-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015-09130000-9 - Нафта і дистиляти
ДК 021:2015 09132000-3 Бензин(бензин А-92)
Завершена
145 920.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 729.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 729.60 UAH
Період оскарження:
02.12.2021 10:09 - 08.12.2021 09:55
Вимога
Відхилено
Скарга
Номер:
3a50c3c96e764a15ab416c9cf56c6f9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-02-002580-c.c3
Назва:
Скарга
Вимога:
Чому у п.4 дод.3 "Технічні специфікаціЇ" Вказано "... орієнтовна відстань до АЗС - 2 км..." від Горохівської міської ради? Якщо Відповідно до статті 6 Закону "Про місцеве самоврядування в Україні": "Первинним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села, селища, міста".
Замовник порушує пункти 32, 33 Рекомендацій Антимонопольного комітету України №17-рк від 09.04.20 р.
Згідно вище викладеного,Замовник мав вказати у вимогах технічних специфікацій наявність мережі АЗС у Горохівській ОТГ.
Адже , у межах 2 км розташовані АЗС тільки одного постачальника - WOG, що автоматично дискваліфіковує і обмежує право взяти участь в торгах інших суб’єктів господарювання, що можуть надавати відповідні послуги із залученням матеріально-технічної бази, та призводить до усунення їх (суб’єктів) з ринку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.12.2021 15:30
Вирішення:
Шановний учаснику ми вважаємо що дана вимога не є дискримінаційною ,оскільки будь-який учасник (продавець талонів може мати партнерський договір на обслуговування талонів або договір на зберігання пального на АЗС/АЗК.)
Відстань 2 км від гаража замовника до місця заправки врахована у зв'язку із економією бюджетних коштів враховуючи постанову КМУ 710 "Про ефективне використання державних коштів "
Отже установа згідно проекту бюджету на 2022 рік не має можливості у зв'язку із здорожчанням товарів та послуг та обмеженням коштів передбачених в проекті витрачати зайві бюджетні кошти на бензин щоб забезпечити переїзд до місця заправки більш як на 2 км. вартість переїзду від гаража на 2 км. з урахуванням витрат пального 0,09 літрів на 1 км*2 км*32 грн.=5,76 грн.
Враховуючи кількість талонів 456 шт. та 2 автомобілі які орієнтовна кількість заправок враховуючи потреби установи буде становити від 300 разів (300*5,76=1728) при збільшенні км. відповідно зросте і сума що призведе до неефективного використання коштів .Одним із основних принципів "ЗУ про Публічні закупівлі " і є економія бюджетних коштів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
скарга
Номер:
11e9c405553748d9996e43a8b3cb6026
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-02-002580-c.c2
Назва:
скарга
Вимога:
У п.4 додатку №3 Технічні вимоги до предмету закупівлі № 15082555 вказано: "...орієнтовна відстань до АЗС - 2 км ..."
Цим пунктом Замовник порушує п.32, п.33 Рекомендацій Антимонопольного комітету України №17-рк від 09.04.20 р.:
«П.32. Замовники визначають у тендерній документації вимоги щодо відстані розташування АЗС потенційних учасників, на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту замовника без належного обґрунтування таких умов (рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 25.01.2019 № 807, від 21.10.2019 № 15085)» та
«П. 33. Як встановлено під час розгляду скарг, зазвичай у межах визначеної території наявні АЗС, як правило, одного власника та/або афілійованих із ним суб'єктів господарювання. Зазначене призводить до звуження кола потенційних учасників торгів, відтак встановлення замовником наведених вище умов тендерної документації без належного обґрунтування порушує один із принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону про закупівлі, а саме недискримінацію учасників. Отже, визначені в тендерній документації вимоги до розташування АЗС потенційних учасників мають, як і відповідати обґрунтованим потребам Замовника, так і забезпечувати можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедури закупівель».
У межах 2 км від Горохівської міської ради розташовані АЗС тільки однієї мережі - WOG, що автоматично дискваліфіковує інших Постачальників.
Отже, пакет документів формується і підтасовується під Учасника тільки однієї вище вказаної мережі, що обмежує право взяти участь в торгах інших суб’єктів господарювання, що можуть надавати відповідні послуги із залученням матеріально-технічної бази, та призводить до усунення їх (суб’єктів) з ринку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.12.2021 14:18
Опис причини скасування:
Чому у п.4 дод.1 "Технічні специфікаціЇ" Вказано, що Учасником може бути Постачальник з наявними АЗС у межах 2 км від Горохівської міської ради? Якщо Відповідно до статті 6 Закону "Про місцеве самоврядування в Україні": "Первинним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села, селища, міста". Згідно вище викладеного,Замовник мав вказати у тех.специфікаціях наявність АЗС у Горохівській ОТГ
Дата скасування:
02.12.2021 15:09
Вимога
Відхилено
Технічні специфікації Тендерної документації Горохівської міської ради
Номер:
ca115be9f2454cc083ff746c1559a2ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-02-002580-c.c1
Назва:
Технічні специфікації Тендерної документації Горохівської міської ради
Вимога:
У п.4 додатку №3 Технічні вимоги до предмету закупівлі № 15082555 вказано: "...орієнтовна відстань до АЗС - 2 км ..."
У межах 2 км від Горохівської міської ради розташовані АЗС тільки однієї мережі - WOG, що автоматично дискваліфіковує інших Постачальників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.12.2021 12:10
Вирішення:
Шановний учаснику ми вважаємо що дана вимога не є дискримінаційною ,оскільки будь-який учасник (продавець талонів може мати партнерський договір на обслуговування талонів або договір на зберігання пального на АЗС/АЗК.)
Відстань 2 км від гаража замовника до місця заправки врахована у зв'язку із економією бюджетних коштів враховуючи постанову КМУ 710 "Про ефективне використання державних коштів "
Отже установа згідно проекту бюджету на 2022 рік не має можливості у зв'язку із здорожчанням товарів та послуг та обмеженням коштів передбачених в проекті витрачати зайві бюджетні кошти на бензин щоб забезпечити переїзд до місця заправки більш як на 2 км. вартість переїзду від гаража на 2 км. з урахуванням витрат пального 0,09 літрів на 1 км*2 км*32 грн.=5,76 грн.
Враховуючи кількість талонів 456 шт. та 2 автомобілі які орієнтовна кількість заправок враховуючи потреби установи буде становити від 300 разів (300*5,76=1728) при збільшенні км. відповідно зросте і сума що призведе до неефективного використання коштів .Одним із основних принципів "ЗУ про Публічні закупівлі " і є економія бюджетних коштів.
Статус вимоги:
Відхилено