-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби для догляду за руками та нігтями (Неостерил Еко, Неостерил ЕКО серветки, Неостерил М, Неософт)
Закупівля здійснюється з метою здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2
Завершена
64 368.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 321.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 321.84 UAH
Період оскарження:
02.12.2021 10:40 - 08.12.2021 10:44
Вимога
Відхилено
про внесення змін
Номер:
2e49180217b7457a82b31a993c5914dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-02-003555-c.c1
Назва:
про внесення змін
Вимога:
Шановний замовнику, дотримуючись Закону про публічні закупівлі ,а саме ч . 5 ст. 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" п.1. Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Ст.14 п.4.У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Тож , не розгляд еквівалентів Закон не дозволяє.
Але навіть , якщо й додасте вираз «або еквівалент», то еквівалентів ніхто не надасть за сукупністю всіх вимог викладених в оголошені, адже ви вказали конкретні засоби виробника ТОВ «Інтердез» та представника компанії Baltiachtmii OU( Естонія) ,в одній особі, зазначили конкретний склад діючих речовин та їх кількість і заборонили всі інші діючі речовини, які не входять в склад заявлених засобів. Згідно реєстру дезінфікуючих засобів, не має жодного іншого засобу з подібним складом, тож еквівалентів не має. Спрощена закупівля , це не договірна , а тому не може обмежувати кількість учасників, які могли б запропонувати інші засоби, які відповідають чинному законодавству, мають теж призначення та застосування та при цьому відсотків на 40 нижчу ціну. Зараз ваша закупівля носить дискримінаційний характер , нагадує лобіювання певних інтересів, а тому для уникнення непорозумінь внесіть зміни в документацію, видаліть обмеження діючих речовин чи заборону інших, адже жодного обгрунтованого пояснення чому саме такий склад не має.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.12.2021 12:15
Вирішення:
Шановний Заявнику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо.
Складання Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, визначення медико-технічних характеристик предметів закупівлі, складання тендерної документації проведені у повній відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Закон не обмежує права Замовника встановлювати вимоги до предметів закупівлі. Дійсно, згідно ст.14 п.4 Закону, яку Ви цитуєте, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, це є його право, а не обов’язок! В Додатку №1 до оголошення вказані вимоги щодо еквівалентів. Отже, наш заклад, як Замовник, виконав це з урахуванням наявного досвіду і практики застосування засобів, а також потреб закладу.
Замовник має право самостійно визначати предмет закупівлі та медико–технічні вимоги до нього і такі вимоги не є дискримінацією потенційних учасників.
З урахуванням викладеного, підстави для внесення змін в Оголошення про проведення закупівлі відсутні.
З повагою,
Статус вимоги:
Відхилено