-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія (код ДК 021:2015 –09310000-5 Електрична енергія )
Торги відмінено
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
Період оскарження:
01.12.2021 13:04 - 09.12.2021 14:52
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
27d6b5a4105743479938f0015e05b22f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-01-007022-c.b2
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Оголошенням про проведення закупівлі передбачено наступне: Довідка видана органом, який уповноважений надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, наприклад Торгово-промисловою палатою або іншої експертної установи про ціну на електричну енергію, що датована місяцем подання пропозиції та повина мати серію та номер, з метою запобігання необґрунтованого заниження (демпінгу) ціни пропозиції. У випадку формування Учасником цінової пропозиції за нижчими цінами, ніж зазначено у довідці органу, який уповноважений надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, або іншої експертної установи про ціну на електричну енергію, що датована місяцем подання пропозиції, Замовник має право відхилити пропозицію Учасника;
Подібні положення Тендерної Документації суперечать чинному законодавству та
йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами, як публічної закупівлі.
Вважаємо, що наявність такої вимоги у складі Тендерної документаціє
необґрунтована.
Інформація надана в довідках не несе обов’язкового характеру для учасників закупівлі. Більше того, Замовник має можливість самостійно вивчити кон’юнктуру ринку, провівши аналіз ринку та встановити прийнятні ціни на ринку. Керуючись проведеним аналізом, Замовник може оцінити рентабельність кожної пропозиції. Зокрема, інформація доступна у вільному доступі на ресурсі, зокрема на ДП Оператор ринку. В свою чергу, Замовник, змушує Учасників звертатися до третіх осіб, що не мають
відношення до даної закупівлі.
Жодним чинним нормативно-правовим актом не передбачений прямий обов’язок для Постачальника на отримання довідок щодо коливання ціни від уповноваженого органу. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч. 11 ст.26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
З огляду на зазначене, та з урахуванням вищевикладеного, наявність подібної вимоги нівелюється. Крім того, акцентуємо увагу на тому, що новелою чинної редакції Закону України «Про публічну закупівлю» є поняття – «аномально низька ціна». Так, законодавцем встановлено механізм, завдяки якому Учасники не мають змоги встановити необґрунтовано занижену (демпінговану) ціну тендерної пропозиції. Так, самим законодавцем передбачено механізм заниження/завищення тендерної пропозиції Учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону України «Про публічну закупівлю»). Враховуючи вище наведені положення законодавства та відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір», виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати метод та порядок формування тендерної пропозиції. Просимо: внести зміни до тендерної документації, зокрема, видалити вимогу щодо надання довідки про ціну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.12.2021 09:37
Вирішення:
Вашу вимогу задоволено. Зміни внесено
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
8156c0cb5a5f41ac8c4220ec1a139104
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-01-007022-c.b1
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Оголошенням про проведення спощеної процедури закупівлі передбачено наступне: Для підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації такого права, у складі своєї пропозиції учасник повинен надати:
1. Довідку про наявність на території Запорізької області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Довідка надається за формою 1
На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці (форма 1) учасник в складі своєї пропозиції надає:
1.1. Положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів) на території області, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Запорізької області.
1.2. Довідку від НКРЕКП чи її територіальних підрозділів, яка підтверджує наявність та функціонування в учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів), створеного відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312 (із змінами), що зазначений у вказаній Довідці (форма 1).
2. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території області або посадової особи, з робочим місцем на території Запорізької області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Довідка надається за формою 2:
На підтвердження інформації зазначеної в Довідці (форма 2) учасник в складі пропозиції надає:
2.1. Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Запорізької області;
2.2. Затверджену у встановленому законодавством порядку посадову інструкцію або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Запорізької області.
Посадова інструкція повинна передбачати виконання обов‘язків, необхідних для забезпечення розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Запорізької області;
2.3. Наказ про призначення посадової особи учасника, з робочим місцем на території Запорізької області, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів;
2.4. Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів /клієнтів не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів (відповідно до вимог Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії"), такий учасник повинен надати довідку від НКРЕ КП чи
її територіальних підрозділів, яка підтверджує, що створення центру обслуговування споживачів /клієнтів для учасника не є бов’язковим, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів (відповідно до вимог Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії").
Встановлення таких вимог суперечить основний принципам здійснення закупівель, зокрема недискримінації учасників. Разом з тим, інформація, яка є публічною, не вимагається в учасників згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Так, на офіційно веб-сайті НКРЕКП створено Інтерактивний реєстр електропостачальників. З метою забезпечення споживачів можливістю зручного моніторингу роздрібного ринку електричної енергії та вибору електропостачальника, НКРЕКП за підтримки DiXi Group було створено публічний інтерактивний реєстр постачальників. За допомогою дашборду користувачі можуть ознайомитись з діяльністю постачальників за ключовими показниками – кількість споживачів та об’єм поставленої електроенергії, – а також проаналізувати їх в динаміці за місяцями. Надаємо Вам посилання для ознайомлення https://www.nerc.gov.ua/?id=59249, та просимо видалити дискримінаційні та незаконні вимоги з Оголошення. Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.12.2021 13:37
Вирішення:
Дякую за звернення! Вашу вимогу задоволено. Зміни внесено.
Статус вимоги:
Задоволено