-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
38550000-5 Лічильники (Електронні лічильники електричної енергії на виконання заходів згідно з підпунктами 2.1.1.1., 2.1.1.2., 2.1.1.6 – 2.1.1.9 пункту 2.1.1., підпунктами 2.1.2.1., 2.1.2.2. пункту 2.1.2., підпунктами 2.1.4.1. – 2.1.4.4. пункту 2.1.4. розділу 2 Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго» на 2022 рік)
Питома вага цінового критерію становить – 80 (вісімдесят) %.
Завершена
61 458 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 307 290.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 307 290.00 UAH
Період оскарження:
01.12.2021 17:33 - 28.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
too many words
Номер:
97e770abc5f94e83a863291b0ae0c16a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-01-014750-c.c2
Назва:
too many words
Вимога:
Up to you. Goodbye. No need to answer.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2021 18:12
Вирішення:
Вимога залишена без розгляду, оскільки у даному зверненні не міститься інформації чи посилань, які підлягають розгляду Замовником.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
5.1.
Номер:
f94deeb23cb548c0b221e07363ed877d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-01-014750-c.c1
Назва:
5.1.
Вимога:
Виготовити та доставити понад 20 000 лічильників електроенергії з інших країн, таких як Китай, протягом 16 днів фізично неможливо, навіть якщо доставити повітряним транспортом. Такі терміни створені для «місцевих друзів» і є дискримінаційними щодо учасників торгів-нерезидентів. Це суперечить Закону.
Вимога:
замінити в розд. 5.1 вашого договору номер 15 на номер 75.
Порадa:
краще плануйте свою роботу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.12.2021 18:28
Вирішення:
При розгляді вимоги про внесення змін до тендерної документації (далі – ТД) в частині збільшення строків термінів постачання Уповноважена особа дійшла висновку про необґрунтованість останньої та є такою, що підлягає відхиленню.
Відповідно до Закону № 922-VIІІ тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності передбаченого законодавством та яку замовник вважає необхідною включити до тендерної документації. Так, Замовником сформовано вимоги та умови, які відповідають політиці Товариства, є максимально ефективні та пропорційні. Пропозиції щодо змін, які пропонуються учасником, суперечать політиці компанії.
Так, відповідно до пункту 1 розділу V ТД встановлено неціновий критерій за характеристикою «Ефективність» показником «Термін постачання», де учасникам пропонується обрати одну з наявних опцій з вказівкою пропонованого терміну постачання до 16 робочих днів.
Вказаний критерій обґрунтовується виробничою необхідністю Замовника. Замовником визначається, що вимога щодо строку поставки є необхідною, оскільки це зумовлено, додатково, основним видом діяльності ПрАТ «Волиньобленерго» - надання послуг з розподілу електричної енергії, що підтверджено ліцензією на такий вид діяльності Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (Постанова НКРЕКП № 1535 від 27.11.2018, наявна у відкритому доступі, режим доступу URL: https://www.nerc.gov.ua/?id=36466).
Загальними вимогами, які висуваються до рішень уповноважених осіб замовників, є їх обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення Уповноваженою особою ПрАТ «Волиньобленерго» конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття, що цілком свідчить про дотримання Замовником основних принципів публічних закупівель.
Зазначивши у Вимозі про необхідність внесення змін до ТД Замовника, заявник не конкретизував та не підтвердив, яким чином умова тендерної документації, визначена у пункті 1 розділу V тендерної документації, порушує його права, що свідчить про нечіткість та невизначеність доводів Вимоги.
У даних спірних правовідносинах має враховуватися принцип співмірності наслідків такого реагування Замовника щодо внесення змін до ТД, та ризиків, які вони можуть утворити, а також справедливого балансу між інтересами суб’єктів господарювання, безпосереднього отримувача товару, що має постачатися – лічильників (яким в даному випадку є оператор системи розподілу ПрАТ «Волиньобленерго») і публічними інтересами.
На переконання Замовника, запропонований заявником спосіб усунення факторів, що впливають на його тендерну пропозицію, є беззмістовним та позбавленим сенсу, оскільки наслідком матиме виключно втрати часові, що є неприпустимим для Замовника.
Внесення змін до ТД в частині збільшення строків поставки потенційно призведе до зриву процесу забезпечення Замовником як природнім монополістом у сфері розподілу електричної енергії загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії, що є неприйнятним та неприпустимим з огляду на необхідності додержання прав та інтересів громадян (споживачів послуг з розподілу електроенергії), загальносуспільних інтересів. Слід наголосити на тому, що відповідно до ст. 62 Закону України «Про ринок електричної енергії» до загальносуспільних інтересів, належить, зокрема стабільність, належна якість електричної енергії, енергоефективність.
Отже, Вимога щодо умов ТД Замовника не відповідає критерію «пропорційності».
Установлення нецінового критерію щодо вказівки на термін постачання, на думку Замовника, зможе забезпечити мінімальні затрати часу. Таким чином, зазначена закупівля визначена Замовником як специфічна, що пов'язано з обмеженими часовими ресурсами та необхідністю здійснення оперативної поставки товару. Замовник у даному прикладі визначає, що строк здійснення поставки є складовою ефективності його роботи та обумовлена витрачанням таких ресурсів, як час і кошти, які впливають в цілому на його поточну діяльність, у зв'язку із чим встановив додатковий критерій для оцінки. Найбільш економічно вигідною у такому разі буде пропозиція постачальника товару, яка оцінюватиметься не лише за ціною, але і за умови, що строк поставки буде як умога коротшим.
Статус вимоги:
Відхилено