знаходиться у відкритому доступі за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0963-19#n14), відповідно до якої до складу Акту серед іншого обов’язково входять наступні розділи:
• Пояснення, зауваження або заперечення щодо проведеного заходу державного контролю (інспектування) та цього Акта перевірки*
• Розділ який містить перелік Посадових осіб компетентного органу та/або його територіального органу; Керівника суб’єкта господарювання або уповноваженої ним особи та Інших особи, які брали участь у проведенні заходу державного контролю (інспектування) - із зазначенням посади, ініціалів та прізвища, та особового підпису всіх вказаних осіб.
• Помітка, що «Примірник цього Акта на сторінках отримано ..» з зазначенням посади, ініціалів та прізвища, та особового підпису особ, яка отримала цей акт.
Звертаємо увагу, що вказаний Акт № 000118не містить вищевказані розділі, тобто наданий не в повному обсязі.
При цьому згідно пункту 4.4 ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» «4.4. Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи (04), назва виду документа (09) (не зазначають на листах), дата документа (10), реєстраційний індекс документа (11), заголовок до тексту документа (19), текст документа (20), підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису) (22).»
Безпосередньо підпис документа є реквізитом документа, який свідчить про відповідальність особи за його зміст та є єдиним чи одним із реквізитів, що надають документові юридичної сили. Тому відсутність жодного підпису відповідальних за складення даного акту посадових осіб, взагалі позбавляє Акт № 000118 юридичної сили.
Разом з тим, тендерною документацією не передбачена можливість надання частини документу замість цілого документу, якій прямо вимагається Замовником, отже вимога Замовника щодо надання акту не виконана.
3. Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до вимог пункту 3 частини другій Додатку 2 до тендерної документації замовника наступні документи:
«У складі пропозиції учасник надає декларацію виробника, експертні висновки на товар, який пропонується учасником для постачання згідно із цією закупівлею.»
На виконання зазначених вимог у складі пропозиції ТОВ «ТРИАГРУПП» надано Декларації виробника (файл з назвою «Декларації та експертні висновки.pdf») на ряжанку, сметану, кефір, йогурт, у той час як Замовником закуповується та є предметом цієї закупівлі - Молоко питне пастеризоване, що містить не менше ніж 2,6% молочного жиру та Молоко незбиране згущене з цукром, що містить не менше 8,5% жиру. При цьому Декларації виробника натовар, який пропонується учасником для постачання згідно із цією закупівлею, а саме питне пастеризоване та Молоко незбиране згущене з цукром у складі пропозиції ТОВ «ТРИАГРУПП» відсутні, томувимога Замовника не виконана.
4. Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до вимог пункту 4 частини другій Додатку 2 до тендерної документації замовника наступні документи:
«Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про дотримання вимог до залишкових термінів придатності товару на момент поставки»
У складі пропозиції ТОВ «ТРИАГРУПП» зазначеного гарантійного листа не надано, отже вимога Замовника не виконана.
5. Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до вимог пункту 1.4розділу ІІІ тендерної документації замовника наступні документи:
«1.4 у складі тендерної пропозиції учасника повинні міститися документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника – керівника. Повноваження керівника учасника підтверджуються: рішенням вищого органу управління учасника про обрання посадової особи або випискою з нього; наказом або розпорядженням та контрактом (якщо його укладення передбачено установчими документами учасника); статутом або іншим установчим документом, яким визначаються компетенція та повноваження посадової особи-керівника учасника (залежно від організаційно-правової форми учасника). Такий документ надається у останній (діючій) редакції разом із кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (опис документів для проведення реєстрацій) ; витягом з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який обов’язково повинен містити дані про усі реєстраційні дії, вчинені учасником до моменту подання тендерної пропозиції1; будь-яким документом, що посвідчує особу посадової особи учасника та підтверджує громадянство України , або будь-яким документом, що посвідчує особу посадової особи учасника та підтверджує її спеціальний статус (напр.: якщо посадова особа учасника не має громадянства України) згідно з пунктом 2 частини першої статті 13 того ж закону; документом, який виданий в установленому законом порядку та містить дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків посадової особи учасника, окрім випадків коли така особа через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків..
Замовник самостійно перевіряє надану учасником інформацію у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань за номером документа, що вказаний у Витягу. У випадку неможливості перевірити надану інформацію або відсутності Витягу за вказаним номером документа пропозиція учасника відхиляється.»
У складі пропозиції ТОВ «ТРИАГРУПП»витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не надано, отже вимога Замовника не виконана та відповідно до примітки до даного пункту «У випадку неможливості перевірити надану інформацію або відсутності Витягу за вказаним номером документа пропозиція учасника відхиляється».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ТРИАГРУПП» підлягала відхиленню на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її не відповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «ТРИАГРУПП» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТРИАГРУПП» та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ТРИАГРУПП».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених Замовникомпід час проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-02-004749-c).
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «ТРИАГРУПП».
4. Визнати пропозицію ТОВ «ТРИАГРУПП» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «ТРИАГРУПП» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ГГП молоко.pdf 30.12.2021 13:20
- Рішення від 04.01.2022№59.pdf 04.01.2022 13:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.01.2022 № 776.pdf 17.01.2022 17:04
- рішення від 14.01.2022 №776.pdf 19.01.2022 11:16
- Інформація для АМКУ 06.01.2022 11:27
- Додаток до інформації для АМКУ 06.01.2022 11:27
- Інформація для АМКУ (doc.) 06.01.2022 11:29
- Протокол №15 21.01.2022 11:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.12.2021 14:59
Дата розгляду скарги:
14.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.01.2022 13:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.01.2022 11:17
Дата виконання рішення Замовником:
21.01.2022 11:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про визначення переможцем товариство з обмеженою відповідальністю «ТРИАГРУПП» у процедурі відкритих торгів на закупівлю код згідно ДК 021:2015 – 15510000-6 - Молоко та вершки (молоко питне пастеризоване, що містить не менше ніж 2,6% молочного жиру, молоко незбиране згущене з цукром, що містить не менше 8,5% жиру), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-12-02-004749-c згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №776-р/пк-пз від 14.01.2022 року.
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
f174bd3c5ce14436b728da27c7abf352
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-02-004749-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ, А САМЕ ВСТАНОВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ
Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення, яке полягає у наступному.
У межах цієї закупівлі Вами оприлюднено оголошення про закупівлю, в якому містяться наступні вимоги:
1) У додатку 1 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЇХ ВІДПОВІДНІСТЬ ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» у Р.I, п.1 Ви вимагаєте від Учасника підтвердити « наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», шляхом надання довідки (Р.II , Додатку 1).
2) У додатку 1 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЇХ ВІДПОВІДНІСТЬ ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» у Р.I, п.2 Ви вимагаєте від Учасника надати документи про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме досвід роботи такого персоналу на підприємстві учасника повинен становити не менше ніж півроку.
3) У додатку 1 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЇХ ВІДПОВІДНІСТЬ ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» у Р.II, п.4 Ви вимагаєте від Учасника надати документи довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, якою підтверджується відповідність учасника встановленому цією тендерною документацією однойменному кваліфікаційному критерію. Довідка повинна містити персональні дані працівників учасника – прізвище, ім’я і по батькові особи, посаду, яку вона обіймає в учасника, його кваліфікацію та досвід роботи в учасника.
4) У додатку № 2 до тендерної документації, Р. ІІ. п.6 встановлено вимоги до потужностей учасника, а саме: «…сертифіковані системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів. У складі пропозиції учасник надає сертифікат або сертифікати на системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів на потужності зі зберігання та транспортування, які використовуються учасником (далі за текстом «сертифікат»). Сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством – учасник разом із сертифікатами надає атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності, який видав відповідні сертифікати, а також документ, яким підтверджується його компетентність у цій сфері – перелік сфер акредитації органу з оцінки відповідності».
Повідомляємо Вам, що такі вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію.
Редакція цієї вимоги у повному обсязі міститься у доданому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2 Вимога МОЛОКО ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ від 06.12.2021.pdf 06.12.2021 17:11
Дата подачі:
06.12.2021 17:11
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику!
Тендерний комітет, уважно розглянувши Ваше звернення щодо наявності можливих, на Вашу думку, дискримінаційних умов у Тендерній документації, в межах компетенції повідомляє наступне.
Відповідно до положень частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у тендерній документації, зокрема, можуть зазначатися й один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
В свою чергу, частиною 2 статті 16 Закону, замовнику надано право установити наступні кваліфікаційні критерії до учасників:
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
В свою чергу, положення Закону, внаслідок відсутності деталізації положень, не обмежують права Замовника визначати спосіб документального підтвердження учасниками встановлених кваліфікаційних критеріїв.
Водночас із тим, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, закріплених статтею 5 Закону, та недискримінації учасників, пунктом 1.14 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Зазначена позиція повністю корелюється із положеннями частини 11 статті 26 Закону.
Таким чином, Учасники у складі тендерних пропозицій замість документів, складання яких не передбачене законом для таких суб’єктів господарювання, можуть подати відповідні листи-роз’яснення чи інші документи, які містять відповідні законодавчо обґрунтовані підстави для цього.
Водночас зауважуємо, що, проаналізувавши у своєму звернені положення Закону № 771 та Вимоги 590 (найменування нормативно-правових актів наведено у редакції звернення), Ви дійшли до вірного правового висновку щодо того, що запровадження системи НАССР є обов’язком усіх операторів ринку з 20.09.2019.
Щодо встановлених кваліфікаційних критеріїв, повідомляємо наступне.
1. Пунктом 1 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації встановлено наступний кваліфікаційний критерій: «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», при цьому таке найменування повністю корелюється та викладене саме у тій редакції, яка передбачена пунктом 1) частини 2 статі 16 Закону.
При цьому, Тендерний комітет, передбачаючи можливість участі у процедурі закупівлі тих Учасників, які не ознайомилися із цими положеннями Закону, деталізував у положеннях абзацу 2 пункту 1 Розділу І, а також пунктах 1, 2, 3 Розділу ІІ Додатку № 1 до тендерної документації той обсяг інформації, документальне підтвердження якого Учасниками буде достатнім для підтвердження своєї відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію.
2. Пунктом 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації встановлено наступний кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Так, відповідно до вимог тендерної документації, учасник має документально підтвердити наявність відносин, зокрема, трудового характеру, лише із тими особами, які будуть залучатися до поставки товару, що є предметом закупівлі, а саме - водій та експедитор або водій-експедитор.
При цьому, вимоги пунктів 4-6 розділу ІІ Додатку № 1 до тендерної документації є похідними від вимог абзацу 2 пункту 2 Розділу І Додатку № 1 до Тендерної документації та деталізують їх.
Окремо, звертаємо Вашу увагу, що вимоги Додатку № 1, внаслідок використаного способу формулювання положень (а саме: «у документально підтверджених, зокрема трудових, відносинах»), не вимагають перебування Учасника й осіб, що будуть залучені ним до поставки предмету закупівлі, виключно у трудових відносинах. Тобто також допускається перебування й у інших, окрім трудових, відносинах, оформлених сторонами у межах та спосіб передбачені чинним законодавством України.
Таким чином, розглянуті вимоги Тендерної документації не суперечать положенням листа Мінсоцполітики від 27.06.2007 за № 162/06/187/07, оскільки у випадку фізичної особи-підприємця, яка самостійно власними силами буде здійснювати поставку товару, що є предметом закупівлі, у якості водія-експедитора, така особа має право зазначити у цій довідці лише себе, адже вимогами тендерної документації не встановлена мінімально необхідна кількість працівників Учасника.
Однак при цьому варто зауважити, що під час розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою будуть враховуватися й розраховані МОЗ фізіологічні показники граничної можливості людини самотужки здійснити навантажувально-розвантажувальні операції при необхідності одночасної поставки значного обсягу товару.
Щодо вимоги про наявність у працівників учасника стажу роботи не менше шести місяців, то у даному випадку Замовник, використовуючи надану Законом дискрецію, при відсутності деталізації положень статті 16 Закону, для розрахунку необхідного календарного стажу застосував норму, передбачену статтею 10 Закону України «Про відпустки», яка, в свою чергу, встановлює право співробітника на основну щорічну відпустку лише після сплину шестимісячного терміну безперервної роботи на підприємстві. Окрім цього, враховувалися й положення статті 27 КЗпП, якою законодавчо закріплені для роботодавців строки випробування при прийнятті на роботу від трьох до шести місяців.
Статус вимоги:
Відхилено