-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інформаційні системи ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 48810000-9
Торги відмінено
636 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 3% або 19 080.00 UAH
мін. крок: 3% або 19 080.00 UAH
Період оскарження:
01.12.2021 16:06 - 13.12.2021 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
b09aae49226341359cd1dea7954f111c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-01-012524-c.a1
Назва:
СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
№ 12-562/21
від 31 грудня 2021 року До Антимонопольного комітету України
Адреса: 03035, м. Київ,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЕЛСІ ЮА»
(код ЄДРПОУ 40436197)
Адреса: 04071, м. Київ,
вул. Воздвиженська, буд. 56, поверх 5,
електронна пошта: office@helsi.me
телефон: (044) 466-35-75
Замовник:
Військово-медичне управління Служби безпеки України
(код ЄДРПОУ 20000002)
Адреса: 01021, Україна, м. Київ, вул. Липська, 11
Електронна пошта:
tiraok11@ukr.net
телефон: +380442815807
Предмет закупівлі:
Інформаційні системи ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 48810000-9
Відомості про процедуру закупівлі:
ID: ab04ed75497b4d55b98135e5db431f0a
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-12-01-012524-c
Ідентифікатор плану:
UA-P-2021-12-01-000892-c
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника
23 грудня 2021 року
СКАРГА
на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в
порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до оголошення № UA-2021-12-01-012524-c, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 01 грудня 2021 року, (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-01-012524-c) Замовником Військово-медичне управління Служби безпеки України було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю за предметом: Інформаційні системи ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 48810000-9.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЕЛСІ ЮА» (далі – Скаржник) код ЄДРПОУ 40436197 виявило бажання взяти участь у даній закупівлі та у відповідності до тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Для участі було подано тендерні пропозиції від 2 (двох) учасників, а саме:
Учасник Найменування ЄДРПОУ Початкова заявка Остаточна пропозиція
Учасник № 1 ТОВ "Здоров'я 24" 39138976 600 000,00
UAH 580 920,00
UAH
Учасник № 2 ТОВ Хелсі Юа 40436197 636 000,00
UAH 588 000,00
UAH
За результатами розгляду пропозиції – ТОВ «Здоров’я 24», Замовником було прийнято рішення про визначення вищевказаного учасника переможцем» (Протокол № 2-В-2020/3 від 23.12.2021 року).
Скаржник - Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЕЛСІ ЮА», НЕ погоджується із прийнятим Замовником рішенням про визнання ТОВ «Здоров’я 24» Переможцем процедури закупівлі, внаслідок невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Скаржник - Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЕЛСІ ЮА» вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «Здоров’я 24» не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав:
Відповідно Додатку 1 Учасник мав документально підтвердити відповість вимогам:
1. Сторінка 13 тендерної документації Додатку 1: МІС має бути власником програмного забезпечення. Учасник, визнаний переможцем ТОВ «Здоров’я 24» надає файл «Авторське право» в якому знаходиться рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, не надавши сам авторський договір. Майнові права, що передаються за авторським договором, мають бути у ньому визначені. Майнові права, не зазначені в авторському договорі як відчужувані, вважаються такими, що не передані). Учасником переможцем ТОВ «Здоров’я 24» не надано цього авторського договору, що унеможливлює отримання інформації, які майнові права визначені в авторському договорі.
2. Сторінка 22 тендерної документації Додатку 1: Захисту каналів передачі інформації: Для шифрування даних, що передаються каналами зв’язку система використовує засоби криптографічного захисту інформації виробництва ТОВ «Сайфер БІС», а саме бібліотеки криптографічних примітивів «Шифр+», система криптографічного захисту інформації «Шифр-Х.509» та бібліотеки криптографічних функцій з її складу, мають діючі позитивні експертні висновки Держспецзв’язку України. Учасник, визнаний переможцем ТОВ «Здоров’я 24» не надав документального підтвердження даній вимозі.
3. Сторінка 22 тендерної документації Додатку 1: Дані, що обробляються в МІС, мають зберігатись в Центрі обробки даних “ДеНово”, який забезпечує рівень надійності “Tier III” та мати Атестат відповідності КСЗІ, виданий Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України (ДССЗЗІУ). Учасник, визнаний переможцем ТОВ «Здоров’я 24» не надав документального підтвердження даній вимозі.
4. Сторінка 22 тендерної документації Додатку 1: Задля безпеки передачі інформації в МІС мають використовуватись засоби криптографічного захисту, що мають позитивні експертні висновки надані ДССЗЗІУ. Учасник, визнаний переможцем ТОВ «Здоров’я 24» не надав документального підтвердження, які засоби криптографічного захисту застосовуються задля безпеки передачі інформації.
5. Сторінка 33 тендерної документації Додатку 1: Модуль формування аналітичних динамічних звітів, в яких показники перераховуються в залежності від обраних параметрів, з можливістю вигружати дані (надається заповнена таблиця). Учасник, визнаний переможцем ТОВ «Здоров’я 24» проігнорувавши вимогу Замовника надав пусту, не заповнену таблицю тому зробити висновки щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Здоров’я 24» є неможливим.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - це пропозиція щодо предмету закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
У свою чергу, враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Крім того, відповідно до частини першої статті 24 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Таким чином, з питань щодо вимог тендерної документації слід звертатись до конкретного замовника у порядку, передбаченому статтею 24 Закону.
Учасник не звертався до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звертався до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Тим самим прийнявши всі вимоги та умови тендерної документації Замовника.
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Здоров’я 24» повинна бути відхилена відповідно до пункту 1 частини 1 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи викладене, Переможець не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до тендерної документації:
«2.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті Закону;
2.2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення, протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель».
Учасник, визнаний переможцем ТОВ «Здоров’я 24» не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Керуючись ч. 18 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до положень якої, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Скаржник категорично не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника про визнання переможцем ТОВ «Здоров’я 24», вважає його незаконним та таким, що порушує його права та інтереси, відтак Замовник порушив наше право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Визнавши переможцем ТОВ «Здоров’я 24» за наявності невідповідності тендерної пропозиції останнього вимогам Тендерної документації Замовник показав свою упередженість та необ’єктивність при розгляді тендерної пропозиції учасника, невідхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до Закону.
Вказавши в протоколі № 2-В-2020/3 від 23.12.2021 року засідання тендерного комітету, що пропозиція учасника ТОВ «Здоров’я 24» є найбільш економічно вигідними та відповідають вимогам Замовника, зазначеним в тендерній Документації, порушив вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” та Конституцією України.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник ТОВ «ХЕЛСІ ЮА» є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Крім того Скаржник ТОВ «ХЕЛСІ ЮА» є реальним учасником ринку надання послуг доступу до сервісу ''Медична інформаційна система'' (МІС), та має укладені договори, щодо надання аналогічних послуг, та підтвердження їх успішного виконання.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України “Про публічні закупівлі”, Конституцією України,-
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі: Інформаційні системи ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 48810000-9, ID: ab04ed75497b4d55b98135e5db431f0a, Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-01-012524-c, Ідентифікатор плану: UA-P-2021-12-01-000892-c.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «Здоров’я 24» (Протокол № 2-В-2020/3 від 23.12.2021 року).
Додатки до скарги:
1. Файл ТД_ЗІ ЗМІНАМИ у форматі Word.
2. Файл «Авторське право» у форматі PDF.
3. Файл «Технічна частина» у форматі PDF.
4. Протокол № 2-В-2020/3 від 23.12.2021 року у форматі Word.
З повагою
Директор ТОВ «ХЕЛСІ ЮА» Євген ДОНЕЦЬ
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» 03.01.2022 10:48
- ТД_ЗІ ЗМІНАМИ 03.01.2022 10:48
- Авторське право 03.01.2022 10:48
- Технічна частина 03.01.2022 10:48
- Протокол розгляду пропозицій № 2-В-20203 від 23.12.2021 03.01.2022 10:48
- Інформація.pdf 12.01.2022 16:29
- ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ HELSI.PDF 12.01.2022 16:29
- Документи технічної частини.pdf 12.01.2022 16:29
- рішення від 05.01.2022 № 141.pdf 05.01.2022 17:02
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2022 № 875.pdf 17.01.2022 14:57
- рішення від 17.01.2022 № 875.pdf 20.01.2022 09:47
- Пояснення по суті скарги.pdf 11.01.2022 15:43
- ТД_ЗІ ЗМІНАМИ.doc 11.01.2022 15:43
- Пояснення по суті скарги.doc 11.01.2022 15:43
- 01_Відповідь Антимонопольний Хелсі_1_заперечення на пояснення.doc 13.01.2022 14:27
- Image_001.pdf 13.01.2022 14:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.01.2022 10:38
Дата розгляду скарги:
17.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.01.2022 17:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.01.2022 09:47