• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія

ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія

Завершена

165 120.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 825.60 UAH
Період оскарження: 01.12.2021 16:06 - 07.12.2021 16:15
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 9d2860c50e3e4a7a9640cba992d3a9c0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-01-012518-c.b3
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Додатком 2 передбачено наступне: Для підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації такого права замовника, у складі пропозиції учасник повинен надати: 1. Довідку про створення Учасником на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської, Івано-Франківської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Довідка надається за формою 1, тими учасниками, у яких створено власний центр обслуговування споживачів (клієнтів), у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312. На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці (форми 1) учасник в складі пропозиції надає: 1.1. Положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів) на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів); 1.2. Довідку/акт/ інший документ виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування в Учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області, що зазначений у вказаній Довідці. Учасник, у якого не створено власний центр обслуговування споживачів (клієнтів), у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, оскільки ним обслуговується менше 50 000 тисяч споживачів і створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є для нього обов’язковим, надає довідку за формою 2 про наявність: - власного окремого структурного підрозділу на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області, або - посадової особи, з робочим місцем на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів: На підтвердження інформації зазначеної в Довідці (форма 2) учасник в складі пропозиції надає: 2.1.Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів; 2.2. Затверджену у встановленому законодавством порядку посадової інструкції посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). Посадова інструкція повинна передбачати виконання обов‘язків, необхідних для забезпечення розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. 2.3. Наказ про призначення посадової особи учасника, з робочим місцем на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано- Франківської області, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). Встановлення таких вимог суперечить основний принципам здійснення закупівель, зокрема недискримінації учасників. Разом з тим, інформація, яка є публічною, не вимагається в учасників згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Так, на офіційно веб-сайті НКРЕКП створено Інтерактивний реєстр електропостачальників. З метою забезпечення споживачів можливістю зручного моніторингу роздрібного ринку електричної енергії та вибору електропостачальника, НКРЕКП за підтримки DiXi Group було створено публічний інтерактивний реєстр постачальників. За допомогою дашборду користувачі можуть ознайомитись з діяльністю постачальників за ключовими показниками – кількість споживачів та об’єм поставленої електроенергії, – а також проаналізувати їх в динаміці за місяцями. Замовник може самосійно перевірити учансників в даному реєстрі. Така інформація є відкритою та загальнодоступною. Надаємо Вам посилання для ознайомлення https://www.nerc.gov.ua/?id=59249, та просимо видалити дискримінаційні та незаконні вимоги з Оголошення. Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за звернення! Вважаємо, що ключовими показниками діяльності Постачальника електричної енергії є дотримання вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії та надання Замовнику можливості реалізувати свої права як споживача електричної енергії, у спосіб та в порядку, передбаченому цими Правилами. За наданим Вами посиланням відсутня уся інформація та документи, які необхідні Замовнику. Тому підстав для внесення змін до оголошення не вбачаємо
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: fc0802abb7c04afb887fedd27fac1ed1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-01-012518-c.b2
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замвонику. Додатком 1 передбачено наступне: Довідка в довільній формі, в якій зазначити інформацію про те, чи створено учасником Центр обслуговування споживачів (клієнтів) відповідно до вимог «Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від14.03.2018 № 312, та кол-центр, який відповідає вимогам, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р (зі змінами). Учасник у якого не створено Центр обслуговування споживачів (клієнтів) відповідно до вимог «Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від14.03.2018 № 312, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50 000 споживачів, повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 календарних днів відносно кінцевої дати подання пропозицій. Отримання та надання у складі пропозиції довідок необхідно для документального підтвердження відсутності обов’язку створення Центру обслуговування споживачів (клієнтів), який відповідає вимогам «Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від14.03.2018 № 312, в зв’язку з тим, що учасником обслуговується менше 50 000 споживачів. Учасник, у якого не створено кол-центр, який відповідає вимогам Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р., в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100 000 споживачів, повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 календарних днів відносно кінцевої дати подання пропозицій. Отримання та надання у складі пропозиції довідок необхідно для документального підтвердження відсутності обов’язку створення кол-центру, який відповідає вимогам Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р., в зв’язку з тим, що учасником обслуговується менше 100 000 споживачів. Встановлення таких вимог суперечить основний принципам здійснення закупівель, зокрема недискримінації учасників. Разом з тим, інформація, яка є публічною, не вимагається в учасників згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Так, на офіційно веб-сайті НКРЕКП створено Інтерактивний реєстр електропостачальників. З метою забезпечення споживачів можливістю зручного моніторингу роздрібного ринку електричної енергії та вибору електропостачальника, НКРЕКП за підтримки DiXi Group було створено публічний інтерактивний реєстр постачальників. За допомогою дашборду користувачі можуть ознайомитись з діяльністю постачальників за ключовими показниками – кількість споживачів та об’єм поставленої електроенергії, – а також проаналізувати їх в динаміці за місяцями. Замовник може самосійно перевірити учансників в даному реєстрі. Така інформація є відкритою та загальнодоступною. Надаємо Вам посилання для ознайомлення https://www.nerc.gov.ua/?id=59249, та просимо видалити дискримінаційні та незаконні вимоги з Оголошення. Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за звернення! Замовник не володіє інформацією про те як часто оновлюється «публічний інтерактивний реєстр постачальників», хто саме та з якою періодичністю надає інформацію тому підстав для внесення змін до оголошення не вбачаємо.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 13b1d6bba5784197a9642cd2a3c0d433
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-01-012518-c.b1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до додатку 1 до оголошення учасники повинні нада Сертифікат, виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції, який підтверджує, що система управління учасника відповідає ISO 37001:2016 «Системи управління протидії корупції. Вимоги» (або еквівалент). Сфера діяльності на яку поширюється сертифікована система управління повинна включати постачання електричної енергії.. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Вважаємо, що така вимога є незаконною та дискримінуючою. За таких умов взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції, що є дискримінаційним по відношенню до іншихсуб'єктів господарювання. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, просимо усунути наведені невідповідності шляхом внесення змін до Тендерної документації. На підтвердження незаконності та дискримінації даної вимоги надаємо рішення АМКУ № 17230-р/пк-ПЗ від 14.09.2020р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за звернення! Повідомляємо наступне: Як вбачається із багатьох рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Колегія схвально відноситься до умов тендерних документацій щодо надання документів на підтвердження відповідності Учасників вимогам стандартів ISO. Наявність у підприємства сертифікатів на відповідність вимогам Міжнародної організації зі стандартизації свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами із загальноприйнятими міжнародними стандартами. Пройти відповідну сертифікацію може будь-який учасник. Жодних обмежень щодо проходження учасниками – постачальниками електричної енергії такої сертифікації не має. Враховуючи наведене, дана вимога не може вважатись дискримінаційною, тому підстав для внесення змін до оголошення не вбачаємо.
Статус вимоги: Відхилено