• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція комунального некомерційного підприємства «Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня» Миколаївської обласної ради за адресою : вул. Миколаївська, 21 в м. Миколаєві»

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою. вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50 000 (П'ятдесят тисяч) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Завершена

11 350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 113 500.00 UAH
Період оскарження: 01.12.2021 20:56 - 13.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено

АКТ ОБСТЕЖЕННЯ ОБ'ЄКТУ

Номер: 5a569d318711432d8d5e0ff0772e8ce9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-01-015736-c.c1
Назва: АКТ ОБСТЕЖЕННЯ ОБ'ЄКТУ
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до п.9 Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає надання АКТ ОБСТЕЖЕННЯ ОБ'ЄКТУ підписаний представниками Замовника. Наше підприємство вважає вищезазначену вимогу дискримінаційною, такою, що порушує положення ч.8 ст. 12 Закону, а також принципи публічних закупівель з огляду на наступне. По-перше, звертаємо увагу на ту обставину, що вимога з надання вищезазначеного документа, який вимагає Замовник, прямо порушує положення п. 7 ч.1 ст. 17 Закону. Так, п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону визначає, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: «тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника». По-друге, не зрозуміло, яка така специфіка об’єкту вимагає ознайомлення з нею на місці під час огляду і не може бути викладена в технічному завданні на проектування та медичному завданні. Все вищевикладене свідчить про бажання Замовника в ручному режимі відбирати учасників для закупівель ще до кінця прийому пропозицій. Це цілком логічно, адже метою Закону «є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції». Дотримання принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель забезпечується передусім розміщенням всієї інформації в електронній системі закупівель та вільним доступом до неї з боку будь-яких інших осіб, здійсненням громадського контролю (ч.5 ст. 7 Закону), моніторингу процедури закупівлі (ст. 8 Закону), а також можливістю оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовників до Антимонопольного комітету України як органу оскарження. Обстеження (огляд) об'єкту до проведення закупівлі та складання акту огляду , який підписується між Учасником та Замовником та подається у складі тендерної пропозиції порушує принцип прозорості та створює передумови для зловживань з боку Замовника. Автор вимоги ознайомився з Технічним завданням на проектування та не має необхідності оглядати об'єкт до проведення закупівлі. Конкретні місця влаштування певних елементів приміщень вирішуються сторонами під час безпосереднього виконання робіт з проектування, але аж ніяк не на етапі підготовки тендерної пропозиції. В іншому випадку, Замовник не позбавлений можливості додати до Технічного завдання на проектування плани-креслення із зазначенням необхідних елементів на місцевості. Отже, взяти участь у закупівлі зможуть виключно ті учасники, яким Замовник підпише акт обстеження (огляду) об'єкту . Враховуючи вищевикладене, Тендерна документація має бути зміненою з метою усунення названої дискримінаційної вимоги та приведення Документації у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі». У якості доказу , що підтверджує наявність дискримінаційних вимог надаємо рішення Органу оскарження з аналогічних питань, де встановлювався дискримінаційний характер оскаржуваних вимог та робився висновок, про порушення цими вимогами прав скаржників. (Номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівельпід час її подання: UA-2021-03-25-007076-b.c1; UA-2021-08-20-002349-c.c1)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Щодо п. 7 ч. 1 ст. 17. Повідомляємо, дана вимога не відноситься до вимог статті 17 Закону; 2. Щодо мети встановлення даної вимоги. Дана вимога встановлена з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель одним з яких є «максимальна економія, ефективність та пропорційність», з огляду необхідності усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев кущів, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі; 3. Щодо підписання акту між Учасником та Замовником, а також можливого не підписання акту Замовником. Згідно п.п.9 п.4 Додатку 1 «Акт обстеження об’єкта підписаний представниками: учасника, комунального некомерційного підприємства «Миколаївська обласна клінічна дитяча лікарня» Миколаївської обласної ради та/або Замовником…». Тобто, з метою дотримання в тому числі принципу здійснення публічних закупівель «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», акт обстеження повинен бути підписаний Учасником, а в подальшому на вибір Учасника або трьома сторонами (Учасником, Дитячою лікарнею, Замовник) або представником комунального некомерційного підприємства «Миколаївська обласна клінічна дитяча лікарня» Миколаївської обласної ради або представником Замовника. Таким чином, Замовник не має можливості впливати на потенційних учасників закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено