-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло (Вершкове масло)
Завершена
42 225.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 211.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 211.13 UAH
Період оскарження:
01.12.2021 16:28 - 07.12.2021 09:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
1845eabf068d4ddbbffbc657e06c0242
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-01-013253-c.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
У пункті 6) Оголошення про проведеня спрощеної закупвлі Замовник вимагає надання довідки, що містить інформацію про наявність у учасника в штаті працівника/працівників відповідної кваліфікації, який/які безпосередньо буде/будуть залучений/залучені до виконання зобов’язань за договором, укладеним за результатами закупівлі, та має/мають необхідні знання та досвід (із зазначенням П.І.Б., посади, досвіду роботи у цій сфері).
Я є фізичною особою-підприємцем та зареєстрований як оператор ринку харчових продуктів за видом діяльності реалізація. Я не маю у штаті найманих працівників, оскільки чинне законодавство не забороняє мені укладати договори з суб'єктами господарювання, які надають послуги зберігання продуктів харчування та послуги транспортного сервісу. Таким чином я уклав договір зберігання з суб'єктом господарювання, який надає мені послуги зберігання харчових продуктів у пристосованому для цього приміщенні, на яке видано компетентними органами експлуатаційний дозвіл та запроваджено систему НАССР. У штаті Зберігача наявні кваліфіковані комплектувальники, які мають необхідні знання і досвід. Також мною укладено договір транспортного сервісу з суб'єктом господарювання, який надає мені послуги перевезення вантажів. Цей суб'єкт господарювання зареєстрований у встановленому порядку як оператор ринку за видом діяльності транспортування. У його штаті наявні водії, експедитори транспортні, вантажники, відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід. Таким чином, здійснюючи свою господарську діяльність як оператор ринку харчових продуктів за видом реалізація харчових продуктів, я не маю необхідності мати у своєму штаті працівників, оскільки залучаю працівників Зберігача та Перевізника на підставі укладених мною договорів. З огляду на умови оглошення про закупівлю щодо наявності працівників саме у штаті учасника, я не маю можливості прийняти участь у цій закупівлі, оскільки не маю у штаті працівників, які перебувають безпосередньо зі мною у трудових відносинах. Тому вважаю такі вимоги замовника дискримінаційними щодо мене і вимагаю виключити їх з оголошення про закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.12.2021 20:40
Вирішення:
Шановний учасник!
Дякуємо за вимогу.
Оголошення про спрощену закупівлю розроблено у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі та вимоги до предмета закупівлі, згідно «Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти», розроблених відповідно до пункту 18 частини першої статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 4 плану заходів з реформування системи шкільного харчування, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05 серпня 2020 року № 1008 - «учасникам закупівлі необхідно підтверджувати у складі пропозицій інформацію щодо наявності експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених відповідними статтями 23 та 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Дана інформація зазначена у реєстрі операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл, та державному реєстрі потужностей операторів ринку, що оприлюднені на офіційному сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», згідно якої кожен суб’єкт господарювання (користувач), який займається виробництвом та/або зберіганням продукції тваринного походження, повинен мати експлуатаційний дозвіл, об’єктивну інформацію щодо наявності експлуатаційних дозволів (для постачальників харчових продуктів тваринного походження, що визначено ст. 23 Закону України «Про основні принципи до безпечності та якості харчових продуктів») та державної реєстрації потужностей (для постачальників харчових продуктів нетваринного походження, що визначено ст. 25 Закону України «Про основні принципи до безпечності та якості харчових продуктів».
Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника в штаті працівника/працівників відповідної кваліфікації, який/які безпосередньо буде/будуть залучений/залучені до виконання зобов’язань за договором, укладеним за результатами закупівлі, та має/мають необхідні знання та досвід (із зазначенням П.І.Б., посади, досвіду роботи у цій сфері). Закон вимагає підтвердити наявність «працівників», що дозволить пересвідчитись Замовнику у відсутності ознак фіктивності діяльності підприємства та добросовісності у легалізації найманих працівників.
- п.14.1.195. ПОДАТКОВОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ де визначено поняття - працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17);
КОДЕКС ЗАКОНІВ ПРО ПРАЦЮ УКРАЇНИ який регулює трудові відносини всіх працівників, сприяючи зростанню продуктивності праці, поліпшенню якості роботи, підвищенню ефективності суспільного виробництва і піднесенню на цій основі матеріального і культурного рівня життя трудящих, зміцненню трудової дисципліни і поступовому перетворенню праці на благо суспільства в першу життєву потребу кожної працездатної людини.
Працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/322-08#Text);
ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ОХОРОНУ ПРАЦІ (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12#Text),
ПОСТАНОВУ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ №559 ВІД 23.05.2001 «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПЕРЕЛІКУ ПРОФЕСІЙ, ВИРОБНИЦТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ, ПРАЦІВНИКИ ЯКИХ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБОВ'ЯЗКОВИМ ПРОФІЛАКТИЧНИМ МЕДИЧНИМ ОГЛЯДАМ, ПОРЯДКУ ПРОВЕДЕННЯ ЦИХ ОГЛЯДІВ ТА ВИДАЧІ ОСОБИСТИХ МЕДИЧНИХ КНИЖОК» якою затверджений «Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам», а саме: у харчовій та переробній промисловості, на підприємствах продовольчої торгівлі, в тому числі дрібнороздрібної, а також ті, що розташовані на території ринків - Працівники адміністрації, які мають доступ у виробничі цехи, складські приміщення, холодильники, експедиції, виробничі лабораторії, технологи, начальники цехів, працівники складів, холодильників, персонал, який миє обладнання, готує мийні засоби та дезінфекційні розчини, медичний персонал, вантажники водії, зайняті транспортуванням харчової продукції (на всіх видах транспорту), працівники цехів виробництва дитячого харчування працівники цехів фасування продукції молокопереробної, м'ясопереробної та рибопереробної промисловості, іншої готової до споживання продукції, працівники інших виробничих цехів виробництва харчових продуктів у т.ч працівники, зайняті транспортуванням харчової продукції (на всіх видах транспорту - авіаційного, автомобільного, залізничного, морського і річкового), у тому числі вантажники, продавці молокопродуктів та готової до вживання харчової продукції власного виробництва, товарів дитячого асортименту та інші (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0639-02#Text).
НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я від 23.07.2002 №280 яким були затверджені Правила щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб. ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1704-12#Text)
НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ВИМОГ ЩОДО РОЗРОБКИ, ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧИХ ПРОЦЕДУР, ЗАСНОВАНИХ НА ПРИНЦИПАХ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕЧНІСТЮ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ (НАССР)» №590 від 01.10.2012року ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1704-12#Text )
ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ТА ВИМОГИ ДО БЕЗПЕЧНОСТІ ТА ЯКОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ» який регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї. ( далі Закон № 771/97-ВР) ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/771/97-%D0%B2%D1%80#Text)
НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ яким затверджено «САНІТАРНИЙ РЕГЛАМЕНТ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ» від 25.09.2020 № 2205 який визначає медичні вимоги безпеки (правила і норми) щодо освітнього середовища у всіх типах закладів загальної середньої освіти (далі - заклади освіти), а також структурних підрозділах інших юридичних осіб, що забезпечують здобуття загальної середньої освіти (крім спеціальних закладів освіти) усіх форм власності При цьому:
- Засновник (засновники) ( в нашому випадку Замовник) та керівник закладу освіти є відповідальними за дотримання вимог цього Санітарного регламенту.
- Засновник (засновники), керівник закладу освіти та суб’єкти господарської діяльності, які надають послуги з харчування зобов’язані забезпечити учнів безпечною, якісною, повноцінною та корисною їжею відповідно до норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 року № 1591, Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01 червня 2005 року № 242/329, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 15 червня 2005 року за № 661/10941 ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1111-20#Text);
НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ яким затверджено «САНІТАРНИЙ РЕГЛАМЕНТ ДЛЯ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ» яким передбачена низька вимог у т.ч.:
- Засновники (власники) та керівники дошкільних навчальних закладів є відповідальними за організацію харчування дітей у дошкільних навчальних закладах відповідно до Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01 червня 2005 року № 242/329, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 15 червня 2005 року за № 661/10941.
- Виробники, постачальники продуктів харчування відповідають за якість та безпечність продуктів та сировини, яку постачають у дошкільні навчальні заклади. Засновники (власники) та керівники дошкільного навчального закладу мають зобов’язання перед батьками (опікунами) дітей про те, що будь-яка їжа, яка запропонована дітям, є безпечною, корисною та приготовленою в закладі з дотриманням вимог чинного законодавства. ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0563-16#n14)
Пунктом 55 ч. 1 ст. 1 Закону № 771/97-ВР визначено, що оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог Закону№ 771/97-ВР та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок;
Таким чином, учасник має бути «оператором ринку».
Статус вимоги:
Відхилено