-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
яйця курячі категорії С-1; мед натуральний
Завершена
447 156.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 13 414.68 UAH
мін. крок: 3% або 13 414.68 UAH
Період оскарження:
01.12.2021 20:17 - 13.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
7abbc3377d694cf2a0e35fc6f5e8260e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-01-008103-b.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Учасник процедури закупівлі вважає за необхідне подати вимогу на умови Замовника, що зазначаються у тендерній документації, а саме у Додатку № 3, адже зазначені вимоги, що виставляються до Учасників є дискримінаційними, а саме:
1.Замовник вимагає відповідно до п.3.1. від Учасників надання «нотаріальної завіреної копії експлуатаційного дозволу, виданого на ім’я оператора ринку – особи, яка фактично використовує (використовуватиме) потужності (об’єкт) для обігу предмету закупівлі: експлуатаційний дозвіл (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію зазначених потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів.
УЧАСНИК ВИМАГАЄ ДАНУ ВИМОГУ ВИКЛЮЧИТИ З УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Закон України «Про нотаріат» не містить повного переліку документів чи будь-яких посилань на документи, засвідчення вірності копій з яких забороняється. Частково вони перелічені в пунктах 255-259 Інструкції про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженої наказом Міністерства юстиції від 3 березня 2004 року № 20/5 (далі – Інструкція), а також Указом Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року (який не суперечить законодавству України), де визначено перелік документів, з яких вірність копії не засвідчується.
Отже, даний документ не є документом, що повинен бути обов’язково нотаріально завірений, адже відповідність засвідчення даного документа, можливо за підписом та печаткою Учасника даної процедури закупівлі, отже така вимога є дискримінаційною.
2. Відповідно до п. 6. Додатку № 3 «Всі повідомлені Учасником працівники, повинні мати стаж роботи за вказаними посадами не менш трьох місяців на останньому місці роботи, оскільки не є мінімальним строком при якому дані про працівника будуть відображені в податковій звітності, яка вимагається в цій тендерній документації.
Водії автотранспортних засобів, експедиторами транспортні та вантажники повинні виконувати перелік посадових (робочих)обов’язків відповідно до типової кваліфікаційної характеристики даних професій. Одночасне виконання функцій та обов’язків різних професій однією особою не допускається. Під час перевезення товару експедитор транспортний несе повну матеріальну відповідальність за втрату чи недостачу переданих до перевезення вантажів.
Дана вимога є дискримінаційною, УЧАСНИК ВИМАГАЄ ЇЇ ВИКЛЮЧИТИ з умов тендерної документації.
Вважаємо, що одночасне виконання функцій різних професій та стаж роботи задля постачання в подальшому товару на адресу Замовника, не може ніяким чинним належно впливати на поставку товару на адресу Замовника, крім того одна особа-працівник в Учасника може виконувати декілька обов’язків, що не йде в розріз ніяким чином з умовами трудового законодавства.
3. Відповідно до п. 6.1. Додатку № 3 умов тендерної документації, є зокрема вимагання від Учасників надання трудових книжок всіх вказаних працівників (всіх вказаних водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників), з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби України.
Дану вимогу Замовника, УЧАСНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ, АДЖЕ ВИМОГА Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ.
Зокрема, трудові книжки працівників і повідомлення про прийняття працівників на роботу, є виключно документами відповідних працівників, та крім того, надання доказів отримання таких повідомлень територіальним органом Державної фіскальної служби України, взагалі не передбачено вимогами законодавства.
Крім цього, задля належним чином здійснення зобов’язання, Учасник може залучити і сторонню організацію, особу, відповідно до цього Учасник може і не укладати будь-яких трудових відносин з даною особою.
4. Відповідно до п. 6.4. умов тендерної документації Замовника, Замовник вимагає надання від Учасників, договору про повну матеріальну відповідальність, всіх вказаних експедиторів транспортних, який укладений з його роботодавцем.
Зазначена вимога Замовника є дискримінаційною, адже працівник – експедитор несе виключно відповідальність перед роботодавцем, а тому надання такого договору Замовника не може впливати на умови закупівлі.
Отже, Учасник ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ ДАНУ ВИМОГУ.
5. Керуючись п.6.5. умовами тендерної документації, Замовник вимагає надання документів, що підтверджують проходження навчання працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації Учасника, з питань гігієни персоналу, про наявність працівників відповідної кваліфікації Учасника, з питань гігієни персоналу відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Даний документ має місити інформацію про дату такого навчання. Якщо учасник і роботодавець вказаних працівників є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин Учасника та роботодавця.
Дана вимога Замовника є дискримінаційною, адже проходження навчання працівників є виключно потребою даного працівника, та ніяким чином проходження навчання або підвищення кваліфікації не може впливати на постачання відповідного товару, запропонованого Замовником.
Крім цього, надання будь-яким чином договорів, в яких можуть бути зазначені господарські зобов’язання, є виключно документами, що містять в собі конфеденційну інформацію Учасника, а отже Учасник ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ ДАНУ ВИМОГУ, адже така вимога є дискримінаційною.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 09.12.2021 15:48
Дата подачі:
06.12.2021 17:49
Вирішення:
Відповідно до п. 3.1. Додатку 3 тендерної документації учасник надає нотаріально завірену копію експлуатаційного дозволу виданого на ім’я оператора ринку – Учасника для обігу предмету закупівлі експлуатаційний дозвіл (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або нотаріально завірену копію експлуатаційного дозволу виданого на ім’я оператора ринку – Учасника, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію зазначених потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів.
Таким чином для виконання вказаної вимоги в потенційних учасників є три різні варіанти документа, а саме:
- нотаріально завірена копія експлуатаційного дозволу виданого на ім’я оператора ринку – Учасника для обігу предмету закупівлі (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти);
- нотаріально завірену копію експлуатаційного дозволу виданого на ім’я оператора ринку – Учасника, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження;
- рішення (повідомлення) про державну реєстрацію зазначених потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів.
Відповідно до ч. 8. ст. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон № 771/97): «Операторам ринку забороняється здійснювати обіг харчових продуктів, отриманих з потужностей, що не пройшли державної реєстрації або не отримали експлуатаційного дозволу відповідно до цього Закону, та/або використовувати такі харчові продукти у виробництві інших харчових продуктів». Так, експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, а державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. (ч. 1 ст. 23, ч. 1 ст. 25 Закону № 771/97). Відповідно до Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 (далі – Порядок), оператор ринку, який провадить діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів рослинного походження, не подає до територіального органу компетентного органу заяву про державну реєстрацію потужності, на яку цим оператором ринку отримано експлуатаційний дозвіл.
Отже, Замовник включив експлуатаційний дозвіл до вимог тендерної документації, як один із можливих документів для надання учасником, аби не створювати обмеження конкуренції серед тих підприємств які не мають рішення (повідомлення) про державну реєстрацію, але мають експлуатаційний дозвіл оскільки здійснюють обіг харчових продуктів, як тваринного так і рослинного походження.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.12.2021 15:49